اداره ثبت شرکتها در گرگان

نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد. لازم به تذکر است که امر تعیین نام، فقط در تهران انجام می‌شود و شرکت‌هایی که در سایر شهرها ثبت می‌شوند؛ نیز جهت تعیین نام به تهران معرفی می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک تقدیمی، کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها اقدام به تهیه‌ی پیش‌نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می‌شود. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم.

بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید شد نیاز دارید. بعد از اینکه شرکت خود را ثبت و یا فعالیت خود را آغاز کردید ممکن است تغییراتی در شرکت مانند خروج شرکا، تغییر نام و تغییر آدرس شرکت، انحلال شرکت، تغییر مدیر یا مدیران شرکت، تغییر ثبت برند حق امضا، تغییر اساسنامه، تمدید مدت شرکت و … اتفاق بیفتد. شما بایستی تمامی این تغییرات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کنید تا تغییرات شرکت اعمال شود. ما در ادامه مطلب سعی داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید شخصا ثبت تغییرات را در سامانه انجام دهید. پس از شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو محبوب ترین شرکتهای ثبت شده است.

مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

سایت اداره ثبت شرکتها

برای این منظور، اداره پست جمهوری اسلامی ایران پاکتی مخصوص طراحی کرده است که مدارک صرفاً باید در همین قالب تحویل مرجع قانونی داده شوند. این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است. گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است. به راحتی متقاضیان می توانند امور ثبتی خود اعم از ثبت شرکت, ثبت برند,ثبت لوگو, ثبت تغییرات شرکت ها, تنظیم درخواست ها و مدارک مورد نیاز بخشنامه ها و …. را از طریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به سادگی انجام دهند .

متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی ، شماره ملی ( در صورت ایرانی بودن ) ، شماره گذرنامه ( در صورت غیرایرانی بودن ) ، سمت متقاضی و مشخصات شخص امضا کننده دفتر را وارد نمایید. بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه تغییرات شرکت ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید. ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. سامانه ثبت شرکت ها که برای تائید و ثبت کلیه امور ثبتی هر شهر تفکیک شده می باشد در یک سامانه یکپارچه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت می گردد. ثبت برند را با متناسب ترین هزینه و مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی فرداد رسا در کوتاهترین زمان تجربه کنید .

شرکت تعاونی تولید و مصرف

تعداد سهام داران شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر است و عنوان شرکت سهامی خاص هم حتما باید قبل یا بعد از نام شرکت ببدون فاصله با نام شرکت درج شود. اولین مرحله ثبت شرکت انتخاب موضوع فعالیت های شرکت است که شرکا دبعد از همفکری و تصمیم گیری آن را تعیین میکنند. پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید .

در قانون تجارت و در ماده ۵ لایحه اصلاحی آن، قانونگذار فقط در مورد مقدار سرمایه شرکت سهامی خاص تعیین تکلیف کرده و آن را ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تعیین نموده است. درسایت سازمان ثبت ثبت نام انجام میشود و یک نسخه پیرینت خلاصه اطلاعات پرونده از طریق همین سامانه گرفته میشود و همراه رسید پزیرش به اداره ثبت حوزه مربوطه ارسال میشود بعد از آن انحلال شرکت صدور آگهی میشود. پس از تایید نام و ارسال تمامی مدارک به اداره از طریق پست ، پرونده توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که از همه جهت نقصی نداشته باشد ، در دفاتر ثبت شرکت یادداشت می شود و برای اطلاع سایرین در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار نیز آگهی می شود . پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند.

در حالی که در شرکت سهامی خاص اخذ وام بسیار راحت تر بوده و معمولا تا سقف 10 برابر سرمایه شرکت امکان اخذ وام و اعتبارات از بانکها یا موسسات مالی امکانپذیر است. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، طراحی سامانه های آنلاین و ارتباط با مشتری برای استارتاپ های جدید و پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین ثبت شرکت در تهران خدمات ما می باشد. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم . ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید .

  • اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.
  • حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد.
  • پلمپ دفاتر به منظور ثبت و ضبط مراودات مالی و مراتب صدور و یا دریافت اسناد تجاری اعم از چک، سفته و برات و همچنین تعیین وضعیت درآمدها و هزینه های شرکت در طول سال مالی آن شرکت در نظر گرفته شده است.
  • ابتدا باید وارد این سامانه به نشانی اینترنتی my.ssaa.ir شوید که نحوه انجام این کار را به طور مفصل توضیح دادیم.
  • همچنین سهام دار شرکت هم هستم… آیا تو این تغییرات نیاز به امضاء من بعنوان شریک و اعضا هیئت مدیره هست؟ در کجای این شرکت آمده که من سهام دار هستم و اینکه حق امضاء دارم و چگونگی تقسیم سهام وظایف و اختیارات اینا رو کجا ثبت میکنن..

دریک شرکت تعاونی فقط اشخاص حقیقی می توانند عضو شوند و شركت فقط درامور مربوط به تولید و توزیع می تواند فعالیت كند. باید در ابتدای ثبت شرکت بدانید که اشخاص شرکت چه در انجام معاملات شرکت مداخله داشته باشند چه نداشته باشند در قبال تمام تعهدات شركت مسؤول هستند. اطلاعت هویتی فرد به همراه میزان سهام وی و همچنین سمت به عنوان هیئت مدیره و سهامدار نیز باید مشخص شود . روند نام‌گذاری شرکت معمولاً با پیشنهاد پنج نام از سوی اعضا به کارشناس ثبت شرکت آغاز می‌شود. تبصره 1- پس از پذیرش هر تقاضا توسط سامانه، یک کد پیگیری اختصاص داده خواهد شد و در تمامی مراحل، نتایج اقدامات از طریق پیام کوتاه با ذکر کد پیگیری به اطلاع متقاضی می رسد.

هزینه ثبت شرکت بصورت کلی به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود که در ادامه مشاهده میفرمایید. در چنین شرکتی اکثریت قاطع سرمایه و سود و زیان، مدیریت و حق امضاء صرفاً به یک نفر که نفر اصلی است تعلق دارد و نفر دوم در کنار سرمایه و سود و زیان اندکی که در شرکت خواهد داشت در واقع نقش تکمیل کننده دارد. ثبت آراکس در این مقاله می خواهد به مطالبی درباره اداره ثبت شرکتها در گرگان بپردازد تا انتهای مقاله همراه ما باشید. به منظور عقد قرارداد رسمی برای همکاری می توانید به موسسه آگاه ثبت واقع در آدرس درج شده در استان تهران مراجعه نمایید و کلیه مراحل را انجام دهید.