پورتال اداره ثبت شرکت ها

در صورتی که نام پیشنهادی رد شود لازم است مجدد نام های پیشنهادی ارسال گردد. گفتنی است که نحوه تقسیم سود و زیان و شرایط انحلال شرکت نیز جزو مندرجات همین سند است. به موجب ماده ی ۴۷ قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی ۴۸ همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

  • بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد.
  • مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و میزان سهم هرکدام، اوراق شرکت بخصوص اساسنامه و از مهر ماه سال 1400 شماره ثنا نیز نیاز است.
  • در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد.
  • در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود.

انتخاب سه گروه فعالیتی که باید در دفاتر تجارتی ثبت گردد و همچنین متقاضیان واردات و صادرات که به عنوانی در تجارت خارجی فعالیت می کنند نیز باید از این سامانه اقدام نمایند . گسترش فعالیت ها و کسب و کار نیازمند فعالیت قانونی و اطمینان شخص از فروشندگان محصول یا خدمتی می باشد ، این مسئله تنها یکی از جزئی ترین دلایلی است که صاحبین مشاغل را به ثبت شرکت تشویق می کند . سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. ثبت شرکت، غیر از ثبت شرکتنامه است و عمل و دفاتر آن نیز جدا است.

پذیرش اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری

در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. بنابراین بهتر است این اطلاعات را از قبل جمع آوری کرده باشید. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود. در مرحله بعد، مدیران شرکت باید اعضای هیئت مدیره و افراد کلیدی شرکت را تعیین کنند. سمت هر کدام از آن ها باید با بعضی از اطلاعات هویتی شان ثبت شود. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود.

در غیر این صورت شرکت ها ابتدا باید به اصلاح آدرس و کد پستی شرکت اقدام کنند و سپس تقاضای پلمپ دفاتر دهند. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد . لازم به ذکر است از مهمترین مواردی که پیش از درخواست نام باید صورت داده شود استعلام نام شرکت است که از طریق روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار صورت می پذیرد .

irsherkat.ssaa

«شماره مستند نمایندگی» و «تاریخ مستند نمایندگی» نیز بر اساس همان مستند پر می شود.«تاریخ شروع نمایندگی» و «تاریخ پایان نمایندگی» نیز نشانگر تاریخی است که شخص در سمت نمایندگی حضور دارد. سهام/ سرمایه اشخاص در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود. امکان عضویت در شرکت تعاونی عام برای همه افراد وجود دارد و قسمتی از سرمایه شرکت توسط فروش سهام به عموم مردم تامین میشود.

The Irsherkat Ssaair Diaries

این شرکت با دارا بودن تخصص و سالها تجربه، قادر است بهترین خدمات مربوط به امور شرکت‌ها را به شما ارائه دهد. تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دو برگ و تکمیل و امضای تقاضانامه توسط همه سهامداران. توجه داشته باشید که به دلیل بهادار بودن اوراق تقاضانامه و شرکتنامه، لازم است این اوراق صرفا از محل اداره ثبت شرکت‌ها تهیه شوند. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛ مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار. کلیه متقاضیان جهت پذیرش تاسیس و شرکتها و موسسات غیر تجاری ثبت شده … مراجعه به سامانه پذیرش ثبت تاسیس و ثبت تغییرات به آدرس ثبت تغییرات شرکت.ir نسبت .

✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ثبت برند ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . هر گونه تغییر در موضوع شرکت در مجمع عمومی فوق العاده انجام می شود(مجمع عمومی فوق العاده تجمع سهامداران شرکت است که به دلیل انجام تغییرات گرد هم جمع می آیند و تصمیم گیری می کنند).

نکات لازم درباره ثبت شرکت با مسئولیت محدود

انتخاب نام شرکت از موارد و ضوابط متعددی پیروی می کند که باید رعایت گردد تا مورد قبول کارشناسان واقع گردد . سپس وضعیت حدود حق امضاء اعضاء هیات مدیره و پس از آن سمت عضو هیات مدیره ثبت شرکت در تهران را مشخص نمایید. سامانه در این مرحله چند حوزه پیشنهادی را ارائه می کند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید. پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید.

بنابراین در صورت پذیرش، مسئول اداره، دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید. بدین ترتیب اقدام بعدی، ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. پس از طی مراحل ذکر شده ، وارد صفحه ی تایید صحت اطلاعات خواهید شد.در این مرحله می بایست گزینه ی تایید اظهارنامه پلمپ و مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید.

در این بخش شخصیت های حقوقی می توانند با شناسه ملی و یا بدون شناسه ملی (با وارد کردن شماره ثبت واحد)، درخواست خود را برای ثبت صورت جلسه تغییرات ثبت نمایند. می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. جهت آموزش کامل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها “irsherkat.ssaa.ir” به سایت ثبت شرکت نیک مراجعه نمایید.

_ بعد از تأیید تمام مدارک و دریافت شماره ثبت، می بایست آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ نمود. در این آگهی اطلاعات مربوط به شرکت مانند نام شرکت، نوع فعالیت و … درج می گردد. سلام عرض کردم، روزتون بخیر باشه – ممکنه ایراد از سایت باشه برای اطمینان باید لطف کنید و به اداره ثبت شرکتهای استانتون مراجعه ی حضوری داشته باشید . همه ی انواع شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند ، چنانچه اطلاعات مجموعه ای در این استعلام یافت نشد حاکی از آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است. پس از آن را کلیک می نماییم .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد ” ثبت نمایندگی ” کلید می رویم .

در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . ارائه وکالتنامه در صورتی که قصد دارید از وکیل استفاده کنید . سابقه بعضی از این شرکتها که موقوفی هستند به دههها پیش برمیگردد. از این نظر، شرکت با مسئولیت محدود با شرکت سهامی متفاوت است ؛ چه شرکت سهامی می تواند برای امور تجاری یا غیرتجاری تشکیل شود و به اصطلاح یک شرکت شکلاَ تجاری است. در این سامانه انجام کلیه امور ثبت شرکت برای تمامی افراد امکانپذیر میباشد.

بعد از ارسال مدارک ، کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی چنانچه مدارک مورد تایید کارشناس مربوطه قرار گرفته باشد، (پیگیری درخواست از طریق همین سامانه امکان پذیر است) اجازه ی پرداخت وجه دفاتر و پلمپ آن ها صادر می گردد. پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. ( در حال حاضر این شیوه برای شهر ” تهران ” امکان پذیر است).