300 اسم خارجی دخترانه شیک و باکلاس + معنی

زیاد حساس بودن یعنی هیچ وقت تست نکنید، ۴ ماه بگذره، بر فرض اسم عالی هم انتخاب کنید بعدش متوجه بشید که محصولتون مشکل اساسی داره در صورتی که بدون زیاد حساس بودن روی اسم زودتر هم میشد از این مرحله رد شد. اگر به تازگی کسب‌وکار خودتان را شروع کردید؛ اسم برند جدیدتان را کامنت کنید و برایمان بگویید چرا و چگونه این اسم را انتخاب کرده‌اید. مطمئناً راه را برای کسانی که به دنبال اسم برند هستند، روشن‌تر می‌کنید. برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایت جستجوی علائم تجاری مراجعه کنید.

  • برای حمایت از نام شرکت­ها علاوه بر ضمانت اجرای کیفری ضمانت اجرای حقوقی نیز پیش بینی شده است که به معنای جبران خسارت وارده به شرکت­های تجاری است.
  • “رستوران لوکس تهران” یا “تلکابین رامسر” از جمله این اسامی توصیفی هستند.
  • قبل از دریافت پیشنهاد نام برند میبایست علایق ، رقبا ، و تخصص های برند خود را نوشته و به صورت تخصصی یک نام برند زیبا انتخاب کنید .
  • اما به جدیت میگویم که اگر شما یک نام کاربری معتبر و خوبی داشته باشید خود به خود ترغیب به فعالیت بیشتر در پیج خود خواهید شد.

در صورتی که شما واقعا یک شعبه مرکزی نباشید یا واقعا برتر و اول نباشید نامگذاری مناسبی نیست. این روش نامگذاری فقط وقتی موثر خواهد بود که کاربران مطمئن بشن ارتباطی بین کسب و کار مورد نظر با برند موفق دیجی‌کالا وجود داره. وگرنه فقط یک حس تقلبی بودن و عدم صداقت را منتقل می‌کنه. امروز در حال مشاوره دادن به یکی از دوستان بودم که چطور یک نام مناسب برای کسب و کارش انتخاب کنه و بهتر دیدم این موضوع را جایی مکتوب کنم. شما می‌توانید از اسم‌های نوستالژیک استفاده کنید تا با برانگیختن حس‌وحال و خاطره‌ای خاص برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.

چگونه یک هویت بصری برند منحصربه‌فرد بسازیم؟

کافی است به تصویر زیر نگاهی بیندازید و مهم‌ترین نکاتی را که برای اخذ دامنه اینترنتی مناسب باید داشته باشید را فرا بگیرید. می‌رسیم به برند معروف تخفیفان، سایتی که کارش گرفتن و ارائه تخفیف به مشتریان است. با افزودن پسوند بسیار پرکاربرد ((آن)) به نام برندی مبدل شد که امروز جزو سایت‌های ثبت شرکت در تهران فروشگاهی برتر ایران است. پس اگر شما در کسب و کار سفر و جهانگردی هستید به نظر ما نخواهید توانست نامی قدرتمندتر از مارکوپولو برای خود انتخاب نمایید. همین‌طور استفاده از اشیاء تقریباً مرتبط با موضوع و تم اصلی کسب و کار نیز می‌تواند کمک شایانی به مقوله اسم برند‌مان بکند.

در مقابل استارت‌اپ “مامان‌پز” (که یک پلتفرم توزیع غذاهای خانگی هست) یک ارتباط واضح و نزدیک با موضوع کسب و کار داره. باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی آراکس هست. اطمینان حاصل کنید که اسم منتخب شما در سایر زبان ها معنی منفی ندارد. به عنوان مثال کمپانی GM اسم ماشین جدیدش را “نوا” گذاشت در حالیکه که این کلمه در زبان اسپانیایی به معنای “حرکت نمی‌کند” است. به‌عنوان مثال اگر فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید احتمالا اکثر رقبای شما از کلمه‌ی الکترونیک در نام خود استفاده کرده‌اند.

اسم کوتاه برای برند

بنابراین بیشتر وقت خود را بر روی یک واژه قدرتمند در میان اسم شرکتتان بگذارید تا بتوانید برای برندسازی روی آن مانور دهید. در ادامه تعدای اسم خاص را مشاهده می‌کنید که می‌توانند ایده برای اسم شرکت شما باشند. ۱۰- ضرورتی ندارد که از اسم شهر یا منطقه خود در انتخاب اسم شرکت استفاده کنید بلکه بهتر است فرامنطقه‌ای فکر کنید. حتی به این فکر کنید که ممکن است برند شما خدماتی به خارج از کشور نیز ارائه دهد.

