ثبت تغییرات شرکت و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت ها از 0 تا One Hundred

بعد از اینکه شرکت خود را ثبت و یا فعالیت خود را آغاز کردید ممکن است تغییراتی در شرکت مانند خروج شرکا، تغییر نام و تغییر آدرس شرکت، انحلال شرکت، تغییر مدیر یا مدیران شرکت، تغییر حق امضا، تغییر اساسنامه، تمدید مدت شرکت و … اتفاق بیفتد. شما بایستی تمامی این تغییرات را در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت کنید تا تغییرات شرکت اعمال شود. ما در ادامه مطلب سعی داریم که به شما کمک کنیم تا بتوانید شخصا ثبت تغییرات را در سامانه انجام دهید. احدی از سهامداران و یا مدیرتصفیه با حق توکیل به غیر وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید. جلسه در ساعت……..…… خاتمه یافت و به آقای……………….……….. احدی از سهامداران و یا مدیر تصفیه با حق توکیل به غیر وکالت داده می شود ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء دفاتر ثبت اقدام نماید.

در تغییرات شرکت برای تغییر سرمایه به خصوص برای شرکت های سهامی خاص می بایست میزان مبلغ اضافه شده به سهم شرکت، توسط روزنامه های کثیرالانتشار نمایش داده شود تا صاحبان سهام شرکت از این موضوع باخبر شوند. میزان مبلغ اضافه شده در سهم شرکت و این که هر نفر چه مقدار سهم از شرکت دارد باید به صورت کلی تعیین شود تا در این رابطه شبهه ای به وجود نیاید که همه اینا نیاز به تغییرات شرکت دارد. ثبت شرکت نارین با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود و کارشناسان با تجربه و متخصص در زمینه ثبت انواع شرکت و ثبت تغییرات شرکت در خدمت شماست. توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته ثبت تغییرات شرکت یا موسسات غیرتجاری در زمانی بین ۷ الی ۲۰ روز کاری انجام می شود و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو و سهامدار, چه مقدار سرمایه و چه مقدار سهم داشته باشند. این زمان از تحویل و تکمیل اوراق به موسسه حساب می شود. از این رو، در این مقاله، قصد داریم تا به معرفی سامانه ثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات شرکت بپردازیم و در ادامه، توضیحاتی در خصوص ورود به سایت سامانه و نحوه و مراحل سامانه جهتثبت اینترنتی صورتجلسه تغییرات، ارائه دهیم.

استعلام تغییرات شرکت

با واگذاری …………….…… سهم از سهام خود به خانم/آقای……………………..…به شماره ملی …………….. فرزند …………… متولد…… به شماره شناسنامه…………… صادره از ………… به آدرس …………… خیابان…………… کوچه…………… پلاک…………… کدپستی…………… تعداد سهام خود را به …………… سهم کاهش داد. با واگذاری …………… سهم کلیه سهام خود به خانم / آقای …………… به شماره ملی …………. فرزند ………… به شماره شناسنامه…………… متولد…………… صادره از…………… ساکن …………… خیابان…………… کوچه …………… پلاک…………… کدپستی…………… از شرکت خارج شد. افزایش سرمایه به موجب ادغام شرکتها، سرمایه شرکت ادغام پذیر افزایش یابد. طبق ماده 87 لایحه اصلاحی قانون تجارت، حداقل بیشتر از نصف سهامدارانی که حق رای دارند حضورشون الزامی­ست.

برای نقل و انتقال قهری باید گواهی مالیات بر ارث و گواهی حصر وراثت لازم می باشد. لطفا در صورت امکان توضیح دهید که چرا هنگام وارد نمودن سهم اشخاص فیلد اشخاص نام نفرات را نمایش نمی دهد. باتوجه به سوالات شما لطفا با مشاوران تماس حاصل فرمائید. با توجه به تعداد سوالات، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید تا بطور کامل راهنماییتان کنند.

