ثبت برند بین المللی

خواه در عرصه هنر، خواه فناوری اطلاعات، خواه مشاوره برندینگ و تبلیغات و بازاریابی و فروش و مهندسی. اگر قانون، بپذیرد که حقوق شما با ثبت فلان برند، نقض شده است، می تواند درخواست ابطال نشان تجاری مذکور را صادر کند. برای نقل و انتقال برند و مسائل حقوقی پس از آن، بهتر است با مشاوران مجرب و زبده مشاوره کنید که مشاوران هلدینگ ملاصدرا در این زمینه آماده ارائه خدمات لازم به شما عزیزان می باشند.

سرمایه گذاران زیادی بعد از اینکه برندتان را ثبت کردید حاضر به سرمایه گذاری و ‌شراکت خواهند بود. مجموعه ما هدفی جز کسب رضایت مشتری ندارد و با ثبت صدها برند این افتخار را دارد که در این مسیر کنارتان باشد. دقت کنید که برند انتخابی باید متناسب با فعالیت تان باشد و شامل عباراتی که منسوب به ایران است، نباشد. در این مرحله شناسه اظهارنامه را دریافت کنید و رمز ورود به سامانه را نگهداری کنید . این تبلیغ برخلاف سایر روش های تبلیغاتی دائمی می باشد که هزینه زیادی ندارد و گامی موثر در فروش محصولات و خدمات خواهد بود. تبصره – مهلت‌ رفع نقص برای اشخاصی که در خارج از کشور اقامت دارند ۶۰ روز می‌باشد.

درخواست ثبت برند شرکت باید شامل بازسازی واضحی از آرم با تمام رنگها طرحها و نقش های سه بعدی آن ، برای ثبت درج شود. در برخی موارد، حفاظت از ثبت برند می‌تواند به فراتر از کلمات، نمادها و عبارات گسترش یابد تا جنبه های دیگری از محصول مانند رنگ آن یا بسته بندی آن را شامل شود. در تمام کشورهای جهان این روند اتفاق می افتد تا از ایجاد هرگونه هرج و مرج جلوگیری شود. تمامی دفاتر ملی یا ناحیه ای مدارک مربوط به ثبت و تمدید اطلاعات برندها را نگه داری می کنند. این هزینه ها شامل وکالتنامه وکیل، حق التمیر دادگستری و حق الزحمه موسسه می باشد که با توجه به تخصص و تعهد و سیاست هر موسسه متفاوت می باشد.

نکته ای که باید دقت کنید آن است که دعاوی مربوط به برند ۲ گونه است. علامت پرچم رسمی ایران همراه با علامت مخصوص جمهوری اسلامی ایران. طبقه 31 – محصولات كشاورزی، باغداری و جنگلبانی و دانه‌هایی كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ حیوانات زنده؛ میوه و سبزیجات تازه؛ بذر؛ گیاهان و گل‌های طبیعی؛ غذای حیوانات؛ مالت (جو سبز خشك شده ). طبقه 29 – گوشت، گوشت ماهی، گوشت طیور و شكار؛ عصاره گوشت؛ سزیجات و میوه‌جات به صورت كنسرو، خشك شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و كمپوت؛ تخم مرغ، شیر و محصولات لبنی؛ روغن‌ها و چربی‌های خوراكی . طبقه 17 – لاستیك، كائوچو، صمغ، آزبست (پنبه نسوز)، میكا (سنگ طلق) و كالاهای ساخته شده از این مواد كه در طبقات دیگر ذكر نشده‌اند؛ پلاستیك دارای شكل و قالب خاص برای استفاده در تولید سایر كالاها؛ مواد بسته‌بندی، درپوش‌گذاری، انسداد و عایق‌بندی؛ لوله‌های قابل ارتجاع غیرفلزی . طبقه thirteen ثبت برند تجاری – اسلحه گرم؛ مهمات و انواع پرتابه (از قبیل موشك، خمپاره و غیره)؛ مواد منفجره؛ مواد وسایل آتشبازی .

