ثبت شرکت؛ ثبت شرکت‌ها ارزان، سریع و تخصصی

پس از آنکه مدارک تکمیل شده از طریق مراکز پستی منتخب به اداره ثبت شرکتها ارسال می شود، معمولا بین 5 تا 7 روز کاری زمان لازم است تا کارشناسان اداره ثبت شرکت ها، مدارک ارسالی متقاضیان را بررسی نموده و شماره ثبت و شناسه ملی به شرکت تقاضا شده اختصاص دهند. اقلامی مانند هزینه تعیین نام شرکت، هزینه تهیه پوشه، گیره، پاکت و همچنین هزینه پست مدارک به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری از طریق ادارات پستی منتخب را در بر می گیرد. طبق ماده 1 دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند.

  • 4- اگر سهم دانشگاه پنچاه درصد یا بیشتر باشد، شرکت دانش بنیان، شرکتی دولتی محسوب می شود.
  • 2- البته حق دارید چون شرکت مسئولیت محدود کمترین دردسر را دارد.
  • پس از ثبت شرکت هم دریافت این کد از اداره مالیات اجباری است تا جایی که عدم اخذ کد اقتصادی می‌تواند موجب جریمه‌های مالیاتی برای شرکت شما شود.
  • ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.
  • استعلام ثبت شرکت چیست و چه کمکی به ما می کند؟ خوب این سوالی است که بسیاری از مشتریان ما آن را شنیده اند و می خواهند بدانند که معنی آن چیست.

اداره کل ثبت شرکت ها با نام دیگر سازمان ثبت اسناد هم شناخته می شود. آگاهی نسبت به روش های ارتباط با این سازمان برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تازه را دارند، اهمیت بالایی دارد و بیشتر از این قوانین مرتبط با این سازمان باید کاملا فهمیده و توسط تاجران استفاده شود. البته وظایف سازمان ثبت فقط به صدور اجازه تاسیس شرکت ها خاتمه نمی یابد و این اداره وظایفی مثل پلمپ کردن این شرکت ها را نیز در دستور کار خود دارد. شرکت ثبت فوری علاوه بر ارائه مشاوره برای افراد خوش ذوقی که خود علاقمند به انجام مراحل ثبت کردن شرکتشان هستند، خدماتی برای ثبت کردن برند و شرکت نیز ارائه می دهد. به این صورت که با سپردن نام شرکت، اعضا و حوزه فعالیت، شرکت را برای شما ثبت کرده و مدارک قانونی را به شما تحویل خواهد داد. همواره شروع هر نوع فعالیت، تجارت و کسب و کاری با هزینه هایی همراه است و تاسیس شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست.

همان طور که گفتیم، درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات این سازمان به صورت آنلاین و اینترنتی طراحی شده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از سازمان های مهم می باشد که تحت نظر قوه قضائیه فعالیت خود را انجام می دهد. تعدادی از مهم ترین وظایف این سازمان شامل ثبت املاک، ثبت اسناد و اجرای آن ها، امور ثبتی مربوط به مالکیت معنوی، ثبت شرکت ها و دقاتر رسمی ازدواج و طلاق می شود. سایت مربوط به این سازمان یعنی سایت ثبت برند تجاری ثبت من my.ssaa.ir به گونه ای طراحی شده است که بتواند بخش زیادی از خدمات این سازمان که به آن ها اشاره کردیم را به صورت غیر حضوری و اینترنتی به کاربران ارائه دهد. تغییر مدرک تحصلی در سامانه ساجات نیاز به ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسه ندارد و در این مورد چنانچه با ارتقا مدرک ایشون به عنوان فرد امتیاز آور، می توانید رتبه بالاتری اخذ کنید باید مجدد از طریق سامانه ساجات تمامی مراحل را برای ارتقا رتبه پیمانکاری یا مشاور یا انفورماتیک لحاظ نمایید.

حداقل میزان سرمایه شرکت چقدر است؟

اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید . در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید. با یکی از راههای زیر میتوانید اطلاعات خود را جهت امور ثبتی کامل نمایید. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . در دوران کنونی،بخش اعظم فعالیت های تجاری در قالب شرکت های تجارتی صورت می گیرد.

سایت ثبت شرکتها

اگر شما هم جزو افرادی هستید که میخواهید شرکت خودتان را دایر کنید و کسب و کار خودتان را در قالب یک شرکت به رسمیت درآورید، در قدم نخست به فکر ثبت شرکتتان باشید. برای ثبت موسسه فرهنگی باید قبل از ثبت موسسه، از وزارت ارشاد مجوز مربوطه را دریافت کنید و سپس مابقی مراحل ثبت را انجام دهید. شرکت‌های دانش بنیان قالب ثبتی مجزا نیستند و باید ابتدا در یکی از قالب‌های مرسوم به ثبت رسیده و سپس برای احراز شرایط دانش بنیان شدن تلاش کنند و مجوزهای مربوطه را اخذ نمایند.

سلام خانم عباسیان بستگی به نوع تصمیمات دارد که در قالب چه مجمعی باشد. کپی مدارک هویتی نام برده شده در بالا برای شریک یا شرکایی که قصد خارج شدن از شرکت را دارند. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. با سلام، نامه معرفی نماینده موسسه حسابرسی که در جلسه حضور داشته است. در مرحله ی نهم باید متن صورتجلسه را آماده نموده و گزینه ی پذیرش نهایی را انتخاب کنید.

البته تعدادی از خدمات این سامانه هم بدون نیاز به ثبت نام قابل دسترسی هستند. برای مثال جهت تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی نیازی به ثبت نام نیست. اما برای دسترسی به برخی از مهم ترین خدمات آن، حتما باید ثبت نام خود ثبت شرکت را در این سامانه انجام دهید. با توجه به این که زمان زیادی از راه اندازی سامانه ثبت من نمی گذرد، خیلی از افراد با خدمات آن آشنایی ندارند. به همین دلیل، این کار ها را به صورت حضوری و با صرف زمان بیش تری انجام می دهند.

پس از عقد قرارداد با مؤسسه ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید. باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید. اهداف شرکت دانش بنیان جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، حمایت و هدایت در جهت سودآوری و تولید فناوری های برتر است.

مزایای ثبت شرکت در موسسه کاج

قصد ما راهنمایی شما در چگونگی تعیین موضوع فعالیت شرکت است تا حداکثر حدود فعالیت را داشته باشید. در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. برای ثبت شرکت تجاری باید مدارک ثبت شرکت را در اداره ثبت ها ارائه دهید. برای ثبت شرکت ها در این اداره و کسب و کار قانونی باید مدارک ثبت شرکت را تکمیل و به مراجعه ذی صلاح تحویل نمایید برای اطلاع از انواع مدارک ثبت شرکت در کم ترین زمان بهتر است هم اکنون با کارشناسان بخش اجرایی ما در تماس باشید .

سوال قبل از تاسیس شرکت

موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکتبایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 موضوع زیر می باشند که مشتریان محترم می بایست قبل ازثبت شرکت، از مراجع ذیصلاح ذیل مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت ها قابل ثبت می باشند. مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که ثبت تغییرات بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند. با دنبال کردن راهنمای ثبت شرکت آسان‌ثبت می‌توانید به راحتی این روند قانونی را به انجام برسانید. گفتنی است که مراحل ثبت شرکت برای همۀ افراد در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای ایران یکسان است. شرکت‌نامه رکن اساسی شرکت‌های با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی و مختلط‌غیرسهامی است.