فراهم شدن امکان ثبت نام ثنا توسط دفاتر اسنادرسمی

در این مرحله از مراحل ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا، با استفاده از دوربین موبایل یا وب کم لپ تاپ، عکس خود را به گونه ای بگیرید که صورت، در نقطه مشخص شده، طبق دستور العمل باشد. این مرحله توسطشخص متقاضیحساب کاربری یادفاتر خدمات الکترونیک قضاییانجام می‌شود. با این اقدام، تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی از طریق این سامانه انجام می‌شود و نیازی به ارسال فیزیکی ابلاغیه‌ها به درب منازل نیست. در حال حاضر سامانه ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری برای ایرانیان خارج از کشور که به تازگی راه افتاده است با اخطار در مراحل اولیه به ا … من در سال ninety seven اومدم برم دفتر خدمات قضایی و در سامانه ثنا ثبت نام کنم که متوجه شدم قبل از من یکی در ثنا ثبت نام کرده.

احراز هویت غیر حضوری ثنا، با کمک گرفتن عکس از شما، تایید امضای شما و گرفتن یک فایل ویدیویی زنده انجام خواهد شد. دومین سایت در نتایج جستجو با عنوان سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی و با آدرسsana.adliran.ir مربوط به ثبت نام ثنا می باشد. در این مرحله از مراحل ثبت نام ثنا، اطلاعات مربوط به کد ملی، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده در تصویر، وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید. قوه قضاییه از سال 1395 سامانه ای را طراحی کرده است که از طریق آن می توان به جزییات و متن ابلاغیه ها به صورت الکترونیکی دسترسی پیدا کرد که این سامانه تحت عنوان سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی شناخته شده است .

حال از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت را وارد نمایید. تیم دادسو با ۷ سال سابقه در ارائه خدمات حقوقی به ایرانیان داخل و خارج از کشور و اتمام صد ها پرونده به صورت موفق در کنار شماست تا در مسیر پیگیری امور، جز مسائل احساسی در پرونده، نگران ثبت برند تجاری جنبه های دیگر پرونده نباشید. ثبت نام سامانه ثنا۱۲_ امضای خود را ثبت کنید و دقت کنید که تا حد امکان به امضای اصلی خود شباهت داشته باشد. شماره همراهی که ثنا را ثبت نام کردم در دسترسم نیست و میخواهم با شماره دیگری رمز ثنا را دریافت کنم لطفا راهنمایی کنید…

ثبت نام سنا

برای دسترسی به ابلاغیه ها در سامانه ثنا ابتدا باید ثبت نام انجام داد. به زبان ساده تر بدون طی کردن مراحل ثبت نام ثنا و دریافت رمز شخصی نمی توان به ابلاغیه ها دسترسی پیدا کرد . پس از ثبت نام اولیه در سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه ها باید برای تکمیل ثبت نام خود و دریافت رمز شخصی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و در سایر شهرستان ها به دادگستری مربوطه مراجعه نمایید . در این روش نیازی به ثبت اطلاعات در سایت سامانه ثنا نمی‌باشد و با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت رمز شخصی خود اقدام نمایید.

نیازمندی های ثبت نام ثنا

با این توضیح که متقاضیان، پس از ثبت اطلاعات اولیه به صورت اینترنتی، با در دست داشتن مدارک هویتی، جهت احراز هویت، به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه می کردند. در این صفحه باید اطلاعات شخصی مدیر شخص حقوقی یا نماینده قانونی که پیش از ثبت نام به دفاتر خدمات قضایی معرفی کرده اید را وارد کنید. این ثبت نام در دو مرحله الکترونیکی و حضوری از طریق دفاتر خدمات قضایی انجام می گیرد. پس از تکمیل ثبت نام یک رمز شخصی برای شما برای انجام خدمات به صورت الکترونیک صادر می شود. سامانه ثتا از شما درخواست می کند که یک کارگزاری را برای احراز هویت غیر حضوری ثنا انتخاب کنید. اکنون شما به صفحه اصلی سایت قوه قضاییه وارد شده‌اید برای دانلود برنامه عدالت همراه باید به انتهای صفحه بروید و در بخش منوی خدمات الکترونیک قوه قضاییه روی گزینه عدالت همراه کلیک کنید.

  • با الکترونیکی شدن سامانه الکترونیکی قضایی دیگر مردم نیاز ندارند تا به صورت مکرر به مراجع دادگستری مراجعه کنند.
  • تقریبا مدت یک ماه است که دایی بنده (که همسر و فرزندی ندارد) فوت کرده و مادر من از وراث می …
  • 4- در صورتیکه طلاعات خود را در مرحله قبلی بدرستی وارد کرده باشید، پیام زیر نشان داده می‌شود.
  • ثبت نام سامانه ثنا۱۰_ سپس وارد صفحه احراز هویت الکترونیک می‌شوید و روی دکمه شروع فرایند کلیک می‌کنید.

