ثبت شرکتهای غیر تجاری

جهت مشاوره رایگان در مورد ثبت انواع شرکت و موسسه، با کارشناسان موسسه حقوقی مشهور تماس بگیرید. با سلام شما می توانید با درج آگهی دعوت به مجمع در روزنامه کثیرالانتشار و داشتن شرایط بدون حضور دو نفر از شرکا اقدام به انحلال کنید، جهت مشاوره تماس بگیرید چون میزان سهام در آگهی دعوت مهم می باشد. سلام خانم هراز، ابتدا باید انحصار وراثت انجام بگیره بعد با گواهی ها صورتجلسات تغییرات شرکت انجام بشه ( نحوه تنظیم و ثبت صورتجلسات هم که انقدری مفصل هست که در کامنت امکان پذیر نیست لطف بفرمایید تماس بگیرید. در نهایت باز هم می بایست یک صورتجلسه هیات مدیره تنظیم شود که در آن مدیران و سمت آنها مشخص، دارندگان حق امضا شرکت و روزنامه رسمی جهت درج آگهی در آن مشخص می شود.

سامانه ثبت شرکتهای غیر تجاری

من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . بنده میخواهم یک شرکت راهبری قطار نوع فعالیت خدماتی میباشد یعنی از صفر تا صد کار اعزام قطار را انجام بدهم چه نوع شرکتی ثبت کنم و آیا با ثبت شرکت در گذر زمان میتوانم وام درخواست بدهم. اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند. با همکاری با مشاوران موسسه نیاز به اجاره یا خرید مکان خاصی برای ثبت شرکت نمی باشد.

اداره ثبت شرکت های کرج

ارائه اقرارنامه در صورت جلسه برای تمامی اعضا و مدیر عامل مبنی بر اینکه شامل ممنوعیت های درج شده در ماده 141 قانون اساسی نمی باشد . مدارک احراز هویت تمامی اعضا و تصویر برابر اصل شده آنها باید ارائه گردد . در هنگام انحلال و یا ورشکستگی شرکت به وضع مالی شرکت به طور قانونی رسیدگی خواهد شد. مدارک تمامی شرکا ، مدیران و هیئت ناظر باید احراز هویت گردد و تمامی آنها نیز باید کپی برابر اصل شوند . متقاضی محترم جهت افزایش سرعت و بهبود کارایی سامانه از مرورگر Google Chrome و در غیر اینصورت از مرورگرهای FireFox ویا Internet Explorer 8 و بالاتر استفاده …

با کلیک بر روی لینک زیر ( راهنمای جامع ثبت تغییرات ) می توانید … شرکت‌های تجاری معمولاً در امور تجارتی فعال هستند و هدف آنها سود هر چه بیشتر شرکا است. اما موسسات غیرتجاری در زمینه‌های تغییرات شرکت غیر تجارتی فعالیت می‌کنند و هدف آنها معمولاً ارائه خدمات به مردم است. آیین‌نامه ثبت تشکیلات و موسسات غیر تجاری را می‌توانید در این مقاله مشاهده نمایید و آن را دانلود کنید.

با سلام جناب احمدی و ممنون از لطفی که به ما داشتید، دوست عزیز شما باید ابتدا تمدید مدیران انجام دهید و در یک صورتجلسه جداگانه تغییر آدرس بدهید، جهت راهنمایی بهتر است تماس بگیرید و با کارشناس مرتبط مشورت کنید. شما حتما باید روزنامه کثیرالانتشار رو پرداخت کنید تا سامانه اجازه ثبت تغییرات جدید رو به شما بده، بعد از اون توی تغییرات جدید، روزنامه کثیرالانتشار رو به مثلا روزنامه نسل فردا تغییر بدین که روزنامه کثیرالانتشار کم هزینه هستش. اگر قصد هر یک از این تغییرات را داشته باشید باید بصورت قانونی اقدام نمایید بنابراین اگر نمی دانید تغییرات شرکت به چند حالت تنظیم می شود توصیه می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. تمدید مدیران یا تغییر سمت ها که این موارد معمولا از اختیارات هیئت مدیره می باشد و نیاز به مجمع نیست. به شرکتی که سرمایه آن به صورت سهام قسمت شده باشد و سهامداران به اندازه سهام خود دارای مسئولیت هستند شرکت سهامی گفته می شود.

موضوع تغییرات خود را انتخاب کنید / حداقل یک موضوع جهت تغییرات الزامی می باشد. هم چنین میزان سهام ، سهامداران را نیز با توجه به میزان سرمایه باید تعیین کنید . آدرس و کد پستی استعلام دار دفتر مرکزی تجارتخانه را وارد نمایید . به موجب قانون تجارت در نقاطی که از سوی وزارت دادگستری تعیین می شود، کلیه تجار باید اسم خود را در دفتر مخصوص به نام دفتر ثبت تجارتی به ثبت برسانند. در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. مشخص کنید که مسیر کاری شرکت شما دقیقا چیست و برای شروع کار چقدر سرمایه استفاده خواهید کرد.

