۱۶ نکته مهم که در هنگام انتخاب اسم برند باید به آن توجه کرد

صنعت کفش. کفش مردان. وومن کفش. نوین شوز. جهان شوز.

درخت کفش. میوه ی کفش. کفش ارزان. کفش مناسب.

اسم برای تولیدی

بسیاری از سلبریتی‌ها معروف دنیا مثل کایلی جنر (برند محصولات آرایشی) و در ایران مثل لیلا اوتادی (برند عطر و ادکلن) اسم خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کرده‌اند. ۱۰- ضرورتی ندارد که از اسم شهر یا منطقه خود در انتخاب اسم شرکت استفاده کنید بلکه بهتر است فرامنطقه‌ای ثبت برند فکر کنید. حتی به این فکر کنید که ممکن است برند شما خدماتی به خارج از کشور نیز ارائه دهد. پس بهتر است از استفاده از کلماتی که برخی حروف آن در زبان سایر کشور‌ها نیست خودداری کنید. همچنین مراقب باشید نام انتخابی شما در سایر زبان‌ها معنای نامناسبی را تداعی نکند.

تاریانا. اسپاهان. نگین شهر.

نام شرکت اولین اطلاعاتی است که مشتریان درباره مجموعه شما کسب می‌کنند. بنابراین نهایت دقت و ظرافت را باید در انتخاب و تعیین آن به کار ببندید. فرقی نمی‌کند که نوع شرکت شما چیست یا تعداد اعضا و سرمایه اولیه آن چقدر است. آگاهی به معیارها، قوانین و روند ارزیابی اسامی پیشنهادی شما احتمال تایید نام انتخابی شما را افزایش خواهد داد.

کلید ششم: سراغ اسم‌های جغرافیایی بروید

در ادامه‌‌ی کار سعی می‌کنیم گام به گام مراحل ساخت یک نام مناسب شرکت را بررسی کنیم. در نظر داشته باشید اسم انتخابی‌ شما نباید حساسیت قشر خاصی از مردم جامعه ثبت تغییرات را برانگیزد. برای مثال اگر اسم برندتان را اسم یک تیم فوتبال بگذارید ممکن است طرفداران تیم رقیب‌تان به‌خاطر تعصبی که روی تیم‌شان دارند از شما خرید نکنند.

قاجاریه. دزد کفش ها. تاواریژ. آرتاویل. کارن شوز. کفش الدوله.

  • عالی پوشان.
  • یک اسم مناسب می‌تواند شرکت شما را به اوج برده و یک اسم نامناسب ممکن است اثرات منفی در روند پیشرفت شما بگذارد؛ پس برای آن وقت بگذارید.
  • اسم انتخابی باید حداقل از 3 بخش تشکیل شده باشد و با موضوع و حوزه فعالیت شرکت همخوانی داشته و مرتبط باشد، علاوه بر آن اسم مورد نظر باید معنا و مفهوم داشته و خوش آهنگ باشد.
  • از لغت لاتین Sonus به معنی صدا گرفته شده و Sonny یک اصطلاح خیابانی امریکایی به معنی «جوان باهوش» است.
  • بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود .

در این بخش در برابر هر نام شرکت در دفاتر موجود، شماره ثبت و تاریخ روز و ماه تاسیس شرکت که به صورت خالی مانده بود کامل می شود و در پرونده مورد نظر در قسمت ردیف خود ضبط می شود. تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری خارجی که در کشور های خارجی سابقه ثبت دارند و شعباتی از آن ها در ایران تاسیس می شود. مشاوره کسب و کار و برندسازی به صورت تلفنی می باشد. نامی را انتخاب نمایید که از نظر قانونی قابل به‌کارگیری باشد. آیا نام دامین مناسبی برای این نام تجاری در دسترس است.

انتخاب اسم شرکت و فروشگاه نمونه اسم های شیک برای نام تجاری شرکت

در مورد پیام‌هایی که از دیگران در خصوص خدمات و محصولاتشان دریافت می‌نمایید، فکر کنید. پس از این کمپین ؛ سازمان بهداشت جهانی ، جایگاه این شرکت را گسترش داد و آن سازمان را به عنوان شریک جهانی این سازمان در جهت بهبود سلامت در سطح جهان معرفی شد. اگر در نامگذاری کسب و کارتون از نام شهر یا کشور خاصی استفاده کنید این مشکل وجود داره که در صورت تمایل به توسعه جغرافیایی خدمات، همین نام مانع بزرگ باشه. مثلا شیراز تخفیف که برترین وبسایت تخفیف گروهی در شهر شیراز هست هیچ‌وقت نمی‌تونه با این نام در شهرهای دیگه فعالیت کنه در حالی که تخفیفان می‌تونه برای هر شهری از ایران خدمات تخفیف خرید گروهی ارائه کنه. لیست های بالا را با دقت مطالعه کنید و بهترین انتخاب اسم مغازه را برای کسب و کار خود داشته باشید.

اصلی ترین مواردی که در انتخاب یک پوتین باید به آنها توجه کرد

همچنین چنانچه نام مورد نظر شما نیازمند اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح است، باید پیش از اقدام برای ثبت شرکت حتماً آنها را تهیه نمایید. زمانی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک اسم صحیح ثبت شرکت در تهران شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. از میان آن اسم مرحله قبل باید در آخر تنها سه اسم باقی بماند!

آرم کمپانی نیز از همین نام الهام گرفته شده است. ترجمه دیگری نیز بر این واژه وجود دارد که به معنای سه الماس است. کمپانی میتسوبیشی در حال حاضر در زمینه های مختلف از جمله خودروسازی، مالی و صنایع سنگین فعالیت می کند. میتسوبیشی نام یک گروه بزرگ مربوط به کمپانی های ژاپنی است که سهام مارک میتسوبیشی را نیز در اختیار دارد.