اسامی کردی برای برند

نام شرکت، نامی می باشد که مختص خودش می باشد و هیچ شرکت دیگری را نمی توان به همان اسم پیدا کرد.هر شخص حقوقی همانند شخص حقیقی باید دارای اسم باشد تا هویتش مشخص و قابل تشخیص باشد.به همین منظور اسم شرکت الزامی است و اقدامات اولیه محسوب می شود. به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود زیرا نام شرکت می تواند شرکت را به اوج برساند یا بر عکس به نابودی و قعر بکشاند. هدف ما رشد و توسعه برند و برندسازی است به صورت آنلاین و در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده برند به صورت مستقیم می باشد. به امید اینکه در آینده نه چندان دور شاهد برندهای جهانی باشیم که منشا ایرانی داشته باشند. پس از آن باید یک تصویر کلی از تصاویر بصری مرتبط با شرکت خود را ایجاد کنید.

به عبارتی دیگر اگر متمایز کننده محصول یا خدمت شما نباشد قابل ثبت نمی باشد . سایت stackoverflow.com بنظرم هیچکدوم این موارد رو رعایت نکرده و الان جز سایت‌های برتر و فوق‌العاده کاربردیه. نام تجاری شما باید با مصرف‌کننده طنین‌انداز شود و نباید فراموش شود. حتی اگر در مراحل اولیه کار خود هستید باید همیشه به آینده نگاه کنید و به فکر کمپین‌های بالقوه بازاریابی باشید. بهتر است نام‌هایی انتخاب کنید که املای مشخص و دقیقی دارد. زیرا حتی اگر مصرف‌کننده نام تجاری عجیب و غریب شما را که در جایی نوشته شده است ببیند بازهم ممکن است هنگام جستجو به خاطر نیاورد که آن را چگونه هجی کند.

برای مثال نام کاراکو یا کامک را می توان از جمله اسامی هنری به حساب آورد . اسم لاتین از موارد پرتقاضا در سال های اخیر است که از جمله آن ها می توان به نام های مغازه هایی مثل لباس تن آرا یا شیک پوشان یا حتی برند معروف نوین چرم که اگر نامی به غیر از این را برای آن انتخاب کرده بودند امکان معروفیت تا این حد برای آن ها نبود. شما نیز اگر برای برند خود به دنبال اسامی هنری هستید بهتر است با مشاوران متخصص در این عرضه مشورت کرده و بر اساس نوع و موضوع فعالیت خود اقدام به گزینش اسم هنری خاص برای برند خود کنید . شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید . برای شروع این امر می توانید با اشاره به یک نقشه ذهنی در رابطه با حرفه خود آغاز کنید. سپس با معرفی قسمت هایی از شرکت و محصول خود آن را ادامه دهید.

اسامی ایرانی برای برند

می‌توانید لیستی از ایده‌های مختلفی که به ذهن شما خطور می‌کند، تهیه کنید. پس از پایان کار، موارد نامناسب را حذف کنید و به لیست کوتاهی برسید. اسم های کافه مانند «آغوش با قهوه» «قندریز» بامزه به نظر ثبت شرکت در تهران می‌رسند و مدت‌ها در ذهن مشتریان می‌مانند. می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و سعی کنید اسم کافه‌تان جناس داشته باشد. «اسپرسو»، «موکا» و «لاته» نیز برای انتخاب اسم کافی شاپ، خوب به نظر می‌رسند.

به نظر من آریا بهترین اسمی هست که میشه برای یه پسر ایرانی گذاشت. میخواستم چندتا اسم دختر و پسر بهم پیشنهاد بدید که به اسم مهرناز و سعید بخوره. درود خدمت شما و سپاس از شما..بله این اسم ریشه فارسی دارد و به معنی نام فرشته دانش و معرفت است.. باتشکر از تلاش و زحمتتون در جمع آورئی اسامی ایرانی میخواستم بدونم اسم “نهاله”عربیه یا خیر؟”نهال”چطور؟ریشه فارسی داره؟آخه خانواده من بخاطر این که کارمند ثبت احوال بهشون گفته بود اسم نهاله عربیه مجبور شدم اسمم رو بذارن نهال. درود دوست عزیز آتنا نامی است که ریشه یونانی دارد و به معنی خدای اندیشه,هنر,دانش,صنعت است و همچنین در اساطیر یونان از اسم آتنا نام برده شده است.

ممکن است این اصطلاح واقعا از اسماء مردانه بوده و علاوه بر مردان متعدد ملقب به سام، دو شخصییت بیش از دیگران مورد توجه بوده نخست سام پسر نوح(ع) که بدوران خیلی قدیم مربوط است. + پیشوای دینی زرتشتیان؛ این نام از واژه ی اوستایی پییتی ایثر هست به معنای آموزگار؛ استاد. یار از واژه ی اوستایی وژدر، در پهلوی آیار و آیاریه به معنای پشتیبان. اسم های سارا,ساحل,سارنیا,سمیرا,سحر,سمیه,ساشا,سارگل,الهام,ستاره با اسم سام هماهنگ هستند..