هر شرکت به منظور دستیابی به بازار کار، تجارت محصول و خدمات رسانی، اقدام به ثبت علامت تجاری می نماید. این علامت تجاری براساس قوانین اداره ثبت شرکت ها، بخش علائم و اختراعات به ثبت قانونی می رسد تا در انحصار شخص و شرکت مربوطه باشد و تا زمانی که آن را به ثبت نرساند، هیچ حقی نسبت به آن برند ندارد. لذا هر متقاضی باید بتواند با آگاهی از شرایط و ملزومات ثبت آن و طی کردن فرآیندهایی، اقدام ثبت شرکت در تهران به ثبت علامت تجاری خود نماید. طبق قانون، اظهارنامه ی ثبت برند به همراه نمونه علامت و فهرست کالاها یا خدماتی که ثبت برند برای آن ها درخواست شده و بر اساس طبقه بندی قابل اجرا یا طبقه بندی بین المللی باشد به اداره ی مالکیت صنعتی تسلیم می شود. پرداخت هزینه های ثبت برند، بر عهده ی متقاضی است و تمامی هزینه ها برای اظهارنامه با مالک ایرانی فقط از طریق همین سامانه قابل پرداخت است.

  • احتمال می رود که تا چند سال آینده، قیمت هر بیت کوین به چند صد هزار دلار برسد.
  • مالکیت معنوی ثبت برند جزو مالکیت های صنعتی است و به برندهایی اختصاص می گیرد که به نوعی اختراع یا ایده جدیدی را دربر می گیرند.
  • 7 – شباهت نزدیک به 50 درصد با نام های تجاری دیگر امکان ثبت علامت را بسیار ضعیف می کند.
  • طبقه forty one – آموزش و پروش؛ دوره‌های كارآموزی وتعلیمی؛ تفریح و سرگرمی؛ فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی .

پس از تکمیل مراحل قبل، پرونده‌ی شما جهت ثبت برند به اداره‌ی مربوطه ارسال می‌گردد. سلام جناب صمیمی، اگر برند مادرید و جهانی ثبت نشده باشد شما می توانید در ایران ثبت کنید، در صورتی که ثبت شده باشد شما باید قرارداد و نمایندگی اخذ نمایید. سوم اینکه علاوه بر ثبت برند، ثبت لوگو و علامت من هم انجام میشه و اگر انجام میشه مشخصاتی که لوگو برای ثبت داشه باشه رو لطفا برای من ایمیل کنید که آماده کنم برای قرارداد حضوری بیارم خدمتتون. ثبت برند شرکت فقط از طریق سامانه ثبت برند اداره مالیکت معنوی بوده و نیاز نیست به جایی مراجعه کرد چون تمامی فرآیند به جز مراجعه نهایی، آنلاین می باشد. این مرکز یکی تخصصی ترین مراکز فعال در زمینه ثبت علائم تجاری و سایر خدمات اداری کسب و کار در کشور است. لازم به ذکر است که برخی افراد در مراجعه به منابع مربوط به طبقه بندی کالاها و خدمات نمی توانند صنف مورد نظر خود را بیابند؛ به یاد داشته باشید که هر یک از مواردی که در طبقه خاصی قرار می گیرند خود دارای زیر شاخه هایی هستند که ممکن است فعالیت مورد نظر شما در زیر مجموعه وجود داشته باشد.

هدف از ثبت علامت چیست؟

بنابراین سازنده فروش کامپیوتر های برند “کامپیوتر” (یا “سیب” برند “اپل” و غیره) هیچ حق انحصاری برای استفاده از این واژه ها در رابطه با آن محصول ندارد. علامت تجاری باعث متفاوت بودن و خاص بودن خدمات و محصولات یک شرکت، نسبت به سایر شرکت ها می گردد. پس از تشکیل پرونده و ارجاع آن به سازمان اداره مالکیت ممکن است سه حالت برای پرونده و درخواست شما پیش بیاید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ولی اگر علامت تجاری شما به صورت لاتین باشد باید حتما از کارتــ بازرگانی را بگیرد. استعلام قابلیت ثبت علائم تجاری فرآیندی تخصصی و بر اساس تجارب پیشین می باشد، به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می کنیم که به صورت رایگان این کار را به ما واگذار کنید. در اظهارنامه ثبت علامت جمعي‌، ضمن اشاره به جمعي بودن علامت‌، نسخه‌اي از ضوابط و شرايط استفاده از آن نيز ضميمه مي‌شود.

دراين‌ صورت بايد ثابت كند مفاد بند (الف‌) ماده و ماده اين قانون رعايت نشده است‌. بـ مالك علامت ثبت شده مي‌تواند عليه هر شخصي كه بدون موافقت وي از علامت استفاده كند و يا شخصي كه مرتكب عملي شود كه عادتاً منتهي به تجاوز به حقوق ناشي از ثبت علامت گردد، در دادگاه اقامه دعوي نمايد. اين حقوق شامل موارد استفاده از علامتي مي‌شود كه شبيه علامت ثبت شده است و استفاده از آن براي كالا يا خدمات مشابه‌، موجب گمراهي عموم مي‌گردد.

