۶. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی سهامداران، بازرسان و اعضای هیئت‌مدیره (در دفاتر اسناد رسمی استان تهران)

اگر نیاز دارید تا خودتان در سامانه ثبت شرکتها ورود اطلاعات نمایید ، میتوانید مراحل زیر را دنبال نمایید :

درمرحله بعدی نیز می بایست مدارک و اسناد مورد نیاز مانند؛ اساسنامه ، مدارک هویتی شرکا و.. بارگذاری گردد.

شفاف‌سازی سخنگوی وزارت امور خارجه به شایعه پایان مذاکرات هسته‌ای

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ثبت شرکت دانش بنیان برای تایید علاوه بر دارا بودن شاخص‌های عمومی باید شاخص‌های اختصاصی را که در ادامه بررسی می‌کنیم دارا باشند.

درباره ی مرکز ثبتی و حقوقی جهان ثبت جهان ثبت یکی از مراکز وابسطه به شرکت ارتباطات الکترونیک سهامی خاص است.

ثبت شرکت مقالات جامع تعرفه و هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۰

رتبه بندی شرکت‌های پیمانکاری، خدماتی و …

این در حالی است ک شما مطالب مرتبط با شرکت خود را هم میتوانید اضافه کنید. بعد از این مرحله باید کپی برابر اصل اساسنامه را هم وارد کنید. حالا به صفحه مدارک وارد میشوید، هر شرکتی نوع خاصی از مدارک را ارائه می کند ، پس شما باید با توجه به نوع شرکت و مدارکی که دارید ، مطالب را روشن و دقیق در جای مخصوص به خود وبه  طور کامل تایپ کنید.


آدم به به تناسب کار و حرفه ای که در آن مشغول می است، شرایط کاری و اهداف گوناگونی دارد که برای رسیدن به اونها، نیاز به تعامل و همکاری با بقیه دارد، نوعی تعامل سازنده، برای رسیدن سریع تر و راحت تر به اهداف و برنامه های خود، با توجه به شرایط موجود، که اسمش شراکت می شود و همکاری اصولی.

۷. ارائه گواهی بانکی مبنی بر پرداخت حداقل ۳۵% سرمایه اولیه شرکت

شرکتی است که از مالکینی حقیقی و حقوقی با سهام شراکت نقدی و غیر نقدی تشکیل یافته است. تفاوت این نوع از شرکت با شرکت های تجاری این است که تملک اصل سرمایه به افراد حقوقی انتقال داده نمی شود و هر یک از افراد تشکیل دهنده شرکت به تنهایی صاحب سرمایه خود می باشند اما تمامی فعالیت های شرکت به صورت مشترک اداره خواهد شد.

اداره کل ثبت شرکت‌های تهران در خیابان میرداماد، تقاطع اتوبان مدرس، پلاک ۲۷۵ واقع شده است. برای تاسیس شرکت در استان تهران علاوه بر این اداره می‌توانید به دفاتر پیشخوان دولت نیز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید