جدیدترین مشاوره های رایگان سامانه

در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. چرا ؟ چون به زمانی که می گذارید و آزمون و خطا هایی که انجام می دهید و هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاهایتان چندباره پرداخت می کنید نمی ارزد. یعنی اگر تمام این هزینه های زمانی و مالی و روحی را پرداخت می کنید، در آخر جمع کنید، به خود می گویید، کاش از اول ثبت شرکت خود را به یک موسسه معتبر ثبتی سپرده بودم و این همه اذیت نمی شدم.

  • تعیین نام شرکت در ثبت هر نوع شرکت توسط ثبت فارابی ظرف forty eight ساعت کاری انجام خواهد گرفت.
  • به هیچ عنوان دریافت و تکمیل این دفاتر کار پیچیده و نگران کننده ای نیست.
  • شما میتوانید پیش از انجام این کار با کارشناسان ثبت شرکت بینش تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در مورد نحوه ثبت شرکت و یا هزینه های مرتبط با آن را در اختیارتان قراردهند.
  • بله، در صورتی که شخصی نخواهد مراحل ثبت شرکت را طی کند، می‌تواند شرکتی که قبلا تاسیس شده را بخرد.
  • هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود.

پس از این کار وکلا و کارشناسان ما مدارک را به اداره ثبت ارسال می کنند و هر روز تایید یا عدم تایید آن را پیگیری می کنند. شرایط اخذ رتبه پیمانکاری داشتن حداقل یک مهندس با 6 سال سابقه کار که در این 6 سال باید بیمه در یک شرکت با رتبه گرید شده باشد و یا داشتن دو مهندس هر کدام با three سال سابقه مطابق شرکت فوق شرکت داشتن در مناقصه های دولتی داشتن فعالیت بالا در زمینه کاری مرتبط. دفتر حقوقی و مالیاتی ایران و آلمان در ارتباط با حقوق آلمان و فعالیت اقتصادی در آلمان مشاوره ارائه می‌دهد و وکالت در برابر شرکت‌ها و موسسات آلمانی بر عهده می‌گیرد.

برای سریع و دقیق انجام شدن امور ثبتی می توانید با کارشناسان راه روشن تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان امور ثبتی خود را به راحتی انجام دهید. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. بله، افراد زیر 18 سال نمی توانند از اعضای هیئت مدیره باشند (نفرات اصلی ثبت شرکت)، اما می توانند به عنوان سهامدار یا شریک در اسناد شرکت حضور داشته باشند. شرکت سهامی عام به شرکتی گفته میشود که موسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می کنند. به این طریق که موسسین قبلاً 20% سرمایه را خودشان تعهد کرده و لااقل 35% مبلغ تعهد شده را در حسابی به نام شرکت در شرف تاسیس در یکی از بانک ها سپرده و سپس اظهارنامه ای به ضمیمه ی طرح اساسنامه ی شرکت و طرح اعلامیه ی پذیره نویسی سهام،به مراجع ثبت شرکت ها تسلیم نمایند. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود وجودِ دو شریک و حداقل سرمایه ۱۰۰.۰۰۰ تومان به همراه مدارک هویتی و اخذ گواهی سوپیشینه کافیست.

به همین دلیل مدیران شرکت‌ها اغلب تمایل دارند تا برای انجام این کار یک مشاور ثبت شرکت در کنار خود داشته باشند، تا در ادامه راه در صورت ایجاد تغییراتی در شرکت که نیاز به ثبت دارد آن‌ها را همراهی کنند. خدمات مشاوره ثبت شرکت به افراد کمک می‌کند تا ضمن تسریع در انجام مراحل ثبت، به درستی بتوانند نوع شرکت و فعالیت‌های مربوط به ثبت آن را انجام دهند. ازجمله مزیت‌های ثبت شرکت و نظارت بر این حیطه، دریافت کسب مجوز جهت فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی است.

مقالات بیشتر در مورد ضروریات ثبت شرکت در ایران

تاریخچه ثبت شرکت به سال 1310 شمسی باز می گردد که به صورت رسمی وارد قوانین تجارتی ایران شد که در 12 ماده تنظیم و تصویب مجلس وقت ان زمان رسید. جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان برای ثبت شرکت فوری و کم هزینه با قوانین سال ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید. شرکت سهامی و غیر سهامی، شرکت هایی هستند که جهت امور تجاری بین یک یا چند نفر با مسئولیت محدودتر تشکیل می شود.

هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. اساس‌نامه شرکت رکن اصلی تمام شرکت‌های سهامی خاص، سهامی عام، مختلط سهامی و تعاونی است. روابط شرکا با یکدیگر، حدود ثبت شرکت در تهران اختیارات اعضا، نحوه تقسیم سود و شرایط انحلال شرکت در این سند مشخص می‌شوند. تمام قوانین داخلی مربوط به ادارۀ مجموعه و نظارت بر عملکرد مدیران و رابطه با سهامداران نیز در اساس‌نامه درج می‌شود.

