اداره ثبت شرکت در کرج

آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران چاپ و منشر می شود. در صورتی که کارهای ثبت شرکت به وسیله ی نماینده قانونی صورت می پذیرد وکالتنامه ی نماینده قانونی ارائه گردد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه حقوقی آگاه ثبت می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد ثبت شرکت قانونی دارد. با ثبت شرکت شما دارای اسناد رسمی هستید که شرکاء شما نمی توانند بر خلاف آن عمل نمایند. ثبت شرکت نیز همانند هر نوع خدمات ثبتی دیگری برای متقاضی ثبت هزینه بردار خواهد بود از جمله هزینه هایی که برای ثبت شرکت با آن رو به رو خواهید بود به شرح زیر می باشد.

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت ، همان نشانِ حاکمِ بزرگ میتی کُمان است که باعث میشود شرکت شما شاًن و شخصیت بگیرد و هرجایی که وارد میشود مورد احترام واقع گردد و حرفی برای گفتن داشته باشد. موسسه یا شرکت شما می‌تواند به طور رسمی و قانونی فعالیت نموده و به شکلی آسان‌ و قانونی‌ مشکلات ایجاد شده در طول فعالیت خود را حل نماید. طی نمودن این سلسله مراتب در بستر قانون، برای ثبت شرکت موجب می‌شود تا افراد متقاضی در سریع‌ترین زمان ممکن به سوددهی‌ قابل توجهی دست یابند. پیگیریهای اداری در نهایت به صدور آگهی تاسیس شرکت منتهی خواهد شد. آگهی تاسیس حکم شناسنامه شرکت را دارد و توسط سازمان ثبت مهر و امضاء شده است.

و در هر دو صورت موضوع فعالیت خدماتی در اساسنامه شرکت قیدشده و شرکت با این موضوع به ثبت می رسد. اداره ثبت شرکتهای استان البرز زیر نظر اداره کل ثبت شرکتها است. ثبت شرکت در شهر کرج امروزه بسیار مورد توجه افرادی که در این شهر زندگی می کنند، واقع شده است. به دلیل نزدیکی به شهر تهران و قابلیت های بسیار زیادی که در این شهر در نظر گرفته شده است، می توان از مزایای آن بهره مند شد. هزینه ها و تعرفه هایی ثبت برند تجاری که برای این امور در نظر گرفته شده است، می تواند بر اساس شرایط خاصی تعیین شده و با توجه به نرخ هایی که هر ساله متغییر است، بهتر است تا با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات کاملی در این باره بدست بیاورید. برای ثبت شرکت باید ثبت سامانه ای انجام شود، اداره ثبت شرکت ها برای تسهیل روند ثبت شرکت درخواست متقاضیان را به صورت آنلاین فراهم نموده، بنابراین باید به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه نمایید.

شرکت تضامنی

در شرکت های سهامی عام سرمایه از طریق سهامداران اصلی و فروش سهام و اوراق قرضه به عموم مردم تامین می شود. شرکت های سهامی خاص به دلیل اینکه از پشتوانه محکمی برخوردارند،برای شرکت در مناقصات و مزایده ها و نمایشگاه ها و اخذ نمایندگی ها از اعتبار نسبتا بالایی نسبت به سایر شرکت ها برخوردارند. سهام شرکت های سهامی خاص قابل عرضه در بورس و اوراق بهادار نمی باشد ولی قابلیت نقل و انتقال را دارد. شرکت سهامی شرکتی است که سرمایه اولیه آن از طریق سهام تقسیم شده بین شرکا و پس از آن از طریق مردم عادی به دست می آید.و مسئولیت هر یک دارندگان سهام به میزان سهام وی بستگی دارد. ارائه تعهد نامه توسط هریک از اعضای هیئت مدیره که نشان دهنده عدم سوء پیشینه و ممنوعیت های در نظر گرفته شده برای آن ها باشد برای اینکه مدیر یا عضو هیئت مدیره شوند.

  • تکمیل سند دو برگه ای تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود که حتما باید تمامی سهامداران و شرکا تقاضانامه را امضا کرده باشند.
  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود قبل از ثبت شرکت سهامی خاص ،از پرمتقاضی ترین شرکت ها برای ثبت شرکت در کرج می باشد.
  • از این رو موسسه بین الملل این امر را برای تمامی متقاضیان و مشتریان گرامی در کم ترین زمان به سرانجام می رساند.
  • حال لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت های با مسئولیت محدود در کرج باید به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مراجعه کرد و فرم ها و اطلاعات خواسته شده در این بخش را به دقت وارد کرد .

