ثبت شرکت

1-کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد. محل شرکت از آدرس قبلی ……………………………………………………………………………………. ب-رعایت تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت. همان طور که در بالا ذکر شد صورتجلسه در سربرگ شرکت که به امضای اشخاص دارای سمت و به مهر شرکت ممهور شود. ب- رعایت تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت. با تغییر واحد ثبتی شرکت شماره ثبت هم عوض خواهد شد.

شرکا نام خود را همراه با ذکر میزان سهام در صورتجلسه نوشته و امضا کنند. CNMining بر اساس استراتژی خدمات محلی سازی، 22 اداره خارج از کشور را تعیین کرده است. اگر سؤال دارید، می توانید به طور مستقیم با دفتر نزدیک دفتر ارتباط برقرار کنید. CNMining شما را به سرعت راه ثبت برند حل مشکلات خود را ارائه می دهد. چنانچه شرکت تبدیل شود تغییر شکل می یابد و باعث نمی شود وجهه حقوقی آن از بین برود و مجددا تشکیل شود. کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد.

بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود. لطفا در فرم زیر نیز مشخصات تماس خود را به درستی وارد نمایید، زیرا کارشناسان ما از این طریق با شما در تماس خواهند بود. اگر در انتها اگر سوال، پیشنهاد یا انتقادی نیز دارید می توانید انتهای صفحه قسمت ارسال نظرات و دیدگاه ها آن را برای ما ارسال نمایید. ما آن ها را تک به تک می خوانیم و به آن پاسخ خواهیم داد. ۳- انتخاب مدیر عامل لزوما از میان اعضای هیأت مدیره نخواهد بود.

اصل مجوز صادره از سوی مراجع مربوطه در صورتی که شرکت شما در حیطه موضوعات ثبتی باشد. _ کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه بعد از امضای اشخاص ذی سمت و با مهر شخصیت حقوقی تهیه و ارسال شود. ذکر نام شرکا و میزان سهام آن ها در صورتجلسه و امضا توسط تمام شرکا.

هزینه تغییر آدرس شرکت برای چاپ آگهی مربوطه در روزنامه رسمی اخذ می شود. همچنین هزینه ای جداگانه برای چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار باید پرداخت گردد. شرکت های مسئولیت محدود برای تغییر آدرس باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل دهند. حاضرین جلسه در پایان آن لازم است صورتجلسه تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود را امضا نمایند. یک شرکت بعد از طی گذراندن مراحل قانونی که در اداره ثبت شرکتها باید سپری شود و در نهایت شماره ثبت به آن تعلق گیرد می تواند فعالیت خود را شروع کند .

ثبت نیلگون– یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت ، طراحی سایت وخدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. شرکایی نیز که از شرکت خارج شده اند می بایست شخصاَ یا توسط وکیل رسمی خود ( با ارائه وکالت نامه رسمی ) ضمن مراجعه به اداره ثبت ذیل دفتر ثبت را امضاء نمایند. تنظیم و تدوین صورتجلسات مرتبط با تغییرات در خواستی شرکت و تصویب آن توسط کلیه اعضا هیئت مدیره و سهامداران و امضا ذیل صورتجلسه از اقدامات اولیه در این خصوص می باشد و پس از آن آغاز ثبت نام الکترونیک تغییرات است. می خواهید تغییراتی را در شرکت خود ایجاد کنید؟ اطلاعات لازم در زمینه تغییرات در شرکت مسئولیت محدود ندارید؟ ما در این مقاله می خواهیم درباره تغییرات شرکت محدود مطالبی را ارائه نماییم لذا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

البته چنانچه در اساسنامه شرکت قید شود می­توان اجازه تغییر آدرس و ثبت شعبه­ های جدید را به هیئت مدیره سپرد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود 🥇 | هزینه ثبت شرکت | ثبت … 4.فتوکپی شناسنامه شرکاء جدیدالورود به اداره ثبت شرکت ها تسلیم خواهد شد.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع شرکت و الحاق مواردی به موضوع شرکت با مسئولیت محدود

۲- شرکت با مسئولیت محدود لزومی به واریز سرمایه به نام شرکت ندارد. فرایند طی شده به منظور انجام موارد ذیل یکسان بوده و بر اساس نیاز خود می توانید اقدام به تغییرات شرکت خود کنید. چنانچه جلسه با اکثریت شرکا تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه یاقانون تجارت با ارائه مستندات پیگیری ثبت تغییرات شرکت ضروری است. یکی دیگر از تغییرات شرکت که به صورت رایج و متداول است تغییر در موضوع فعالیت شرکت است و برای اطلاع دقیق از این موضوع مقاله تخصصی این حوزه با نام ” تغییر موضوع فعالیت شرکت ” را مطالعه نمایید . توضیحی کوتاه در این مورد برای آشنایی با روند کلی در زیر داده ام.

