در این قسمت اگر ترازنامه به صورت حساب باشد در سمت راست مقدار دارایی ها ودر سمت چپ ان بدهی ها و حقوق صاحبان سهم قرار می گیرد .و در صورتیکه تراز نامه به صورت گزارشی باشد در سمت راست ابتدا دارایی ها نمایش داده می شود و سپس در زیر ان بدهی ها و سپس حقوق صاحبان سهام قرار می گیرد . ثبت شرکت در ایران ترازنامه ی تنظیم شده به شکل حساب باشد باید جمع دو طرف ترازنامه با هم برابر باشد ولی چنانچه ترازنامه به شکل گزارشی باشد باید جمع دارایی ها با جمع بدهی ها و حقوق صاحبان حساب با هم برابر باشد. در این نوع ترازنامه که مانند حرف Tزبان انگلیسی است ،به این صورت که دارائی های شرکت در سمت راست و حقوق صاحبان سهام و بدهی ها در سمت چپ قرار دارد .اصولا برای فعالیت های حسابداری از این روش استفاده میشود .در جدولی که برای ان طراحی می شود باید جمع ارقامی که در سمت راست تراز نامه قرار دارد با جمع قلم هایی که در سمت چپ جدول قرار دارند با هم برابر باشد . شرکت های با مسئولیت محدود از جمله شرکت هایی هستند که از جمع دو یا چند نفر برای انجام فعالیت های مختلف تجاری شکل می گیرند.

  • مشخص نمودن سرمایه شرکت
  • انتخاب و تعیین سمت اعضاء
  • مشاوره ی حقوقی
  • امکان صدور مجوز برای پلمپ شرکت
  • عدم نیاز به داشتن کارمند بیمهای
  • ارائه مجوز ثبت شرکت یا اتحادیه

پیش از انجام ثبت برند ، می بایست اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری تحویل داده شود که این کار در سریع ترین زمان توسط کارشناسان ثبت شرکت کریم خان صورت می پذیرد.سپس کارشناسان اداره ثبت علامت تجاری اقدام به بررسی نام و برند نموده و پس از سپری شدن مدتی اقدام به رد یا تایید برند می کنند.در صورتی که برند و نام تجاری مورد تایید قرار گرفت کارشناسان ثبت شرکت کریم خان اقدام به تکمیل مدارک نموده و چنانچه نام تجاری و برند مورد تایید اداره ثبت برند قرار نگرفت با توجه به نظراتی که کارشناسان ارائه داده اند میبایست نقص موجود در برند را رفع نمایند.پس از گذراندن مراحل فوق به منظور ثبت برند باید یک آگهی تقاضا ترتیب دهند.در این مرحله در صورتی که شخصی اعم از حقیقی و حقوقی شکایتی مبنی بر تکراری بودن نام یا علامت و یا کپی برداری و سوءاستفاده از نام نداشته باشد پس از گذشت زمان قانونی ثبت برند صورت می پذیرد.برای ثبت برند در ایران ، پس از استعلام های اولیه توسط مشاوران ثبت کریم خان ، می بایست اظهارنامه شما در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت شود ، پس از گذشت ۴۵ الی ۹۰ روز پس از ثبت اظهارنامه کارشناسان اداره نظر نهایی را در مورد علامت مورد نظر اعلام نموده و در صورت مورد تایید قرار گرفتن نام ، آگهی تقاضا جهت ثبت علامت در ایران صادر می شود.از زمان چاپ آگهی تقاضا در روزنامه رسمی کشور ، به مدت ۳۰ روز مهلت به اشخاص حقیقی و حقوقی داده می شود تا در صورت داشتن اعتراض به ثبت این برند ، اعتراض خود را با ذکر مستندات به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنند.درصورت گذشت ۳۰ روز از زمان چاپ آگهی تقاضا و عدم اعتراض نسبت به ثبت برند در ایران ، آگهی دوم (آگهی رسمی ثبت علامت) در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود و در پایان تصدیق ۱۰ ساله برند صادر گردید و به مالک ارائه می گردد.این نکته شایان توجه است که مشاورین و کارشناسان ثبت شرکت کریم خان جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان به صورت تخصصی برند شما را استعلام می نمایند.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحی اجمالی در رابطه با استعلام برند بپردازیم.

