لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

لازم به ذکر است که در موسسات آموزشی بنا به مجوز اخذ شده احتمال شروع سال مالی از اول مهر ماه و پایان سال مالی آخر شهریور ماه می باشد. سال مالی اکثر موسسات از اول فروردین تا آخر اسفند ماه می باشد. در بعضی از موسسات به علت شروع سال مالی متفاوت سال مالی متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود و درصورتی که موسسه سال خود را میلادی انتخاب کند سال مالی موسسه بر اساس سال مالی میلادی می باشد. روزنامه موسسه غیر تجاری در زمان تاسیس به دو دسته روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار تقسیم می شود که در زیر کاملاً تشریح داده شده است.

در صورتی ک علاوه بر این ، حوزه فعالیت خاصی از مؤسسه بطور عمده قابل تسری به کل مؤسسه باشد ، می توان پس از پسوند «‌فرهنگی » از پسوندهای مناسب دیگر مثل پژوهشی ، آموزشی ،‌کاربردی و …. 8 – عدم استفاده از کلمات و واژگان غیر ایرانی و غیر اسلامی ، نام ها فقط باید به زبان فارسی باشد مگر در مواردی که به تشخیص هیأت رسیدگی این اسامی به منظور ایجاد پیونده های فرهنگی ، علمی و سیاسی انتخاب شده باشند . برخی از مراجع برای ارائه مجوز بنا بر قوانین درون سازمانی، تحصیلات علمی مرتبط با موضوع فعالیت را برای موسسان الزامی کرده اند. موسسه غیرتجاری، در قالب یک شخصیت حقوقی و به صورت انتفاعی یا غیرانتفاعی تشکیل می شود. اصولا موضوعات موسسه غیرتجاری، غیرانتفاعی است اما برای موسسان خود سود به همراه دارد.

ثبت میزان

به عنوان مثال، نامی که برای موسسه آموزشی فیلم نامه نویسی انتخاب می شود با نامی که یک موسسه آموزشی زبان انگلیسی انتخاب می کند، متفاوت است. شرکت سهامی عام، جز شرکت‌های تجاری است که این شرکت‌ها به این دلیل سهامی عام خوانده می‌شوند که سرمایه خود را از طریق فروش سهام خود به مردم به دست می‌آورند، و درصدی از سهام در دست مردم و درصدی در دست مسئولین شرکت هست. ثبت پایتخت با بیش از 12 سال سابقه کاری در زمینه ثبت شرکتها با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و با تجربه در تمامی زمینه های مرتبط آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد. در صورتی که متقاضی به نتیجه کارشناسی نام، اعتراض داشته باشد باید مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل در قالب فرم اعتراض، به مرجع ثبت شرکتهای بررسی کننده نام اعلام نماید تا کارشناسی مجدد صورت پذیرد. استفاده از کلمه‌های زیر در اسم شرکت مجاز نمی‌باشد و یا برای استفاده نیازمند مجوز از مراجع خاصی هستند. برای انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید.

اسم موسسه

متاسفانه اغلب شرکت‌ها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکت‌ها ندارند. در ادامه مطلب اسامی زیبایی برای ایده گرفتن برای ساخت اسم شرکت و برند موجود است . تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری خارجی که در کشور های خارجی سابقه ثبت دارند و شعباتی از آن ها در ایران تاسیس می شود. تعیین انتخاب نام شرکت و موسسات غیر تجاری که در گذشته سابقه ای نداشته اند و مدیران و موسسان آن قصد تاسیس آن را دارند. هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک مطرح می شود انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. گزینش یک نام مناسب که با اطلاعات کافی و توجه لازم انتخاب شده است، می تواند شرکت شما را تا اوج موفقیت بالا ببرد.

من اسم پیشروان حق رو انتخاب کردم اما شریکم اون رو قبول نداره.. برای شرکت بازرگانی تامین سیم و کابل دنبال یه اسم مناسب و خاص می گردم. سلام من یک نام برای شرکت آرایشی بهداشتی میخواستم که میخوام خیلی روان و بیانی داشته باشه که در ذهن ماندگار باشه.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید. عرض سلام و ادب.شرکت بسته بندی تخم مرغ می خوایم ثبت برندوثبت شرکت کنیم.خواهشمندیم چندتا نام که تاحالا ثبت نشده باشه به ما معرفی کنید.تشکر. در زمان ثبت یک شرکت بازرگانی به جهت تایید نام انتخابی از سوی شما در زمینه فعالیتتان باید اقدام کنید .

خدمات بعد از ثبت شرکت

امروزه یکی از دغدغه هی ثبت شرکتها در اداره ثبت انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت می باشد که باید توسط موسسی شرکت ها اتخاذ شود . ثبت بهترین نام برای شرکت ملزم به داشتن تجربه و توانایی کافی در امر انتخاب نام بر طبق ویژگی های محصول می باشد ثبت برند تجاری . در ارتباط بودن با یک وکیل و کارشناس ثبتی مجرب و توانمند در امر ثبت شرکت هاشما را در راه پیشبرد اهدافتان راهنمایی کرده و باعث شناخت هرچه بیشتر افراد با محصول شما می شود . همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند.

  • تعیین نام شركتها و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند.
  • نامی که هم به شما برای برند سازی و موفقیت شرکت کمک کرده و هم قابلیت دریافت مجوز لازم برای ثبت شرکترا داشته باشد.
  • همچنین در کلیه ادارات ثبت شرکت ها کارشناسانی برای ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده اند .
  • سرویس عمومی – هنگام ثبت یک شرکت یکی از مهمترین کارهایی که قبل از هر اقدام دیگری باید انجام بدهید، انتخاب یک نام مناسب است.

برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، پس از توضیح درباره انتخاب اسم و …. در ابتدای امر و قبل از ثبت شرکت باید اقداماتی همچون ثبت شرکت در تهران انتخاب نام را با هماهنگی شرکا انجام دهید. این گام قبل از ثبت باید با اطلاعات کامل و نیز مشخص کردن نوع فعالیت شرکت و موسسات انجام پذیرد .

انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به نام شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند تغییرات شرکت و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند. واقعیت این است که تمامی اسم ها می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است.

به این منظور می‌بایست به سایت ثبت علائم تجاری رجوع کنید و اسامی مشخص شده‌تان را بررسی کنید. ممکن است در این مرحله کمی دچار ناامیدی شوید زیرا بسیاری از کلمات انتخاب شده‌تان قبلا ثبت شده باشد. اما باید باصبر و حوصله‌ی کافی کلمات انتخاب شده را بررسی کنید و در نهایت یکی را انتخاب کنید. ممکن است بین ۵ تا ۱۵ اسم مشخص را پیدا کرده باشید که نمی‌دانید اسم مناسب شرکت کدام‌یک از این نام‌هاست.

همچنین برای ثبت برند لباس به صورت تخصصی میتوانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید. آشنایی با چندین ایده برای اسم شرکت و دانستن نکات مهم و بایدها و نبایدها در مورد نام مناسب شرکت و برندسازی، به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. برای انتخاب بهترین نام برای شرکت خود به صورت تخصصی و در کم ترین زمان تنها کافی است با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس بگیرید تا در کم ترین زمان امور ثبت شرکت و انتخاب بهترین نام برای شرکت از طریق ایده برای اسم شرکت مناسب برای شما گزینش شود .