راهنمای ثبت نام سامانه ثنا

مجموعه حقوقی وکیل نادری ، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین حقوقی ، با مدیریت پوریا نادری ، آماده ارائه مشاوره حقوقی ، قبول و پیگیری پرونده در زمینه های مختلف می باشد. دفتر وکالت ما واقع در ، آریاشهر – بین فلکه اول و دوم صادقیه – ابتدای شهدای صادقیه جنوبی – پلاک 41 واحد four پذیرای موکلین عزیز می باشد. در این بخش به شما یک رمز شخصی و قضایی داده می شود که برای حفظ اطلاعات فردی خود از ارائه آن به دیگران خودداری کنید. رمز موقت را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه ورود کلیک نمایید.

پس از آن گزینه ثبت اطلاعات اولیه را زده و به مرحله بعد می روید. سامانه ی ثنا سامانه ایی طراحی شده توسط قوه قضاییه است که در آن تمامی ابلاغ های قضایی و تمامی شکواییه ها و دادخواست های شما به ثبت رسیده است و شما می توانید به راحتی از طریق این سامانه به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین برای بازدید از ابلاغیه های جدید نیز باید به این سامانه مراجعه نمایید.

این جلوگیری باعث می‌شود تا روند پرونده سرعت عمل بیشتری داشته باشد و فضای دادگاه با تنش کمتری همراه شود. مراجعان به دادگاه برای برآورد امور قضایی خود با استفاده از سامانه ثنا در دریافت خدمات می‌توانند به راحتی بهبود شرایط را احساس کنند. نام سامانه قوه قضاییه ” ابلاغ ” است که افراد پس از دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از دفتر خدمات قضایی، می‌توانند وارد این سایت بشوید. وارد شوند و مراحل ثبت نام اولیه خود را به طور کامل انجام دهند.

یک غواص، تلفن همراهی را که به داخل حفره آبی افتاده بود، خارج کرد. همچنین از طریق پیامک نیز به متقاضی اعلام می شود که ابلاغیه ای ارسال شده است . از حائز اهمیت ترین نکات در خصوص این سامانه آن است که به قدر کفایت کافی و معتبر می باشد. مثلا شخص نمی تواند ادعا کند چون از طریق الکترونیکی به او خبر داده شده به هر دلیلی اطلاع ندارد یا نمی تواند بگوید نقصی در سامانه وجود داشته که باعث بی اطلاعی او شده. در مرحله “اقامتگاه” شما باید اطلاعات مربوط به شهر، استان، شهرستان، منطقه شهرداری (با جستجو محل زندگی در گوگل مشخص می شود)، کدپستی، خیابان اصلی و نشانی کامل را تکمیل کنید. تنظیم اوراق قضایی و قرارداد خدمات تنظیم دادخواست، شکوائیه و لایحه توسط وکیل متخصص تنظیم و ارجاع می‌گردد.

  • سپس، یک کد فعال سازی موقت برای شما ارسال می شود که باید آن را در قسمت مرحله دوم وارد کنید و پس از وارد کردن عدد تصویر، بر روی گزینه «دریافت رمز شخصی جدید» کلیک نمایید.
  • از این پس باید با اطلاعات ذکر شده وارد سامانه ثنا شده و ابلاغیه های قضایی خود را ملاحظه کنید.
  • سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
  • در مراحل بعد ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا در منزل، اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات تماس، مانند شماره همراه، اطلاعات مربوط به محل سکونت و اقامتگاه و سپس، میزان تحصیلات خود را وارد کرده تا یک کد به شماره همراه شما ارسال گردد.
  • برای این منظور با انتخاب گزینه احراز هویت، یوآیدی را انتخاب کرده و فرایند احراز هویت خود را انجام دهید.

برای مرحله آخر نیز باید اطلاعات تکمیلی را وارد کنید که برای تکمیل فرآیند نیاز به بارگذاری عکس خودتان در قسمت مشخص شده دارید. بقیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و بر روی دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک کنید. دفاتر خدمات قضایی وظیفه احراز هویت افراد حقیقی و حقوقی را بر عهده دارند. ثبت نام سامانه ثنا با دو روش مختلف انجام می شود که افراد می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های زیر را انتخاب کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. اکنون،همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، وارد صفحه اصلی سایت ثبت نام الکترونیک ابلاغ ثنا شده اید که از یر مجموعه های سایت عدل ایران می باشد. اکنون وارد درگاه پرداخت بانکی شده و برای پرداخت هزینه احراز هویت، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.

مرحله دوم: احراز هویت

من میخواهم از خارج از کشور در سامانه ثنا ثبت نام بکنم که احتیاج به شماره تلفن یا گوشی دارد. طبق قانون آیین دادرسی کیفری جدید مراجعان قوه قضائیه موظف هستند اطلاعات خود را از جمله کدپستی و شماره همراه خود با ثبت‌نام در سامانه ثنا در اختیار دستگاه قضا قرار دهند. به موجب ماده ۱۷۵ قانون آیین ثبت شرکت در تهران دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید. هنگام ورود به سامانه ثنا، نخست باید به درگاه خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرد. این درگاه به صورت کلی دارای سه طبقه اطلاع‌رسانی، خدمات ویژه و دسترسی سریع است.

ابتدا باید یک شخص به عنوان نماینده شرکت ، بصورت حقیقی ثبت نام کند و سایر مدارک شرکت از جمله شناسه ملی شرکت ، آدرس و شماره تلفن ها و … برای ثبت نام در سامانه ثنا هم می توانید از روش حضوری و مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک و هم از طریق ثبت نام الکترونیک ثنا به روشی که در مقاله توضیح داده شد استفاده کنید. یکی از امکانات سایت ابلاغ ثنا،که مستلزم ثبت نام ثنا بوده،امکان مشاهده ابلاغیه با موبایل بوده که در مقاله زیر، به طور کامل، توضیح داده شده است.

ثبتنام ثنا

در این مرحله کاربرا می‌بایست هزینه 9 هزار تومانی احراز هویت را پرداخت نماید، یکی از درگاه‌های پرداخت را از منوی موجود در صفحه انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید. در این قسمت کاربران وارد صفحه اصلی سامانه ثنا شده‌اند که امکانات مختلفی همچون ثبت نام غیر حضوری ثنا ، دسترسی به سامانه خدمات الکترونیک و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار داده‌ است. • اوراق قضایی به حساب کاربری سامانه ابلاغ شده و پیامک و ایمیل هم جهت اطلاع از ابلاغ صورت گرفته به کاربر ارسال می شود.

برای ثبت نام در سامانه ثنا احتیاج به شماره موبایل ایرانی و بعد از آن باید برای کد شش رقمی به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجهه کرد. ، عبارت است از نشانی الکترونیکی که هریک از مراجعان به قوه قضائیه به منظور دسترسی به سامانه ابلاغ اختصاص یافته است. سامانه رسا سلامت به عنوان یکی از سامانه های بسیار جامع و کامل در زمینه انجام امور بیمه شناخته می شود. در واقع با بهره وری از راهکار سلامت الکترونیک کاربران می توانند کارهای مرتبط با بیمه خود را در سریع ترین زمان پیش ببرد. شرکت های بیمه دی، آتیه سازان حافظ و بیمه کار آفرین با توجه به زیر ساخت های نرم افزاری رسا سلامت می توانند با صرفه جویی در هزینه و کاهش خطرات کار های عملیانی پروسه مختص خود را داشته باشند. در این سامانه به منظور صرفه جویی در فرایند های مختلف، 8 پنل مجزا شامل پنل مراجع درمانی، پنل ارزیاب خسارت، پنل بیمه شده، پنل بیمه گذار، پنل بیمه گر، پنل کارتابل و پنل حسابداری وجود دارد.