ثبت برند تجاری

محافظت آرم تجاری توسط مراجع قانونی که در اکثر نظام‌ها اجازه متوقف کردن تخلف در این زمینه را دارند، تایید می‌شود. البته مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد. اسم اقامتگاه شخص یا اشخاصی که در تهران صلاحیت دریافت ابلاغ ها و اخطارها را دارند. تک بودن و بی همتایی برند که بسیار ازنقطه نظر کارشناسان حائز اهمیت است.

ثبت تغییرات در برند چگونه است ؟

مابقی مراحل ثبتی برند و علائم تجاری از طریق کارشناس موسسه فرداد رسا پیگیری میشود که شامل تنظیم تخصصی اظهارنامه ثبت برند ، تعیین طبقات کالاهای درخواستی با بررسی جواز شما و نیاز متقاضی ثبت نام سامانه ای و ارسال مدارک لازم به اداره مالکیت صنعتی می باشد . چنانچه پرونده شما دچار نقص باشد رفع نقص میگردد و در آخر پرداخت مبالغ دولتی به ادره مالکیت صنعتی با گذر مدت زمان مقرر و انتشار آگهی ثبت برند وکیل پرونده ثبت علامت شما به اداره رفته و تشکیل پرونده می دهد و آگهی تقاضای ثبت برند را تحویل می گیرد . بعد از دریافت آگهی در روزنامه رسمی ثبت نام به عمل می آیدو برای آگهی ۱۰ ساله برند اقدام می شود . شما میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نشان تجاری و ثبت شرکت با مشاورین ما در ارتباط باشید . در صورتی که کار خود را به موسسه فرداد رسا بسپارید کلیه مراحل فوق الذکر توسط وکیل ثبت علامت تجاری برای شما به انجام خواهد رسید.

ثبت برند نیز می تواند مستقیما بر اعتبار هر نوع کسب و کاری اثر گذاشته و صاحب برند این امکان را خواهد داشت تا توسط دولت حمایت شده و مشتریان بیشتری را به سمت برند خود جذب نماید. می توانید با مشاوران برندینگ در خصوص نحوه ی استعلام نام برند مشورت بگیرید، سایت های بسیاری به صورت رایگان و آنلاین این کار را برای شما انجام داده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید نام تجاری مد نظر خود را استعلام بگیرید. همان طور که ثبت تغییرات شرکت در بالا اشاره کردیم مهم ترین مساله در ارتباط با مزایای ثبت برند را می توان به جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی بیان کرد. زمانی که ما شناخته می شویم برای ثبت برندینگ دیر است، چون هر لحظه ممکن است شخص و یا سازمان اسم و علامت تجاری ما را بدزد و به سادگی مشتریانی که با زحمت توجه آن ها را به سمت خود جلب کرده ایم را از ما بگیرند. پس بهتر است قبل از این که به شکل کامل در جامعه هدف شناخته شویم برای این کار اقدام کنیم.

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که انتخاب برند و علامت کاملاً اختیاری است. البته در مواردی که دولت داشتن برند را الزامی کند، حتماً برای ثبت برند شرکت باید اقدام نمود. لازم به ذکر است که در صورتی که برند بین المللی باشد باید به صورت مادرید ثبت گردد.

ایجاد شناخت و ایجاد ارزش اجتماعی محصولات و تولیدات مختلف که دارای برند می باشد در میان مردم جامعه. به طور مستقیم و بی واسطه ثبت برند خود را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید. سعی کنید علامت خود را از جایی و مطابق برندی انتخاب نکنید و سعی داشته باشید که نام تجاری شما زاده ی ذهن خلاق خودتان باشد. پرچم ایران و علامت های پرچم ایران و پرچم های کشورهایی كه ایران استفاده آن را ممنوع کرده باشد. در غیر اینصورت سودجویان و رقبا باعث میشوند که سرمایه‌گذاری شما در بازاریابی یک محصول به هدر رود. اگر نشان تجاری خود را ثبت نکنید ممکن است رقیب برندی مشابه برند شما را به ثبت رسانند و مشتری را گمراه کنند .