استعلام ثبت شرکت

برای تاسیس این نوع شرکت می توانید در هر سنی و با هر مقدار تحصیلات اقدام کنید. همینطور می توان مطمئن بود که شرکت هایی که با هدف سرویس دهی به دیگران ایجاد می شوند، به سادگی سود قابل توجهی به موسس پرداخت می کنند. دوست عزیز این موضوع فعالیت نیاز به اخذ مجوز دارد و شما نمی توانید جذب سرمایه را بدون مجوز از بانک مرکزی در موضوع شرکت وارد کنید. هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی به صورت میانگین از دویست و سی و هشت هزار تومانی (238،000 تومان) شروع می شود و با افزایش تعداد کلمات و حروف آگهی این میزان بالاتر می رود.

  • این موسسات عموما در حوزه علم، ادب و یا امور خیریه فعالیت دارند.
  • شرکت مجموعه ای از افراد با تخصص های مختلف می باشد که هدف از تشکیل آن بر طرف نمودن بخش هایی از نیازهای جامعه می باشد.هر شرکتی بعد از تاسیس برای اینکه فعالیت خود را به شکل رسمی و قانونی انجام دهد باید به ثبت برسد.ثبت شرکت باعث استحکام و تقویت معامله های تجاری می شود.
  • لازم به ذکر است اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی قبلاَ تحت عنوان “اداره ثبت شرکت ها و علایم تجارتی و اختراعات اداره کل ثبت” نامیده می شد که پس از مصوبه مزبور به دو “اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری” و “اداره کل مالکیت صنعتی” این نام تغییر پیدا کرده است.
  • ثبت شرکت بازرگانی به قصد وارد کردن کالاهای تجاری یا خارج کردن آن ها از کشور، مشکل بسیاری از تاجران بین المللی تازه وارد در این رشته است.
  • پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید.

مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. میخاستم شرکت لوله کشی گاز خانگی و تجاری بزنم از چ شرکتی استفاده کنم و باید از کجاشروع کنم مدارکم تکمیله. من مدرک لیسانسم را هنوز نگرفته ام ولی داری سابقه طولانی کار (بالای ده سال) در این زمینه و انیمیشن در شرکتی هستم .در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم است. پس از عقد قرارداد با مؤسسه ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید. شرکت قراردادی است که اشخاص حقیقی حقوقی بین خود به امضا می رسانند تا در چهارچوب خاصی از قوانین تعریف شده ( اساسنامه ) عمل نمایند. این قرارداد ( شرکت ) می تواند شامل قوانین بین خود اعضا و همچنین نحوه تعامل با افراد و یا شرکت های دیگر باشد.

قوانین و شرایط ثبت انواع موسسه غیر تجاری

درحقیقت شرکت را میتوان اجماع دو یا چند شخص دانست که جهت دستیابی به اهداف خاصی درکنار یکدیگر جمع شده اند. اعضای هر شرکت باتوجه به قراردادی از پیش تعیین شده و میزان سهامی که در شرکت گذاشته‌اند و نوع شرکتشان، درامد شرکت را به صورت ماهیانه بین خود تقسیم می‌کنند. پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، ثبت شرکت در تهران فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. در قسمت اطلاعات مرکز اصلی می بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره ی تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد. شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد.

دیگر مخارج ثبتی نیز شامل هزینه پست مدارک و تعرفه درج آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار است. حداقل هزینه ثبت موسسه غیر تجاری در سال ۱۳۹۹ حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان (سیزده میلیون ریال) تخمین زده می‌شود. این مبلغ با در نظر گرفتن کمترین سرمایه و کمترین تعداد شرکا محاسبه شده است. بنابراین با افزایش سرمایه اولیه و تعداد شرکا این مبلغ نیز اندکی ثبت برند تجاری بیشتر می‌شود. تعیین مدت شرکت نیز متناسب با نوع آن متغیر است چنانچه مدت زمان هیئت مدیره در شرکت های مسئولیت محدود به مدت نا محدود است ولی در ثبت شرکت سهامی خاص به مدت 2 سال است . علاوه بر اینکه باید در مرحله ثبت، کارمزد و تعرفه خاصی را بپردازید، آماده کردن مدارک لازم برای ثبت و هزینه روزنامه نیز بر عهده مالک یا مالکان شرکت خواهد بود.

انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب… بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد . چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید .

شرکت های عمرانی ، شهرداری که معمولا در مزایدات و مناقصات شرکت می کنند، شرکت سهامی خاص را انتخاب می کنند. اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص 2 سال خورشیدی و بازرسین 1 سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند (یعنی در کل حداقل three عضو و 2 بازرس برای ثبت شرکت سهامی خاص نیاز می باشد). سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری (های ثبت) یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت ، طراحی سایت وخدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. هدف ما ارئه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است. همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید. زیرا برای ثبت شرکت سهامی خاص بایستی حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت را در حسابی به نام شرکت در حال تاسیس سپرده گذاری کنید.