نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. یک نام مناسب با حرفه و فعالیت برای شرکت باعث ایجاد حس خاص برای شرکت و برند می شود . بنابراین انتخاب نام مناسب از موارد مهم برای ادامه حیات یک حرفه خواهد بود. و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود. نام شرکت، نامی می باشد که مختص خودش می باشد و هیچ شرکت دیگری را نمی توان به همان اسم پیدا کرد.هر شخص حقوقی همانند شخص حقیقی باید دارای اسم باشد تا هویتش مشخص و قابل تشخیص باشد.به همین منظور اسم شرکت الزامی است و اقدامات اولیه محسوب می شود. به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود زیرا نام شرکت می تواند شرکت را به اوج برساند یا بر عکس به نابودی و قعر بکشاند.

اسامی ایرانی برای شرکت

از همین رو است که برای به حداقل رساندن مشابهت اسامی شرکت های مختلف با یکدیگر، نامی که برای شرکت خود پیشنهاد می دهید باید شامل حداقل سه کلمه خاص و غیر عام باشد و ترکیب مشابه آن در اسم سایر شرکتهای ثبت شده وجود نداشته باشد. اسم برند ایرانی باید با ارزش‌های بنیادین شرکت‌تان که جوهره برند شماست، ارتباط ثبت برند تجاری معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. ایران مدیر در زمینه آموزش ، پژوهش و مشاوره مدیران، صاحبان مشاغل و کسب و کار ارائه خدمت می کند. مدیریت رهبری، مدیریت استراتژی، مدیریت بازاریابی و کارآفرینی از جمله فعالیت های اصلی ایران مدیر می باشد.

ثبت شرکت پیمانکاری در کرج

برای نام‌گذاری و سایر تصمیمات مهم، دریافت بازخورد از کارمندان، مشتریان و کاربران را مورد توجه قرار دهید زیرا آن‌ها معمولاً پاسخ‌های صادقانه را در اختیار شما قرار می‌دهند و گاهی ممکن است به شما در شناسایی مسائل پیش‌بینی نشده و جنبه‌های منفی کمک کنند. اگر زمان و بودجه لازم برای انجام تحقیقات را داشته باشید می‌توانید در مورد اسامی کاندید شده تحقیقات وسیع انجام دهید. چگونه می‌خواهید اسم برند شما اجرا شود؟ اسم برند خود را کجاها استفاده می‌کنید؟ ( بر روی بسته‌بندی، روی محصولات و ویدئو و ….) چه قوانینی را باید رعایت کنید؟ و … . دستور کار شما باید کامل باشد به طوری که پاسخ تمام پرسش‌ها در مورد خلاقیت، کیفیت، نوآوری، مشتری‌مداری، کارایی، اخلاق‌مداری و حرفه‌ای بودن و … مشخص باشد.

در زمینه فعالیت شما تشابه کار بالاست با ما در تماس باشید . توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز ثبت شرکت در تهران اهمیت است. مثلا نام شرکت شما کالاسازان خوشخواب هزاره سوم است و شما روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز می‌نمایید.

  • البته سایت‌هایی نیز برای کمک به پیدا کردن اسم وجود دارد که ممکن است در بعضی قسمت‌ها مفید باشند اما خیلی نباید روی آن‌ها متمرکز شوید.
  • در ایران هم نام برند آب معدنی دماوند که به اقتباس از نام قله مرتفع ایران یعنی قله دماوند گرفته شده است، در این گروه از اسامی جای می‌گیرد.
  • دوست عزیز برای راهنمایی با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.
  • قدم پنجم) ثبت برند به صورت قانونی و ادامه داستان…

سازمان ها و شرکت ها با توجه به قوانین و دستورات ارائه شده مستلزم رعایت نکاتی در هنگام انتخاب نام برای خود هستند. در اقدام بعدی برای تغییر نام شرکت باید صورت جلسه تغییر نام را که شرکا موافقت خود را نسبت به آن اعلام کرده اند، تسلیم کنند. پس از بررسی دقیق، نام جدید انتخاب شده، در صورت جلسه علنی منعکس می شود، در دفاتر تعیین نام نیز وارد شده و در این مرحله برای صدور آگهی به مسئول مربوطه انتقال می یابد. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. راهکار اولی که ما بارهای بار در مقالات قبلی هم روی آن تاکید نموده‌ایم مالکیت یک برند علاوه بر نام تجاری شرکت است.

شاید خیلی عجیب به نظر برسد، اما شما می‌توانید از مواد اولیه محصول خود اسم خوبی استخراج کنید. به عنوان مثال دلستر جوجو را در نظر بگیرید که جو مواد اولیه دلستر است. یا کوکاکولا را در نظر بگیرید، کوکا نام گیاهی هست که از آن نوشابه می‌گیرند.

