ثبت شرکت در دبی مزایا، معایب، هزینه سیر تا پیاز!

مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، مسافرت و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستند که این روزها به شنیدنشان عادت کرده ایم، اما متاسفانه کمتر مجموعه ای تخصص لازم و کافی، جهت ارائه خدمات شایان در این زمینه را دارد. بهترین مشاوران مهاجرتی و وکیل مهاجرت موسسه آماده هستند تا راهنمایی‌های لازم را در زمینه اخذ ویزا، اقامت، پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی، ارایه دهند. تجربه‌ای که در اختیارتان قرار خواهیم داد، باعث افزایش سرعت فرآیند مهاجرتی و کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. موسسه در شهرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد و تبریز دفاتر فعال دارد.

ثبت شرکت در امارات

یک شرکت LLC می تواند با حداقل دو و حداکثر 50 سهامدار تشکیل شود. مدیریت شرکت LLC می تواند به مدیرانی (حداکثر 5 نفر) واگذار شود که ممکن است اتباع امارات باشند یا نباشند. افراد حرفه‌ای در زمینه مشاوره، امور حقوقی، حسابداری، پزشکان و … می‌توانند یک شرکت عمرانی در بخش اصلى امارات تشکیل دهند. مالک می‌تواند one hundred pc مالکیت سهام شرکت را حفظ کند، برای ثبت یک شرکت عمران در وزارت توسعه اقتصادی ، باید یک نماینده خدمات محلی با هزینه سالانه برای ارتباط با مقامات دولتی تعیین کرد.

امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. راس الخیمه جز مناطق آزاد امارات است و شرایط ثبت شرکت در آن با شرایط ثبت شرکت در مناطق اصلی Mainland متفاوت است. درخواست ثبت شرکت در مناطق اصلی امارات و صدور مجوز ثبت شرکت توسط DED انجام می‌شود.

ویزای مجارستان را چگونه بگیریم؟

کسانی که می‌خواهند به مکانی مناسب برای ثبت شرکت فکر کنند دو گزینه پیش رو دارند. هنگامی که یکی از این دو گزینه را انتخاب کردند حالا می‌توانند درباره هزینه آنها نیز تحقیق کنند. زیرا هزینه هر کدام از این مکان‌ها نسبت به مکان دیگر متفاوت است. جدا از ویژگی‌های اشاره شده لازم است ذکر شود که دبی بهترین قطب واردات و صادرات است.

برای انتخاب حوزه قضایی ثبت شرکت، با داشتن درک روشنی از زمینه فعالیت‌های آینده شرکت می‌توانید یکی از شیخ‌نشین‌ها یا مناطق آزاد را انتخاب کنید. ما در این نوشتار قصد داریم، پیگیری ثبت تغییرات شرکت را به عنوان یکی از شناخته‌ شده ترین طرق مهاجرت مورد بررسی قرار دهیم. تنظیم تفاهم نامه همکاری با حامی وارائه آن به اداره توسعه اقتصادی. تمام شرکت های حقوقی باید تفاهم نامه را مطابق مقررات تنظیم و درصد مالکیت کلیه همکاران را معلوم کنند. ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری به مراتب ساده تر و به صرفه تر می باشد.

پس از دریافت تایید اولیه، تقاضانامه به وزارت اقتصاد ارائه می‌شود. بسته به نوع تجارت ممکن است امضای سایر وزارتخانه‌ها نیز لازم باشد، به عنوان مثال فعالیت‌های بیمه‌ای نیاز به تأیید سازمان بیمه امارات دارند. شرکت‌های خارجی می‌توانند دفتر شعبه یا دفتر نمایندگی خود را در کشور امارات تاسیس کنند. ثبت شعبه یا دفتر نمایندگی شرکت خارجی به معنی تاسیس شرکت جدید یا شخص حقوقی جداگانه‌ای نیست. در نتیجه شرکت‌های خارجی مسئولیت کامل شعبه یا دفتر نمایندگی خود را بر عهده خواهند داشت. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در بیشتر مناطق امارات وجود ندارد و همین یکی از مهم‌ترین مزایای شروع کسب و کار در این کشور است.

هزینه‌های پنهان شروع کار در امارات متحده عربی

هنگامی که گواهی برای ثبت شرکت در دبی صادر شد و کارهای ثبت نام صورت گرفت لازم است که یک مجوز تجاری برای شرکت از طرف دبی صادر شود. هدف از این جواز تجاری خدماتی است که برای بهره مندی از عملیات داخل شرکت صورت می‌گیرد. افراد متقاضی ثبت شرکت در دبی مطمئن باشند که می‌توانند ۱۰۰٪ مالکیت خارجی بگیرند. کلیه امور مربوط به دولت در کشورهایی که ویزای اقامت شما در امارات صادر می‌شود باید انجام شود.

