نمونه اسم شرکت خدماتی

پسوندی برای نام شرکت خود در نظر بگیرید که رایج تر است و افراد هنگام سرچ کردن بیشتر از آن پسوند استفاده می کنند. به عنوان مثال پسوند استاندارد و رایج در بین مردم “.com” می باشد. حال اگر نام دامنه ی انتخابی شما در پسوند .com وجود نداشت بجای تغییر پسوند به “.net”, ”.info” , “.shop” نام جدیدی انتخاب کنید. سعی کنید ثبت شرکت در تهران نامی که انتخاب می کنید اطلاعاتی از کسب و کار خود را به صورت نهفته در خود داشته باشد و با شغل و کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. البته می‌توانید در سوشیال‌های خود نیز یک مسابقه ترتیب دهید و جایزه‌ای را برای بهترین اسم پیشنهادی مشخص کنید. از مخاطبان‌تان بخواهید تا دوستان‌شان را نیز به این مسابقه دعوت کنند.

در صورتی که در کارشناسی دوم نیز نام پیشنهادی رد شد، متقاضی می تواند با تکمیل فرم مربوط، مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری اعلام نماید .نظریه مسئول تعیین نام اداره مربوطه، نظر نهایی محسوب می شود. شرکتها بعد از ثبت در اداره ثبت شرکتها امکان دارند بر اساس مواردی مجبور به انحلال شود در این مقاله به این موضوع انحلال شرکتها پرداخته می شود. در جهت ثبت شرکت در تهران الزامی است که از طریق اینترنت به صورت آنلاین در سامانه اداره ثبت شرکتها روند ثبت را انجام دهید . شرکتی به عنوان شرکت اینترنتی وجود ندارد و می بایست بین مسئولیت محدود و سهامی خاص یکی را انتخاب و اقدام به ثبت آن نمایید.

  • البته به شرط تکراری نبود امکان انتخاب نام دو سیلابی هم وجود دارد.
  • ممکن است شما اسمی برای شرکت خود انتخاب کنید که در زبان های دیگر معنای خوبی نداشته باشد یا ضد علائم تجاری باشد.
  • شرکتها بعد از ثبت در اداره ثبت شرکتها امکان دارند بر اساس مواردی مجبور به انحلال شود در این مقاله به این موضوع انحلال شرکتها پرداخته می شود.
  • بر اساس تعاریف و استاندارد جهانی ، معیار لازم برای مشحص کردن کوچکی یا بزرگی یک کسب و کار معمولا تعداد نفرات پرسنل در نظر گرفته میشود.

هنگام انتخاب اسم برند یا شرکت لازم است که یک سری قوانین رعایت شود. پیشنهاد اسم برای شرکتحداکثر یک روز کاری بعد از تکمیل فرم درخواست خواهد بود. انتخاب نام شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین ثبت برند تجاری مراحل تاسیس شرکت است. همچنین میتوانید صفحه لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند را برای دیدن نامهای اصیل و خاص بیشتر ، دنبال کنید. برای مشاوره انتخاب نام شرکت با کارشناسان انتخاب نام موسسه فرداد رسا در تماس باشید.

فهرست خدمات دولتی دفاتر پیشخوان دولت ثبت درخواست خدمات آی تی ساز نوبت گیری دفاتر پیشخوان دولت.. ۴- دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیات مدیره که به امضاء سهامداران و بازرسین رسیده باشد. وظایف مجمع عمومی عادی عام می باشد و هر آنچه که جزء وظایف مجمع عمومی موسس و فوق العاده نمی باشد جزء وظایف مجمع عمومی عادی می باشد.در این مقاله به وظایف مجمع عمومی عادی پرداخته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید.

مشاوره تعیین نام شرکت

نام انتخابی برای شرکت باید تلفظ آسان داشته باشد و از کلمات قلمبه سلمبه استفاده نشود. برای کسب و کار خود از نام های طولانی که برای اکثریت مشتریان تلفظ کردنش آسان نیست و نمیتوانند به خاطر بسپارند و معنا دار نیستند استفاده نکنید. به این منظور می‌بایست به سایت ثبت علائم تجاری رجوع کنید و اسامی مشخص شده‌تان را بررسی کنید.

