سوالات متداول ثبت شرکت

وقت بخیر برادر من در حال حاضر داخل زندان هست و من میخوام دسترسی به ثنای برادرم رو داشته باشم و چون با شماره خودش ثنایی رو باز کرده و گوشی و سیم … سلام من ادرس ثنا خودمو قم زده بودم والان اصفهان میشینم ورفتم ادرس ثناروعوض کردم ادرس اصفهان دادم ولی هنوزادرس قم داخل ابلاغیه هام هست ووقتی دادگاه دار … بخشنامه تشکیل و نحوه عمل کار گروه کاهش موانع کسب و کار های مجازی توسط معاون حقوق رئیس جمهور ابلاغ شد . برای آشنایی هرچه بیشتر با فرآیند ثبت ‌نام و مشاهده راهنمای ثبت ‌نام ازاینجافایل راهنمای تهیه شده توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک را مشاهده نمایید.

پس مراقب باشید که با غافل شدن از ضروریت های قانون شرکتهای حقوقی به دردسر نیوفتید. ما منظورمان این نیست که حتما از موسسه ثبت شرکت خدمات بگیرید. تاسیس و راه اندازی شرکت های حقوقی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد. اما کافیست به اداره ثبت، اداره ثبت شرکت در تهران مالیات و دارائی، دادگاه های حقوقی و سایر مراجع مرتبط سر بزنید. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود.

  • سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
  • برای احراز هویت ثنا می توان از گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید و یا iOS استفاده کرد، همچنین لپ تاپ و یا کامپیوتر مجهز به وب کم ( برای ارسال تصاویر سلفی و فیلم کاربر) قابل استفاده هستند.
  • پس از انجام مراحل در سامانه، برای دریافت پیش‌نویس آگهی به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید.
  • نکته مهم اینکه از آبان ماه سال ۱۴۰۰،کلیه اعضای هیات مدیره شرکت‌های تازه تاسیس هم باید ابتدا در سامانه ثنا ثبت‌نام و کد را دریافت و سپس فرایند ثبت شرکت را شروع کنند.

در این مجموعه مشاوره هایی توسط کارشناس های خبره به شما ارائه می شود که این مشاوره ها رایگان است و پولی از شما دریافت نخواهد شد. در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که ثبت یک شرکت خدمتی است که از طریق شرکتی خاص به شما ارائه می شود. مبلغی که شما پرداخت می کنید به طور کلی به three دسته تقسیم می شود.

رتبه بندی ۱۴۰۰

سامانه عدل ایران دسترسی افراد به اینترنت و دنیای مجازی باعث شد کلیه خدمات قضایی به شکل اینترنتی با دسترسی آسان در زمان کم انجام شود. روند ثبت نام برای اشخاص حقیقی با روند ثبت نام برای افراد حقوقی متفاوت است. برای ثبت نام در سامانه ابلاغ با موبایل باید اینترنت پرسرعت داشته باشید و موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید که وضعیت آنتن دهی مناسبی داشته باشد. در انتها نیز اگر با خطای ” ویدئو نامعتبر است” مواجه شدید، باید به این مسئله توجه کنید که علت بروز این خطا نبودن چهره در ویدئو، وجود چندین چهره در ویدئو، فاصله نامناسب چهره از لنز دوربین، و مناسب نبودن نور محیط است. حتما در نظر داشته باشید که برای گرفتن عکس سلفی، تمامی شئونات اسلامی را رعایت کنید. پس از تکمیل این مرحله وارد بخش دیگری می شوید که باید در این قسمت شماره تلفن ثابت، شماره همراه، ایمیل و در صورت داشتن فکس، آن را وارد کنید.

ثبت شرکت در سامانه ثنا

ضمنا دفاتر الکترونیک قضایی و همچنین دادگاه مربوطه و واحد انفورماتیک مراجعه کردم ولی مشکلم حل نشد. ۵ـ وصول الکترونیکی اوراق قضایی به حساب کاربری مخاطب در سامانه ابلاغ، ابلاغ محسوب می شود. رؤیت اوراق قضایی درسامانه ابلاغ، با ثبت زمان و سایر جزئیات، ذخیره می شود و کلیه آثار ابلاغ واقعی بر آن مترتب می گردد. ورود ثبت برند تجاری به سامانه ابلاغ از طریق حساب کاربری و رؤیت اوراق از این طریق به منزله رسید است. برای ثبت برند اشخاص حقیقی، کپی کارت ملی و شناسنامه به علاوه کپی کارت بازرگانی و مجوز فعالیت الزامی است. و برای اشخاص حقوقی کپی آگهی روزنامه به چاپ رسیده شده به علاوه کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای هیئت مدیره سازمان الزامی است.