از ضروریات نام برای تایید شدن از سوی مرجع ثبت است. با این وجود عده ای با این عقیده موافق نیستند و ضمانت اجرای ثبت نکردن شرکت را بطلان نمی دانند؛ زیرا، ماده مورد اشاره هیچ ضمانت اجرایی برای عدم ثبت مقرر نکرده است و چون ماده مزبور و موارد دیگر قانون تجارت، عدم ثبت را موجب بطلان شرکت معرفی نکرده اند، و بطلان قراردادها نیز امری استثنایی و نیازمند وجود نص است، نمی توان گفت که نتیجه عدم ثبت شرکت در مرجع ثبت شرکت ها ، بطلان شرکت است. ثبت شرکت و ثبت برند تجاری از پایه ها و اقدامات اولیه جهت فعالیت حرفه ای و تخصصی در زمینه بیزینس و تجارت می باشد. موسسه بزرگ و موفق آگاه ثبت تاکنون توانسته است در زمینه های بسیاری از جمله ثبت انواع شرکت، اخذ کارت بازرگانی، ثبت شرکت در مناطق آزاد، اخذ انواع ISO، تنظیم و ثبت صورت جلسه، اخذ مجوز انفورماتیک، ثبت برند و علامت تجاری و سایر مواردی از این دست، به صورت کاملا پیشرفته در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه، تمامی درخواست های کاربرانش را به نتیجه ای دلخواه برساند. تنها نکته ای که در زمان ثبت شرکت در کرج باید مدنظر قرار دهید توجه به انتخاب موضوع و نوع شرکت تجاری خود است.

شما می توانید تمامی مراحل ثبت شرکت خود را به همکاران مجرب و با تجربه ما بسپارید . پذیرش دوره های كاردانی علمی- كاربردی پودمانی در چهار گروه آموزشی اصلی صنعت، كشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر صورت می پذیرد و هر گروه آموزشی براساس ماهیت رشته های مندرج در آن از چند زیرگروه آموزشی مجزا تشكیل می شود. 1 زومیت تابع شرایط خاصی وجود دارد که دانستن آن ها را حل های گذشته مورد. در ماه ژوئیه ۲۰۱۰، شهر شنجن گسترش یافت و در اوت ۲۰۱۱ میزبان ۲۶ دانشگاه (رویداد بین المللی بازی های ورزشی برای ورزشکاران دانشگاهی) بود. این ناحیه به عنوان مرکز صنعتی، شهر شنجن شناخته شده است که دارای تعداد زیادی کارخانه الکترونیکی است. این منطقه دارای برخی از بلندترین ساختمان ها در شنجن است. ناحیه نانشان در سال 2011 با جمعیت کل 1،087،936 بخش عمده ای از جمعیت نیمه جنوبی منطقه شهر شنجن را تشکیل داده بود. البته نباید تحولات کنونی اقتصاد ترکیه را نادیده گرفت، که باعث شده است ارزش لیر ترکیه نسبت به دلار آمریکا افت داشته باشد اما می توان از این بابت آسوده خاطر بود زیرا که دولت این کشور برنامه ای دقیق و عملی برای رفع این مشکل دارد که می شود به آسان تر کردن قوانین سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد.

و شرکت های تعاونی ایران با شعار اقتصاد مقاوم تر و پایدارتر با کمک تعاونی ها» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور ثبت ملاصدرا برگزار شد. بعضی از این ساختمان های برجسته در شنجن مانند تالار شهر شنجن، کتابخانه، محل برگزاری های کنسرت های شنل شنن، مرکز کنوانسیون و نمایشگاه شهر شنجن و همچنین ساختمان بانک توسعه شنجن هستند. این ناحیه در شمال شرقی شهر شنجن واقع شده است .این ناحیه به مساحت ۶۸۲.۸۷ کیلومتر مربع و بزرگترین ناحیه استان گوانگدونگ است. بعضی از شرکت های برجسته مانند Tencent، ZTE، Vapestrm و CR Beverage در منطقه نانشان واقع شده است. در قسمت بدهی ها ابتدا باید بدهی های سال جاری و بعد بدهی های طولانی مدت قید شود و در قسمت دارایی ها در ابتدا باید دارایی های همان سال و بعد دارایی های بلند مدت در ان قید شود . در این روش در زیر قسمت سمت راست که دارائی های شرکت قرار دارد بدهی ها و حقوق صاحبان سهام نیز قرار می گیرد . نام شرکت های خارجی را که در حال تاسیس هستند تغییر و تعیین کنند. بهتر است بدانید شهر کرج با ترقی هر روزه خود در صنایع، تولید محصولات و ارائه خدمات جدید به اشخاص سرآمد شهرهای مورد تقاضا برای ثبت شرکت و موسسه می باشد که سالانه افراد بسیاری اقدام به ثبت قانونی شرکت خود در این شهر می کنند.

