آموزش ویرایش اطلاعات در سامانه ثنا

انجام می شود که باعث سهولت و تسریع در کارهای طرفین دعوا، نماینده قانونی آن ها، دفاتر خدماتی قضایی، کارشناسان، ظابطان قضایی و سایر اشخاص مرتبط شده است. تمامی ابلاغیه ها به حساب کاربری شخص ارسال شده و از طریق پیامک به فرد ارسال می گردد. برای راهنمایی ثبت تغییرات بیشتر در مورد ثبت‌نام در سامانه ثنا و احراز هویت مجازی به‌صورت آنلاین این صفحه را بخوانید. امکان ویرایش اطلاعات نیز در سامانه الکترونیک ثنا فراهم است، برای این کار کافی است وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

همانطور که می دانید برای تکمیل ثبت نام و انجام عملیات احراز هویت باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید ، ما در ادامه آدرس این دفاتر را برای شما آورده ایم. حال برخی از کاربران در خصوص مدارک مورد نیاز سوال داشتند که در ادامه آنها را نیز بیان خواهیم کرد. هدف این وب سایت اطلاع رسانی و آموزش به عموم، و بهره برداری همکاران محترم برابر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوه محترم قضائیه می باشد. از اینکه با نظرات و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر شدن این ثبت برند تجاری وب سایت یاری کرده و همچنین از مطالب این وب سایت با ذکر منبع «دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرضا» همراه با لینک «» استفاده می کنید ، سپاسگزاریم. سامانه ابلاغ، سامانه ای الکترونیکی است که جهت اطلاع رسانی ابلاغیه های دادگاه برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنان، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان، ضابطان قضایی و سایر اشخاص مرتبط جهت ابلاغ اوراق قضایی و نشر آگهی به صورت الکترونیکی ارسال می شود. این مسئله امکان دست‌برد به اطلاعات مهم امنیتی را به صفر یا نزدیک به صفر می رساند.

همچنین اگر رمز موقت خود را به هر دلیلی از یاد برده‌اید می‌توانید از ارسال مجدد رمز استفاده کنید. شما در قسمت ویرایش اطلاعات نیز می‌توانید شماره موبایل خود را به راحتی تغییر دهید، تا از این پس ابلاغیه‌ها به شماره تلفن جدید ارسال شود. در پایان کار باید برای خروج از حساب تمامی فرایند را به صورت کامل تمام و از خروج استفاده کنید. همچنین وجود ایمیل اختصاصی بسیار برای این سامانه قضایی ثنا مهم است؛ به گونه‌ای که اگر شما ایمیل خود را ثبت نکرده باشید در هنگام ثبت نام و احراز هویت یک ایمیل کامل و اختصاصی به شما داده می‌شود.

  • به گزارش برنا، قوه قضاییه اخیرا در اقدامی جدید از فرایند احراز هویت سامانه ثنا با مشارکت یوآیدی و به صورت دیجیتال رونمایی کرد.
  • خبرگزاری میزان- اجرا نشدن صحیح تشریفات ابلاغ موجب تضییع حقوق افراد در دادرسی می‌شود، در هفته خدمات الکترونیک قضایی امروز دوشنبه با عنوان ابلاغ الکترونیک نامگذاری شده است، این در حالی است که در حال حاضر میانگین کشوری ابلاغ الکترونیکی ۷۰ درصد است.
  • شکایاتی در این سامانه قابل پیگیری خواهد بود که قبلاً در شرکت های مادرتخصصي و زیرمجموعه مطرح و به جواب مطلوب نرسیده باشد.
  • پس از ورود به آدرس سامانه اطلاعات و مشخصات خود را وارد میکنیم بعد از این مرحله یک کد رهگیری برای شماره تماس ما یا ایمیل ما ارسال میشود و در نهایت ثبت نام انجام می شود.با به همراه داشتن کارت ملی و کد رهگیری و مراجعه به دفتر خدمات الکترونیکی ثبت نام را کامل میکنیم.
  • با استفاده از این سامانه کاربران می‌توانند از ابلاغیه‌های قضایی و آرای دادگاه مطلع شوند؛ دادخواست‌های بدوی، تجدیدنظر و شکایات خود را ثبت کنند و در صورت لزوم برای دریافت گواهی سوءپیشینه اقدام کنند.

سپس برای دریافت مدارک و پیش‌نویس آگهی به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید. برای وارد کردن اطلاعات می‌توانید به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید یا از طریق سایت سامانه نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نماید. در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، مشخصات شناسنامه ای خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و دکمه مرحله بعد را کلیک نمایید. در این مرحله از مراحل ثبت نام ثنا، اطلاعات مربوط به کد ملی، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده در تصویر، وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید. • در شهرستان‌هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند باید به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کرد. سلام، خیر بازگشت وجه پس از ثبت نام در سامانه احراز هویت ثنا امکان پذیر نمی باشد.

شرکت خود را به آسانی ثبت کنید

اکنون،همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، وارد صفحه اصلی سایت ثبت نام الکترونیک ابلاغ ثنا شده اید که از یر مجموعه های سایت عدل ایران می باشد. لازم به ذکر است که سامانه ابلاغ ثنا علاوه بر مشاهده ابلاغیه، امکانات متعدد دیگری را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است که در مقاله زیر، می توانید با این سامانه و امکانات آن، به طور کامل آشنا شوید. پس از پرداخت هزینه احراز هویت و بازگشت به سایت ثنا، دکمه شروع احراز هویت غیر حضوری را بزنید.

ثبت نام شرکت در سامانه ثنا

در این صورت باید قبل از اقدام به ثبت شرکت، مجوز را از سازمان مربوطه دریافت کنید. برای مرحله آخر نیز باید اطلاعات تکمیلی را وارد کنید که برای تکمیل فرآیند نیاز به بارگذاری عکس خودتان در قسمت مشخص شده دارید. بقیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و بر روی دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه ثنا

برای اخذ امضای الکترونیکی سامانه ثنا نیاز است متقاضیان لازم است به صورت حضوری به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند. چند سالی است که قوه قضاییه اکثر خدمات خود را در قالب الکترونیک به مراجعین ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به مشاهده ابلاغیه الکترونیکی و دریافت ابلاغیه الکترونیکی اشاره کرد. اما استفاده از این خدمات ثبت شرکت در وهله اول احتیاج به ثبت نام در سامانه ثنا دارد. سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیکی) یک سامانه ابلاغ الکترونیکی است که با هدف ارائه خدمات الکترونیک قوه قضاییه راه اندازی شده و افراد را مراجعه حضوری به شعب دادگستری بی نیاز می کند. برخی دیگر از نهادها و موسسات مانند موسسات مالی و بانک ها از این سامانه استفاده می کنند.

تنها ابلاغیه به حساب کاربری افراد ارسال می‌شود و همچنین پیگیری پرونده نمی‌تواند دردسرهای خاص خود را در برای افراد به وجود آورد. سامانه قضایی ثنا و نحوه ثبت‌نام گام‌به‌گام در آن که امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است به ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌شود کافی است در این مقاله با فراپیام همراه باشید. از سال ۹۵ به بعد، هیچ ابلاغیه‌ای به صورت کاغذی و فیزیکی ارسال نمی‌شود.

بعد از ثبت نام اگر علیه کسی دعوایی اقامه کنیم یا به عکس تمام اوراق ابلاغیه به نام کاربری ما ارسال و با پیامک اطلاع داده می شود. ارائه و انجام خدمات قضائی توسط دفاتر الکترونیکی را می‌توان یکی از بزرگترین طرح‌ها و دستاوردهای قوه قضائیه برشمرد که باعث کاهش تردد مردم به دادگاه‌ها و دادسراها می‌گردد. یکی از پرکاربردترین ثبت برند، برند تجاری مواد غذایی است که امروزه بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی محصولات خود را به ثبت می رسانند. همانطور که می دانید مواد غذایی از جمله محصولات مهم و ضروری است که روزانه همه افراد این محصولات را تهیه می کنند. از طریق لینک ثبت احوال وارد و کد دریافت نمایید ، سپس با جستجوی کد مورد نظر در سامانه.

مثل شناسه ملی شرکت ها یا کد ملی یا شماره ثبت شرکت‌ها و موسسات. یعنی همان طور که هر شرکت، چه دولتی و چه غیر دولتی، شناسه ملی و شماره ثبت منحصر به فرد داشته و شماره ثبت و شناسه ملی هیچ شرکت یا موسسه‌ای (اعم از مسئولیت محدود تا سهامی خاص)، مشابه نیست، کد اقتصادی اشخاص حقوقی نیز، منحصر به فرد است. ارائه فاکتورها یا صورت حساب ها با کد اقتصادی جعلی، پیگرد قانونی سنگین دارد.

اکنون باید اطلاعات محل سکونت تان را وارد کنید و به مرحله ی بعد بروید. در آخر نام مستعار شغل و تحصیلات تان را وارد کنید و اتمام ثبت اطلاعات اولیه را بزنید. ابلاغ قضایی به صورت کاغذی و سنتی، مشکلات فراوانی دارد؛ مثلاً اطاله دادرسی، عدم امنیت لازم، سوء استفاده‌های احتمالی و مواردی از این قبیل مشکلات موجود در زمینه ابلاغ به صورت کاغذی است.

بعد از ثبت امضا، نوبت به مرحله ثبت عکسی واضح و با کیفیت از چهره خود می رسد (به دلیل حفظ حریم خصوصی و امنیت، از دو مرحله امضا و چهره نگاری تصویری برایتان آپلود نکردیم). توجه داشته باشید در صورتی که در پروسه مهاجرت هستید و یا قصد آن را دارید، یکی از مدارکی که در اکثر برنامه های مهاجرتی جزء مدارک اصلی برای ارائه به سفارت مربوطه می باشد، گواهی عدم سوء پیشینه است. درخواست این گواهی یکی از خدماتی است که سامانه الکترونیک قضایی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید بدون مراجعه حضوری، درخواست خود را ثبت کنید.