مراحل و مدارک ثبت تغییرات شرکت و موسسه

بعد از ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در سامانه و پذیرش نهایی ۳ روز فرصت دارید که مدارک را تحویل پست بدهید. با توجه به تعداد صورتجلسات و میزان حجم متن آگهی تغییرات که می‌بایست در روزنامه رسمی چاپ گردد این هزینه متفاوت است. تعداد صورتجلسات به نوع تغییراتی که در شرکت اعمال می‌شود بستگی دارد.

مجمع عمومی عادی وظیفه تغییرات شرکت ساده را بر عهده دارد. مواردی که ساده هستند و در اساسنامه شرکت آورده نشده است توسط مجمع عمومی عادی قابل حل و فصل است. برای ثبت تغییرات شرکت استفاده از یک صورتجلسه صحیح لازم است. مثلا برای تغییر در اساسنامه نمی توانید از صورتجلسه هیئت مدیره استفاده کنید.

تهیه‌ی لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آن‌ها. گاهی این سؤال مطرح می‌شود که اگر شرکت‌شان نیاز به تغییرات داشته باشد چطور باید به صورت قانونی این تغییرات را اعمال کنند. درصورت حضور اکثریت صاحبان سرمایه و تنظیم آگهی جهت چاپ به روزنامه کثیرالانتشار ارائه می‌شود. اگر موسساتی بدون داشتن مجوز از بانک مرکزی، فعالیت کنند، نیازی به اخذ مجوز برای تغییرات و انحلال آن‌ها نمی‌باشد. تهیه لیست سهامداران که در جلسه حضور داشتند و امضای آن‌ها. انتخاب اسامی اعضای هیأت ناظر در صورتجلسه چنانچه تعداد شرکا بیشتر از 12 عضو باشد.

تغیرات شرکت

یکی از وظایف عمده متصدی تصفیه این است که در انجام دادن وظایفش مصلحت شرکت و شرکا را رعایت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید. به طور کل می توان گفت این مجمع از اهمیت بیشتری در مقایسه با سایر مجامع برخوردار است و زمان برگذاری این مجمع در اساسنامه قید می گردد . نام درخواستی خودتان را به ترتیب اولویت انتخاب و ثبت کنید. رئیس و دو ناظر باید از سهامدارهای شرکت باشد و منشی می تواند از بین سهامدارها نباشد اما رئیس و ناظرین الزاما می بایست از سهامدارهای شرکت باشند.

تغییرات شرکت سریع با هزینه کم ، شرایط مدارک و قوانین ثبت شرکت سال ۱۴۰۰

هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت ثبت شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. تنظیم صورتجلسه تغییرات موردنظر توسط کارشناسان امور ثبتی. معمولا روند رسیدگی به پرونده طی بیست 10 روز کاری انجام می شود.

در صورتی که نقصی در مدارک ارسالی وجود نداشته باشد و مورد تایید کارشناس واقع شود ، باید هزینه مربوط به روزنامه رسمی را پرداخت کنید تا آگهی مربوطه به آدرس ارسال گردد . نکته قابل توجه در جلسه مجمع عمومی عادی آن است که بیش از نیمی از دارندگان حق رای باید حضور داشته باشند . مجمع عمومی عادی یک بار ثبت برند تجاری جهت اتخاذ تصمیم در چارچوب و محدوده وظایف مربوطه طرح می شود . نقل و انقال سهام ، تغییر سرمایه شرکت به عنوان نمونه کاهش و افزایش سرمایه ، انحلال شرکت و … در این مجمع صورت می گیرد که بیشتر در این قسمت توضیح خواهیم داد . هزینه تغییرات شرکت ها برحسب نوع تغییرات و نیز نوع شرکت در نوسان است.

، مجمع عمومی فوق العاده تشکیل می شود که باید 75% سهام و اکثریت عددی رعایت شود. در این مقاله قصد داریم تا شما متقاضیان را با ثبت تغییرات شرکت ، مراحل ثبت تغییرات و مدارک مربوط به آن ، ثبت تغییرات شرکت در انواع مجامع و جلسات مختلف و موارد مربوط به آن آشنا کنیم . بررسی کارشناسی تایید و تعیین نام اشخاص حقوقی مورد تقاضای ثبت تغییرات نام توسط ادارهثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مرکز استان با رعایت مقررات انجام می پذیرد.

