ثبت تغییرات شرکت چیست ؟

با توجه به آنکه کارشناسان با تجربه موسسه حقوقی مشهور بصورت مداوم و مستمر به انجام مشاورههای تخصصی و رایگان و انجام امور ثبت شرکتها و علائم تجاری و اقدامات مورد نیاز و بعضاً ضروری قبل و بعد از آن با حداقل هزینه و زمان در تمام طول سال مشغول هستند، در این مقاله به تشریح کلیه هزینه های ثبت شرکت از ابتدا تا انتها و به صورت صفر تا ۱۰۰ پرداختهاند، به گونهای که هیچ نکته مبهمی وجود ندارد. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی میباشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند. بر این اساس، این هزینه مالیاتی و ثبتی متفاوت نیز خواهد بود. همچنین باید نوع سرمایه شرکت اعم از نقدی و غیر نقدی را نیز تعیین نمایید تا هزینه ثبت شرکت مشخص شود. شرکت مختلط غیر سهامی: شرکتی است که برای انجام امور تجاری یا نام تجاری مخصوصی بین 1 یا چند نفر شریک ضامن و 1 یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود. 2. شرکت مختلط سهامی: شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود.

  • افزایش و یا کاهش سرمایه شرکت
  • انحلال شرکت
  • مشهورین به فساد و متجاهرین به فسق
  • مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
  • شرکت های با مسئولیت محدود
  • محل شرکت را مشخص کنید
  • ائمه جمعه دائمی
  • آرایی که روی ورقهای غیر از برگ رأی نوشته شده باشد

قانون فرصتی را که در آن سرمایه نقدی باید پرداخت شود و سهم شرکای غیرنقدی باید تسلیم شوند، معین نکرده است و این امر به شرکا این امکان را میدهد که آزادانه مهلت ذکر شده را مشخص کنند. هنگامی که شما مجموعه خود را ثبت نکنید فعالیتهای انجام شده نمی تواند در چهارچوب قانون صورت بگیرد و وجه قانونی نخواهد داشت. جهت ثبت شرکت برخی هزینه های قانونی نیز موجود هستند. پس از تایید این صورتجلسه تغییرات شرکت به صورت رسمی و قانونی ابلاغ می شود و سازمان می تواند از این پس با مشخصات جدید به فعالیت رسمی خود ادامه دهد. این امر باید در ظرف ماه اول ثبت هر شرکت و توسط اداره ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیر الانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد. یکی از ثبت انواع شرکت ها، ثبت شرکت تجاری هستند که تحت سیطره قوانین تجارتی تشکیل و هدف از تشکیل این شرکت ها و کسب و کارها جلب سود و منفعت و تقسیم آن میان اعضای شرکت می باشد و کلیه فعالیتهای شرکت پیرامون امور تجاری و بازرگانی انجام می گیرد.

هزینه ثبت شرکت

که هر کدام شرایط تشکیل خود را دارد. احکام صریح مقرر در لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت تردیدی باقی نمی گذارد که انتخاب اولین مدیران از شرایط شرکت سهامی است. مع ذلک، از آنجا که تا سرمایه نقدی شرکت کلاً پرداخت نشود و سهم الشرکه غیر نقدی تقویم و تسلیم نگردد، شرکت وجود ندارد، نفع صاحبان سرمایه ایجاب میکند که عملاً اقدام به چنین امری بکنند، و الا ممکن است، شخصاً مسئول معاملاتی محسوب شوند که اشخاص ثالث با آنها در حالتی انجام داده اند که شرایط مزبور تحقق پیدا نکرده است. توصیه می کنیم در هنگام ثبت شرکت، نام آن را پس از بررسی و تفکر فراوان انتخاب کنید تا دیگر نیازی به تغییر این نام در آینده نداشته باشید، اما اگر پس از مدتی احساس می کنید که یک اسم بهتر برای شرکت خود پیدا کرده اید می توانید با انجام دادن مراحلی این تغییر را اعمال کنید. اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که ثبت تغییرات در سایت و پیگیری شخصی آن پروسه ای با مدت زمان طولانی خواهد شد می توانید برای سرعت بخشیدن به این به امر به شرکت های ثبتی مراجعه کنید زیرا اقدام از طریق شرکت ثبتی سرعت انجام و رسیدگی به پرونده را بسیار سریعتر می کند.

سامانه ثبت شرکت

پایانی ترین مراحل ثبت شرکت مراجعه به سامانه روزنامه رسمی و پرداخت هزینه ای مبنی بر انتشار آگهی رسمی و ثبت تاسیس شرکت و نیز مراجعه مجدد به سایت اداره ثبت شرکتها و پرداخت هزینه انتشار آگهی رسمی ثبت تاسیس شرکت است که هر دو روزنامه مذکور از طریق پست به آدرس شما ارسال می شوند. ♥ در مرحله آخر پس از پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تأییدیه پذیرش، پرینت صفحه نشان دهنده کد رهگیری مربوط به ثبت تغییرات است. موضوعاتی که برای ثبت نیاز به مجوز ندارند اما بعد از ثبت شرکت و برای فعالیت نیاز به اخذ مجوز از وزارتخانه، سازمان و یا نهاد مرتبط و ذی ربط دارند. 2 ـ در صورتی که هر یک از شرکاء و سهام داران شرکت سرمایه اش به صورت غیر نقدی باشد، لازم است از قبل نظر کارشناس رسمی دادگستری در رابطه با ارزش ملک، خودرو، ماشین آلات و غیره ای که تصمیم است، به عنوان سرمایه غیرنقدی به شرکت آورده شود، بصورت رسمی اخذ شود و به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد. اشخاص غیر ایرانی می توانند بدون داشتن شریک ایرانی به صورت مالکیت ۱۰۰% در ایران شرکت ثبت نمایند. سوال ـ آیا در اداره ثبت شرکتها کنترلی بر روی سرمایه نقدی و یا غیر نقدی صورت میگیرد یا خیر؟ Post has been created by GSA Content Generator Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید