نمونه اسم شرکت و نحوه ساخت نام شرکتها

سرمایه گذاران مطمئنا در پی سرمایه گذاری در شرکتی هستند که سود سرمایه گذاری در آن بالا باشد. زمانی که شرکت شما برند خود را ثبت نماید شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتری برای همکاری و مشارکت در فعالیت آن خواهید بود. وقتی برندی به ثبت رسید و طرفداران خاصی را به خود جلب کرد شرکت برای عدم کاهش مشتریان و حتی افزایش روزافزون آنها مجبور به حفظ کیفیت و در بعضی مواقع افزایش کیفیت محصول است.

بهترین شرکت ثبت برند

این سیستم یک سیستم ایمن بین المللی است اما ثبت و عدم ثبت آن در کشور مشخص می شود. برای ثبت بین المللی بک برند همان طور که گفته شد باید ابتدا برند مورد نظر خود را در کشورتان به ثبت برسانید سپس از طریق سیستم مادرید به ثبت بین المللی آن اقدام نمایید. ثبت برند تجاری و واگذاری آن به سایر شرکت ها، منبع درآمدی جدید برای شرکت خواهد بود.

ثبت علامت

معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی seventy two ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد. این است که اگر فردی به طور اتفاقی دارای شرکتی تغییرات شرکت با نام شرکت منتخب ما بود باید چه کنیم. به همین جهت باید به نقص خود بپردازید و نام مناسب دیگری را برای شرکت خود انتخاب کنید.

ازآنجا که علائم در هر یک از این دسته ها با توجه به تمایز آنها متفاوت هستند، اهمیت دارد که الزامات و درجه حفاظت حقوقی یک علامت تجاری خاص به کدام دسته بستگی دارد. پس از ده سال شما می توانید مجدداً برای تمدید اعتبار برند خود اقدام نمایید. اگر بخواهید این برند را شرکت یا شخص دیگری مورد استفاده قرار دهد باید به صورت قانونی به وی اجازه دهید.

  • با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب می‌توانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاه‌های فروش سیم کارت، سیم کارت بخرید و از پشتیبانی خرید فوری سیم کارت بهره‌مند شوید.
  • اگر مشکلاتی از قبیل کپی و یا تقلید از روی لوگو و یا برند پش آید شاید بسیاری از سهم های بازار را ازاین طریق از دست بدهید.
  • سپس باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت 5 نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود.
  • با ارسال روزنامه رسمی دوم از طریق وکیل درخواست آگهی انحصاری ۱۰ ساله ثبت علامت تجاری را به اداره مالکیت صنعتی می دهیم.

در صورتی که پرونده شما تکمیل نباشد و یا نقصی در پرونده شما باشد می توانید پرونده را پیگیری کنید تا اقدام به برطرف کردن مشکلات نمایید. یعنی با تائید پرونده شما در روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار آگهی می شود. با داشتن یک علامت تجاری خوب، تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان تبلیغات شما به مشتری تبدیل و بازدهی تبلیغات شما بیشتر می‌شود. پس نامی را انتخاب کنید که اولا از نام هایی که محدودیت ثبت ندارند انتخاب کنید و دوم اینکه قبلا نباید ثبت شده باشد. نامهای که محدودیت دارند یا عام هستند یا خلاف قوانین اسلامی و عمومی هستند. برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .

ثبت برند و اقدامات پس از آن

یعنیدر صورتی که برندی که شما برای محصول و یا خدمات خود انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود علامت تجاری شرکت به تنهایی می تواند ارزشمند شود. ازبرند به عنوان نماد و علامت تجاری سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات، کارخانه‌ها و سایر ارگان‌ها استفاده می‌شود. به عبارتی دیگر برند، نماد، علامت و نشانه تجاری خدماتی است که به گونه‌ای معرف فرایند عملکرد یک مجموعه است. قابل ذکر است که بایستی نشان تجاری برگزیده شده جهت مالکیت، بر اساس قوانین مربوطه بصورت رسمی ثبت شود. مادامی که برند و یا نشانه تجاری به ثبت نرسیده باشد، حق انحصاری برند در گرو شخص نخواهد بود.