ارگان تصمیم گیرنده شركت با مسئولیت محدود

بهتر است شخصی از داخل ایران موارد مربوط به سایت را برای شما پی گیری نمایند. در صورت عدم تائید نام ها می توانید اسامی جدید را وارد نمایید. باید سیم کارت شماره ی اعلام شده به نام شخص مدیرعامل باشد. بله، سهم الشرکه می تواند به چندین نفر انتقال پیدا کند. در صورتی که از صحت کدپستی و واحدثبتی وارد شده مطمیئن می باشید، پس از چند ساعت مجددا امتحان کنید. در صورتی که شخصی وکیل شخص دیگری نباشد نیاز به ورود اطلاعات در این گام وجود ندارد.

  • سلام بله دوست عزیز فرقی نمی کنید کجای کشور باشید ما فرآیند تغییرات شرکت رو برای شما با افتخار انجام می دهیم.
  • اگر اشخاص شرکت خود را ثبت نکنند، فعالیت‌هایی که از طرف شرکت سهامی خاص ثبت می‌گردد قانونی نخواهد بود.
  • در مرحله پنجم باید ذکر اسامی اعضای حاضر در جلسه به همراه سمت آن ها، وارد نمودن شماره ملی متقاضی و اگر غیر ایرانی باشد وارد نمودن شماره گذرنامه، وارد کردن اطلاعات شخصی، اگر شخص حقوقی باشد وارد کردن اطلاعات شماره ثبت، نام شخص شناسه ملی انجام شود.
  • _ تنظیم صورتجلسه و امضای آن توسط شرکا همگی با قید کردن میزان سهامشان در شرکت.
  • تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضای هیات رئیسه رسیده باشد.
  • من مدرک لیسانسم را هنوز نگرفته ام ولی داری سابقه طولانی کار (بالای ده سال) در این زمینه و انیمیشن در شرکتی هستم .در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم است.

برای راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان ثبت تغییرات شرکت و رتبه پیمانکار و رتبه مشاور با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این مقاله به صورت کامل در خصوص روند کلی تغییرات شرکت صحبت کردیم، شما عزیزان اگر قصد گرفتن مشاوره در این زمینه و یا رتبه بندی شرکت ، هزینه ثبت برند را دارید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید. ثبت تغییرات شرکت در حوزه اساسنامه فقط در صورتی امکان دارد که تغییر ایجاد شده حافظ حقوق تک تک سهامداران باشد و به هیچ نحوی به هیچ کدام صدمه نزد. هر چند این قانون کمی مبهم است و فقط دادگاه می تواند اعلام کند که آیا واقعا تغییر مورد نظر به حقوق عضوی از شرکت صدمه زده یا نه.

باتوجه به تصمیم صاحبان شرکت باید ابتداء اعضاء هیات مدیره درخواست برگزاری جلسه را با منشی شرکت اعلام کنند و منشی شرکت با توجه به ارتباط خود با صاحبان شرکت زمانی را برای برگزاری جلسه هماهنگ می کنند و باید صاحبان سرمایه در زمان تعیین شده در جلسه حضور به هم برسانند. شاید در نظر افرادی که مسائل حقوقی ثبت شرکت ها را نمی دانند مهم نباشد ولی اگر در صورتجلسه مشخص نکرده باشید که صورتجلسه مربوط به کدام جلسه است( با عدد مشخص کنید)؛ اشکالی بزرگ در کار شما است و باید صورتجلسه را دوباره تنظیم کنید. هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد تغییرات شرکت اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . موضوع شرکت در صورت صلاحدید اعضای شرکت قابل تغییر، افزایش یا کاهش است. لذا چنانچه در اساسنامه، موضوع شرکت به درستی قید نگردد یا شرکت قصد گسترش فعالیت خود در زمینه های دیگر را داشته باشد، می توانند موضوع خود را تغییر دهد و یا به موضوع قبلی شرکت موضوعاتی را الحاق کند. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند.

