مراحل و مدارک ثبت شرکت در اروپا

پس از انقلاب صنعتی با روند رو به رشد اقتصادی و اختراعات گسترده ای که در این پهنه جغرافیایی صورت گرفت، تحولات شگرفی در سطح کیفی زندگی و صنعت کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ داد. در این قاره حدود fifty two کشور بصورت مستقل و وابسته قرار گرفته است که از این تعداد بالغ بر 26 کشور عضو پیمان شنگن هستند. طبق قوانین کشورهای حوزه شنگن؛ افراد می توانند بدون محدودیت عبور از مرز، در سایر کشورهای این منطقه به راحتی تردد کنند. امروزه به دلایل متعددی از جمله؛ ثبات اقتصادی و سیاسی، درآمد مطلوب، کیفیت بالای زندگی و.. بسیاری از افراد به دنبال اخذ اقامت اروپا می باشند که این مسئله از طریق مختلفی امکانپذیر است. در ادامه این مطلب؛ ضمن اشاره به راه های اخذ اقامت اروپا و همچنین اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، به مزایای زندگی و اقامت در کشورهای اروپایی نیز خواهیم پرداخت.

شرکت های بازرگانی بدون هیچگونه سوال از همه چیز مراقبت می کنند و همه کارها را از A تا Z برای تولید کننده انجام خواهند داد. طول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در هلند نزدیک به ۲سال می‌باشد که این مقدار با توجه به رشته تحصیلی می‌تواند ثبت برند تجاری زیاد ویا کم ه… از طرفی در کشور مجارستان طرح های تشویقی بسیار خوبی برای مهاجران در نظر گرفته شده است تا در این کشور شرکت خود را ثبت کنند. همچنین اگر قصد توسعه شرکت خود را دارید حوضه اروپا بهترین نقطه در جهان برای این کار است.

وجودیت یک شرکت ایرانی با تأسیس شعبه در کشورهای اروپایی آغاز می شود. این معاهده در رابطه با چگونگی شروع تجارت یا خود اشتغالی آمریکاییان در هلند بود. لذا افراد آمریکایی که در راستای این معاهده عمل می کردند نیازی به شرکت در آزمونی که برای تجارت های غیر اروپایی صورت می گیرد نداشتند.

ثبت شرکت در اروپا

تمام سوالات و مراحل مربوط به نحوه ثبت نام یک کسب و کار “توسط متخصصان ما پاسخ داده می شود که همیشه آماده است تا راهنمایی های خوبی در مورد نحوه شروع کسب و کار از صفر در کشور انتخاب شده در اروپا به شما ارائه دهد. شما همیشه با استقبال از ارسال یک پیام یا ایمیل به تیم ما در مورد هر گونه سوال که شما علاقه مند است. اگر به دنبال دریافت اقامت اروپا برای خود و خانوادتان با کمترین مشکلات ممکن هستید، با ما تماس بگیرید تا بتوانید این روش را دقیق تر برسی کنید. در نظر داشته باشید که سایر محدودیت ها و مزایای ثبت شرکت در اسلواکی را به تفصیل در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد. این نوع اقامت به افراد اجازه می‌دهد تا با ثبت شرکت در اسلواکی، اقامت این کشور و در واقع کل حوزه شنگن را دریافت نمایند.

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

برای مهاجرت به کانادا روش های متفاوتی وجود دارد و هرکس با شناخت کامل از شرایط خود و کسب اطلاعات در مورد روش ها ی مختلف مهاجرت به این کشور , قوانین و شرایط هرکدام میتواند بهترین روش برای مهاجرت را انتخاب کند. Bahar Gate LTD یک شبکه بین المللی از خدمات ثبت شرکت و مهاجرت است که به صورت استراتژیک در مهم ترین مراکز کاری و مالی آمریکا، اروپا و آسیا واقع می باشند. خرید یا اجاره دفتر کار، منزل برای سکونت از دیگر خدمات ما پس از ثبت شرکت در اروپا و اقامت میباشد. تیم ما که در زمینه تشکیل شرکت های دریایی تخصص دارد می تواند در طول فرایند خرید شرکت اماده در اروپا و راه اندازی بعدی آن به شما کمک کند. داشتن کمک محلی می تواند برای سرمایه گذاران خارجی که به دنبال خرید یک شرکت قفسه اروپایی هستند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. طبق رتبه‌بندی اتاق بازرگانی اروپا از ۴۶ اقتصاد اروپایی، دانمارک با امتیاز ۸۶ در رده اول برترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت قرار دارد.

