انجام اینترنتی‌ انواع ثبت تأسیس و تغییر شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری

در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید. در غیر این صورت شرکت ها ابتدا باید به اصلاح آدرس و کد پستی شرکت اقدام کنند و سپس تقاضای پلمپ دفاتر دهند. داشتن دفاتر سهام برای شرکت های سهامی الزامی است ولی نیاز به ثبت ندارند. از طریق بخش پرداخت سایت ثبت من، کاربران می توانند برای استعلام شناسه قبض های پرداختی خود اقدام نمایند. استعلام ممنوع الخروجی که صرفا اطلاعات مربوط به ممنوع الخروجی بابت اجرای اسناد رسمی را به کاربران نشان می دهد. کاربران برای ورود به سایت ثبت من باید به سایت my.ssaa.ir مراجعه کنند.

irsherkat-ssaa-ir

بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند . نام شرکت های خارجی را که در حال تاسیس هستند تغییر و تعیین کنند. تمامی مطالب سایت ثبت تغییرات شرکت توسط ربات جمع آوردی شده است در صورت نارضایتی از طریق تماس با ما در ارتباط باشید تا تمامی محتویات سایت شما حذف شود. ثبت درخواست در سامانه و هزینه پست از دیگر هزینه هایی است که باید به فکر آن باشید.

مراحل ثبت شرکت در سامانه Irsherkat Ssaair

به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال ثبت شرکت کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد. نیز سمت وي در شعبه شرکت مشخص می شود ” سمت شخص ” فهرست نیز بر ” شعبه شرکت ” . ـ تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکاء صورت می گیرد شرکاء دراین خصوص دارای مسئولیت می باشند .

حالباید متن اظهارنامه/ تقاضا نامه را ثبت کرده و برای رفتن به صفحه ی بعد بر روی”گام بعدی” کلیک کنید. در این مطلب به نحوه گرفتن این شناسه و مزایای آن می‌پردازیم، ولی ابتدا لازم است یک تعریف از خود شناسه داشته باشیم. شرکتهایی که در پارک علم و حق آوری مستقر می باشند باز هم باید درمراحل ارزیابی قرارگیرند. حضور اعضای هیات علمی درشرکتها می تواند کمک شایانی برای ارزیابی شرکت دانش بنیان کند . شرکتهای دانش بنیان شرکتهایی هستند که می توانند از طریق فروش فناوری (خدمات) حداقل درآمد را برای یک مدت کوتاه کسب نمایند دراین صورت می توانند شاخص های اختصاصی را از طریق این روش را برای اخذ تسهیلات و مزایا استفاده کنند. اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید .

در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت وارد شود. موسسه سفیر صلح به منظور تکمیل تیم متخصص خود،از افراد با تجربه در زمینه ثبت برند تجاری ثبت شرکت و ثبت برند دعوت به عمل می آورد. موسسه حقوقی سفیر صلح با 12 سال تجربه در امور ثبتی شرکت‌ها و برندها از پیشگامان این عرصه است.

این قسمت از سایت اداره ثبت اسناد و املاک ، امکان ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها و موسسات مانند تغییرات هیات مدیره، بازرسان یا تغییرات سرمایه شرکت را به کاربران سایت می دهد. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک، اظهارنامه مربوطه را به همراه اسکن مدارک لازم ارائه نموده و با پذیرش اظهارنامه، مدارک لازم را از طریق پست برای اداره ثبت ارسال نمایند.

  • اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید.
  • در گام دوم پس از ارسال اطلاعات متقاضی ثبت لازم است نام های پیشنهادی ارسال گردد.
  • حوزه و گستره فعالیتی شرکت باید به صورت دقیق در سامانه وارد گردد و در صورت نیاز مجوز های مربوطه نیز اخذ گردد چنانچه که در ذیل موضوع شرکت باید این جمله عنوان گردد ” پس از اخذ مجوز های لازم از مراجع ذیربط ” .
  • سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید .

نحوه ثبت شرکت ها در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

ورود اطلاعات را به طور کامل انجام دهید و در این خصوص میتوانید از فیلم آموزشی که در سایت وجود دارد استفاده کنید. تماس با موسسه حقوقی بین الملل و هماهنگی جهت جلسه حضوری و یا غیر حضوری برای بستن قرارداد. طرفین باید ۳۵ % مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی افتتاح شده واریز نمایند. کپی مدارک شناسایی برابر اصل شده کلیه سهامداران و بازرسین.

کارکرد ثبت طرح صنعتی

لازم است بدانید خود استان تهران نیز در هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد . سپس، تابعیت و شناسه ملی و شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی را در سامانه وارد نمایید. ( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد). این سامانه جهت ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت و دیگر امور ثبتی به صورت اینترنتی ایجاد شده است و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود .

همچنین بعد از ارسال پستی مدارک باید شماره بارکد پستی، نوع مدرک چاپی خود و تاریخ تحویل مدارک را در سامانه وارد کند. امکان پیگیری پرونده پس از ۱۰ روز کاری از طریق سامانه با شماره رهگیری در یافت شده وجود دارد. در صورت صدور پیش آگهی ، متقاضی یا وکیل وی یک نسخه از پیش آگهی پرینت گرفته شده را به همراه برگه ارجاع اینترنتی به اداره ثبت شرکتها برده ، اصل آگهی و اسناد تایید شده را مطالبه می کند.

سپس باید نام و امضا شخصی که اطلاعات را تایید می‌کند، وارد شود. اطلاعات لازم جهت تنظیم مدارک شرکت از قبیل رشته فعالیت مورد نظر ، نشانی و کدپستی ، میزان سرمایه ،نسبت تقسیم سرمایه یا سهم الشرکه در بین اعضا ، سمت اعضا و افراد دارای حق امضا در میان موسسان . زمانیکه یک شرکت تصمیم میگیرد در مکانی دیگر به علت گسترش فعالیت خود شعبه یا شعبات جدید ایجاد کند، برای شرکت مانند تغییر آدرس می باشد و دارای شرایط و مدارک یکسان است و همان مراحل در سازمان ثبت شرکت ها طی خواهد شد. ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.