موسسه خیریه پوریا حشمتی کلهر

نظارت بر فعالیت و عملكرد مالي و اجرايي دفتر نمایندگی ، برعهده هیات مدیره و بازرسین تشکل مرکزی است . رئیس دفتر نمایندگی ، گزارش عملکرد دفتر نمايندگي را به هیات مدیره تشکل مرکزی ارائه می کند و در مقابل هيات مديره ثبت شرکت در تهران پاسخگو خواهد بود . دفتر نمایندگی دارای ماهیت سیاستگذاری و تصمیم گیری نبوده و صرفا بعنوان یک نهاد اجراییعمل می کند . دفتر نمایندگی صرفا مجری طرحها و برنامه های ابلاغ شده از سوی هیات مدیره تشکل مرکزی است .

  • پ- نظارت‏ بر عملکرد و هماهنگی میان دستگاه‏های اجرایی استانی به‏منظور اجرای این آیین­نامه و مصوبات شورای‏ ملی.
  • موسسه دارالاکرام، موسسه ای غیرانتفاعی، غیرتجاری و غیراقتصادی است که طبق منشور اخلاقی از فعالیت اقتصادی منع شده و تنها منبع درآمد آن کمک های مردمی شامل حامیان و بانیان حقیقی و حقوقی است.
  • به منظور آگاهی از چگونگی نحوه تاسیس، فعالیت و انحلال دفاتر نمایندگی در راستای توسعه و گسترش سطح فعالیت اصلی بنیادکودک، فایل زیر را دانلود و مطالعه فرمایید.

دارا بودن هیئت مدیره برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حتما الزامی نیست. در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه به سهام تقسیم نمی‌شود و به شکل سهم الشرکه است و برای آن ورقه‌ای به نام سهم الشرکه صادر نخواهد شد. بر طبق قانون تجارت، سهم الشرکه در شرکت با مسئولیت محدود نمی‌تواند به شکل اوراق تجارتی قابل انتقال، اعم از با نام و بی نام و … درآید. بر طبق قانون تجارت، مدیران شرکت با مسئولیت محدود تمامی اختیارات لازم را برای اداره و نمایندگی شرکت دارند مگر اینکه در اساسنامه امر دیگری قید شده باشد.

موضوع فعالیت مربوط به امور بیمه ای

وقتی حرف از ثبت شرکت به میان می آید که معمولا چند نفر یا حداقل یک یا دو نفر قصد تاسیس آن را برا ی رسیدن به هدف خاصی دارند. نماینده قانونی موسسات غیر تجاری غیردولتی باید برای اخذ پروانه تأسیس به ادارات بهزیستی شهرستان محل مؤسسه مراجعه و مدارک خود را طبق مفاد آئین نامه تکمیل کرده و ارائه دهد. بهزیستی شهرستان ظرف مدت 3 روز اقدامات لازم را برای اخذ استعلام لازم از سایر مراجع انجام می‌دهد و پس از دریافت پاسخ های لازم مدارک را ظرف مدت 7 روز به دبیرخانه کمیسیون ماده26 استانی ارسال می‌کند. پس از آن ظرف مدت 5 روز دبیرخانه کمیسیون ماده26 استانی مدارک متقاضیان را بررسی کرده و مدارک لازم را برای اعلام نظر در خصوص صلاحیت فردی اعضای مؤسسه به حراست استان ارجاع می‌دهد. هر کدام از اعضای هیئت مدیره وظایف ویژه خود را دارند و در محدوده اختیارات قانونی خود برای موسسه تصمیم می‌گیرند.

ثبت ملاصدرا، مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود را برای شما روشن می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ اشکالی و با بهترین روش، شرکت خود را به ثبت برسانید. ثبت شرکت با مسئولیت محدود ویژه ملاصدرا که تنها مربوط به ثبت ملاصدرا می‌باشد به این دلیل فراهم شده است که ثبت شرکت شما را در زمان کوتاه‌تر و با نام دلخواه شما تضمین می‌کند. انتخاب ثبت شرکت با مسئولیت محدود ویژه این مزیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که در صورت به ثبت نرسیدن شرکت، وجه مشتری عودت خواهد شد. نماینده قانونی مؤسسات غیرتجاری غیردولتی باید برای اخذ پروانه کسب به ادارات بهزیستی شهرستان محل مؤسسه مراجعه و مدارک خود را طبق مفاد آئین نامه تکمیل کرده و ارائه دهد. بهزیستی شهرستان ظرف مدت three روز اقدامات لازم را برای اخذ استعلام لازم از سایر مراجع انجام می‌دهد و پس از دریافت پاسخ های لازم مدارک را ظرف مدت 7 روز به دبیرخانه کمیسیون ماده 26 استانی ارسال می‌کند.