  • شرکت های مسئولیت محدود برای تغییر آدرس باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل دهند.
  • جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکاء شرکت با مسئولیت محدود این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند.
  • منتقل و از شرکت خارج شد و دیگر هیچ گونه حق و سمتی در شرکت ندارد و این نقل و انتقال سهم الشرکه مورد موافقت کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء با رعایت مفاد ماده 102 قانون تجارت قرار گرفت.
  • صورتجلسه ظرف مدت یک ماه از تاریخ تشکیل جلسه از طریق پست تحویل اداره ثبت شرکت ها شود.
  • متن صورتجلسه تغییر آدرس شرکت باید به گونه ای نوشته شود که کارشناسان اداره ثبت آن را تایید نمایند.

تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس شرکت سهامی خاص باید در پایان مجمع عمومی فوق العاده انجام شود. همچنین لازم است تا لیستی از سهامداران که میزان سهام آنها در آن مشخص شده آماده گردد و پس از امضا توسط حاضرین جلسه به اداره ثبت شرکت ها ارسال گردد. آدرس هر شرکت محلی است که از نظر قانون به عنوان نشانی اصلی و معتبر جهت هرگونه ارسال در نظر گرفته و اعلام می شود.

هزینه تغییر آدرس شرکت

برای تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود، مجمع عمومی فوق العاده باید جلسه ای تشکیل داده و صورت جلسه ی مرتبط به موضوع را تنظیم نماید که کلیه ی اعضای شرکت (شرکا) با قید کردن مقدار سهام خود باید آن را امضا کنند. نام شرکت……………………………………… شماره ثبت…………………… و شناسه ملی ……………………. ریال در تاریخ ………… ساعت ……… مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به افزایش سرمایه و ورود شریک جدید اتخاذ تصمیم شد. جلسه هیئت مدیره شرکت با حضور کلیه اعضاء هیات مدیره / اکثریت اعضای هیات مدیره در محل شرکت تشکیل و نسبت به تعیین سمت و تعیین دارندگان حق امضاء اتخاذ تصمیم شد.

با توجه به قانون کسانی که سهام برای شرکت ارائه می دهند را هیئت مدیره گویند. رئیس هیئت مدیره از طریق سهامداران با تصمیم و رضایت خودشان حداقل به مدت دوسال انتخاب می شود. هیئت مدیره وظیفه دارد که یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس انتخاب کند. در صورتی که تعداد شرکا زیاد باشد مطابق با ماده 109 قانون تجارت، هیأت نظار انتخاب شده و اسامی اعضای هیأت نظارت در صورت جلسه تنظیمی درج می گردد و آن ها باید صورت جلسه را امضا کنند. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری). سوالم اینه که شرکت‌های ثبت شده‌ای هستن که فعال نباشن و بشه کد ثبت اونارو خرید و مشخصات شرکت رو تغییر داد؟ مثلا کد ثبت شرکتی رو خرید که چند سال سابقه‌ی فعالیت داشته ولی الان شرکت فعال نیست.

قابل ذکر است که اختیار تغییر محل شرکت در تبصره اساسنامه های شرکت های سهامی خاص و شرکت های با مسئولیت محدود توسط هیئت مدیره نیزصورت می گیرد . برای افزایش سرمایه بدون ورود شریک و یا شرکای جدید باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و صورتجلسه تنظیم شده به وسیله همه شرکا امضا شود. شایان ذکر است در صورتی که مجمع با اکثریت شرکا تشکیل می گردد باید همه مراحل دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه رعایت گردد و مدارک هم تسلیم شود. متن صورتجلسه تغییر آدرس ثبت شرکت در تهران شرکت باید به گونه ای نوشته شود که کارشناسان اداره ثبت آن را تایید نمایند. جهت تغییر کد پستی در صورتی که شرکتی در تهران ثبت شده باشد باید مطابق موارد قانونی در اداره ثبت شرکتهای تهران ثبت شود و در صورتی که در دیگر شهرستان های تهران ثبت شده است باید تغییرات مربوط به کد پستی در همان شهر ثبت شود. در صورتیکه اختیار تغییر محل طبق اساسنامه از وظایف هیات مدیره باشند صورتجلسه هیات مدیره با استفاده از فرم نمونه تنظیم و تسلیم اداره ثبت شرکت ها شود.