اسامی مناسب برای اسم شرکت به ترتیب الفبا

حتما انتخاب چنین اسمی سخت است زیرا که در گذر زمان کاربرد برخی نام‌ها کمتر و کمتر شده و استفاده از دسته‌ای از نام‌ها بر دسته‌ای دیگر چیره می‌گردد. سوالاتی بسیاری در خصوص انتخاب نام شرکت شده است که غالبا تحت عناوین زیر است و سعی خواهیم نمود تا در این مطلب به آنان پاسخ دهیم. گاه برخی افرادی اسمی برای شرکت خود انتخاب می‌نمایند که حتی از بیان آن شرمنده می‌شوند. اسم شرکت همان قدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد. شرکت بازرگانی نوین راشا با بیش از 12 سال فعالیت بازرگانی در حوزه صادرات، واردات، ترخیص کالا، تامین تجهیزات به خصوص تجهیزاتی که به دلایل شرایط تحریمی ا… (ثبت شده در فدراسیون روسیه) می باشد ZTM LLC شرکت فرداد تجارت بهراد نماینده رسمی شرکت که فعالیت اصلی این مجموعه صادرات و واردات انواع کالا بین کشورهای ایران، روسیه و مناطق اورآسیا است.

اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است. پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). اشخاصی که در شهرستانها قصد تاسیس شرکت را دارند، بایستی حتماً برای تعیین نام شرکت خود از مرکز کسب تکلیف نمایند.

البته استفاده از کلمات لاتینی که هنوز معادل فارسی ندارند مانند پترو موردی ندارد. در میان سه سیلاب حداقل یکی از آن‌ها باید اسم خاص باشد. اسم خاص اسمی است که برای یک شی یا موجود زنده به کار می‌رود. مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم. از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد.

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرآیند پیچیده را به همراه دارد و جز اولین قدم های مقررات ثبت شرکت است. دوستان بسیاری با مجموعه ما تماس می‌گیرند و تقاضای مشاوره برای ساخت نام شرکت یا به عبارتی پیشنهاد اسم شرکت دارند. همان طور که شخص حقیقی دارای نام می باشد شخص حقوقی هم باید دارای اسم باشد اسم شرکت یکی از مقوله های مهم ثبت شرکت است اسم شرکت در آینده شرکت تاثیر بسیار زیادی دارد ممکن است شرکت را به بالا بکشاند و یا شرکت را به پایین بکشاند و در نهایت ورشکست شود. اولین مرحله از ثبت شرکت، ثبت سامانه ای اداره ثبت شرکتها می باشد.

با تغییراتی که در روند ثبت شرکت ها انجام شده است، شما می بایست نام های مدنظر خود را در هنگام مراحل ثبت اعلام نمایید. وقتی تصمیم می‌گیرید یک کافی‌شاپ افتتاح کنید، این کار فقط ایجاد یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه ساخت یک نام تجاری است. شما باید تمام جنبه‌های برند خود را در نظر بگیرید و اسم کافی شاپ یکی از مهمترین آنهاست. این نام باید ساده، در عین حال جذاب باشد و هویت کافی‌شاپ را منعکس کند. برای ثبت برند تجاری در هر کشوری باید مراحل و قواعد مربوط به آن کشور را طی نمایید و در صورتی که تمام موارد را به درستی رعایت کرده باشید و نقص قانونی بر آن وارد نباشد ، تایید و ثبت خواهد شد .

لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره.. سلام.یک اسم خاص و ماندگار برای شرکت تبلیغاتی میخواستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال پیگیری ثبت تغییرات شرکت یه اسم مناسب و خاص می گردم. اكثر مراجعین كه فقط نام شركت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه نموده و با توجه به اسم شركت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود.

میخواستم اگه امکانش هست بفرمایین بین این چند اسن کدوم بهتره و اصلا مناسب هستند یا نه.. در آخر هر کدام از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشتند را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب کنید. اگر در حال حاضر مشتریانی برای محصولات خود دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مثل ارسال ایمیل انبوه از آن‌ها بخواهید راجع به اسم برند جدیدتان نظر بدهند.

در نام شرکت از حروف بعضی کلمات نظیر پی وی سی و … استفاده نشود. از حرف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف استفاده نشده باشد، همچنین از ترکیب چند حرف استفاده نشود. ماشین های آهو بیابان و سیمرغ که در ایران تولید می شدند که تولید شرکت پارس خودرو بودند. حال اگر شما نماد و نام شرکت خود را مانند برند اپل، پوما، آدیداس و… تصویری را در ذهن مخاطب ایجاد کند به طبع تاثیر بیشتری در بیاد ماندن نام شرکت در ذهن افراد خواهد داشت. مثلا اینکه یک فرد را امروز دیده ایم و 10 سال نیز او را ببینیم بشناسیم یا به نظرمان آشنا باشد همگی توسط سمت راست مغز اتفاق می افتد.