آگاه ثبت این به این امکان را دارد که پس از ثبت شرکت در صورتی که آن شرکت به فعالیت خود ادامه نداد آن را از مشتری خریداری کند. یکی از انواع شرکتهای تجاری که در کشور های مختلف دنیا قابل تاسیس می باشد و به عنوان آسان ترین و پر طرفدار ترین روش تاسیس شرکت شناخته می شود، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. این نوع تاسیس شرکت با حداقل 2 نفر و سرمایه one hundred ثبت برند هزار تومان آغاز می شود.

حفاظت از برند و علامت تجاری

درنتیجه با ارائه مدارک مرتبط با پروسه و یا فرایند کاری، نشانه تجاری ثبت و حق انحصاری آن متعلق به شخص خواهد بود. در این مطلب ابتدا مزایای ثبت برند را بیان نموده و در ادامه، مدارک الزامی برای ثبت علامت تجاریو فرایند ثبت برند به اختصار تشریح می گردد. اما اکنون در پروسه ثبت نشان تجاری ارائه جواز فعالیت ضروری می باشد ثبت شرکت و در صورت لاتین و یا بی معنی بود برند (نداشتن معنی در فرهنگ نامه لغت دهخدا) دریافت کارت بازرگانی و یا عضویت اتاق یازرگانی ضروری خواهد بود. اگر به صورت حقوقی برای ثبت نشان تجاری اقدام کنید، آگهی تاسیس شرکت، مدارک شناسایی مدیرعامل و جواز فعالیت مورد نیاز است و پروسه ثبت نشان تجاری حدودا ۶۰ روز کاری زمان خواهد برد.

بهتر است قبل از اقدام برای ثبت برند، از صفحه استعلام برند ، قابل ثبت بودن برند تان را استعلام بگیرید یا و سپس با پرکردن فرم پایین صفحه از هرینه تقریبی ثبت برند نیز مطلع شوید. برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیداری در ذهن و قلب خود تداعی می کند. بنابراین سازنده فروش کامپیوتر های برند “کامپیوتر” (یا “سیب” برند “اپل” و غیره) هیچ حق انحصاری برای استفاده از این واژه ها در رابطه با آن محصول ندارد. پس از طی این مرحله علامت در WIPO ثبت می شود و به کشورهای تعیین شده ارسال می شود. اگر یک شرکت درخواست شما را رد کند این امتناع به WIPO ابلغ می شود و در دفتر بین الملل ثبت می شود.

پس از تحویل این اظهارنامه کارشناسان نسبت به رد و یا تایید شدن نام برند شما اقدام می کنند. شما عزیزان می توانید به راحتی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید و برند خود را به ثبت برسانید، اما ممکن است از کارهای اداری زیاد خوشتان نیاید و یا هم چنین هنوز برند و نشان تجاری خود را انتخاب نکرده اید و یا نسبت به آن شک دارید. اگر برند ثبت شده از نظر اسم و شکل لوگو و هم آوایی داشتن شاکی داشته باشد درخواست ثبت علامت تجاری شما باطل و منحل می شود . در این مقاله به مزیت های کلی که ثبت علامت تجاری دارد، اشاره شده است، هم چنین مواردی که باعث می شود هر چه سریعتر برند خود را ثبت کنیم نیز آورده شده و به مراحل و مدارکی که برای ثبت علامت تجاری در سازمان اسناد و املاک کشور ، مورد نیاز می باشد، پرداخته شده است. هزینه ثبت برند یا علامت در ازای یک طبقه برای شخص حقیقی و دو برابر این مبلغ برای شخص حقوقی. از آن جهت که تولید کنندگان برای حک نشان اختصاصی خود روی تولیدشان از روش‌های شبیه به داغ کردن استفاده می نمودند، واژه برند به عنوان علامت مشخصه تجاری هر تولید کننده پذیرفته می‌شد.