هزینه ثبت تغییرات شرکت

یعنی 40 درصد درامد یک سال رو باید بدم دولت؟ یعنی مثلا اگر شما 200 میلیون تومان سرمایه اولیه در نظر بگیرید باید 100 هزار تومان به عنوان حق التمبر پرداخت نمایید. ۱۸ درصد مالیات بر درآمد پرداخت می شود. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود. بله برای ثبت شرکت استفاده از مشاور مالی الزامی می باشد. شرکتهای شخصی برای فعالیتهای تجاری با گردش مالی کمتر و حداقل میزان سرمایه می توانند آغاز به کار نمایند. در شرکت های سهامی عام در آگهی به نحو فوق باید قید شود که صاحبان سهام بی نام برای دریافت گواهی نامه ی حق خرید سهامی که حق تقدم در خرید آن را دارند ظرف مهلت مشخصی که نباید کمتر از بیست روز باشد به مراکزی که از طرف شرکت انتخاب و در آگهی قید شده است مراجعه کنند.برای صاحبان سهام با نام گواهی نامه ی حق خرید باید توسط پست سفارشی فرستاده شود. ناگفته نماند که پس از تایید نام شرکت، فقط تا دو ماه مهلت باقیست تا شرکت ثبت شود. تا چند سال اخیر اتباع خارجی برای ثبت شرکت در ترکیه نیاز به یک شریک ترک و یا یک شرکت موجود در ترکیه داشتند، اما با تصویب قانون جدید تجاری، اتباع خارجی با سرمایه مشخص شده می توانند در این کشور به صورت مستقل به ثبت شرکت اقدام کنند.

سامانه ثبت شرکت

This data has been written by GSA Content Generator DEMO!

آیا می توانید یک ثبت شرکت در کانادا LLC راه اندازی کنید؟ از جمله؛ حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش است، یکی از راه های دریافت اقامت در ترکیه ثبت شرکت در این کشور است، دریافت مجوز کار و امکان تمدید مجوز کار و اقامت از طریق فعالیت شرکت امکان پذیر است. نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه شود آن است که بر خلاف گذشته که ثبت شرکت و ثبت اظهارنامه ثبت شرکت به صورت حضوری و از طریق تقدیم اظهارنامه کاغذی به مرجع ثبت شرکت ها انجام می گرفت، در حال حاضر و با راه اندازی سامانه جامع ثبت شرکتها، ثبت اظهارنامه ثبت شرکت از وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سامانه جامع ثبت شرکتهای آن سازمان انجام می گیرد. در شرکتهای مشارکت محدود اگر اساسنامه به نکته ی خاصی اشاره نکرده باشد با قوانین شرکتهای سهامی کار می کند. نکته مهم: لازم است که همه مدرکها و فرمهای مورد نیاز به زبان انگلیسی ترجمه شوند؛ فراموش نکنید که ترجمه این فرمها باید بصورت صددرصد بیغلط و صحیح انجام شود.

  • تغییر در موضوع فعالیت شرکت
  • بزرگ وکوچک کردن هر نوع نقشه یا عکس
  • ثبت اطلاعات شرکت
  • ثبت شرکت و خودحمایتی
  • بدون نیاز به تمکن مالی و گردش مالی
  • سوء پیشینه (ترجمه شده به عربی)

هزینه ثبت شرکت بستگی به نوع آن دارد، مثلا ثبت شرکت شخصی را میتوان با 5 هزار لیر نیز انجام داد در حالی که ثبت شرکت با مسولیت محدود از 7 هزار لیر شروع میشود. هزینههای قانونی ثبت شرکت در ایران دربرگیرنده حقالثبت، هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت، حقالوکاله، هزینه پست مدارک، درج آگهی در روزنامه رسمی و چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار میشود. هزینه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار کمی متفاوت بوده و بر اساس صورتجلسه شرکت و میزان متنی که در روزنامه ها تعیین میشود، قیمت آن متغیر است. طبقه بندی شرکت ها با توجه به میزان سرمایه ، شخصیت حقوقی و مسئولیت های شرکا متفاوت است. چرا که بر اساس تعداد شرکا و میزان سهم هریک نوع شرکت بازرگانی شما مشخص می شود. اساسنامه شرکت باید شامل موضوعاتی همچون نام شرکت شما، ساختار سهمی شرکت شما ، تعداد مدیران شرکت شما و هرگونه مسائل، محدودیت ها و قانون هایی باشد که قصد دارید برای فعالیت شرکت خود اعمال کنید. شرکتهای سرمایه ای خود به دو دسته ی محدود و سهامی تقسیم می شوند. کلیه تغییرات مربوط به شرکت اعم از تغییرات اساسنامه ، افزایش یا کاهش سرمایه، ورشکستگی، ابطال، تصفیه، تقسیم اموال و … یکی از دلایل افزایش شرکت های خارجی در ترکیه مزایای فراوانی است که ترکیه برای تشویق سرمایه گذاران خارجی، در نظر گرفته است.

برای تاسیس یک شرکت محدود حداقل 10.000 لیره سرمایه لازم است. امکان عضویت در شرکت تعاونی عام برای همه افراد وجود دارد و قسمتی از سرمایه شرکت توسط فروش سهام به عموم مردم تامین میشود. اما در صورتی که شرکت مورد نظر از دسته سهامی عام باشد، باید به منظور فروش سهام آگهی در روزنامه های معتبر به چاپ برسد و در ادامه از سهامداران بی نام خواسته شود تا در بازه زمانی مشخص به منظور اخذ گواهینامه حق خرید سهام اقدام نمایند. برای شروع به کار و ثبت شرکت بازرگانی لازم است پیش از هر چیز مشخص کنید که چه نوع شرکتی می خواهید به ثبت برسانید. این مدارک به تفکیک هر کدام از انواع شرکت ها در قسمت پیش نیاز ارائه شده است. در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس ادارهی ثبت شرکتها اقدام به تهیهی پیشنویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل میشود. پس از اینکه صورتجلسه به امضای مجمع عمومی رسید، باید مدارک لازم به منظور تغییر نام شرکت به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود. Post has been generated with GSA Content Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید