راهنمای ویدئویی ثبت انواع شرکت ، ثبت برند و علامت تجاری، مالیات و اخذ کد اقتصادی

سوالاتی از قبیل تعیین نوع شرکت، انتخاب نام برای آن، تعداد و قوانین و ضوابط شرکا و سهامداران و غیره سوالاتی هستند که با مطالعه بالا و داشتن اطلاعات کافی نیز ممکن است برای حصول اطمینان در ذهن شما به وجود آیند. خصوصیات اخلاقی و انسانی شرکا و سهامداران برای ادامه فعالیت با هم در یک شرکت نیز می تواند نکته قابل توجه دیگری در تعیین آنها باشد. این موضوع حتی گاهی در صورت عدم توجه می تواند منجر به منحل شدن شرکت شود.

سپس امضای مدارک تایید شده و پرینت شده به وسیله اعضای شرکت از طریق سامانه. از دیگر مزایای شرکت معلوم کردن قانونی میزان سود و ضرر سهامداران و شرکا می باشد. باید در نظر داشته باشید پس از انتخاب گزینه پذیرش نهایی به هیچ عنوان نمیتوان ویرایش در اوراق داشت. جهت انتخاب نام زیبا برای شرکت خود روی لینک اسم شرکت کلیک نمایید.

آکواریوم سی لایف استانبول

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران بسیار متداول است و تاجران، بازرگانان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در سال‌های اخیر استقبال گسترده‌ای از آن کرده‌اند. شود را کلیک نموده تا اطلاعات در ذیل آن نشان داده ” ثبت سمت شخص ” هست یا خیر .در انتها کلید شود .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد می رویم . در این مرحله به صورت خودکار اطلاعات وارد شد ه ذخیره می گردد . در موسسه ثبت نوول یکی از خدمات پر طرفدار مشاوره ثبت برند و انجام قانونی و اصول موثر برای ثبت برند می باشد. ثبت برند یعنی شما نام یا نشان تجاری کسب و کارتان را به ثبت برسانید. بنابراین هزینه ای که برای تبلیغات یا بازاریابی می کنید تاثیرگذار است.

راهنمای ثبت شرکت

ممکن است پرونده مورد قبول واقع شود در این صورت با مراجعه حضوری خود یا وکیل رسمی تان می توانید با پرداخت هزینه های مربوطه مدارک مربوط به شرکت را دریافت نمایید. اما در صورتی که کار بازرگانی می کنید یا در ادامه نیاز به اخذ وام از بانکها و موارد مشابه دارید بهتر است شرکت سهامی خاص ثبت کنید. ما در این نوشته به شما می گوییم که برای ثبت شرکت چه مراحلی را باید طی کنید، چه مواردی را از قبل باید مشخص کنید. تنها مراحل باقیمانده از فرایند ثبت شرکت شما، درج آگهی تاسیس شما در روزنامه رسمی کشور و همچنین روزنامه کثیر الانتشار می باشد که هزینه های این موارد با توجه به زمان و تورم موجود در کشور متفاوت می باشد. تشکیل شرکت‌های مختلط غیر سهامی، نیاز به تنظیم شرکتنامه دارد و نکات و قرار ها در شرکتنامه و یا اساسنامه شرکت ذکر می ‌شود. روابط، وظایف و مسئولیت بین شرکا در مفاد شرکتنامه ذکر میشود و بنابراین شرکای ضامن به دلیل داشتن تعهد کامل خود درمقابل بدهی های شرکت نقش مدیریتی شرکت را برعهده داشته و شرکای مسئولیت محدود تنها نقش نظارتی را در شرکت دارند.

پرسش‌های متداول پیرامون ثبت شرکت‌ با مسئولیت محدود

9- تشکیل مجامع عمومی در شرکت با مسئولیت محدود شرایط مشکل تری دارد ، اما برای تشکیل مجامع عمومی شرکت های سهامی خاص شرایط آسان تری در نظر گرفته شده است. 6- تقویم سهم الشرکه غیر نقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکا صورت می گیرد .شرکاء در این خصوص دارای مسئولیت می باشند.تقویم آورده غیر نقدی در شرکت سهامی خاص با کارشناسان رسمی دادگستری خواهد بود. به موجب اصلاحیه قانون تجارت، در موقع تاسیس، سرمایه شرکت های سهامی عام از پنج میلیون ریال و سرمایه شرکت های ثبت شرکت سهامی خاص از یک میلیون ریال نباید کمتر باشد و اگر کمتر شد؛ تا حداکثر ظرف مدت یک سال باید جبران شود و یا شرکت را به نوع دیگری تبدیل کنند. در غیر این صورت و بر اساس دادخواست هر ذینفع، دادگاه صالح حکم به انحلال شرکت خواهد داد. لازم به توضیح است، با درج کدپستی و کلیک بر روی “دریافت نشانی کدپستی از اداره پست” آدرس به طور خودکار در سطر زیرین وارد می شود. نکته حائز اهمیت آنکه در آینده تمام مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت ها به این آدرس برایتان ارسال خواهد شد.

  • مدیران و بازرسان شرکت انتخاب شوند و افراد منتخب به طور کتبی قبول سمت نمایند.
  • تمامی موارد ذکر شده می تواند طرف مقابل اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی باشند.
  • البته جهت انتخاب نام بایدها و نباید های بسیاری وجود دارد که باید به آن ها توجه نمایید.
  • حال با دسته بندی های ذکر شده به تعریف مختصر انواع شرکت های تجاری به صورت تفکیک شده می پردازیم.
  • در این قسمت روز و ماه سال مالی خود را وارد کنید و سپس روزنامه ‌ی مؤسسه یا شرکت خود را از لیست اسامی موجود انتخاب کنید.

در این مرحله بسته به نوع شرکت نوع شخصیت حقوقی را مشخص کنید. ( شرکت سهامی عام،شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود شرکت های مختلف و تعاونی سامانه ثبت شرکت از انواع شرکت های تجاری محسوب می‌شوند). متخصصان ما در ثبتینو با مشاوره های تخصصی همه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

اطالعات موجود باشد وارد می شود مراسالت پستی قرار گیرد .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد می رویم .در این مرحله به صورت خودکار اطالعات وارد شده ذخیره می گردد. شرکت و مزایای آن برای تجارت و برند شما اگر اهل تجارت و صاحب یک شرکت هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما ثبت شده است. این امر الزامی است و به شما كمك می كند بدون تنش های زیاد تجارت كنید. گرچه این امر مستلزم فرآیند زیادی در ثبت شرکت است ، اما هیچ نگرانی برای آن وجود ندارد.

کارفرما که شما می باشید تقاضانامه و وکالت نامه را تایید می کنید. تاییدیه از بازرسان جهت عدم وجود نسبت فامیلی نسبی یا سببی با مدیران شرکت. صورت جلسه ی انحلال شرکت که توسط همه ی اعضا و مدیر تصفیه امضای شده باشد. دو نسخه از اساسنامه که مجمع عمومی موسس آنرا تصویب کرده باشد. دریافت گواهی از بانک که نشان دهنده ی پرداخت ۳۵% از ۲۰% سرمایه شرکت باشد.

misc