بهترین اسامی خاص برای برند

حال برای به ثمر نشستن این تلاش‌ها باید اسم کافی شاپ، فست فود و یا رستوران خود را درست انتخاب کنید. یک سایت انتخاب اسم برند به خوبی از تمامی ویژگی‌هایی که یک اسم برند باید داشته باشد اطلاع دارد و نام برند را مطابق با این ویژگی‌ها انتخاب می‌کند. این کار برای تهیه یک لیست بزرگ اولیه انتخاب اسم برند کمک شایانی می‌نماید. همچنین ما نیز اسم سایت و مجموعه‌مان را سال‌ها پیش هزار مدیر گذاشتیم، ترکیبی حرف‌عددی از عدد هزار به معنای بزرگی و مدیریت کسب و کار که اساس کار برند سازی ما را در بر می‌گیرد. در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

  • به عنوان مثال دلستر جوجو را در نظر بگیرید که جو مواد اولیه دلستر است.
  • نام تجاری باید مشخصات منحصر به فرد و خاصی داشته باشد.
  • اولین موتور جستجو که تخصصی برای انتخاب نام دامنه است، «نیم‌مش» یا چشمه اسم، نام دارد.
  • الکساندر وانگ در سال 2011 به عنوان بهترین طراح لباس مردانه انتخاب شد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان ستاره مد بین المللی برگزیده شد.
  • این برند لباس زنانه دارای شبکه گسترده‌ای از بوتیک‌ها در شهرهای بزرگ جهان است.

متقاضی تعیین نام می بایست احدی از سهامداران یا موسسین یا وکیل رسمی دادگستری ( با ارائه وکالتنامه ) باشد. وسیله ای برای بازاریابی و پایه و اساس شهرت و معروفیت شرکت ها می باشند. مجوز استفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود و منشا مستقیم درآمد از محل حق امتیازها هستند.

اگر میخواهید مرا بیشتر بشناسید، تا انتهای مقاله، همراهم باشید. سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری به صورت تصادفی برای شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد. مهلت اعتبار نام­های تشکیل شده نا محود است بغیر­از اینکه از زمان ثبت نام شرکت هیچ اقدامی برای ثبت شرکت انجام نشده باشد در اینصورت نام شرکت تنها 3 ماه معتبر خواهد بود.

استراتژی ترکیب برند و کلمه کلیدی در انتخاب اسم سایت

زارا یک برند پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، ثبت تغییرات شرکت استرادیواریوس و برشکا نیز می‌باشد. برند لباس زنانه زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه های زنجیره ای ایندیتکس محسوب می شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می باشد.

اسم های خارجی برای برند

هم ایرانی و هم خارجی از این سبک نام‌گذاری استفاده کرده و می‌کنند. این موضوع البته اگر که بتوانیم نامی خوش آوا و قدرتمند بسازیم، خود بسیار کمک‌کننده ثبت برند تجاری خواهد بود. مراکز زبان سفیر هم که به نظر ما عالی است، چه بسا که سفیر استعاره‌ای همه‌گیر از شخصی است که می‌دانیم حتماً به زبان‌های خارجی مسلط است.

استفاده از اسم های شعار گونه مانند اولین، تلاش، میلیونرها و… خودداری کنید. اول این که از این اسم ها در اینستاگرام افراد زیادی استفاده کرده اند و اگر شما هم بخواهید از این نوع نام ها در پیج خود استفاده کنید مجبورید به آن پسوند اضافه کرده و یا نام بلند تری را انتخاب کنید. برای مثال اگر حوزه کاری شما در مورد فروش موبایل باشد میتوانید در کنار اسم فروشگاه خود از پسوند هایی مانند apple، samsung استفاده کنید. این نام را به‌خاطر پوریای ولی (پهلوان محمود خوارزمی)، عارف و پهلوان ایرانی صاحب کتابکَنزُالحقائق به‌عنوان نام برای پسر برمی‌گزینند. آنها ایده‌های نام را از مارک‌های معروف دیگر کپی می‌کنند. شما به نامی نیاز دارید که به شما کمک کند در جمع رقبا برجسته شوید.

پس از آن دایان یک خط تولید لوازم آرایشی هم راه اندازی کرد و اولین عطر خود را با نام “تاتیانا” که نام دخترش بود تولید کرد. ژیوانشی شرکت کالای لوکس فرانسوی است، که برندی شناخته‌شده در زمینه تولید پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. خانه مد ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲ توسط طراح فرانسوی؛ اوبر دو ژیوانشی تأسیس شد.

چگونه لباس خود را با کمبود بودجه نو کنیم؟

از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است. تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است. پاسخ این است که بین اسم تجاری و اسم و برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع اسم تجاری اسم خاصی است که با مخاطب با شنیدن آن باید هویت شرکت مشخص شود. هدف شما در انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند.

روش‌های اسم گذاری برند

خب، به نظر ما آگاهی از همین تعداد کلید برای شروع پروسه انتخاب برند کفایت می‌کند و بهتر است که ما سایر مراحل انتخاب را آغاز نماییم. اولین مثال این دست از نام‌ها برند قدرتمند سون آپ است که از ترکیب عدد 7 که عددی معروف و نشانه شانس است با ترکیب واژه آپ بهره برده است و سال‌های سال رقیبی بسیار جدی برای کوکاکوکال و پپسی کولا بوده است. نمونه آپ برگرفته از آسان پرداخت و نزاجا برگرفته از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نام کشور پاکستان نیز برگرفته از پنجاب، افغان، کشمیر و ستان به معنای بلوچستان و پسوند مکان است.

این ویژگی در همه مجموعه های تولیدی این برند، از کیف و لباس گرفته تا جواهرات، کفش، لوازم تحریر، عینک، لباس کودک، عطر، روتختی و هدایا، خود را نشان می دهد. شرکت کلوئه در سال ۱۹۵۲ توسط گابی آگهیون راه‌اندازی ثبت شرکت شد و در حال حاضر متعلق به شرکت سوئیسی ریشمون می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد و دفاتر بین‌المللی آن نیز در شهرهای توکیو، هنگ کنگ و دبی، امارات مستقر می‌باشند.