شما می‌توانید جهت امور اداری انتقال علامت تجاری خود و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، به ثبت ملاصدرا مراجعه کرده و به صورت قانونی انتقال برند خود را به ثبت برسانید. وکلای مجرب ملاصدرا، شما را با قوانین ثبت شرکت در شهرهای اطراف تهران آشنا کرده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان خواهند گذاشت. شما می‌توانید برای ثبت شرکت مسئولیت محدود، موسسه، تعاونی، تضامنی، سهامی خاص و یا سهامی عام به ثبت ملاصدرا مراجعه کرده و مکان مورد نظر خود را به کارشناسان ما بازگو کنید.

این همیاران پس از برقراری تماس با خانواده ها و انجام بازدید از منازل، در صورتی که دانش آموزی واجد شرایط مورد نظر موسسه باشد، او را تایید و نسبت به پذیرش وی اعلام نظر خواهند کرد. سپس دومین همیار نیز پس از بررسی بر این تایید صحه می گذارد و بدین ترتیب دانش آموز وارد چرخه تصویب بورسیه موسسه می شود. ارائه درخواست تاسيس شعبه يا دفتر نمايندگي توسط هيات مديره تشكل مركزي به مرجع صدور پروانه فعاليت و اخذ معرفينامه براي استانداري يا فرمانداري محل فعاليت شعبه يا دفتر نمايندگي. لازم به ذکر است ثبت این‌گونه موسسات نیاز به اخذ مجوز ار سازمان بهزیستی دارد، که شرایط خاصی برای ارائه مجوز دارند. پس از اینکه رئیس اداره ثبت شرکتها پیش نویس را امضا کرد، آگهی مربوط ماشین نویسی می شود.

به گفته متخصصان خبره ملاصدرا، برای ثبت شعبه شرکت خارجی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. شما باید تابع قوانین کشور ایران باشید تا بتوانید به راحتی به فعالیت خود ادامه دهید. در صورتی که شعبه شما در بر دارنده جواز کسب نباشد و یا به ثبت نرسیده باشد، مشمول جرایم نقدی خواهید شد و فعالیت شما متوقف می‌شود. بنابراین درخواست مکتوب شما و سایر مدارک مورد نیاز جهت ثبت شعبه، باید از سوی سفارت ایران به تایید برسد. کارکنان دولت در صورت ارائه آخرین حکم کارگزینی خود از ارائه گواهی های عدم اعتیاد و عدم سوء پیشینه کیفری معاف خواهند بود. در خصوص عدم نیاز به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و گواهی عدم اعتیاد برای افراد سرشناس و معتمدین محلی و موارد مشابه که در امور خیریه شرکت داشته و نزد مردم و خیرین استان از اعتبار ویژه برخوردارند، کمیسیون ماده 26 استان، تصمیم گیری مینماید.

آگهی اعطای نمایندگی موسسه خیریه حیات صالحین

به طور کلی این موسسات در حیطه اهداف غیر سیاسی و غیر تجاری تشکیل شده و به دو شکل انتفاعی و غیر انتفاعی نیز می‌باشند. پس از مشاهده و دریافت کد فعالسازی، لازم است دستگاه را برای خود فعال کنید. موسسه دارالاکرام طبق منشور اخلاقی خود انجام هرگونه فعالیت اقتصادی پیگیری ثبت تغییرات شرکت را بر خود ممنوع کرده است، بنابراین بانیان مهمترین عناصر حفظ و تداوم فعالیت های موسسه هستند که با حمایت های هر چند کوچک مسیر ر ا برای موسسه هموار می نمایند. حامیان رسانهکلیه فعالیت‌های تبلیغاتی اعم از درج آگهی در نشریات و سایت‌های خبری، طراحی پوستر…

اخذ نمایندگی موسسه خیریه

حامیان ما در بخش حقوقی، مراکز غیر دولتی و خصوصی، و اشخاص حقیقی هستند. سامانه آنلاین به مهربانی نیز که تحت مدیریت موسسه دارالاکرام فعالیت می کند از این قاعده مستثنی نیست. در قالب ثبتی سه نفر به عنوان هیئت مدیره و دو نفر بازرس نامیده می شوند. ۳۵% از سرمایه توسط موسسین به بانک واریز می شود و ۶۵% باقی هم در تعهد موسسین خواهد بود.