نام دامنه به راحتی قابل فهم و تایپ کردن باشد

سپس با معرفی قسمت هایی از شرکت و محصول خود آن را ادامه دهید. در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید. تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و مورد نیاز اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود.

مثلا اسم‌هایی مثل “ممتاز“، “هیمالیا” یا “اسنوا” که می‌توانند حس و حال خاصی به مخاطب بدهند و هدف و هویت شما را نشان بدهند. یادتان نرود هیچ وقت کلماتی که ممکن است به شکل‌های مختلفی نوشته و خوانده شوند یا چند معنی داشته باشند را انتخاب نکنید. چون ممکن است کسی متوجه عبارتی که پشت آن پنهان شده است، نشود و اصلا هیچ حس خاصی به مخاطب ندهد. اگر نام برند شما معنی داشته باشد و در ضمن به شرکت شما هم ارتباط داشته باشد، تصویر بهتری از شما در ذهن و قلب مشتریان بر جای می‌گذارد. مثلا تیوب‌های شکلاتی شوکوپارس که همیشه از بوفه مدرسه می‌گرفتیم و خیلی خوشمزه بود، تا همیشه به یادمان می‌ماند.

این‌گونه برندها به علت عدم جلب نظر و برانگیخته ننمودن حس کنجکاوی مخاطب، هرگز موفق نیستند. یک نام برند مناسب و تاثیرگذار مشتریان شما را وادار به پرسیدن این سوال می کند که ” نام برند شما از کجا آمده است؟”، سوالی که شما میتوانید با تعریف یک داستان برند جذاب به آن پاسخ دهید. این اصل هم انقدر بدیهی هست که نیازی به توضیح دادن نداره. اگر نام انتخابی خیلی شبیه یک برند مشهور باشه شما از همون ابتدا خودتون را در سایه یک رقیب قرار دادید. رستورانی با نام “طبیعی باش” فروشگاهی با نام “آن” و …

همین مورد در اینستاگرام نیز صدق میکند به خصوص این که در اینستاگرام شما به راحتی میتوانید برای شغل خود یک فروشگاه مجازی باز کنید. نام کاربری که کوتاه باشد باعث میشود تا بیننده در یک نگاه برایش قابل فهم باشد که با چه موضوع و محوصلاتی طرف خواهد بود. همین مورد خود به خود به برند سازی پیج شما که در ادامه ثبت برند مقاله به راه های برند سازی در اینستاگرام نیز خواهیم پرداخت کمک کرده باشد. شاید بگویید که انتخاب اسم پیج چه ربطی به بالا رفتن انگیزه برای فعالیت در اینستاگرم منجر میشود. اما به جدیت میگویم که اگر شما یک نام کاربری معتبر و خوبی داشته باشید خود به خود ترغیب به فعالیت بیشتر در پیج خود خواهید شد.

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. این اسامی معانی ذاتی ندارند اما با تکیه بر قدرت آوا و صدا توانستند نام برندهای قدرتمندی باشند. گاهی اوقات می توانیم از نام افراد موفق و برنده دنیا در فرایند نامگذاری استفاده کنیم. اگر خوش شانس و تا حدی خلاق باشیم ثبت تغییرات حتی می توانیم خود را از رقبایمان متمایز نماییم. نام ­های برگرفته از طبیعت میتوانند به متمایز شدن نامبرند شما از رقبایتان کمک کنند و پیام برندتان را به سادگی به مصرف ­کنندگان منتقل نمایند. یا مثلا “ترب” که یک سرویس جستجوی کالا و مقایسه قیمت‌هاست اسمش هیچ ربطی به کارش نداره ولی خیلی تصویری هست.

مخفف عبارت industrial به معنای تجارت است، همچنین یک دامنه بین المللی محسوب می شود. وب سایت هایی که فعالیت های تجاری انجام میدهند به طور معمول از این پسوند در دامنه سایت خود استفاده می کنند. نام دامنه باید یکتا باشد تا بتواند به برند سازی شما کمک کند. از این نوع برندها بسیار در بازار دیده می‌شود مثل Propecia, Keurig, Cruze . برندهایی که تلفظشان برای اکثر مردم سخت است و در حدود 15 نوع متفاوت می‌توان آن‌ها را تلفظ نمود. این تفاوت تلفظ در جاهای دیگر خود را بسیار نشان می‌دهد.