نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

دفاتر ستادی شرکت در تهران و کرمان و کارخانه های آن در شهرهای سیرجان و بردسیر استان کرمان واقع شده است. کارخانه تولید فوم به تولید فوم می پردازد که امروزه به محصولی بسیار کاربردی تبدیل شده و در بسیاری از صنایع کاربرد دارد پس آشنایی با چند کارخانه تولید فوم در سطح جهان خالی از لطف نیست. در نتیجه پیدا کردن اسامی این کارخانه ها کاری غیر ممکن نیست اما بسیار وقت گیر و دشوار است. این روستا در دهستان گودین قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱٬۵۶۷ نفر (۳۹۲خانوار) بوده است.

  • پس از بررسی اسم شرکت شما و تایید آن، اکنون باید اوراق شرکت خود را پرینت نمایید.
  • برای شرکت خود نامی انتخاب کنید که شما را محدود نکند تا بتواند روی هر محصول یا خدمتی آن را درج نمایید.
  • به طور معمول نام شرکت از موضوع فعالیت آن گرفته می شود ، بنابراین باید در نام شرکت نهایت دقت و انرزی را صرف نمود.
  • باتری 70 آمپر ارس باتری شرکت دورنا باتری ارس با ارائه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا طبق استانداردهای بین المللی در حال رقابت با محصولات خارجی می باشد و تمام تلاش این شرکت جلب رضایت مشتریانش می باشد، چرا که رضایت مشتریان …
  • ساخت اسم شرکت باید طبق شئونات جمهوری اسلامی ایران باشد.

در حقیقت علت اصلی مخالفت با اسامی مخفف این است که این اسم‌ها در بیشتر اوقات ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کنند و سپردن آن به ذهن کار بسیار دشواری است. همچنین فهماندن این کلمات اختصار به مشتریان و مخاطبان هزینه‌های گزاف و بالایی دارد. سعی کنید لیستی از همه‌ی اسم‌هایی که به ذهن‌تان می‌رسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن‌ را یادداشت کنید. شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید. در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما نامهای سه سیلابی که می توانید برای شرکت خود انتخاب نمایید گرد اوری شده است.

در نام شرکت باید دقت شود که مشابه نام شرکت های ثبت شده نباشد در غیر این صورت نام های شما رد می شوند. شئونات انقلاب اسلامی باید در نظر گرفته شده باشد و با آن منافاتی نداشته باشد. یکی از نام های تقریباً پیچیده با لوگوی عجیب و غریب می باشد که رتبه sixty four را در بین 100 برند برتر دنیا دارا می باشد و درآمدی برابر با 19 میلیارد دلار را دارا می باشد. البته استارباکس نام شخصیت پری دریایی در رمان موبی دیک، نهنگ سفید می باشد که این نام در کنار لوگوی پری دریایی نیز بی تاثیر در موفقیت و به یاد ماندن نام این شرکت نمی باشد. برخی نام های تجاری هستند که مانند پوما کوتاه و ساده نبوده اما بسیار موفق هستند.

استفاده از کلمات اختصاری مانند مثم مخفف موسسه ثبتی میزان میباشد؛ غیرمجاز است. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. در نام شرکت باید اطلاعاتی در خصوص ماهیت کسب‌وکار به عنوان سرنخ وجود داشته باشد. شاید یک نام برای مشتری یک کسب‌وکار یک ثبت تغییرات سرنخ خوب باشد اما برای دیگری خیر. استفاده از اسامی ائمه و نامهای متبرکه در موسسات خیریه، فرهنگی و شرکتهای خدمات زیارتی پس از اخذ مجوز و در صورت رعایت سایر موارد ممکن می باشد. ۱۱.پیشنهاد اسامی و اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد، پذیرفته نخواهد شد.

قدم پنجم ثبت برند به صورت قانونی و ادامه داستان

برای بررسی اسم‌های مشابه و استعلام اسم شرکت می‌توانید به سایتجستجوی علائم تجاریمراجعه کنید. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید. اسم برند باید با ارزش‌های بنیادین شرکتتان که جوهره برند شماست، ارتباط معنایی داشته باشد و بتواند با ترسیم یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان با آن‌ها ارتباط برقرار کند. در صورتی که متقاضی ثبت برند تجاری به نتیجه کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد باید مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکتهای بررسی کننده نام اعلام نماید تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد. استفاده از ترجمه فارسی کلمه به کلمه اسم شرکت­های خارجی برای شعبه آن­ها در ایران امکانپذیر است. اسم­های خاص به اسامی انسان­ها (که البته برای شرکت قابل کاربرد نیستند)، اسامی حیوانات، اسامی امکان و مناطق جغرافیایی و اسامی که متعلق به فقط یک شی باشند؛ گفته می­شود.

