ثبت تغییرات شرکت درموسسه ی ثبتی و حقوقی تکسفیر

میزان مبلغ اضافه شده در سهم شرکت و این که هر نفر چه مقدار سهم از شرکت دارد باید به صورت کلی تعیین شود تا در این رابطه شبهه ای به وجود نیاید که همه اینا نیاز به تغییرات شرکت دارد. در ادامه، به توضیح نحوه و مراحل سامانه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت به صورت اینترنتی،خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید. همین الان با ما تماس بگیرید تا مشکل شما را در این زمینه حل کنیم. قبل از این که بخواهیم متن صورتجلسه را به سازمان ثبت شرکت ها ارسال کنیم بایستی به آدرس سایت این شرکت برویم و متن مورد نظر را تایپ کنیم. ارسال این صورتجلسه به آدرس پستی سازمان تنها برای رویت کامل مجوز و امضاهای اعضای هیئت مدیره است. افزایش یا کاهش مدیران یک شرکت از رایج ترین تغییرات شرکت به حساب می آید.

با سلام وقتی زده ارسال شده برای صدور آگهی یعنی باید با برگه ی پیش نویس آگهی به اداره ثبت مراجعه، آگهی تغییرات رو تحویل بگیرید و وارد سایت روزنامه رسمی بشوید و هزینه آگهی رو با شماره مکانیزه ای که بالای آگهی تغییرات هست پرداخت هزینه بکنید تا چاپ شود. از لحاظ کاربرد مجمع عمومی عادی در مقایسه با مجامع عمومی دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است که این مجمع عمومی طبق اساسنامه سالیانه یکبار تشکیل می شود و زمان برگزاری آن حتما باید در اساسنامه به دلیل حضور یافتن سهامداران قید شود. در واقع منظور از مجمع عمومی عادی شرکت این می باشد که تصمیمات کلی که توسط مدیران گرفته می شود و روش انجام امور به اطلاع و تصویب شرکا رسد باید مجمع عمومی عادی تشکیل شود در این مجمع سهامداران فرصت این را به دست می آورند تا نظرات خود را اعلام کنند. برای تمدید مدیران و بازرسین بدون توجه به نوع شرکت تنها یک صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه کفایت می کند، پس یک صورتجلسه همراه با یک بار درج در روزنامه رسمی که در حدود 600 هزار تومان خواهد بود. صورت‌جلسه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده درباره‌ی تغییر نام شرکت سهامی خاص. برای تغییراتی همچون مراحل ثبت شرکت، تغییرات شرکت باید در سامانه ثبت شرکتها –سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخواست داده و مراحل زیر را انجام دهید.

ثبت تغیرات

تغییرات انجام شده در شرکت در مجمع‌عمومی عادی یا فوق‌العاده تصمیم‌گیری می‌شود. مدارک جمع‌آوری‌شده به اداره ثبت تغییرات از طریق پست ارسال می‌شود. تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهام‌شان در شرکت. برای اینکه بتوانید این تغییرات را به صورت قانونی اعمال کنید با این مطلب همراه باشید. مراحل ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسند، پس اگر سؤالی داشتید و یا احساس کردید که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می‌توانید از “مؤسسه ثبت کاف” کمک بگیرید. شاید در نظر افرادی که مسائل حقوقی ثبت شرکت ها را نمی دانند مهم نباشد ولی اگر در صورتجلسه مشخص نکرده باشید که صورتجلسه مربوط به کدام جلسه است( با عدد مشخص کنید)؛ اشکالی بزرگ در کار شما است و باید صورتجلسه را دوباره تنظیم کنید.

به طور کلی نحوه اعمال تغییرات شرکت‌ها به سه شکل زیر تنظیم می‌گردد. ارائه گزارش هیئت مدیره و نیز تراز نامه حساب و اعلام سود و زیان شرکت و همچنین انتخاب اعضای هیئت مدیره به عهده مجمع عمومی عادی سالیانه میباشد. برخی از تغییرات شرکت ها در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده و برخی از تغییرات در صلاحیت مجمع عمومی عادی است. به صورت کلی تغییر همه مواردی که در اساسنامه وجود دارد در زمره فعالیت های مجمع عمومی فوق العاده می باشد. تحویل اصل صورتجلسه، لیست سهامداران حاضر در جلسه، اصل روزنامه آگهی دعوت و مجوز اخذ شده به اداره ثبت شرکت‌ها. رعایت تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت.

افزایش سرمایه شرکت

در این مرحله و پس از ثبت تغییرات و تصمیمات مربوط به شخصیت حقوقی، باید نام افراد حاضر در جلسه، سمت آنها در جلسه و سمت آنها در شخصیت حقوقی را وارد نمائید. هزینه روزنامه رسمی تغییرات شرکت که بصورت میانگین ۸۰ الی ۱۵۰ هزار تومان است. بابت انجام تغییرات شرکت یا موسسه باید هیچگونه بدهی مالیاتی یا بدهی به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت نداشته باشد تا بتوان تغییرات درخواستی را اعمال نمود. معمولا زمان انجام شده ثبت تغییرات شرکت از four ثبت شرکت در تهران روز الی 15 روز کاری متغییر می باشد .

مواردی که ساده هستند و در اساسنامه شرکت آورده نشده است توسط مجمع عمومی عادی قابل حل و فصل است. برای ثبت تغییرات شرکت استفاده از یک صورتجلسه صحیح لازم است. مثلا برای تغییر در اساسنامه نمی توانید از صورتجلسه هیئت مدیره استفاده کنید. در تغییرات شرکت برای تغییر سرمایه به خصوص برای شرکت های سهامی خاص می بایست میزان مبلغ اضافه شده به سهم شرکت، توسط روزنامه های کثیرالانتشار نمایش داده شود تا صاحبان سهام شرکت از این موضوع باخبر شوند.

  • اگر تصمیم خود را برای ثبت تغییرات شرکت به صورت اینترنتی گرفته اید بایستی به شما این مژده را دهیم که می توانید خودتان به تنهایی درسامانه ثبت شرکتهاکار ثبت خود را انجام دهید.
  • همینطور مهم است که مسئولان شرکت در زمان منتقل کردن سهام از یک سهامدار به سهامدار دیگر آن را ثبت کنند.
  • همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که تغییرات نقل و انتقال در شرکت سهامی صورت گرفته است، گرفتن مفاصا از اداره دارایی نیاز است.
  • آگهی تغییرات ثبتی را صادر می نماید که این آگهی در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی می شود.

در صورتی که نیاز به مجوز باشد، باید این مجوزها از سوی مراجع مربوطه ارائه گردد. در صورتی که افرادی از شرکت طلبکار باشند، می توانند تا دو ماه پس از انتشار آگهی، به تصمیم اعتراض نمایند. در صورتی که این اعتراض پذیرفته ثبت برند تجاری شود، شرکت موظف خواهد بود بدهی ها را پرداخت کند یا نزد دادگاه وثیقه بسپارد. در صورتی که شرکت منحل شده است، تمامی شرکا باید حضور داشته باشند. صورت جلسه تغییرات باید تنظیم شود و نیز صورت جلسات آماده گردند.

خدمات ثبتی

تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. با افتخار بله دوست عزیز فرقی نمی کند تهران باشید یا نه، ثبت تغییرات شرکت به صورت آنلاین و از طریق سامانه می باشد. پس در این مورد باید three صورتجلسه تنظیم شود که همانطور در بالا گفته شد three پیگیری ثبت تغییرات شرکت صورتجلسه 450 هزار تومانی هزینه خواهد داشت و هر صورتجلسه نیز نیاز به پرداخت هزینه آگهی روزنامه رسمی دارد. پس در نهایت 3 صورتجلسه با سه هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی برای شما هزینه خواهد داشت.

هیئت مدیره شرکت باید حداقل ۴۵ روز قبل از برگزاری مجمع فوق العاده،

پس از آن شما مستلزم پرداخت هزینه های مربوطه و پرداخت هزینه چاپ و انتشار تغییرات در روزنامه رسمی شرکت خواهید بود. همه این عوامل جز تغییراتی می باشد که باید به صورت رسمی در اداره ثبت به ثبت برسد تا بتواند وجه قانونی داشته باشد. دوست عزیز اساسنامه شما باید بررسی شود که تعداد اعضای هیئت مدیره چند نفر هستند، ممکن است اصلاح ماده اساسنامه هم داشته باشید لطف کنید با موسسه تماس بگیرید. تغییر در میزان سرمایه شرکت که هم می تواند شامل افزایش سرمایه شرکت و هم کاهش سرمایه شرکت باشد. اساسنامه شرکت، تعداد و مقدار سهام شرکت ( لیست شرکا با مقدار سهم هر شخص ) و مشخصات هویتی اعضا برای ثبت هر صورتجلسه ای مورد نیاز است. ثبت تغییرات شرکت می تواند دلایل متفاوتی اشته باشد و هم می تواند تغییرات متفاوتی باشد که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

همچنین تنظیم صورت‌های مالی و انتخاب هیئت مدیره باید با صلاح‌دید مجمع عمومی عادی انجام شود. شرکت سهامی خاص یکی از انواع هشت‌گانه‌ی شرکت در قانون تجارت ایران است که ویژگی مهم آن، ارائه‌ی تمامی سرمایه‌ی شرکت توسط شرکا و تقسیم سرمایه به سهام است. اگر مدت زمان فعالیت شرکت محدود باشد و به پایان برسد یا طبق نظر مجمع عمومی فوق العاده تصمیم به انحلال شرکت گرفته شود. آخرین روزنامه رسمی شرکت واحکام نمایندگی اشخاص حقوقی هیئت رییسه و هیات مدیره و سهامدارن اشخاص حقوقی ( چنانچه شرکایی که می خواهند وارد شرکت شوند اشخاص حقوقی باشند ). جهت ثبت تغییرات شرکت باید صورتجلسه ای تنظیم شود و همه ی اعضای شرکت آنرا امضا کنند. حداکثر مدت زمان اعتبار تصدی اعضا ی هیئت مدیره شرکت سهامی خاص ، ۲ سال خواهد بود.