در قدم اول شما باید از طریق منو دست راست پایین صفحه وارد سامانه احراز هویت ثنا شوید، ثبت نام در این سامانه فرایند ساده ای دارد و شما نیاز نیست که خیلی تخصص بالای داشته باشید و با یک موبایل یا لپ تاپ هم می توانید این کار را انجام دهید. برای ورود به سایت ثبت ثبت شرکت در تهران نام سامانه ثنا باید وارد sana.adliran.ir شده و گزینه ثبت نام برخط را انتخاب کنید و سپس ادامه مراحل را طبق مقاله انجام دهید. بعد از ثبت نام غیر حضوری ثنا پیامکی حاوی رمز شخصی برای کاربر ارسال می‌گردد و فرد می‌تواند از امکانات سامانه ثنا استفاده نماید.

آی تی ساز به کمک شما خواهد آمد و شما می توانید با استفاده از این سامانه آی تی ساز به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا آنلاین احراز هویت ثنا را انجام دهید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید. این پیگیری پرونده های قضایی برای افراد زیادی دغدغه بوده است و همین دغدغه باعث شد که نیاز باشد این سامانه ایجاد شود و شما با استفاده از این سامانه به صورت آنلاین می توانید تمامی پرونده های خود را مشاهده کنید و آن ها را به خوبی مدیریت کنید. حال در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید بر روی گزینه “شروع احراز هویت غیرحضوری” کلیک کنید. در این صفحه از شما خواسته می‌شود تا میزان تحصیلات و شغل خود را وارد کنید. بعد از انجام این کار بر روی گزینه “ثبت اولیه اطلاعات” کلیک نمایید.

دقت نمایید که در صورت تغییر مدیر حساب کاربری، ضروری است که معرفی مدیر جدید حساب کاربری در اسرع وقت از طریق دفاتر خدمات خدمات قضایی اعلام شود. به تازگی روش احراز ثبت تغییرات هویت غیر حضوری برای کاهش مراجعات حضوری مردم راه اندازی شده است. کافیست شما در هنگام ثبت نام آنلاین خود احراز هویتتان را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

دلایل استفاده از سامانه قضایی ثنا

شما می توانید با این امکان به راحتی در سامانه ثنا ثبت نام کنید. در مراحل بعد ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا در منزل، اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات تماس، مانند شماره همراه، اطلاعات مربوط به محل سکونت و اقامتگاه و سپس، میزان تحصیلات خود را وارد کرده تا یک کد به شماره همراه شما ارسال گردد. پس از وارد کردن این کد به و شماره همراه در سامانه ابلاغ ثنا، لازم است، هزینه احراز هویت ثنا را بپردازید. این سامانه توسط قوه قضاییه در جهت اجرای ماده a hundred seventy five قانون آیین دادرسی کیفری ایجاد شده است. مخاطبان ابلاغ برای دسترسی به ابلاغیه های خود از طریق سامانه ثنا ابتدا باید ثبت نام به عمل آورند. در واقع بدون تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت رمز شخصی امکان دسترسی به ابلاغیه ها وجود ندارد .

چرا که مسئولیت قانونی استفاده از این حساب کاربری متوجه صاحب آن می‌باشد. اگر رمز خود را فراموش کرده اید مقاله بازیابی رمز ثنا را بخوانید. در قدم اول، آدرس سایت ثنا، یعنی sana.adliran.ir را در مرورگر دستگاه خود، وارد کرده تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سایت شوید.

تفاوت سامنه سنا و سامانه ثنا

تا مدتی قبل، ابلاغیه‌های قضایی به‌صورت دستی و کتبی توسط مامورین قوه قضاییه به محل سکونت یا کارافراد ارسال می‌شد. با توجه به اهمیت موضوع، قوه قضاییه سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی را راه‌اندازی کرد تا افراد بتوانند به‌صورت غیرحضوری و الکترونیک به ابلاغ‌های قضایی خود بدون هیچ مشکلی دسترسی داشته باشند. بنابراین تصمیم گرفتیم شما را با سامانه ابلاغ الکترونیک قضاییآشنا کنیم و نحوه ثبت‌نام سامانه ثنارا به شما آموزش دهیم. فرد متقاضی می‌تواند با ارائه کارت ملی و تمامی اطلاعات شخصی (اطلاعات شناسنامه، آدرس، کد پستی، شماره تلفن) و اخذ امضای الکترونیک توسط دفتر خدمات قضایی، در سامانه ثبت نام الکترونیک جهت ابلاغ اوراق قضایی ثبت نام و پس از آن می توان نسبت به طرح دعوا اقدام نمود. افراد حقیقی می‌توانند مراحل ثبت نام ثنا با گوشی را به طور کامل انجام بدهند. این در حالی است که افراد حقوقی، تنها می‌توانند نیمی از مراحل ثبت نام را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام بدهند.