باز کردن حساب بانکی به اسم کس دیگر برای کار

به‌شکل وسواس‌گونه‌ای دنبال بهترین اسم برای شروع بودم! چون قصد نداشتم که در ادامه فعالیت دامنه سایت را عوض کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم یک ماه زمان راه‌اندازی و استارت را عقب بندازم تا به اسم برسم.

بامیلو که یک فروشگاه اینترنتی هست (بود) هم همین ویژگی را داره. اینکه اسم‌ خیلی مستقیم به موضوع ثبت برند اشاره کنه هم البته باعث بی‌مزه شده ماجرا میشه. بنابراین ارتباط غیر مستقیم اما واضح بهترین هست.

سپس برای مثال از بین ۵ اسم نهایی لیست نظر افراد دیگر را بپرسید. تا با سلیقه‌های مختلف، محبوبیت اسم‌های لیست خود را متوجه شوید. اما هدف این نیست که یکی از زیرشاخه‌های موضوع فعالیت‌تان اسم کسب و کارتان باشد اما با این‌کار می‌توانید دقیق‌تر موضوعات را بررسی کرده و نام‌هایی را مرتبط با زیرشاخه‌های خود پیدا کنید. وقتی گروه و لیستی از اسم‌ها را درنظر گرفتید، حتما روی ساختار نوشتاری آن‌ هم کار کنید و ببینید که آیا زیبایی دارد یا خیر. زیرا همان‌طور که مطرح شد در کسب و کارهای اینترنتی ممکن است بسیار زیاد بخواهید از آن استفاده کنید. هم با حروف فارسی و هم با حروف انگلیسی این کار را انجام دهید.

یعنی بشود آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مانند جگوار، اپل، عقاب، ردبول مثال‌های خیلی خوبی برای یک اسم بصری هستند. زیرا همزمان یک تصویر واضح از آنها در ذهن شکل می‌گیرد از دسته طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. خلق یک برند چیزی فراتر از انتخاب یک اسم تجاری و طراحی لوگو می‌باشد. برندینگ مانند یک سفر طولانی است که برای موفقیت باید وارد مسیری پر پیچ و خم شد. «شکایت ریاست‌جمهوری از صدا و سیما به دلیل توهین به روحانی و وزرای کابینه».

  • شرط ایران برای توافق در وین مشخص شد – مناسب ترین راه را مذاکره می دانیم اما …
  • امروزه استفاده از اسامی بالا برای انتخاب نام مزون لباس یا انتخاب اسم بوتیک زنانه فراگیر شده است.
  • یک آرایشگر آگهی کرده که دانشجو استخدام می کند برای کاشت ناخن و کشیدن سوهان!
  • آزاد باشه، خوبه که از این دامنه استفاده کنید چون به صورت کلی شناخته‌شده‌تر هست.
  • حالا خودتان را جای کاربری بگذارید که قرار است اسم شما را در گوگل سرچ کند.

در واقع اگر از طریق موضوع کلی کسب و کارتان نمی‌توانید به یک اسم برسید، می‌توانید آن را ریز کرده و بر اساس زیرشاخه‌های موضوع کلی، به دنبال اسم باشید. در بخش انتهایی این مقاله قصد داریم به چند راه‌ برای پیدا کردن اسم برای کسب و کار و سایت بپردازیم. سه راه‌ را در ابتدا به صورت کلی معرفی می‌کنیم، سپس در آخرین بخش پیشنهاد فوربو را معرفی می‌کنیم. لازم نیست خیلی وسواس به‌خرج دهید اما بهتر است در انتخاب و پیدا کردن اسم کسب و کار خود، سری هم به رسانه‌های اجتماعی بزنید. و ببینید که آیا قبلا با آن اسم کسی صفحه‌ای را برای خود ثبت کرده است یا خیر. در این رسانه‌ها کاربران در ارتباط مستقیم با کسب و کار قرار می‌گیرند و به‌صورت کلی در معرض لوگو کسب و کار نیز هستند.

دوران ریاست جمهوری

از بین کسب و کارهای ایرانی مثلا شیپور یک نمونه خوب از این نوع نامگذاری تصویری هست. در حالی که رقیب اصلی‌ش یعنی دیوار اسمی داره که نمیشه به راحتی شیپور ثبت شرکت در تهران تبدیل به تصویر بشه و در برندینگ استفاده بشه. لیست های بالا را با دقت مطالعه کنید و بهترین انتخاب اسم مغازه را برای کسب و کار خود داشته باشید.

