ثبت تغییرات شرکت در کوتاه ترین زمان به صورت ویژه در 4 روز کاری

تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. تحویل صورتجلسه امضاء شده توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. با سلام، نامه معرفی نماینده موسسه حسابرسی که در جلسه حضور داشته است. هزینه پرداخت تمبر سرمایه به میزان نیم در هزار است یعنی ( یک دوهزارم ) یعنی برای 2 میلیارد تومان شما یک میلیون تومان خواهد شد.

مجامع فوق العاده و صورت جلسه های نوشته شده در آن ها زمانی دارای وجاهت قانونی برای ثبت و اجرا هستند که حداقل به رای موافق دو سوم افراد حاضر در جلسه رسیده باشند. تصمیم گیری در رابطه با نوع روزنامه کثیرالانتشاری که قرار است آگهی های تغییرات سال مالی پیش رو در آن چاپ و منتشر شوند. اما میانگین آن 450 هزار تومان برای هر صورتجلسه می باشد که ما هم همین قیمت را برای هر صورتجلسه در نظر گرفته ایم.

البته پیگیری صورتجلسه تغییرات کاری آسان است و فقط باید کدی که سامانه برای پیگیری در اختیار شما می گذارد را نگهداری کنید و یا در صورت فراموش کردن یا از دست دادن آن نیز می توانید از لینک هایی که مختص این مشکل در سامانه وجود دارد، استفاده کنید. ما در شرکت ثبت فوری سابقه ای طولانی در طی کردن مسیر حقوقی ثبت تغییرات شرکت ها داریم و می توانیم این کار را برای متقاضیان عزیز با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن انجام دهیم. علاوه بر موارد ۱ و ۲ ، ثبت تغییرات شرکت مواردی همچون ایجاد شعبه تازه برای شرکت و ادغام دو شرکت با هم را هم دربر می گیرد. ثبت کردن تغییرات در شرکت باید با رای بیشتر اعضای هیئت مدیره انجام شود. هم چنین صورتجلسه تنظیم شده باید متناسب با نوع شرکت انتخاب شود و متن صورتجلسه باید با متن صورتجلسه ای که به اداره ثبت ثبت شرکت ها ارائه شده است مطابقت داشته باشند.

ثبت موسسه

انتخاب ریاست هیات مدیره حداقل به مدت دو سال و با رضایت افراد می تواند به مدت نامحدود انجام شود. هیات مدیره می توانند با برگزاری جلسات و ارائه صورتجلسه به تغییراتی در شرکت دست بزنند که در ادامه با برخی ثبت برند تجاری اهداف مجامع هیات مدیره آشنا می شوید. هزینه ثبت تغییرات شرکت ها بسته به نوع وتعداد صورت جلسات آن و در نهایت به مبلغ روزنامه مربوطه حدودا بین 350 الی 500 هزار تومان برای هر صورت جلسه تعیین می گردد.

ثبت تغیرات

اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد. اشخاصی که در جلسه حاضر می‌باشند را همراه با سمت آن‌ها تعیین کنید. مراجعهٔ ثبت تغییرات یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک ماه. و همچنین به نوع تغییراتی هم که میخاد ایجاد بشه باز متغیر می باشد.

» مجمع عمومی سالانه و وظایف و اختیارات آن

باید ارتباط اشخاص جلسه (وکیل سهامدار بودن و یا نماینده سهامدار بودن) را تعیین نمایید. باید نوع تصمیم جلسه را تعیین نموده و سپس گزینه افزودن تصمیم جلسه را انتخاب نمایید. مراجعه‌ی یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک‌ ماه. اشخاصی که در جلسه حاضر می باشند را همراه با سمت آن ها تعیین کنید.

بسیاری از تغییرات تنها هنگامی می تواند اعمال شود که به تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیات مدیره برسد. این تغییرات ثبت شرکت در تهران باید بر اساس قانون تجارت، حتما به ثبت برسند. برای ثبت تغییرات شرکت باید صورتجلسه ای تدوین و تکمیل شود.

  • برای تشکیل هیئت مدیره حضور بیش از نیمی از اعضاء هیئت مدیره الزامی است یعنی به حضور اکثریت برای اتخاذ تصمیم در این جلسه نیاز است .
  • ثبت تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسه و سایر موارد مربوط به آن، نیاز به حضور یک یا چند کارشناس و یا مشاور حقوقی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
  • لازم نیست اعضای هیئت مدیره شرکت تا پایان فعالیت شرکت همیشه ثابت باشند و امکان دارد در نفرات آن تغییراتی ایجاد شود.
  • ثبت این صورت‌جلسات ده روز زمان می‌برد که در این زمان کارشناسان اداره ثبت شرکت‌ها به تطبیق اسناد ارائه شده، می‌پردازند.

بررسی ترازنامه ها و حساب سود و زیان در سال مالی گذشته و اتخاذ تصمیمات جدید از این دست. تعیین سیاست ها، خط مشی و اهداف راهبردی شرکت برای سال مالی جدید. یک سوال داشتم و اینکه فقط برای تمدید مدت مدیر عامل ( بدون تغییر مدیر عامل ) و ثابت بودن اعضا چکار باید کرد و چقدر هزینه داره.

آگهی تغییرات روزنامه رسمی درباره ثبت تغییرات شرکت باید در تمام مراحل پیگیری شود. تغییرات آدرس شرکت یکی از مواردی است که سهامداران را مجبور به ثبت تغییرات شرکت می کند. پس از تایید این صورتجلسه تغییرات شرکت به صورت رسمی و قانونی ابلاغ می شود و سازمان می تواند از این پس با مشخصات جدید به فعالیت رسمی خود ادامه دهد. پیشنهاد می کنیم برای تنظیم صورتجلسه و یا انجام دادن مراحل اداری این تغییرات با کارشناسان و مشاورین ما در این رابطه ارتباط بگیرید. در ابتدا در طی یک یا چند جلسه، هیئت مدیره یا مجمع عمومی درباره ی تغییر مورد انتظار تصمیم گیری می کنند و در نهایت بعد از اینکه با اکثریت آرا تصمیم به تغییر موضوع مهمی درباره شرکت گرفتند، صورتجلسه آن را آماده کرده و این تغییرات را گزارش و ثبت می کنند.

ارائه اصل مدارک شناسایی اشخاصی که از شرکت خارج می شوند. در صورتی که می خواهید هر کدام از تغییراتی که در بالا گفته شده است را انجام بدهید باید صورتجلسه ای که مربوط به آن می باشد را کامل کنید . اگر مدت خدمت مدیران شرکت افزایش یا کاهش می یابد باید در این مجمع اطلاع رسانی شود. برای تعیین میزان سرمایه شرکت و سهم هر کدام از سرمایه داران شرکت تشکیل می گردد. تابعیتی که شرکت در آغاز کار خود داشته فقط در یک صورت تغییر می کند و راه حل موافقت تک تک اعضای سهامدار است و هر کس هر چند سهم کوچکی در شرکت داشته باشد باید با این تغییر موافقت کند. پس اگر حتی یک شریک در مجمع شرکت نکند یا مخالفت داشته باشد، چنین تغییری ایجاد نمی شود.