سامانه پروژه های عمرانی

گرچه امروزه فرایند ثبت شرکت به دلیل آنلاین شدن، آسان‌تر از سال‌های گذشته شده است اما هنوز هم بسیاری از افراد در حین انجام مراحل ثبت، اشتباه می‌کنند و دچار دردسر و چالش‌های متعدد می‌شوند. همچنین هر ساله تغییراتی در فرایند ثبت شرکت ایجاد می‌شود که لازم است قبل از آغاز این مسیر، نسبت به آن‌ها آگاهی کافی داشته باشید. در این مطلب به ابهامات شما در مراحل ثبت شرکت‌ پاسخ می‌دهیم تا آن را به آسانی پشت سر بگذارید. گواهی عدم سوء پیشینه که سابقا تنها از تغییرات شرکت طریق سایت عدلیران امکان تهیه آن بود ، اخیرا با اپلیکشن مذکور امکان‌پذیر خواهد بود . توجه شود که اشخاص برای ثبت‌نام در این اپلیکشن باید حتما در ثنا ثبت‌نام کنند و کد ثنا دریافت کنند. به خاطر داشته باشید شخص نمیتواند بدون مراجعه به دفتر خدمات قضایی اقدام به ثبت‌نام کند و فقط باید از طریق دفاتر مذکور اقدام کند.البته شخص میتواند کارهای ابتدایی مربوط به ثبت‌نام را انجام دهد ولی برای نهایی کردن ثبت‌نام حتما به دفتر خدمات الکترونیکی مراجعه کند .

قوه قضاییه این سامانه را با مشارکت یوآیدی و به صورت دیجیتال ساخته است. افراد می‌توانند با احراز هویت دیجیتال در سامانه ثنا امور قضایی خود را به صورت غیرحضوری انجام می‌دهند. مراکز ثبت نام سامانه ثنا افرادی که تصمیم به ثبت نام حضوری در سامانه ثنا دارند لازم است تا با مراجعه به سایت درگاه خدمات الکترونیک قضایی… پس از تایید مدارک ذکر شده توسط دفاتر خدمات قضایی مربوطه نام کاربری و رمز عبور حساب سامانه ثنا به شخص متقاضی ارائه شده و از آن پس، متقاضی می تواند برایورود به سامانه ابلاغ الکترونیکیاز این اطلاعات استفاده نمودهتا خدمات مورد نظر خود را از این سایت دریافت کند . پس از ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز ورود شخصی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، نوبت به مشاهده ابلاغیه الکترونیکی دادگاه می رسد .

بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید. خیر متاسفانه، اشخاصی که دارای سمت رسمی دولتی هستند به دلیل قانون ممنوعیت دوشغله بودن امکان این رو ندارید که شرکت ثبت کنید و مدیرعامل اون شرکت باشید. مدت زمانی که ثبت شرکت به طول می انجامد در همه موارد یکسان نیست. اما در بیشتر موارد حدود 7 الی 14 روز کاری زمان نیاز است تا شما صاحب شرکت خود شوید. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند.

4- شما سرمایه ای را که به اداره ثبت اعلام می کنید را باید 35درصد آن را به حساب شرکتی که قرار است ثبت کنید واریز کرده و رسید آن را به اداره ثبت ارائه می نمایید. شما باید از بین انواع شرکت‌های تجاری، یک قالب را برای شرکت خود انتخاب کنید. شرکت‌ سهامی خاص و با مسئولیت محدود از محبوب‌ترین و متداول‌ترین انواع شرکت‌های تجاری برای ثبت هستند. لیست آدرس و اطلاعات تماس این دفاتر در قسمت “ثبت نام شخص حقوقی” موجود میباشد.

زیرا طبق قوانین، شما به هیچ وجه نمی توانید تنهایی به تاسیس شرکت بپردازید. بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید شد نیاز دارید. همانطور که ذکر شد سامانه ثنا کاربرد های متعددی دارد که از جمله برخی از آن ها ارائه دادخواست ، رویت ابلاغیه در سامانه ثنا ، ارائه اظهارنامه ، ثبت شکایت ، احترام به حریم خصوصی اشخاص و … می باشد .

نسخه نرم افزاری سامانه ثنا می باشد که با نصب روی گوشی همراهتان می توانید از تمام خدمات قضایی که در سایت ابلاغ الکترونیک ثنا در اختیارتان است استفاده کنید. بعد از اتمام مرحله احراز هویت، مطابق تصویر شماره three پیغام “فرآیند احراز هویت غیر حضوری شما در حال انجام است، لطفت تا اعلام نتیجه صبر کنید” را دریافت خواهید کرد. سپس پیامکی به موبایل شما ارسال می شود با این مضمون که احراز هویت شما با موفقیت انجام شد. همان طور که در تصویر شماره 1 مشاهده می کنید، ابتدا یکی از کارگزاران را انتخاب و گزینه “پرداخت هزینه” را کلیک کنید.

در این صورت طی تنظیم صورتجلسه انحلال شرکت و انتخاب مدیر تصفیه توسط مجمع عمومی فوق العاده، رسما اعلام شده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود و سپس در روزنامه رسمی آگهی شده و منتشر می شود تا تمام افراد ذی صلاح از منحل شدن شرکت مطلع شوند. مراجعه کرده و مطابق دستوراالعمل های موجود در مقاله مراحل ثبت ثنا ، پس از مشخص کردن نوع هویت حقیقی یا حقوقی بودن ، در گام اول اشخاص حقیقی با وارد کردن شماره ملی ، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه و اشخاص حقوقی با وارد شناسه ملی وارد سایت شوند. ابتدا باید صورتجلسات مبنی بر ورود و خروج شریک (در مجمع عمومی فوق‌العاده) تنظیم شود سپس در سامانه ثبت شرکت‌ها ورود اطلاعات شده و در نهایت از طریق پست برای اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شود.