موسسه مکلف است امور مالی سالانه خویشرا با استفاده از نورم های بین المللی ، بررسی مالی و حسابی نموده ، نقل گزارش آنرا بوزارت های اقتصاد و مالیه و مراجع تمویل کننده ارائه نماید. میزان مبلغ ثبت برند بورسیه ارتباط مستقیم با معدل دانش آموز، مهارت ها و توانایی های هنری و ورزشی وی دارد. هر چه دانش آموز بهتر درس بخواند و معدل بالاتری در ترم تحصیلی کسب کند، مبلغ بورسیه اش افزوده می شود.

با عنایت به مراتب انتقال بخشی از فعالیتهای حوزه امور اجتماعی از جمله سوق دادن خانواده ها و افرادی که نیازمند خدمت اجتماعی مضاعف میباشند به این موسسات دارای اهمیت ویژه ای خواهد بود . حداقل شركا در موسسات غیرتجاری نباید كم تر از دو شخص را شامل خواهند شد و میزان سرمایه ورودی آن ها بر طبق آورده هر شریک می باشد . جهت ثبت شرکت های غیر تجاری ارائه اظهارنامه ( شامل نسخه چاپی تقاضانامه ثبت موسسه به همراه مدارک لازم که باید در دو نسخه با تاریخ و امضا ارائه می شود و باید مشمول نسخه اصلی یا رونوشت از وكالتنامه وکیل به جهت انجام امور ثبتی باشد . هلدینگ بین المللی ملاصدرا با توجه به تسلط کامل در زمینه ثبت موسسه، می‌تواند خدمات شایانی به مشتریان خود ارائه دهد.گفتیم که موسسه غیر تجاری به دو دسته انتفاعی و غیر انتفاعی تقسیم می‌شود.

دفاتر نمایندگی و شعب دارای اساسنامه مستقل نبوده و کلیه فعالیتهای آنها مستند به اساسنامه تشکل اصلی (تشكل مرکزی) انجام می شود . اخذ موافقت هيات هاي مذكور براي تاسيس شعب و دفاتر نمايندگي كليه تشكل ها الزامي است و هيات هاي نظارت موظفند از ادامه فعاليت شعب و دفاتر نمايندگي فاقد مجوز(فاقدموافقت نامه) ، جلوگيري بعمل آورند . ایجاد شعبه مستلزم داشتن تعداد 50 نفر عضو تشکل در یک محدوده جغرافيايي مشخص می باشد که برای تاسیس شعبه اعلام آمادگی کرده و اقدامات مربوط به تشکیل شعبه را پیگیری می نمایند. تاسیس دفتر نمایندگی ، بنابه تصمیم هیات مدیره تشکل مرکزی انجام می شود . دفتر نمایندگی شامل نهادی است که به نمایندگی از یک تشکل، در يك محدوده جغرافيايي مشخص براساس شاخصهاي تقسيمات كشوري ، جهت انجام امور مشخص ایجاد می شود و بعنوان وکیل یا کارگزار تشکل مركزي، عمل می کند . 4- حضور حداقل دو نفر دارای مدرک کارشناسی مرتبط با فعالیت موسسه در اعضای هیئت مدیره الزامی است.

1- توجه بفرمایید مدارک معادل هیچ ارتباطی به وزارت علوم و تحقیقات/وزارت درمان و آموزش پزشکی و هیچ دانشگاه دیگری ندارند. ح- دادخواهی در مراجع قضایی، مطابق قانون آیین دادرسی کیفری و سایر قوانین مربوط. شخصیت­های خارجی و چگونگی اطلاع­رسانی در این موارد به مراجع مربوط، در دستورالعمل اجرایی این آیین­نامه تعیین می­شود.

اعطای نمایندگی محصولات عایق نانو بافر آلمان اعطای نمایندگی محصولات عایق نانو بافر آلمان در کرمانشاه با مناسب ترین قیمت. آب بندی کامل ساختمان و پشت بام با بهترین کیفیت و قیمت در کرمانشاه. اخذ نمایندگی محصولات عایق نانو بافر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در کرمانشاه.