سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ماده5) مرجع ثبت شرکتهای مرکز استان جهت ثبت تغییرات مربوط به شرکتها و موسسات غیرتجاری که در گذشته در مرجع ثبتی غیر از شهرستان مرکز استان به ثبت رسیده‌اند، در ابتدا پرونده مربوط را از مرجع ثبت کننده مطالبه و مراحل ثبت تغییرات را مطابق ضوابط انجام خواهد داد. اداره ثبت شهرستان ثبت کننده شخص حقوقی مکلف است ظرف یک هفته با شماره‌گذاری اوراق پرونده مربوط، نسبت به ارسال آن به مرجع ثبت شرکتهای مرکز استان اقدام نماید.

حضور در پروژه‌های بزرگ و بستن قراردادهای مهم فقط با طی کردن روند قانونی تاسیس شرکت امکان‌پذیر خواهد شد. در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.

  • ج- دفتر ثبت شعب و نمایندگی شرکتهای خارجی (موضوع ماده 14 نظامنامه اجرایی قانون ثبت شرکتها مصوب 1310).
  • باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود.
  • بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد.
  • ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻓﺎﯾﻞ راﻫﻨﻤﺎ ﺑﻪ آدرس اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ اداره ﮐﻞ ﺛﺒﺖ اﺳﻨﺎد و اﻣﻼك اﺳﺘﺎن ﯾﺰد در …
  • ذیلاَ به شرح چگونگی مراحل ثبت الکترونیکی شرکت ها و موسسات غیرتجاری می پردازیم .

و روزنامه کثیر الانتشار در هر دو مورد ثبت انواع شرکت و موسسات غیر تجاری تقریباً یکسان است. سهم یا سرمایه ای که برای شرکت یا موسسه تعیین شده است همان تعداد سهام می باشد. در صفحه ی بعدی باید اطلاعات ثبت شرکت شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید. در این قسمت از سایت، راهنمای پذیرش ثبت اظهارنامه دفاتر تجارتی قرارداده شده است.

راهنمای ثبت اینترنتی تغییرات شرکت

متقاضی محترم جهت افزایش سرعت و بهبود کارایی سامانه از مرورگر Google Chrome و در غیر اینصورت از مرورگرهای FireFox ویا Internet Explorer 8 و بالاتر استفاده … در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . در صورت وجود نماینده و یا وکیل در شرکت نام وکیل در این قسمت ذکر می گردد.

دستور العمل چگونگي ثبت الكترونيكي شركتها و موسسات غير تجاري» … از طريق پست به مرجع ثبت شرکتها و مؤسسات غيرتجاري اداره کل ثبت … موضوعات فعالیتی که قبل از ثبت شرکتبایستی مجوز اخذ نمایند شامل 23 موضوع زیر می باشند که مشتریان محترم می بایست قبل ازثبت شرکت، از مراجع ذیصلاح ذیل مجوز لازم را اخذ نموده و سپس برای ثبت شرکت خود اقدام نمایند. سایر موضوعات فعالیتی که در لیست زیر نیامده اند در اداره ثبت شرکت ها قابل ثبت می باشند. مجوز فعالیت می‌تواند جواز تاسیس، پروانه بهره‌برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد.

متقاضیان ثبت می‌توانند از این قسمت، راهنمای پذیرش اظهارنامه را دریافت کنند. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی 197 ق.ت). این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن).

ثبت شرکت در اصفهان

در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل مقیم ایران (لزوما لازم نیست شعبه ایران باشد) براساس قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت خارجی را برعهده میگیرد، بنابراین شخصیتی مستقل دارد و مسئولیت حقوقی نماینده برعهده خودش می باشد. بدون محدودیت در سرمایه، باحداقل تعداد شرکا 2 نفره است.حداقل هیات مدیره یا مدیران ثبت تغییرات شرکت یک نفر یا بیشتر و مسئولیت شرکای ضامن نامحدود و شرکای غیر سهامی به میزان سهم الشرکه می باشد. حق الثبت ، حق الدرج ، هزینه مربوط به درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار و روزنامه رسمی و در نهایت هزینه مربوط به ثبت شرکت و برند در کرج از جمله هزینه هایی هستند که برای ثبت شرکت در کرج مورد نیاز می باشند . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که تمامی مراحل به صورت اینترنتی مورد پذیرش و بررسی در سامانه sherkat.ssaa.ir قرار می گیرد. مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری از طراحی سامانه آگهی‌های ثبتی خبر داد.