در جدول زیر لیست کشورهای اروپایی آورده شده است که با راه اندازی کسب و کار در آن‌ها، می‌توان اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را به دست آورد. در این مقاله تمام روش های اخذ اقامت اروپا را به صورت کامل توضیح خواهیم داد. اخذ اقامت اروپا بدون شرط حضور نیز امکانپذیر است، در مورد این موضوع نیز به طور کامل صحبت خواهیم کرد. هر ساله افراد زیادی تمایل دارند برای تحصیل, کار و زندگی وارد اروپا شوند. از دیگر مزایای این طرح این است که فرد می‌تواند پس از ثبت شرکت و دریافت اقامت برای دیگر افراد خانواده خود هم درخواست دهد و به راحتی با استفاده از اقامت خود آن ها را هم واجد شرایط اقامت کند.

با تحصیل پزشکی در اروپا علاوه بر اینکه می‌توانید مدرک خود را در سیستم تحصیلی ایران نیز معادلسازی کنید، قادر به اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل نیز خواهید بود. در صورت راه اندازی یک کسب و کار در ترکیه (مثلا ثبت یک شرکت)، حتی اگر ثبت شرکت در تهران آن شرکت فعالیتی نداشته باشد و فقط به صورت کاغذی ثبت شده باشد، به شما اقامت ترکیه اعطا خواهد شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی راه اندازی یک کسب و کار در ترکیه، می‌توانید مقاله ثبت شرکت در ترکیه را بخوانید.

درخواست اقامت دائم اسپانیا پس از three سال از ثبت شرکت در اسپانیا امکان‌پذیر است. اگر شما صاحب کسب‌وکار هستید و به دنبال فرصتی مناسب برای گسترش کسب‌وکار خود و هم‌چنین اجازه اقامت برای خود و خانواده‌تان هستید، می‌توانید از طریق ایجاد شعبه شرکت در خارج از کشور و هم‌چنین دفتر نمایندگی اقدام کنید. مراحل ثبت شرکت در خارج، بسته به حوزه فعالیت و موقعیت مکانی شما می‌تواند متفاوت باشد.

جهت ثبت شرکت در اروپا به چه نکاتی باید توجه شود؟

اگر از طریقثبت شرکت در اروپا خود، مشغول کار با سایر کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشید آن باید به طور فزاینده ای شبیه به انجام کار در کشور خود شما باشد. سرمایه گذاران خارجی می توانند از میان فرم های قانونی متفاوت برای شروع تجارت در آلمان، یکی را انتخاب کنند. شرکت های ثبت شده هم می توانند برای تأسیس یک دفتر کاری در آلمان اقدام کنند.

  • و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیحه مطلوب برسد، مانند روش ثبت شرکت.
  • با این حال، ورود به بازارهای یک کشور اروپایی می تواند مزایایی داشته باشد که زحمت ثبت شرکت را جبران کند.
  • لذا شما به عنوان یک فرد یا شرکت خود اشتغال به ثبت نام در اتاق بازرگانی هلند نیاز دارید.
  • یکی از بهترین انواع شرکت در این کشورشرکت با مسئولیت محدود است که کمترین ریسک را برای دارنده آن دارد.
  • در سال 2020 ، 9 کشور اروپایی در لیست 20 برتر “رتبه بندی سهولت انجام تجارت” توسط بانک جهانی قرار گرفتند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، مقاله های اقامت آلمان و اسپانیا را بخوانید. در ابتدا شما باید بر اساس قوانین کشور مدنظر خود، اقامت موقت دریافت کنید. کشورهایی مانند بلغارستان و اوکراین و بعضی کشورهای عضو شنگن از این روش پاسپورت می دهند. این روش، همیشگی نیست و فقط در زمان و تعداد محدودی دولت میزبان برای تامین بودجه و مسائل مالی خود ارائه می دهد.