همه موارد مربوطه باید به طور قانونی در اداره ثبت اسناد ، ثبت رسمی شود . بعد از مراجعه به سایت اداره ثبت و ورود به ثبت دفاتر تجاری باید تمام اطلاعذات خواسته شده در مورد متقاضی ثبت پلمپ دفاتر قانونی در سایت بارگزاری شود . بعد از بررسی و ارزیابی های لازم، کارشناسان اداره ثبت شرکت ها با پذیرش و یا رد مدارک ارسالی، نتیجه را به متقاضیان اعلام می کنند. در واقع، ثبت یک شرکت نوعی رسیدگی است که متصدیان امر ثبتی انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای ایجاد این شخصیت حقوقی دقت های لازم و مقررات رعایت گردیده یا خیر؟ به عبارت سادهتر، کلیه اوراق دریافتی و امضا شده توسط اعضای هیئت مدیره باید به همراه سایر مدارک (بر اساس نوع شرکت) از طریق اداره پست به اداره ثبت شرکتها ارسال شود که این کار به صورت غیر حضوری توسط موسسه آسانثبت انجام میشود. فرصت مناسبی برای معرفی بخش تعاون، گردشگری، صنعت، انرژی و فرهنگی و همچنین امور ثبتی و حقوقی اعضای خارجی و جذب نمایندگی ها و سرمایه گذاری ها درکشور معرفی توانمندیهای کشور ایران، فرصت های سرمایه گذاری در ایران و بالاخص بخش تعاون ایران می باشد.

  • کپی شناسنامه شرکا و مدیران و ارائه جواز از مراجع
  • ارائه وکالتنامه امضاء شده
  • در دست داشتن اساس نامه شرکت مسئولیت محدود در تهران
  • مختلط غیر سهامی

سیزدهمین اجلاس منطقه ای تعاون در آسیا و اقیانوسیه در روزهای ۵ الی ۹ آذر ماه سال جاری با حضور اعضای ۳۰ کشور عضو اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه و اتحادیه ها. این منطقه به عنوان ناحیه جدید در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۰۹ توسط دولت شهرداری شنجن تاسیس شده است. شهر شنجن یک مقصد محبوب برای مسافران تجاری و گردشگران چینی و بین المللی است. یک کسب و کار تجاری ثبت شده با تعدد افرادی که با اهداف خاص و همسو در کنار اقداماتی بازرگانی فعالیت می کنند پدید می آید. ثبت برند می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک شایان توجهی نماید.لازم به ذکر است که ادارات استاندارد و اداره بهداشت ، غذا ، دارو و ادارات محیط زیست برای اعطای مجوز یا پروانه از شما تقاضای برند می نمایند.داشتن یک برند و یا ثبت برند (انتخاب اسم برند) در نتیجه برند سازی می تواند در موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار رقابت کمک کند و در نتیجه می تواند باعث ورود محصولات و دیگر خدمات توسط همان برند بدون پرداخت هزینه اضافی جهت ثبت برندی جدید و حضور در عرصه رقابت بدون هزینه برند سازی گردد.در ادامه ثبت شرکت کریم خان ۹ نکته مهم جهت انتخاب برند یا نام تجاری را در اختیار شما قرار می دهد.

Th is w᠎as c᠎reat​ed with G​SA Con tent G​enerat or  D​em oversion.

دیدگاهتان را بنویسید