سامانه ثبت اداره ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 2 یا چند نفر تشکیل می گردد و مسئولیت هریک ثبت تغییرات از شرکاء به میزان سرمایه ی آنها در شرکت می باشد. قبل از آغاز هر تجارتی در کیش حتما می بایست به این اداره مراجعه نمایید و اولین قدم در راه راه اندازی یک شرکت و کسب و کار در جزیره کیش مراجعه به این اداره می باشد .

موسسه حقوقی ثبت نوول افتخار دارد با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکتها در کرج و تمام شهرهای کشور ، ثبت شرکت بین المللی ، ثبت برند و علامت تجاری ،ثبت طرح صنعتی به عمل آورد. بعد از انجام این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکتها از شما بخواهد مدارک را برای آنها ارسال کنید. فرمی پیش روی شما ظاهر می شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. اطلاعات مربوط به متقاضی نخستین موضوعی است که در این فرم ها باید پر شود.

سایت اداره ثبت شرکتها

اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند. پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. خوب البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد.

سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا one hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. چنانچه نام انتخابی شما کوچکترین تشابهی با نام شرکت و یا موسسه دیگری که قبلاً ثبت شده و یا حتی به ثبت نرسیده ولی توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها برای آن شرکت تایید شده باشد، با اخطار رد نام مواجه می شوید. کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده آن چه شخص حقیقی و چه شخص حقوقی می تواند اقدام به صادرات و واردات کند. لازم به ذکر است که برای دریافت کارت بازرگانی باید کد اقتصادی داشته باشید.

نکات مهم درباره مدارک مورد نیاز

پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. پس از ثبت اطلاعات مربوط ثبت شرکت به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است.

  • اختیار انتخاب مدیران در دست شرکای ضامن و حق نظارت بر عملکرد آنها بر عهدۀ شرکای با مسئولیت محدود است.
  • هیات مدیره حداقل 2 نفر عضو دارد که در شرکت های سهامی خاص حتماَ بایستی سهامدار باشند.
  • لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات غیر حضوری علاوه بر مالی، در زمان خود هم صرفه جویی خواهید کرد.
  • در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است.
  • لذا متقاضی پیش نویس را نزد مسئول دفتر برده و مسئول دفتر شروع به ثبت شرکتنامه و پیش نویس آگهی تاسیس شرکت در دفتر ثبت شرکت ها می نماید.

علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند. این امر در مورد سایر فرآیندهای مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود. قبل از این که به بیان نحوه ورود و ثبت نام در سایت ثبت من بپردازیم، ابتدا توضیحاتی را در مورد این سامانه و وظایف آن بیان می‌کنیم. همان طور که گفتیم، درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات این سازمان به صورت آنلاین و اینترنتی طراحی شده است. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از سازمان های مهم می باشد که تحت نظر قوه قضائیه فعالیت خود را انجام می دهد.

هر نوع قراری بین اعضا برای مدیریت مجموعه نیز باید در این تفاهم‌نامه قید شود. تنظیم شرکت‌نامه و تکمیل آن کاری تخصصی است که باید بسیار دقیق انجام بگیرد. گفتنی است که نحوه تقسیم سود و زیان و شرایط انحلال شرکت نیز جزو مندرجات همین سند است. شرکت‌های تعاونی عمدتاً بین اعضای یک صنف یا آشنایانی با منافعی مشترک تشکیل می‌شوند.

تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز

در صورتی که خودتان قصد دارید این امر را انجام دهید به ترتیب زیر عمل کنید اما دقیت کنید که ثبت تغییرات در سامانه مراحل زیادی دارد که اطلاعات افراد و سهامداران و متن صورتجلسه را باید وارد کنید و هرگونه اشتباه در این مراحل حتی کد ملی افراد باعث رد درخواست شما خواهد شد. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و … پس از اخذ پروانه تاسیس شرکت تعاونی می تواند فعالیت خود را شروع کند در واقع هیات مدیره تعاونی پس از ثبت باید از اداره تعاون برای آن پروانه تاسیس بگیرند. تهیه دو نسخه از اظهارنامه‌ی کامل شده شرکت سهامی خاص که باید کلیه سهامداران آنرا امضا کرده باشند. در این وضعیت با مراجعه به این بخش از سایت تمامی موارد مندرج در صورتجلسه من جمله تاریخ جلسه ، نوع تصمیم و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در سامانه تکمیل نموده و در انتها ، رسید پذیرش به همراه مدارک در پوشه مخصوصی به اداره تسلیم می گردد که مراحل بعدی را طی کند و در انتها به صدور آگهی ختم شود . حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … .

شما زمانی که شرکتی را ثبت می کنید تا ابد که با همان افراد در همان مکان با همان خدمات فعالیت نخواهید کرد. اگر برای برند خود اقدام نکنید افراد سودجو به راحتی با برند شما به نام خودشان شما را ناچار به تغییر نام تجاری شما خواهند کرد. تصور کنید که زمانی را برای رفتن به شرکت مورد نظر صرف می کنید، مدت زمانی هم در همان شرکت منتظر خواهید بود تا نوبت شما شود و سپس زمان دیگری را صرف رسیدن به مقصد خود خواهید کرد. این در حالی است که به سادگی و با یک تماس تلفنی می توانید همه این کارها را انجام دهید و دیگر زمانی را هدر ندهید. 3- علاوه بر این اگر به این طریق ثبت شود در زمان ثبت سرمایه ای را که اعلام می کنید نیاز به واریز مبلغی به حساب نخواهد بود و فقط مبلغ را در اساسنامه خود اعلام می کنید. بعد از آنکه نام شرکتتان تایید شد شما باید از اوراقی که سایت به شما می دهد 2 نسخه پرینت بگیرید و به امضا تمامی سهامداران برسانید.

«اظهارنامه های من»، «ثبت طرح صنعتی»، «جستجوی طرح صنعتی»، «ثبت اختراع»، «جستجوی علامت تجاری»، «ثبت علامت تجاری» و «جستجوی اختراع» است. در آخرین مرحله پیام «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد» را مشاهده می کنید. اولین مرحله پیش روی شما تایید نام شرکت است که بصورت میانگین چیزی در حدود یک الی چهار روز بطول می انجامد. تلفن سفارت آلمان در تهران – سفارت آلمان – شماره تلفن سفارت آلمان – تماس با سفارت آلماندر ادامه مطلب سفارت آلمان به راههای ارتباط با سفارت آلمان در تهران می پردازیم. در این بخش هر آنچه که باید در رابطه با تعیین نام شرکت ها ، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های آن بدانید ، عنوان شده است . در صورتی که شرکت غیر فعال باشد و گواهی عدم فعالیت را داشته باشد مالیات برای آن تعلق نمیگیرد.

کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و … نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند.

شرکت هایی که به صورت قانونی ثبت شده اند، به خدمات و بازارهای جدید دسترسی دارند و کارمندان آن ها می توانند از حمایت های ارائه شده توسط قانون بهره مند شوند. شروع کسب و کار در یک اقتصاد ازطریق ثبت تمام مراحل و همچنین زمان و هزینه ای که به طور رسمی مورد نیاز است ویا به طور معمول در عمل توسط یک کارآفرین برای راه اندازی رسمی یک کسب و کار انجام می شود، تا یک فعالیت صنعتی یا تجاری ثبت برند تجاری به صورت عملیاتی آغاز شود. لذا اعتبار هر گونه اقدام تجاری منوط به ثبت شرکت نزد مراجع ثبتی می باشد. شناخت اهمیت مبانی و حقوق و الزامات مربوط به ثبت شرکت ها موجب می گردد تا با ایجاد مقررات و ساده سازی وسازگاری آن با سایر مقررات، اثرگذاری مناسبی در حوزه کسب و کار ایجاد گردد. پس از شرکت با مسئولیت محدود در جایگاه دوم بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران قرار گرفته است.

تمام تصمیمات هیئت‌مدیره شرکت باید در قالب صورت‌جلسه تنظیم شوند و به اداره ثبت شرکت‌ها تسلیم گردند. گفتنی است که برای رسمیت یافتن این جلسات، حضور دست‌کم نیمی از اعضا الزامی است. نکتۀ مهمی که باید در تنظیم این سند در نظر داشت، ثبت دقیق تاریخ برگزاری شامل ساعت آغاز و پایان آن است. این برگه باید دربردارندۀ خلاصه مذاکرات و تصمیمات نهایی هیئت‌مدیره باشد.