اساسنامه شرکت های شخصی محدود بوده و امکان درج هر فعالیتی در آن وجود ندارد. و مزایای دیگری که برای اطلاع از آن های میتونین با مشاورین ارشد ما در موسسه مهاجرتی هرمس اپلای تماس بگیرید. سرمایه گذاری که طرح تجاری و اقتصادی را ارائه می دهد، باید توجیه اقتصادی روی طرح خود پیاده کند و دلایل مجاب کننده ای را مطرح نماید. شریکی در شرکت با مسئولیت محدود با سند رسمی کلیه سهام خود را با رضایت شرکا منتقل میکند آیا شرکا میتوانند شریک انتقال دهنده سهام را کماکان عضو هیئت مدیره تعیین … شرکت مسئولیت محدود از ابتدای تاسیس غیر فعال، برخی از سهام داران بیشتر از ده سال است که برای تعیین تکلیف سهام خود و پیگیری امور شرکت هیچ اقدامی نکرده اند. از ایشان آدرس و تلفن تماسی هم وجود ندارد (مجهول المکان) چگونه می توان نسبت به خارج کردن این افراد از لیست سهامداران شرکت اقدام نمود؟…

و همچنین تکالیف و وظایف پس از ثبت شرکتها نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی مشهور با افتخار در خدمت شما خواهند بود و بصورت کاملا رایگان اطلاعات تخصصی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار خواهند داد. ثبت شرکت رایگان، ثبت شرکت مجانی یا ثبت شرکت آنلاین در اسرع وقت، فرصتی است که در اختیار کارآفرینان و مشتاقان تاسیس استارتاپ و علاقه مندان به ثبت موسسه و شرکت قرار گرفته تا خود، نسبت به ثبت شرکت و انجام فرآیندهای قانونی، اقدام کنند. ثبت شرکت رایگان همان ثبت شرکت به وسیله شخص شماست که توسط سامانه ثبت شرکت ها امکان پذیر می‌باشد. با مطالعه راهنمای ثبت شرکت فوری به یک متخصص راهنما در امور ثبت شرکت رایگان تبدیل شوید، که این امر را به راحتی انجام میدهد. حداقل سرمایه و تعداد سهامداران در شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال و سه نفر سهامدار و عضو هیئت مدیره می باشد اما در شرکت های سهامی عام پنج میلیون ریال و حداقل پنج نفر عضو می باشد .

ثبت شرکت رایگان

در شرکت های سهامی عام، مسئولیت افراد محدود به میزان سهام آنها خواهد بود و بیشتر شرکت های بازرگانی محسوب می شوند. این شراکت موجب نوعی همکاری و مشارکت قراردادی بین افراد با توجه به میزان ثبت برند تجاری سهم هر یک از آنها می شود. در پایان نیز به نسبت سهم و درصد سرمایه گذاری، سود حاصل از سرمایه گذاری بین آنها تقسیم می شود.شرکت ها به دو دسته، شرکت های تجاری و شرکت های مدنی تقسیم می شوند.

در مجموعه ثبت شرکت نوول فرآیند کار شما به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه دغدغه صورت می پذیرد . بنا به دستور اداره ثبت شرکت ها هر شخصی که به فعالیت تجاری می پردازد باید در این اداره اقدام به ثبت شرکت کند و به صورت قانونی آن را ثبت کرده که توسط آن به فعالیت شما اعتبار می بخشد و سبب می شود که به عنوان یک شخصیت حقوقی فعالیت نمایید . در این صورت امکان عقد قرارداد و حتی شرکت در مناقصات و مزایدات را خواهید داشت. تمامی این روش ها در سه قالب مشاوره حضوری ، آنلاین و تماس فوری تمامی نکات را به شما ارائه خواهد داد. موسسه حقوقی ثبت نوول خدمات ثبتی دیگری به مانند ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع طرح صنعتی و کلیه ی امور ثبتی را در تمامی شهرها و استان های ایران حتی شهرهای دوردست انجام خواهد داد.

ثبت شرکت برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. هر گاه افرادی (دو نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند. اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند. استفاده از تسهیلات بانکی و انواع وام‌های کارآفرینی و نیز شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی منوط به ثبت رسمی شرکت است. در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود.

هزینه و زمان ثبت شرکت

شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشکیل می شود و جهت تشکیل آن حداقل ۷ نفر با تابعیت ایرانی باید حضور داشته باشند. اگر بخواهیم این شعار را به کار ثبت شرکت ها ربط دهیم، می توانیم به این امر اشاره کنیم که باید نگران ثبت شرکت خود باشیم و با کمی دقت و پرداخت هزینه بیشتر این نگرانی را برطرف نماییم و گامی محکم برای آغاز کسب و کار خود برداریم. شرکت های غیر تجاری(شرکت های مدنی)، شرکت هایی که با اجتماع و مشارکت تعدادی از سهامداران بر اموری واحد توافق و تشکیل می شود و هر یک بر حسب میزان سرمایه گذاری، سود می برند. در شرکت های مدنی، مالکیت سرمایه به شخص حقوقی شرکت منتقل نمی گردد و هر شخص مالک سرمایه خودش می باشد. شرکت های تضامینی به شرکت هایی اطلاق می شود که اگر فعالیت تجاری هم نداشته باشند باید با برند تجاری ثبت گردند و تعداد سهامداران آنها حداقل دو نفر باشند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت چیست؟

با تشکر از مجموعه نوول جهت ثبت شرکت در کرج که با دقت، سرعت بالا و همچنین هزینه بسیار مناسب کار شرکت بنده را آسان کردند. کارشناسان ثبت نوول به شما مشاوره های لازم پیگیری ثبت تغییرات شرکت جهت ثبت شرکت و تمامی شهرهای کشور را خواهند داد. در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است.

فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. تشکیل شرکت‌های مختلط سهامی منوط به وجود شرکای سهامی و شرکای ضامن است. گروه اول به طور مساوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مسئولیت‌شان نیز به میزان آورده‌شان است. اما آوردۀ گروه دوم به صورت سهام درنیامده است و مسئول تمامی ضررهایی هستند که ممکن است پیش بیاید. حق انتخاب مدیران در اختیار شرکای ضامن و حق انتخاب بازرسان در اختیار شرکای سهامی است.