ثبت نام سامانه ثنا و دریافت ابلاغ الکترونیک را یاد بگیرید

در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت نام در سامانه ثنا ، آشنایی با این سامانه ، هدف از روی کار آمدن این سامانه و موارد مربوط به آن به طور کامل توضیح دهیم . در فرایند های دادگاهی می بایست خود فرد از این ابلاغ خبردار شود، اما همیشه قابل اجرا نیست و در مواردی می توان این ابلاغ را به کسی جز شخص اصلی داد. طبق آیین دادرسی مدنی، هیچ حکم یا قرارداد را بدون اینکه حضوری باشد یا به صورت دادنامه و رونوشت گواهی و به طرفین یا وکیل آن ابلاغ شود، نمی توان اجرا کرد. یعنی تنها در حالتی می توان حکمی را اجرا کرد که یا خود فرد در فرایند دعوا حضور داشته باشد یا دادنامه دعوا به وکیل او ابلاغ شده باشد. بخش دسترسی سریع، شامل امکاناتی از قبیل ارائه و پیگیری امور مربوط به دادخواست و شکواییه، ارائه و پیگیری درخواست عفو، محاسبه هزینه دادرسی، محاسبه هزینه تعرفه خدمات و … می‌شود. بله، احراز هویت در این سامانه به ۲ صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

ثبت دیدگاهای مردمی

در مرحله بعدی شما باید اطلاعات محل سکونت خود را وارد نمایید و در نهایت روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. در مرحله بعدی شما باید اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. دقت کنید که این اطلاعات را به درستی وارد کنید و سپس روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. همچنین، برای احراز هویت حضوری نیز باید مدارک شناسایی معتبری را ارائه دهید. اگر هم دوست داشته باشید می توانید احراز هویت غیر حضوری ثنا را انجام دهید. برای ورود به سایت ثبت نام ابلاغ ثنا باید از طریق آدرس sana.adliran.ir اقدام نمود و جزئیات این امر در متن مقاله توضیح داده شده است.

من نمیدونم قبلا در سامانه ثنا ثبت نام کردم یا نه و در ضمن وارد سامانه میشم به مراحل بعدی نمیرود … میخواستم بپرسم اگر در سامانه ثنا ثبت نام کنم میتونم بفهمم که شوهرم دادخواست طلاق داده یا نه؟ الان دو روز میشه که گفته دادخواست طلا … اگر شما به ‌دنبال اطلاع ‌رسانی در زمینه تمامی آزمون‌ های حوزه قضایی و وکالت هستید ما به شما ثبت برند تجاری پایگاه خبری اختبار را معرفی می‌ کنیم. تمامی کسانی که قصد آگاهی و یا اطلاع ‌رسانی در زمینه قضایی دادگستری و وکالت را دارند. و همچنین دانشجویان این حوزه می‌توانند در بخش آزمون ‌های حقوقی اختبار از آن مطلع شوند. ابتدا شما بایستی با استفاده از مرورگر اینترنت خود عبارت پایگاه خبری اختبار یا نشانی عبارت ekhtebar.com را تایپ کنید.

توجه داشته باشید که وارد کردن کدپستی و آدرس کامل پستی الزامی است. 5- در این مرحله اطلاعات مشخص شده شامل “دین”، “محل تولد” و “وضعیت تاهل” را تکمیل نموده و برروی دکمه “مرحله‌ی بعدی” کلیک کنید. توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام شما باید اطلاعاتی از خودتان بنویسید و فرم های مربوطه را پر کنید، این فرم ها باید با دقت پر شوند تا شما بعدا در این سامانه با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سامانه استفاده کنید. 3- حالا در بالای صفحه روی کادر آبی رنگ با عنوان ( چاپ اطلاعات ثبت نام) کلیک کنید. در مرحله بعدی از شما اطلاعات محل اقامت تان خواسته می شود که باید در وارد کردن آن نهایت دقت را داشته و اطلاعات را به صورت کامل و واقعی درج کنید. برای دریافت نکات تکمیلی این مطلب، لطفا ایمیل خود را وارد نمایید.

در مرحله پایانی، شما به صفحه دانلود این برنامه منتقل می‌شوید. اکنون شما با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود (اندروید یا IOS) می توانید برنامه موردنظر خود را دانلود کنید. برای مشاهده ابلاغیه با گوشی IOS باید برنامه سیب آپ یا آی اپس را دانلود و سپس نصب کنید. در این بین مشکلاتی تغییرات شرکت اعم از نرسیدن به موقع ابلاغیه، ارسال ابلاغیه به آدرس نادرست و غیره که این موضوع سبب می‌شد تا اختلالاتی در فرآیند پروند شکل گیرد. کمک حال، بستر ارائه خدمات شهروندی است که با استفاده از کارشناسان با تجربه در زمینه انجام امور اداری به پیگیری امور اداری وشخصی شما می‌پردازد.