ثبت شرکت در فرانسه(هزینه ثبت شرکت در فرانسه و اقامت*2021*)

در صورتی که استان کبک برای تاسیس دفتر شرکت انتخاب شود، ارائه مدرک زبان فرانسوی بهتر میتواند نظر مسئولان را جلب کند. ثبت تغییرات شرکت در زمان هایی که تفاوت های اساسی در شرکت ایجاد می شود، اهمیت زیادی دارد.سهامداران اکثر شرکت ها بعد از ثبت آن ها، در آن تغییراتی ایجاد می کنند و بعضی از این تفاوت ها تاثیر زیادی در رویکرد و فعالیت شرکت خواهد داشت. در این جا باید عمل ثبت تغییرات شرکت را کامل کرده و آن را عمومی کنید. در اساسنامه شرکت نام پیشنهادی، آدرس و شماره تماس دقیق دفتر، نوع ساختار و مقررات شرکت، سهم سهامداران و اعضای هیئت مدیره با مشخصات کامل درج میشود. در این حال شعبه ی شرکت مانند تغییراتی که بعداً در شرکت واقع گردد ذیل ثبت شرکت، به ثبت رسیده و آگهی می شود. چون هر کاری متخصص خودش را میطلبد و قطعا شما به میدان تجارت و رقابت نیامدهاید که پولتان را آتش بزنید و دور بریزید بلکه میخواهید با ثبت شرکت، یک گام اساسی و محکم برای تشکیل یک سازمان بزرگ، یک کمپانی موفق و یک موسسه حرفهای بردارید. مدیر عامل و یا یکی از اعضای هیئت مدیره، جهت اخذ مجوز باید فرم تقاضانامه را مبنی بر اخذ مجوز رسمی به همراه پرسشنامه عضویت اعضای هیئت مدیره به سازمان بورس ارسال کند.

سامانه ثبت شرکت

اما به شما توصیه می کنیم که سرمایه اولیه خود را به نوعی تعیین کنید که در پرداخت این حق الثبت مشکلی نداشته باشید. هر استان وب سایت رسمی خود را دارد و ثبت نام کسب و کارها نیز از آنجا آغاز می شود. کرایه دفتر کار در استان انتاریو به شهرهای مورد نظر بستگی دارد؛ چراکه کرایههای مرکز شهر تورنتو با دیگر شهرهای کوچک استان بسیار متفاوت است. در واقع منحصر به فرد بودن نام شرکت یکی از مهمترین نکات در این مرحله است. متقاضی سرمایهگذاری در کانادا با این روش باید سوابق مدیریتی قابل توجهی داشته باشد تا بتواند با ارائه طرح تجاری چشمگیر نظر مسئولان را جلب کند. مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت چندان کار آسانی نیست و پروسه اخذ اقامت دائم کانادا به نسبت دیگر روشهای مهاجرتی پیچیدهتر است. معمولا ارائه مدرک زبان CELPIP یا آیلتس با نمره بالا، مدرک فارغالتحصیلی در رشته مرتبط با هدف شرکت و سابقه شغلی در سمتهای مدیریتی (حداقل 3 سال در طول 5 سال گذشته) برای دریافت ویزا و مجور کار الزامی است.

هزینه ثبت شرکت

در سال گذشته، رشد اقتصادی کشورهای اتریش، انگلستان و کانادا بیشتر از یک درصد بوده است؛ یعنی اقتصاد این کشورها از آغاز تا پایان سال میلادی، بیشتر از یک درصد بزرگ شده است. شرکت تابع موظف است همان قوانینی را دنبال کند که شرکتهای دیگر برای ثبت در کشور کانادا از آن پیروی میکنند. جالب است بدانید که نه تنها با ثبت شرکت، در برخی برنامههای سرمایهگذاری خارجی این کشور سرمایهگذار با خرید 51 درصد از شرکت ثبت شده، میتواند برای دریافت اقامت دائم کانادا درخواست دهد. است که عموما توسط دانشگاهها و موسسات علمی برای رشد و توسعه آن مرکز تاسیس میشوند. مالکیت شخصی که میتواند توسط حسابداران، وکلا و سایر گروههای حرفهای مورد استفاده قرار گیرد. کد اقتصادی زمانی به شما تعلق می گیرد که برای ثبت شرکت خود اقدام کرده باشید و این کد به اشخاص حقیقی تعلق نمی گیرد. چنانچه از متقاضیان ثبت برند یا اخذ کد اقتصادی ، اخذ کارت بازرگانی، شرکت رتبه دار هستید، مجموعه ثبت پایتخت همراه و یاری گر شما در تمامی مراحل آن خواهد بود. باید توجه داشت که کارشناسان اداره ثبت به طور دقیق اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبتی را بررسی میکنند و مراحل بعدی تاسیس شرکت بر مبنای همین اظهارات پیش خواهد رفت.

  • رئیس دیوان عالی کشور و معاونین و مشاورین وی
  • تنظیم لیست شرکای جدید با میزان سهامی که دارند
  • دو نسخه صورتجلسه ی مجمع عمومی موسسین
  • اساسنامه ( دو نسخه )
  • ۴ – تصمیم مجمع عمومی فوقالعاده

شرکتهای مشارکتی در کانادا به دو صورت استانی و فدرال به ثبت میرسند که هر یک مزایا و قوانین معینی دارند؛ شرکتهای استانی بر اساس قوانین استانی فعالیت میکنند و در قالب فدرال طبق قوانین فدرال کشور کانادا به ثبت میرسند. مهمترین شرط مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، ارائه مدارک مالی معتبر است که دارایی حداقل 1.600.00 دلار کانادا (شامل پول نقد، سهام و یا ملک) جدایی از مبلغ سهام را به اثبات برساند. چنانکه در بخش قبلی اشاره کردیم، یکی از مهمترین روشهای مهاجرت به کشورهای خارجی، سرمایهگذاری در کشورهای دیگر است. با تکمیل فرم درخواست، ثبت نام تجاری، شرکت یا مشارکت در نوا اسکوشیا و پرداخت هزینه ۱۱۸.۳۵ دلار جهت ارزیابی وضعیت متقاضی میتوان جهت ثبت و راهاندازی شرکت در این استان اقدام کرد. در این صورت با ارائه طرح تجاری و فرم درخواست، میتوان مجوز همکاری دریافت کرد. علاوهبر هزینههای مربوط به ثبت درخواست، پروسه ثبت و راهاندازی شرکت در این استان ۳۳۶.۴۰ دلار اعلام شده است. This post was created with GSA Content Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید