ثبت فرهنگ

این موضوع بستگی به ترافیک کاری اداره پست دارد ولی معمولا یک هفته الی 10 روز کاری دفاتر به دست متقاضی خواهد رسید. دفاتر پلمب باید به نام شخصی باشد که قرار است کارت عضویت به نام ایشان صادر شود. شما اگر فعالیتی نداشتید و فاکتور رسمی هم صادر نشده باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و باز هم بابت جریمه‌های مالیاتی باید با مشاور مالیاتی مشورت کنید. دفتر کل دفتری است که تاجر باید تمامی معاملات خود را هفته‌ای یک بار از دفتر روزنامه استخراج کرده و در این دفتر وارد کند.

پیگیری درخواست ثبت شرکت و تغییرات شرکت پیگیری درخواست برای پیگیری مدارکی که قبلاً در سامانه اینترنتی ورود اطلاعات شده است باید بر روی لینک «پیگیری درخواست» کلیک نمایید. در این صفحه ابتدا «نوع درخواست» را انتخاب می نمایید که ممکن است ثبت تاسیس یا صورتجلسه تغییرات باشد. سپس «شماره پیگیری» که قبلاً توسط سامانه به متقاضی اعطا شده را در قسمت مربوطه وارد نموده و کلید را کلیک می نمایید. می توانید لینک «شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام» را کلیک نمایید.

  • 9- متقاضی نتیجه ثبت موسسه را در قالب روزنامه رسمی ثبت شرکتها و اساسنامه دارای مهر و شماره ثبت در سامانه مراکز بارگذاری می کند.
  • با انتخاب این شخص حقوقی ، بخش های مختلفی که باید در سیستم ورود اطلاعات کرد تغییر خواهد کرد .
  • انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب…
  • ولی دفاتر پلمپ قانونی، یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل هستند که قبل از شروع سال مالی، هر شخص حقیقی یا حقوقی باید آن ها را سفارش داده و پس از اینکه توسط اداره پست به دستش رسید، می بایست آن ها را مطابق با مراودات مالی خود تکمیل نماید.
  • چنانچه شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید می توانید بر روی لینک “شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام” کلیک نمایید و نوع درخواست خود را مشخص کنید تا با پاسخ به چند سوال بتوانید وارد سامانه شده و وضعیت ثبتی خود را پیگیری کنید.

در نتیجه دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و می توانند در زمان کم تری کارهای خود در این زمینه را انجام دهند. برای استفاده از خدمات این سامانه باید وارد سایت my.ssaa.ir شده و ثبت نام ثبت من را انجام دهید. نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه را به طور کامل توضیح دادیم. در وبسایت آگاه ثبت می توانید از طریق فرم های درج شده، شماره تماس یا ارسال ایمیل، بصورت مستقیم و رایگان با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. این قابلیت باعث شده تا بسیاری از افراد امروزه آگاه ثبت را به عنوان سامانه ثبت شرکت به جای سازمان ثبت شرکتها انتخاب کرده و ما نیز در تلاش هستیم تا به پاس این جایگاه، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم.

کسب و کارهای اینترنتی

لطفا جهت تغییرات شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکیمل و ارسال فرمائید. درصورتی که پرونده نقص داشته باشد می بایست نواقص پرونده برای اداره ارسال تا کار آگهی گردد. درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح ثبت برند تجاری (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود. لطفا جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. مجدد به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت صورتجلسه تغییرات می شوید.

سامانه ثبت شرکتها پیگیری درخواست

باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم. با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در ثبت تغییرات این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن.

در کل وظیفه مدیرعامل بسیار مهم و بار مسئولیت دارد و اگر به شرکای خود اطمینان کامل ندارید هرگز این کار را انجام ندهید. بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود. فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شركت اصلی (مادر) خواهد بود. ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خارجي در ايران مشروط به عمل متقابل كشور متبوع شركت خارجي مي‌باشند، يعني اگر در كشور متبوع شركت خارجي شعب يا نمايندگيهاي شركت‌هاي ايراني به ثبت برسند آن شركتها نيز مي‌توانند ثبت شرکت در تهران نسبت به ثبت شعبه يا نمايندگي شركت خود در ايران اقدام نمايند. اهداف شرکت دانش بنیان جذب و تبدیل ایده ها به محصول و مشاغل پایدار، تجاری سازی یافته های پژوهشی و تحقیقاتی، حمایت و هدایت در جهت سودآوری و تولید فناوری های برتر است. به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم.

نحوه ثبت الکترونیکی شرکت توسط متقاضی ثبت شرکتها

پلمپ دفاتر قانونی همون ثبت اظهارنامه مالیاتی هستش؟ میشه لطف کنید توضیح بدید؟ ممنونم. سپس، تابعیت و شناسه ملی و شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی را در سامانه وارد نمایید. ( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد). طبق ماده ۶ قانون تجارت، کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بعد ازثبت شرکتجهت اظهار هزینه‎ها و درآمدهای خود به دفاتر پلمپ نیاز دارند. اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد.

در این مجامع معمولا در مورد کاهش و افزایش سرمایه، تغییر در اساسنامه و انحلال شرکت صحبت و تصمیم گیری می شود. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید .

لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از zero تا 100 همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن. ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره می کنیم.

مناطق آزاد باعث ذخیره ارز و جلوگیری از خروج آن از کشور شده و در مقابل باعث ارز آوری فراوان می شود. و بسیاری از تجار خارجی نیز برای راه کسب و کار در ایران ابتدا در مناطق آزاد سرمایه گذاری می کنند. در شرکت تعاونی باید سهام شرکت بین اعضای تعاونی تقسیم شود.شرکت تضامنی1- معمولا شرکت های تضامنی طرفدار زیادی ندارند و از لحاظ تعداد بسیار کمتر از انواع دیگر شرکت ها می باشند. علت تقاضای کم برای شرکت های تضامنی وجود موارد محدود در موضوعاتی می باشد که می توان با آن شرکت تضامنی تاسیس کرد. 2- برای ثبت شرکت الزاما باید حداقل 5 عضو را به اداره معرفی کنید. از بین این 5 نفر باید three نفر به عنوان سهامداران اصلی و 1 نفر به عنوان بازرس اصلی و 1 نفر به عنوان علی البدل تعیین می گردد.

مشاوره رایگان از ثبت فرهنگ

2- شرکا در این شرکت ها مانند ضامن هستند و در قبال شرکت ضمانت دارند و مدیران نیز از میان شرکایی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند انتخاب می شوند و حداقل باید یک نفر به عنوان مدیر تعیین شود و در حوزه اختیارات وظیفه خود، ریاست برنامه های کلان را بر عهده بگیرد. 2- تعداد اعضایی که برای شروع حتما باید در اساسنامه درج شود تعداد 7 نفر می باشد.اولین اساسنامه شرکت باید در جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی مورد تایید قرار بگیرد. تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. بررسی ترازنامه ها و حساب سود و زیان در سال مالی گذشته و اتخاذ تصمیمات جدید از این دست. تعیین سیاست ها، خط مشی و اهداف راهبردی شرکت برای سال مالی جدید.