به موجب ماده ی 47 قانون ثبت اسناد و املاک، شرکت نامه باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت برسد در غیر اینصورت طبق دستور ماده ی 48 همان قانون، در هیچ یک از ادارات و محاکم پذیرفته نخواهد شد. لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. کلیه امور تغییراتی شرکت ها که من جمله آن ها تغییرات در اساسنامه ( که شامل تغییر آدرس ، تغییر یا الحاق به موضوع ، تغییر نام و … می باشد ) ، هیئت مدیره شرکت ، حق امضاء و … در کنار تکمیل اطلاعات تغییرات ، پذیرش اینترنتی از صفر تا صد در این سامانه انجام می شود . اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری یک سامانه کامل برای انجام کلیه امور ثبتی شرکت ها طراحی کرده است .

زمانی که برای شروع کاری دو نفر شریک میشوند بهترین قالب ثبت شرکت با مسئولیت محدود است که با حداقل دونفر اعضا قابل ثبت است . برای مشاهده مدارک لازم جهت تاسیس شرکت سهامی خاص روی این لینک … اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد.

سامانه ثبت شرکتها وموسسات غیر تجاری

به عبارتی چنانچه شخص غیرایرانی در صدد ثبت شعبه در کشور باشد باید قانون ثبت شرکتهای ایران و سایر ملزومات دیگر را رعایت کند .بر این اساس در مرحله اول و با مراجعه به سازمان توسعه تجارت می‌تواند به برخی از قوانین مرتبط در این زمینه دست یابد. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و … نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد.

در این قسمت بایست بر روی گزینه ی افزودن شخص جدید کلیک نمائید.در این بخش صفحه‌ای گشوده می شود با عنوان «اشخاص حقیقی و حقوقی» . اسامی مورد تقاضا در این قسمت ثبت می شود.جهت انتخاب نام باید نامها به ترتیب اولویت ثبت شوند. یعنی 5 نام که در نظر گرفته شده به ترتیب در قسمت تعیین شده قید شود. البته در صورتی که فردی اقدام به فعالیت تجاری ثبت برند تجاری دارد و تا کنون آن را به ثبت نرسانده از قانون تخطی کرده و از سوی قانون به پرداخت جریمه محکوم می شود . طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی فرهنگی و هنری طبق نظر استان با اخذ مجوز لازم. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد.

ج- دفتر ثبت شعب و نمایندگی شرکتهای خارجی (موضوع ماده 14 نظامنامه اجرایی قانون ثبت شرکتها مصوب 1310). ابتدا می بایست اطلاعات مربوط به درخواست کننده را در این فرم کامل نمایید. مشخصات خود را در فرم وارد کنیدو در باقی مراحل انتخاب نام شرکت، آدرس شرکت، سرمایه ی شرکت ،معرفی شرکا ، مشخص نمودن سهام شرکا و معرفی شعبه های شرکت ،روزنامه، اظهارنامه تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه نیز باید به طور دقیق کامل شود. پس ابتدایی ترین امری که باید برای پیمودن و انجام امور تجاری انجام داد ، پرداختن به امر ثبت شرکت ها در اداره ثبت شرکت ها می باشد که باید از سوی متقاضیان ثبت انجام گیرد . ثبت موسسه غیر تجاری با حداقل 2 نفر شریک است و در بعضی موسسات حقوقی موضوع ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه با یک نفر انجام پذیر است.