کلیه مراحل مذکور در بند 5 (افزایش سرمایه با ورود شریک)به استثنای مورد( د) فتوکپی شناسنامه شرکاء جدید الورود. خود را انتقال دهند می توانند با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و با در دست داشتن موافقت نامه یا صورت جلسه مجمع جهت اخذ سند صلح اقدام نمایند. البته گاها” ممکن است بیشتر به طول انجامد یا در مدت زمان کمتری انجام شود. موضوع شرکت بشرح زیر تغییر یافت یا مواردی به موضوع شرکت الحاق شد. تعهد هیئت مدیره مبنی بر اینکه سهام قبلی ابطال و سهام جدید صادر گردد.

تفاوت حدنصاب مجامع در شرکت سهامی خاص با شرکت مسئولیت محدود

۴ـ نمونه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص اجازه نقل و انتقال سهام. مراجعه به پرتال روزنامه رسمی و پرداخت هزینه انتشار آگهی ثبت تغییرات شرکت در روزنامه رسمی کشور. در صورتی که شرکت خود را ثبت کرده باشید می دانید که همه شرکتها بایستی هر سال پلمپ دفاتر انجام دهند. زمانی که قصد دارید در سامانه ثبت شرکتها ، تغییرات شرکت خود را ثبت کنید بایستی فرم صورتجلسه تغییرات را تکمیل کنید.

برا تغییرات ۲ نفر به اعضای هیئت مدیره وارد میشوند و سهام بازرسان به اونا انتقال داده میشه. مراحل ثبت تغییرات شرکت با توجه به نوع تغییر در شرکت ، متفاوت است. فقط در مواردی که موضوع فعالیت شما نیاز به دریافت مجوز داشته باشد، باید آن را پیش از ثبت شرکت، از سازمان مربوطه ثبت برند دریافت کنید. حداقل میزان سرمایه‌ای برای هر یک از انواع شرکت‌ها متفاوت است. نکته مهم در سرمایه، مشخص کردن میزان سرمایه نقدی و غیرنقدی شرکت است. همچنین شرکت‌ها پس از مدتی فعالیت در صورتی که نیاز به سرمایه بیشتری داشته باشند می‌توانند اقدام به افزایش سرمایه کنند.

امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. سلام خانم هراز، ابتدا باید انحصار وراثت انجام بگیره بعد با گواهی ها صورتجلسات تغییرات شرکت انجام بشه ( نحوه تنظیم و ثبت صورتجلسات هم که انقدری مفصل هست که در کامنت امکان پذیر نیست لطف بفرمایید تماس بگیرید. دوست عزیز اساسنامه شما باید بررسی شود که تعداد اعضای هیئت مدیره چند نفر هستند، ممکن است اصلاح ماده اساسنامه هم داشته باشید لطف کنید با موسسه تماس بگیرید.

در واقع می توان گفت که هر شرکت در طی فعالیت های خود ارتباط نزدیکی با یک روزنامه رسمی بر قرار می کند که این روزنامه ها نیز برای فعالیت های مختلف و کاربرد های فراوان استفاده می شوند مانند استعلام برند که اشخاص قبل از ثبت برند نام انتخابی خود را در آن جستجو می کنند. نحوه محاسبه هزینه روزنامه رسمی ، بستگی به میزان موضوع و تعداد اعضاء شرکت دارد . هر چقدر موضوع فعالیت ثبت شرکت در تهران طولانی تر و تعداد اعضا بیشتر باشد ، تعداد خطوط آگهی شما بیشتر شده و مبلغ بیشتری برای درج آگهی در روزنامه رسمی باید پرداخت نمایید. نوع تغییرات شرکت که مشخص کننده تعداد صورتجلسات و هزینه ثبت تغییرات شرکت می باشد. هزینه ثبت تغییرات شرکت بستگی به نوع تغییرات شرکت دارد. همچنین امور ثبت تغییرات شرکت در شهری کوچک در قیاس با مراکز استان و کلان شهرها متفاوت است.