در این بخش در برابر هر نام شرکت در دفاتر موجود، شماره ثبت و تاریخ روز و ماه تاسیس شرکت که به صورت خالی مانده بود کامل می شود و در پرونده مورد نظر در قسمت ردیف خود ضبط می شود. تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری خارجی که در کشور های خارجی سابقه ثبت دارند و شعباتی از آن ها در ایران تاسیس می شود. تعیین انتخاب نام شرکت و موسسات غیر تجاری که در گذشته سابقه ای نداشته اند و مدیران و موسسان آن قصد تاسیس آن را دارند. در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می کنیم.

اسم شرکت خدماتی

موسسات خدماتی می توانند در چندین حوزه فعالیت نموده و یا تنها به ارائه یک سرویس بپردازند. میزان گستردگی سرویس ها و همچنین، میزان موفقیت شرکتهای خدماتی در سرویس دهی به مشتریان، می تواند تضمین کننده استقبال مشتریان از این موسسات گردد. از آنجا که لیست شرکت های خدماتی، فهرستی بلند بالا بوده و طیف وسیعی از خدمات را شامل می گردد، در ادامه تنها به بررسی تعدادی از شرکت های خدماتی موجود در این لیست خواهیم پرداخت.

ایده برای اسم شرکت 【 نام شرکت سه سیلابی️】

این نوع از ویزیت ممکن است برای همه بیماران مخصوصا کودکان و سالمندان مورد نیاز باشد. در دوران همه گیری ویروس کرونا هم ویزیت در منازل از تردد افراد در بیمارستان ها و شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری می کند. به دلیل اعزام نیروی کار به منازل برای نظافت خیلی مهم است که این افراد به عنوان نماینده شرکت برای حفظ اعتبار شرکت اخلاق را حفظ کنند.

3- نام محل در اسم شرکت در صورتی مورد تایید اداره ثبت قرار می گیرد که شرکت حاضر در همان حوزه ثبتی به ثبت برسد. 2- اسامی انتخابی برای نام شرکت باید دارای three سیلاب (اسم خاص) باشد. بنابراین اسم یا عنوانی که ماهیت یا طریقه استفاده از آن برخلاف موازین شرعی یا نظم عمومی یا اخلاق حسنه باشد و یا موجبات فریب مراکز تجاری یا عمومی را نسبت به ماهیت موسسه ای یا شرکتی فراهم کند که اسم یا عنوان، معرف آن است نمی تواند به عنوان یک نام تجاری شرکت به کار رود. در این زمینه تفاوتی بین شرکت های خصوصی و عمومی یا دولتی وجود ندارد. شرایط متقاضیان اخذ پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی 1- اشخاص حقیقی(صرفاً در روستاها) – داشتن تابعبت جمهوری اسلامی ایران؛.. مهم ترین ستون شرکت سهامی اساسنامه می باشد.تمامی شرکت های سهامی عام یا شرکت سهامی خاص بایستی دربردارنده ی اساسنامه باشند در این مقاله در مورد تنظیم نمودن اساسنامه و هم چنین تصویب آن اطلاعات لازم رادریافت نمایید.

5 نام مناسب فعالیت شرکت انتخاب نموده و سپس به اداره ثبت شرکتها بر اساس اولویت اعلام نموده الزامی است که این نام ها با فرهنگ انقلاب اسلامی هماهنگ باشد . سابقه ثبت قبلی نداشته باشند و از اسامی بیگانه استفاده نشود. نام اشخاص حقوقی ثبت شده با تسلیم صورتجلسه ای که با رعایت قوانین، مقررات و شرایط اساسنامه متناسب با نوع شخصیت حقوقی تنظیم و به مرجع ثبت شرکتها تغییرات شرکت ارائه می شود، قابل تغییر خواهد بود. در تعیین و تغییر نام اشخاص حقوقی رعایت مواد قانونی از جمله قانون تجارت و تبصره ذیل ماده (۴) لایحه اصلاحی قانون تجارت و تبصره ذیل ماده (۱) آیین نامه ثبت تشکیلات و مؤسسات غیر تجاری الزامی است. اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند.