دانلود فرم های ثبت و تغییرات شرکت سهامی خاص

عهده دار شدن آنها جهت وظایف محوله همان مقدار است که در اساسنامه مشخص شده است و نهایتا برای مدت دو سال در نظر گرفته شده است و می توان آنها را مجددا گزینش نمود. بله هم ما هم دیگر همکاران ما در تهران شرایط ثبت شرکت برای شما رو دان. خیر نیازی به حضور شما نیست و از طریق واتس آپ می تونید تصویر مدارک رو برای ما ارسال کنید. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید.

  • با متوجه به مهم بودن مطلب به قسمت شرایط نام شرکتها با کلیک بر روی متن مراجعه نمایید.
  • تعهدات مربوط به سهام با نام و بی نام و مبلغ اسمی هم باید مشخص گردد.
  • این مطالعات به طور کلی یکی از مهمترین رشته ها در علم حقوق محسوب می شوند.
  • ۱- سرمایه شرکت سهامی خاص از یک میلیون ریال نباید کمتر باشد.

البته چنانچه این اشخاص باعث ضرر و زیان عمدی به شرکت شوند یا قصور در انجام وظایف آنها موجب ورشکستگی شود، در دادگاه مسئول خواهند بود. شرایط ثبت شرکت سهامی عام این است که سرمایه شرکت نباید از 5 میلیون ریال کمتر باشد و برای شرکت سهامی خاص ای رقم یک میلیون ریال ارزیابی شده است. برای شرکت های سهامی خاص همه سهام شرکت به دست سهامداران و اعضای هیئت مدیره است و اسامی آنها در اساسنامه و مدارک شرکت درج می شود.

بازرس اصلی یا برحسب مورد بازرس علی البدل می تواند درهر موقع هر گونه رسیدگی و بازرسی لازم را انجام داده و اسناد و مدارک و اطلاعات مربوط به شرکت را مطالبه کرده و مورد رسیدگی قرار دهد. تبصره ـ در صورت فوت یا استعفا یا سلب شرایط قانونی بازرس اصلی و یا خودداری از انجام وظایف قانونی وظیفه او را بازرس علی البدل انجام خواهد داد. نحوه امضای اسناد و اوراق تعهدآور شرکت و چکها و بروات و سفته ها و سایر اوراق تجارتی و غیره و نیز اشخاصی را که حق امضا دارند هیأت مدیره تعیین خواهد نمود. 12ـ تحصیل اعتبار از بانکها وشرکتها و مؤسسات و هر نوع استقراض و اخذ وجه به هر مبلغ و به هر مدت و به هر میزان بهره و کارمزد و یا هرگونه شرایطی که مقتضی باشد.

نکاتی که در ارتباط با ثبت شرکت سهامی خاص باید بدانید

چراکه همراهی با مشتریان حتی بعد از ثبت شرکت، جزو افتخارات و مزیت‌های رقابتی پارسه محسوب می‌شود. لازم به ذکر است این مبلغ س از بت شرکت سهامی خاص قابل برداشت است . مجمع عمومي یک نفر بازرس اصلي و يك نفر بازرس علي البدل براي مدت يك سال معين مي كند. كه انتخاب مجدد بازرس يا بازرسان از نظر قانون تجارت ایرادی ندارد. مجمع عمومی عادی می نواند بازرسان را عزل كند مشروط بر اينكه جانشين آنها را نيز انتخاب كند. در مرحله سوم لازم است که نام شرکت تایید گردد نام باید حتما فارسی باشد و سابقه ثبت نداشته باشد.

کاظمی‌قمی: ثبات و امنیت منطقه در گرو شرایط افغانستان است

شرکت سهامی خاص شرکتی می باشد که همه سرمایه و دارایی آن توسط موسسان فراهم می گردد. مجمع عمومی در شرکت سهامی خاص وجود ندارد هم چنین در این شرکت اعلامیه پذیره نویسی صادر نمی شود و 35 درصد از سرمایه شرکت باید در حساب مخصوصی سپرده شود. ثبت شرکت در تهران شرکت سهامی خاص با توجه به محبوبیت آن از جمله رایج ترین شرکت هایی است. و سرمایه این نوع شرکت کلا توسط موسسین آن تامین می گردد. و مسئولیت تمام سهام داران در مقابل سود، ضرر و زیان شرکت وابسته به مقدار مبلغ اسمی سهام آنها می باشد.

هم چنین باید اقرار نامه ای توسط سهام داران شرکت تهیه شود که در آن شایستگی آن ها برای حضور در این جمع بیان شده باشد و اینکه هیچ ممانعت قانونی برای آن ها وجود ندارد. اقرار نامه ای هم باید برای بازرسان شرکت تهیه شود که در آن نشان دهد هیچ نسبت فامیلی درجه یکی با سهام داران شرکت ندارند. بعد از آن لازم است ک آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه های کثیر الانتشار به اطلاع برسانید.