اخذ برگ مفاصا حساب نقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی کشور. ابتدا باید نسبت به پرداخت حق الثبت اقدام و سپس به واحد تعیین نام، جهت اخذ و ثبت ، نام جدید مراجعه نماید سپس اقدام به تهیه صورت جلسه نمایید. طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. کلیه اموری که منجر به تغییر در اسم، حوزه کاری، اعضا و شرکای یک شرکت تجاری می شود را اعمال تغییرات می نامند. اگر مدت خدمت مدیران شرکت افزایش یا کاهش می یابد باید در این مجمع اطلاع رسانی شود. همکاران ما به نیابت از متقاضیان زیادی مراحل ثبت چنین تغییراتی را طی کرده و در حال حاضر آماده خدمت رسانی به سایر متقاضیان عزیز هستند.

اولین مجمع عمومی عادی است که نظارت بر تغییرات ساده شرکت را بر عهده دارد و دومی مجمع عمومی فوق العاده که کار تغییرات اساسی شرکت که در اساسنامه آن به ثبت رسیده را انجام می دهد. صورتجلسه در مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر موضوعات جدید تنظیم و با امضا همه شرکا ثبت اینترنتی شده تا موضوعات رسمی و به اداره ثبت شرکتها هم اعلام گردد. در صورتی که کلیه سهامداران حضور نداشته باشند مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت با آگهی دعوت امکان پذیر است که البته یک سری شرایط و مقررات خاص خود را دارد) و با اتمام جلسه نسبت به ثبت سامانه ای تغییرات شرکت در سامانه ثبت شرکت اقدام می نمایید.

  • چنانچه سوالاتی پیرامون ثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت دارید، در ادامه با ما همراه باشید.
  • نوع تغییرات شرکت معین کننده تعداد صورت جلسه ها و هزینه های ثبت تغییرهای شرکت است.
  • بعد از اینکه تائید اداره ثبت شرکت‌ها برای تصمیمات اتخاذ شده اعلام شد، باید در یک روزنامه رسمی و یا یک روزنامه کثیر الانتشار، جهت اطلاع رسانی افراد حقیقی و حقوقی آگهی منتشر شود.
  • در نهایت اعلامیه ای در روزنامه چاپ کرده و تغییرات را به عموم مردم اطلاع دهید.
  • نام درخواستی خودتان را به ترتیب اولویت انتخاب و ثبت کنید.
  • بله در شرکتهای سهامی خاص باید هر 2 سال اعضای هیئت مدیره تمدید بشن در غیر این صورت برای هرگونه کار اداری از جمله خدمات بانکی به مشکل می خورید.

تولید پیش نویس تاسیس احراز هویت و اخذ امضای متقاضی ثبت در صورت انطباق مورد تقاضا با قوانین و مقررات. اشخاصی که در جلسه حاضر می باشند را همراه با سمت آن ها تعیین کنید. در صورتی که قرار است شرکت منحل شود حضورهمه شرکا و مدیر شرکت الزامی است.

عوض کردن زمینه فعالیت شرکت

بعنوان مثال، ممکن است بخواهید محل شرکت خود را به آدرس دیگری منتقل کنید و یا موضوعی را به موضوع اولیه شرکت خود اضافه کنید. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را تغییرات شرکت دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید. توجه داشته باشید انحلال شرکت نیز در صورتی امکان پذیر است که با حضور اکثریت دارندگان حق رای یعنی دو سوم آراء صورت بگیرد .

بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، اطلاع دارند که در صورت جلسه تغییرات و مشخصات خاصی از یک شرکت تجاری درج می شود. به منظور تغییر موقعیت و آدرس نیز باید صورت جلسه ای تهیه شود که حاوی سربرگ و آرم یا همان لوگوی شرکت شما بوده و کلیه افراد در آن تعداد سهام خود را تائید کنند. از طرفی امضای هیئت مدیره در تمامی صفحات این صورت جلسه امری ضروری بوده و باید در three نسخه رسمی تهیه شود. یکی از نکات بسیار مهم این است که در صورت تغییر آدرس در همان خیابان یا کوچه، نیازی به حضور افراد برای شرکت در مجمع نمی باشد. کلیه اقداماتی که می تواند بصورت شخصی یا با کمک موسسه حقوقی آگاه ثبت به منظور ایجاد هر گونه تغییر در امور شرکت، صورت بگیرد را ثبت تغییرات شرکت می نامند.

3-دفاتر ثبت بعد از تحویل مدارک توسط متقاضی امضا خواهد شد. امضای اوراق جدید در زمینه ی تبدیل نوع شرکت ، از واجبات است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تقسیم مسئولیت هریک از شرکا بر اساس میزان سهام‌شان اشاره کرد. و همچنین به نوع تغییراتی هم که میخاد ایجاد بشه باز متغیر می باشد. شما می توانید مقالات آموزشی امور ثبتی را نیز در سامانه اینترنتی ثبت نیک به نشانی مطالعه نمایید . لازم به ذکر است در تشکیل جلسات متناسب با نوع شرکت باید حدنصاب جلسات یا اکثریت عددی رعایت گردد .