اسم شرکت

سازنده نام تجاری Namesemith با ارائه پیشنهاد­های مناسب شما را در امر انتخاب نام مناسب شرکت یاری می­کند. ساخت اسم شرکت باید طبق شئونات جمهوری اسلامی ایران باشد. اسم شرکت باید یک اسم خاص باشد یعنی مستقیم بتوان آن را به عنوان نهاد جمله به کار برد. به این معنا که بر شخص یا شیء خاصی دلالت داشته باشد.

اسامی پیشنهادی برای شرکت

انتخاب اسم برای شرکت کاملاً سلیقه­‌ای است و تا دلتان بخواهد نظرات هم در این زمینه متفاوت است، بعضی‌ها معتقدند که بهتر است اسامی انتزاعی باشند، بقیه می­‌گویند که اسامی دقیقاً باید به مشتری بگوید که کسب‌و‌کار شما دقیقاً چیست. حتی بعضی‌ها اعتقاد دارند که اسامی جدید و نو بیشتر در ذهن آدم­‌ها می­‌ماند یا برعکس سریع­تر فراموش می‌شوند. اما در واقعیت همه اسم­‌ها می‌­توانند کارآمد باشد درصورتی­که با یک استراتژی مناسب بازاریابی انتخاب شوند.

پس از مطالعه این مقاله در صورت وجود هرگونه ابهام و یا برای پرسیدن سوال در مورد انتخاب اسم شرکت می توانید با کارشناسان ثبت آراز در ارتباط باشید تا شما سروران گرامی را راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. قوانین تجارتی جهموری اسلامی ایران همه شرکت ها را ملزم کرده است که نام خود را تحت شرایط خاص انتخاب و ثبت کنند. یعنی شرکت ها و سازمان ها باید مانند افراد جامعه که اشخاص حقیقی به حساب می آیند و اسم دارند، اسم مختص به خود را داشته باشند. در ادامه گروه کارشناسان ثبت آراز به بررسی قوانین انتخاب اسم برند برای شرکت ها و سازمان ها خواهند پرداخت که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. سلام.یک اسم خاص و ماندگار برای شرکت تبلیغاتی میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

اسم رستوران کلاسیک

بهتر است در همان لحظه‌ای که نام برندتان را انتخاب می‌کنید، این نکته هم یادتان باشد که موجودیت URL با پسوند com یا ir آن را هم چک کنید تا بعداً به دردسر نیفتید. وقتی می­‌گوییم تلفظ سختی نداشته باشد به این دلیل است که در ذهن مخاطب بهتر بماند و از طرفی شکل نوشتاری ثابتی هم داشته باشد. این نکته برای کسب­‌وکاری که تازه اول راه است خیلی مهم است.

ما نظر شما رو تایید می‌کنیم تا اگر کسی پیشنهادی داشت به شما کمک کنه. درباره «قوانین ثبت علائم تجاری» جستجو کنید و در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک این قوانین رو مطالعه بفرمایید. ما اینجا درباره انتخاب نام توضیح دادیم و اطلاعی از جزئیات قوانین نداریم.

  • پس حتماً کاراکتر و حس و حال نام کسب‌وکار خود را در نظر داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که اسم شرکت باید به درستی و متناسب با موضوع فعالیتی انتخاب شود در غیر این صورت پس از مدتی مجبور به تغییر نام شرکت خواهید شد که همین امر تاثیرات منفی در بازاریابی و تبلیغات شرکت شما خواهد داشت .
  • به دلیل این پیوند تاریخی، نام رستوران The Boiler Room Restaurant انتخاب شده است.
  • خیلی مواقع شاید حتی ندانید؛اما ذهن‌تان شما را ناخودآگاه به سمت تقلید از ایده‌هایی که بوده، می کشاند.

با انتخاب نامی که ممکن است برای مشتریانتان بی‌ادبانه به نظر برسد بخشی از مشتریانتان را از دست می‌دهید. شاید رستوران شما در ساختمانی واقع شده باشد که تاریخچه‌ی جذابی داشته باشد. اگر از یک کارخانه قدیمی استفاده می‌کنید، ممکن است اسم ثبت شرکت رستوران خود را Old Mill Pub بگذارید. به عنوان مثال، رستورانی در نیوانگلند وجود دارد که در اتاق دیگ بخار سابق یک کارخانه کفش سازی قدیمی واقع شده است. به دلیل این پیوند تاریخی، نام رستوران The Boiler Room Restaurant انتخاب شده است.

لغو پاسخ

اسامی شرکت در این مرحله قابلیت استعلام نیز دارند. در این قسمت، 5 اسم three سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ثبت برند ( یعنی از 1 تا 5 ) بررسی میگردند. اگر اولین اسم پیشنهادی شما قابلیت ثبت داشته باشد، اسامی بعدی بررسی نخواهند شد.

در واقع وجود یک ناهماهنگی با چیزی که چشم مخاطب به آن عادت دارد، مثل یک قلاب عمل می‌کند و توجه مخاطب را به سمت خودش می‌کشد. البته شاید بگویید که غلط املایی در نام‌گذاری یک اشتباه نوشتاری است و نباید به عنوان یک تکنیک نام‌گذاری در نظر گرفته شود! جالب است بدانید که این موضوع در کشورهای غربی جا افتاده و به‌عنوان یک روش نام‌گذاری برند کاربرد دارد. ثبت برند مواد غذایی راهنمای مراحل و هزینه ثبت برند غذای.

اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. برای انتخاب نام شرکت از حداقل سه سیلاب باید به کار گرفته شود . لازم به ذکر است در انتخاب نام شرکت نباید از اسم شرکاء بهره گرفته شود در این صورت نام شریکی که اسم وی در نام شرکت به کار گرفته شده است ، حکم شریک ضامن در شرکت های تضامنی را خواهد داشت . باید معنی و ریشه داشته باشد در تعیین اسم شرکت باید نهایت دقت شود تا مورد تایید کارشناس واقع شود.

این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. ذهن انسان برای برخورد با این سیل عظیم اطلاعات بازاریابی بیت های اطلاعاتی را به صورت گروه های بزرگ تری در می آورد که به آن ها بسته های اطلاعاتی گفته می شود و محتوی اطلاعات بیشتری می باشند. از قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی در کنار یکدیگر که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ثبت تغییرات شرکت ارایه می دهند در ذهن مصرف کننده نگرشی در مورد آن نام تجاری شکل می گیرد که می تواند برخرید آن نام تجاری تاثیر بگذارد. براین اساس وظیفه بازاریابان این است که شیوه پردازش اطلاعات مرتبط با نام های تجاری توسط مصرف کنندگان را تسهیل نمایند .بدین ترتیب، انتخاب نام تجاری کوتاه ، به سرعت از طریق پیوندهایی که با آن علائم تجاری دارند در حافظه در دسترس قرار می گیرند.