  • مهم‌ترین ویژگی که اشخاص را متمایل به ایجاد شرکت می‌کند؛ این است که با کم کردن هزینه، سودی برای اعضای شرکت به ارمغان بیاید.
  • برای این کار باید ابتدا یک طرح تجاری و بیزینس پلن دقیق داشته باشید که فاکتورهایی مانند شرح فعالیت تجاری، اطلاعات تأمین کنندگان، تعداد و ترکیب کارمندان و میزان سرمایه گذاری در آن مشخص باشد.
  • هزینه ثبت شرکت در دبی و سایر مناطق امارات با توجه به معیارهای مختلف متفاوت است.
  • برای ثبت شرکت در امارات و دبی ابتدا لازم است که اقدام به اخذ مجوز تجارت نمود که این مجوز ها بسته به نوع فعالیت مورد نظر شخص، ممکن است متفاوت باشند.
  • ما برای اطمینان از آزاد بودن نام انتخابی شرکت شما برای ثبت، یک بررسی انجام خواهیم داد.

البته لازم است مدارک لازم و کافی جهت اثبات دارابودن مهارت خاص، مانند سابقه کاری چندساله مرتبط با مدرک تخصصی دانشگاهی همان رشته را ارائه دهند. در غیراین‌صورت، شرکت تجاری تلقی شده و دیگر نمی‌توان صددرصد سهام آن را به اسم خود شخص متقاضی ثبت کرد. ما در این مطلب از مجله‌ی طینت شرایط ثبت برند تجاری را با شما بررسی کردیم. اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی گپی با کارشناسان مجرب طینت داشته باشید تا با توجه شرایط شما بهترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند. به این نکته نیز اشاره کنیم که مشاوره اولیه در طینت کاملا رایگان می‌باشد.

صدور مجوز برای شرکت‌های تولیدی باید دارای تأییدیه وزارت دارایی و صنعت باشد. بنابراین، این شهر همیشه با آخرین روندها و پیشرفت‌ها مطابقت دارد. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مجاز به در اختیار داشتن 100٪ سهام شرکت هستند. مقامات اماراتی فقط اسناد و فرم‌های درخواست به زبان انگلیسی و عربی را می‌پذیرند. بنابراین کلیه اسناد باید توسط مترجم رسمی به عربی ترجمه شوند. حق الزحمه این توافق‌نامه می تواند متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای محاسبه و تخمین دقیق تر این اعداد و ارقام مجدد باید به سوابق اقتصادی و همچنین نرخ مالیات بر درآمدی که دولت کشور امارات از متقاضیان طلب می کند دقت کنیم. امارات متحده عربی یک سیاست ‌باز تجاری با ثبت شرکت حقوق ورودی کم دارد. بیشتر کالاهای وارداتی به کشور از وظایف وارداتی بسیار کم‌برخوردار هستند. به همین دلیل جای تعجب نیست که چرا مشاغل تجاری راه‌اندازی شرکت در امارات متحده عربی را ترجیح می‌دهند.

سرمایه گذاران معمولاً زمانی ثبت شرکت در امارات با مسئولیت محدود را انتخاب می‌کنند که دو یا چند سهامدار (تا 50 نفر) وجود داشته باشد و بخواهند یک شرکت در بخش اصلی امارات تاسیس کنند. راه‌اندازی یک شرکت مسئولیت محدود در منطقه برای کارآفرینان مزایای تجاری مختلفی دارد. ثبت شرکت در دبی و امارات چگونه است و چه مراحلی را باید طی کنیم؟ این سوال یکی از مهم ترین پرسش هاییست که کاربران آگاه ثبت، زمانی که قصد ثبت یک شرکت تجاری را در کشور امارات دارند، از ما می پرسند. طبق قانون تجارت امارات متحده عربی، شرکت‌های خارجی ملزم به داشتن یک تبعه محلی امارات هستند که 51٪ سهام شرکت را در اختیار داشته باشد. طبیعی است که یک مهاجر در ارتباط با خود با یک سرمایه‌گذار نسبتاً ناشناخته بدبین باشد.

بدین صورت می توانید در اسرع وقت به کمک شرکت ثبت منجی، فعالیت های اقتصادی خود را در امارات و دوبی شروع کنید. از طرفی بسیاری از پیگیری های لازم را بدون نیاز به رفت و آمد مکرر شما به دوبی توسط این تیم خوش سابقه انجام می گیرد. امارات متحده عربی می تواند به عنوان یک نقطه ورود به سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس عمل کند. متقاضیان متخصص مشاوره حقوقی یا حقوق بین‌الملل، حسابداری، مشاوره اقتصادی و مالی، پزشکان و متخصصان می­توانند شرکتی را با محوریت خدمات مشاوره­ای و تخصصی تأسیس کنند و همچنین مجاز به مالکیت one hundred درصدی شرکت هستند. برای ثبت این شرکت، یک نماینده خدمات محلی باید در دفتر توسعه اقتصادی امارات متحده عربی با حقوق سالانه و قرارداد کار رسمی منصوب شود تا شخصاً با مقامات دولتی ارتباط برقرار کند.