در ادامه‌ی این مطلب سعی شده است که همه‌ی ویژگی‌هایی که نام مناسب شرکت باید داشته باشد، به‌صورت دسته بندی بیان شود. اگر می‌خواهید نام مناسب شرکت‌تان را انتخاب کنید بهتر است همه‌ی این ویژگی‌ها را در انتخاب نام مورد نظرتان رعایت کنید. در صورت نیاز به مشاوره های تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. سلام دوست عزیز، لطفا جهت مشاوره با تلفن های مجتمع ثبتی ایلیا تماس برقرارکنید.

اسم کارخانه

همانطور که می دانید شرکت های سهامی در حالت کلی به دو دسته شرکت های سهامی خاص و سهامی عام تقسیم می شوند. شرکت سهامی خاص شرکتی است که سرمایه گذاران آن تنها موسسین شرکت می باشند؛ شاید به همین سبب نیز باشد که ثبت شرکت سهامی خاص نسبت به شرکت سهامی عام، پروسه ای کوتاهتر دارد و کمتر دارای قوانین سختگیرانه است. شرکت سهامی خاص چیست، برای ثبت چه شرایطی لازم است و چه مدارکی لازم دارد، برای ثبت شرکت سهامی خاص چقدر باید هزینه کرد چه ویژه گی هایی دارد تماما در اینجا پاسخ داده خواهد شد. من در حوزه محصولات چوبی و ام دی اف فعالیت میکنم و اسم برندمون بلوط هست.

نمونه نامهای مجاز برای ثبت برند و ثبت شرکت

دریافت نام شما به عنوان یک علامت تجاری مهم است تا اطمینان حاصل کنید که هیچ مشاغل و رقبای دیگری از این نام استفاده نمی کنند و منافع تجاری شما تضمین شده است. شما می توانید بررسی کنید که آیا نام تجاری شرکت کشاورزی شما به عنوان علامت تجاری شما قابل ثبت است یا خیر. اگر در دسترس نیست ، نام دیگری را از فهرست کوتاه خود امتحان کنید.

از گذشته تا الآن منحصر به فرد بودن اسم یک کمپانی موضوعی مهم و حائز اهمیت در انتخاب نام مناسب شرکت یا برند بوده است. البته بسیاری از کسب‌ و کارهای نوپا و کم تجربه در شروع کارشان سعی می‌کنند از نام برندهای معروف و بزرگ کپی برداری کنند. این کار می‌تواند به‌تنهایی ضربه‌ای به برند و شرکت شما برند که سال‌ها درگیر آن باشید.

سایر مزایای مبل به قیمت کارخانه

چشم‌ انداز، ماموریت و ارزش‌ شرکت شما همه‌ی اهداف برند شما را مشخص می‌کند. اگر برند شما محدود به شهر یا جغرافیای خاصی نیست بهتر است برند خود را فراتر از مرز‌های ثبت شرکت جغرافیایی انتخاب کنید. ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید.

گاهی اوقات، صاحبان کسب و کار نام هایی را انتخاب می‌کنند که کلمات بی‌معنی هستند. برخی نام های برند یا نام شرکت در ایران ثبت شده اند ولی در کشورهای دیگر بسیار ناخوشایند بودند و یا اصلا قابل درک نیست که میزان ریسک را بالا می‌برد. هنگام انتخاب اسم شرکت باید لغاتی را به کار گرفت که مشتری به راحتی بتواند آنان را تلفظ نماید. برخی استارت آپ ها از اسامی عجیب استفاده می‌نمایند تا بتوانند خود را از رقبا متمایز نمایند. اما این مسئله هنگامی دچار مشکل می‌گردد که مشتری بخواهد شما را گوگل کند و یا به دیگران توصیه نماید.

باتری یو پی اس یا باتری mf که به آن باتری بدون نیاز به نگهداری نیز گفته می شود.باطری یو پی اس از نوع سیلد اسید با ولتاژ 12 ولت می باشد که طراحی داخلی باتری شامل 6 عدد سلول 2 ولتی است که بصورت سری در داخل باتری یو … باتری یو پی اس – باطری یو پی اس – خرید باتری یو پی اس … باتری با سرعت شارژ سریع تر از خودروهای تسلا ساخته شد … ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد … شرکت دورنا باتری – معرفی ، ویژگی ها – نمایندگی – نوین … کاربرد کلماتی مانند بنیاد، انجمن، لیزینگ، صندوق قرض­الحسنه، تبلیغات، ارشاد، گمرک، بهداشت و…