بنابراین هر آنچه که شما برای ثبت شرکت در کرج نیاز دارید را ما در یک مقاله جمع بندی کرده ایم همراه ما باشید. مواردی که در ادامه مطالعه می‌کنید در خصوص مدارک مربوطه برای ثبت شرکت، مراحل آن، مدت زمان ثبت و هزینه های جاری برای ثبت شرکت است. چگونگی تدوین موضوع و نحوه طراحی موضوع شرکت، نحوه تعیین اسم برای شرکت جز مهمترین مباحثی است که باید بدانید. روال ثبت شرکت در سراسر استان البرز یکسان و همانند دیگر نقاط کشور است. برای ثبت شرکت در فردیس کافی است پس از انتخاب نوع شرکت خود، مدارک مورد نیاز جهت ثبت آن نوع شرکت را آماده کنید. نحوه ثبت شرکت در استان البرز همانند دیگر استان‌های کشور است.

حداقل میزان سرمایه برای ثبت یک شرکت (با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد که این قانون مربوط به سال 1311 می باشد و در پیش نویس جدید قانون تجارت حداقل سرمایه برای شرکت با مسئولیت محدود ده میلیون تومان و برای شرکت سهامی خاص پنجاه میلیون تومان قید شده است . ثبت شرکت یکی از مواردی است که برای سودآوری در سال های اخیر بسیار مدنظر فعالان اقتصادی قرار گرفته . برای انجام امور حقوقی و ثبتی در کشور باید از مشاور مجرب و کاربلد در زمینه ثبت شرکت ها یاری بخواهید .

از جمله خدمات ما ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، تعیین نام، ثبت علامت تجاری، رتبه بندی شرکت ها ، تغییرات شرکت ها،تدوین طرح های توجیهی، ثبت طرح صنعتی، ثبت مالکیت فکری و معنوی، انحلال شرکت ، دفاتر پلمپ ، اساسنامه شرکت ها و … می باشد. برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت در شهر کرج باید به موارد بسیاری توجه داشته باشید که ساده ترین و بهترین روش برای آن، تماس با مشاوران ما در آگاه ثبت می باشد. با این حال شما باید بر اساس نوع شرکت، گواهی و مجوز های مورد نیاز، تعداد سهامداران، هزینه چاپ آگهی در روزنامه رسمی مثل روزنامه کثیر الانتشار ، اظهار نامه و … تخمین حدودی در باره هزینه های مورد نیاز بزنید. جالب است بدانید موسسه حقوقی آگاه ثبت کلیه امور مربوط به شرکتها را با هزینه بسیار اقتصادی و مناسب انجام می دهد و می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت های سهامی خاص

شریک باید با گذاشتن سرمایه، در اداره شرکت و سود و زیان سهیم باشد. ارائه 4 نسخه اساسنامه شرکت تعاونی که به تصویب رسیده است . در مجمع عمومی شرکت تعاونی هر شریک فقط دارای یک رای می باشد .

اصل مجوز فعالیت باید از مراجع مورد نظر در صورتی که مورد نیاز می باشد ، دریافت شود . اگر قرار باشد شرکت شما در شهر مورد نظر و هر شهری در کشور ایران شعبه داشته باشد باید اقدامات مربوط به شعبه‌های شرکت نیز تعیین و درج شوند ثبت تغییرات شرکت باید در فرم مربوط شعبه ی شرکت مشخصات شعب را به طور دقیق درج نمایید. در صورتی که شرکت به ثبت رسمی رسیده باشد کلیه قرارداد ها و اساسنامه هایی که بین شرکا منعقد می شود کاملا رسمی بوده و هیچ یک بی اطلاع نخواهند بود .

با مطالعه مقاله شهرک های صنعتی واقع در کرج از محل دقیق شهرک های ذکر شده مطلع شوید. در ادامه با عناوین زیر شما را با ثبت کردن شرکت با موسسه محک آشنا خواهیم کرد. امروزه شهر کرج بسیار گسترده شده و جمعیت فراوانی را به سمت خود جذب نموده است.

در صورتی که سهامداران خارجی در شرکت وجود داشته باشند باید کپی برابر اصل پاسپورت این اشخاص به مرجع ثبت ارائه داده شود . اعضای تشکیل دهنده هیئت مدیره باید حداقل دو نفر باشند و باید حداقل دارای یک سهم باشند . مدت فعالیت شرکت را باید انتخاب کنید و یکی از 2گزینه «محدود»یا «نامحدود» را برگزینید. در صورتی که نیاز به دریافت مجوز برای ثبت شرکت باشد ، باید مجوز های مورد نظر از مراجع مربوطه دریافت شود . هم چنین شما عزیزان با مشاوره آنلاین که در پایین همین صفحه ارائه شده می توانید با وکلای حقوقی بین الملل در ارتباط بوده و تمامی سوالات ثبتی را آنلاین بپرسید یا با درج تلفن تماس خود منتظر تماس سریع مشاوران بین الملل با خود باشید و در هزینه های مشاوره صرفه جویی کنید.