مایکل رادر در این زمینه می گوید که شما باید بر روی واژه هایی که با تجربیات حسی خاصی مرتبط هستند، متمرکز شوید مثل دل انگیز بودن، قدرت، توانایی و احساسی بودن. تمامی این ها مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. از کنار هم قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارائه می دهند، در ذهن کاربر یا مصرف کننده نگرشی متفاوت شکل می گیرد که می تواند بر خرید محصول تاثیر به سزایی داشته باشد. بنابراین یکی از عوامل موفقیت در برندهای تجاری انتخاب نام کوتاه و با معنی است.

چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید. لطفاً اول مراحلی رو که توی مقاله گفتیم انجام بدید اینکار شاید اولش یک کمی سخت به نظر برسه ولی بهتون قول میدم اسم‌های خیلی بهتری پیدا می‌کنید. چیزی بنظر شما میرسه ک بتونه در ایران و حتی پیگیری ثبت تغییرات شرکت جهانی گل کنه…. راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده. ممنون میشم اگر پیشنهاد و یا نظری در این زمینه دارین اعلام کنید . درباره «قوانین ثبت علائم تجاری» جستجو کنید و در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک این قوانین رو مطالعه بفرمایید.

انتخاب نام برای پیج اینستاگرام، کانال و گروه تلگرامی

برخی از برندهای برتر و معروف ایران و دنیا از این قابلیت استفاده نموده‌اند. نمونه آپ برگرفته از آسان پرداخت و نزاجا برگرفته از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این اتفاق در مورد برندهای بیمه‌ای معروف آمریکایی مثل افلاک و گایکو هم رخ داده است که از سرواژه‌های کلماتی مثل امریکن، فامیلی، لایف، اینشورنس و کمپانی تشکیل شده‌اند. دسته اول این نام‌ها، اسامی‌ای هستند که صرفاً سرواژه بوده و هیچ ارتباط صدایی و معنای با یکدیگر ندارند.

  • ۲- از تکنیک‌های ذهنی برای پیدا کردن مفاهیم استفاده کنید.
  • همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.
  • انتخاب اسم برند و همچنین برند سازی نیاز به مشاوره دارد .
  • حال که لیستی از نام‌های پیداشده از واژه‌یاب دارید، بهتر است سری به کلیدهای بالا زده و سعی کنید از هر کدام از این کلیدها بین 5 تا 10 اسم اولیه برای برند آتی خود انتخاب نمایید.

در حقیقت علت اصلی مخالفت با اسامی مخفف این است که این اسم‌ها در بیشتر اوقات ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کنند و سپردن آن به ذهن کار بسیار دشواری است. همچنین فهماندن این کلمات اختصار به مشتریان و مخاطبان هزینه‌های گزاف و بالایی دارد. برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند. مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که شرکت‌های بزرگ منابع مالی زیادی در اختیار دارند که ممکن است در یک کسب و کار کوچک در شروع نداشته باشد.

از چه روشی می‌توانیم اسم برند کسب و کار خودمان را پیدا کنیم؟

در مورد فرارسیدن تاریخ اتمام اعتبار به شما هشداری داده نخواهد شد (!) پس حسابی حواستان را جمع کنید. پس از این سه نام امید، فرهاد و بهروز؛ اسامی بهرام، بهمن، مهرداد، بهزاد، پرویز، بهنام، رامین، مهران و شهرام در جمع a hundred اسم برتر مردان ایران جای دارند. من لباس فروشی بچگونه دارم میخوام یه نامی که کوتاه و خوش آوا باشه انتخواب کنم که یه جورایی هم به اصالت بختیاریم نزدیک باشه.

پاسخ به ۱۶ نکته مهم که در هنگام انتخاب اسم برند باید به آن توجه کرد

اشخاصی كه در شهرستان ها قصد تاسیس شركت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شركت خود از مركز كسب تكلیف نمایند. اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. سلام من با یه اسمی دارم چند ساله کسب و کارم ثبت برند رو پیش میبرم . دامنه اش رو دارم و نام کاربری تمام شبکه های اجتماعی هم همینطور. جون در مرحله شروع یک کسب و کار، مسائل بسیار مهمتری از اسم برند وجود داره. اگر به تازگی کسب‌وکار خودتان را شروع کردید؛ اسم برند جدیدتان را کامنت کنید و برایمان بگویید چرا و چگونه این اسم را انتخاب کرده‌اید.