می‌توانید در انتهای کار تعدادی از این اسم‌ها را رای‌گیری کنید تا بهترین اسم ممکن را مشخص کنید. دقت داشته باشید که برای پیدا کردن اسم‌ مناسب شرکت در ایران می‌توانید از اسطوره‌های باستانی و سنتی استفاده کنید. این استوره‌ها در ذهن مردم ایران قهرمان‌هایی هستند که تصویری مثبت در ذهن مخاطب دارند.

«لیست مورد حمایت آیت‌الله هاشمی برای مجلس خبرگان در تهران». «در جامعه آزاد نمی‌توان ثبت تغییرات شرکت یک سلیقه را حاکم کرد». «خطر اندیشه سوسیالیستی در پیش‌بینی‌های وزیر اطلاعات».

انتخاب اسم برند برای کسب و کار باید آینده نگرانه باشد

پسوندی برای نام شرکت خود در نظر بگیرید که رایج تر است و افراد هنگام سرچ کردن بیشتر از آن پسوند استفاده می کنند. به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد. حال اگر نام دامنه ی انتخابی شما در پسوند .com وجود نداشت بجای تغییر پسوند به “.net”, ”.info” , “.shop” نام جدیدی انتخاب کنید. یا اگر می توانید چند پسوند را خریداری کنید.

برای هر اسم برند یک صفحه فرود تشکیل کنید. صفحه فرود یا همان لندینگ پیج ها صفحات ساده ولی هدفمند هستند که به منظور خوشامدگویی به مخاطب، معرفی یک محصول یا دعوت از او به انجام کاری طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر می‌دهید. اکنون که همه این موانع قانونی را گذرانده‌اید به مهمترین مرحله می‌رسید یعنی تست اسم برند برای کسب و کار.

اکنون هرچه به انتخاب اسمی منحصر به فرد نزدیک می‌شوید، پروسه سخت‌تر می‌شود. فهرستی از معیارهایی که می‌توانید از آن برای کوتاه کردن فهرست اسامی‌تان به کمک استراتژی برند استفاده کنید، بسازید. حواستان باشد مواردی مثل به‌یادماندنی بودن و متمایز بودن را داشته باشد. اسامی انتخابی باید فارسی باشد ، لاتین نباشد ، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد. تکراری نباشد بدین منظور به سایت مراجعه کنید. از عناوین ایثارگران ، شاهد و امثالهم استفاده نشود .

اسم کار

دقیقا بدانید که از چه بخش‌هایی تشکیل شده است و چه اجزایی دارد. طبیعتا هر چقدر تخصص بیشتری در حوزه کاری خود داشته باشید، بهتر می‌تواند اجرای آن و رابطه بین آن‌ها را شرح دهید. تصویرسازی برای لوگو و یا انتخاب آن از بین لوگوهای از پیش تعیین شده، به دو چیز بستگی دارد. مثلا اینکه از چه کلمه‌ای استفاده شده است. شما در کسب و کار اینترنتی باید نامی را انتخاب کنید که ساختار و ویژگی‌های بصری جذابی داشته باشد. انتخاب فونت و ساختاری برای نمایش ملزومات این کار است و این‌ها در کنار یک نام جذاب، زیباتر خواهند شد.

سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید. در دنیای مدرن امروزبا تنوع و خاص بودن کالاها و خدمات، انتخاب اسامی لوکس و منحصربه فرد برای یک کالا یا خدمات مورد توجه فعالان و ارائه دهندگان خدمات موضوعی مهم به حساب می آید . یا مثلا “ترب” که یک سرویس جستجوی کالا و مقایسه قیمت‌هاست اسمش هیچ ربطی به کارش نداره ولی خیلی تصویری هست. این اصل هم انقدر بدیهی هست که نیازی به توضیح دادن نداره. اگر نام انتخابی خیلی شبیه یک برند مشهور باشه شما از همون ابتدا خودتون را در سایه یک رقیب قرار دادید. بعضی وقت‌ها چینش حروف در یک نام باعث ایجاد صدا و آهنگی در کلمه می‌شه که اسم را خیلی جذاب می‌کنه و باعث میشه همیشه یاد آدم بمونه.

پس تلاش کنید نامی انتخاب کنید که فقط یک نوشتار ثابت داشته باشند. نام برند باید منحصر به فرد و به یادماندنی و از بقیه رقبای شما متمایز باشد. فکر نکنید اگر اسمی نزدیک به یک نام تجاری مشهور انتخاب کنید زرنگی کرده‌اید.