کشور پرتغال برای سرمایه گذارانی که به صورت فعال و غیرفعال در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کردند، ویزای طلایی صادر می‌کرد و به این سرمایه گذاران ظرف مدت کوتاهی اقامت دائم این کشور را اعطا می‌کرد. از آنجا که پرتغال عضو اتحادیه اروپا و عضو پیمان شنگن است؛ کسانی که اقامت دائم این کشور را دریافت می‌کردند، در واقع می‌توانستند به کشورهای اروپایی دیگر نیز سفر کنند و از امکانات اتحادیه اروپا بهره مند شود. کشور پرتغال توانست 90 پیگیری ثبت تغییرات شرکت درصد از سرمایه گذاری های خارجی را جذب اقتصاد خود کرده و به این ترتیب توانست اقتصاد خود را ترمیم کند. اگر مایلید از خدمات مشاوره ما جهت ثبت شرکت در آلمان و تجارت در هامبورگ بهره مند شوید از شما دعوت می کنیم که مطالب مرتبط را در همین وب سایت مطالعه فرمایید و برای کسب اطلاعات کامل با ما تماس حاصل نمایید. در لهستان برای ایجاد شرکت و ثبت آن قوانین بسیار راحتی در نظر گرفته شده است.

بیش از شرکت خارجی در آلمان مشغول به کار هستند که بیش از 2.1 میلیون پرسنل دارند و تریلیون ها یورو گردش مالی تولید می کنند. علاوه بر این، اقتصاد آلمان بسیار پایدار می باشد و 37 شرکت از 500 شرکت بزرگ جهان را در خود جای می دهد. آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا در همه صنایع مشهور است به همین دلیل، سرمایه گذاران خارجی مهاجرت به آلمان را با هدف کارآفرینی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در زمینه های مختلفی انتخاب می کنند. خرید ملک در کشورهای یونان و پرتغال روش محبوب‌تری میان سرمایه گذاران است، چرا که علاوه بر نیاز به سرمایه کمتر، فرآیند اخذ اقامت در این کشورها نیز ساده تر است. همچنین کشورهای یونان و پرتغال نسبت به کشورهای دیگر این لیست بزرگ‌تر بوده و عضو اتحادیه اروپا و عضو منطقه شنگن هستند.

در کشور یونان نیز این مسئله را مورد بررسی قرار می دهیم که در نمودار زیر مقدار تورم سالیانه کشور یونان در سال های اخیر همواره زیر ۲ درصد بوده است و مقدار ثبت شده آخر به میزان دو دهم درصد بوده است. اگر از طریق ثبت شرکت برای اخذ اقامت آلمان اقدام کنید، اقامت ۳ ساله این کشور را دریافت می کنید که شامل اعضای خانواده نیز می شود. ثبت شرکت بین‌المللی دارای مزایای بسیار زیادی است که هر کس می‌تواند با توجه به ضوابط موجود، شرایط موردنظر را به نفع خود برگزیند، در ادامه شرکت به برشمردن مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور می‌پردازیم. شاخص اقتصادی مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید و قبل از ثبت شرکت در اروپا باید به آن توجه نمایید، شاخص تورم است. به طور مثال در کشور یونان مقدار تورم سالیانه در سال های اخیر همواره زیر ۲ درصد بوده است و این نرخ، ثبات اقتصادی و ثبات قیمت ها را در این کشور نشان می دهد.

ناگفته نماند که تنها اخذ مجوز کاری در دیگر کشورهای اروپایی کفایت نمی کند و برای اخذ مجوز اقامت شما میبایست صاحب 50 درصد از این تجارت باشید. هم چنین شما میبایست اثبات کنید که این تجارت سود آور است و شما و خانواده تان را حمایت می کند و نشان دهید که فردی با تجربه هستید و برای راه اندازی تجارت صلاحیت کافی دارید و سرمایه کافی برای شروع تجارت در اختیار دارید. ناگفته نماند که جزئیات طرح تجارت شما توسط هیئت مدیره مهاجرت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مورد تایید واقع شود به شما مجوز اقامت دو ساله در این کشور داده می شود. با ثبت شرکت در اروپا میتوانید حساب بانکی خود را در یکی از کشور های اروپایی باز کرده و از مزایای حساب بانکی بین المللی همچون SWIFT و IBAN استفاده نمایید. یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در اروپا دریافت اقامت میباشد، پس از ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی میتوانید برای مدیرعامل و خانواده و در بعضی کشور ها برای سهامداران درخواست اقامت دهید. شرکت ما با سالها تجریه و همکاری با وکلای رسمی کشورهای مختلف میتواند شما را در این راه یاری نماید.