راهنمای سامانه ثبت شرکت‌ها

در مرحله‌ی اول که عنوان آن «اطلاعات متقاضی» است، باید مشخصات خودتان را وارد کنید و سپس وارد گام بعدی شوید. متقاضیان برای به دست آوردن سود و منافع بسیار تصمیم به اعطای نمایندگی خواهند گرفت که با این کار کسب و کار خود را گسترده تر می کنند. ثبت شرکت خدماتی کاری آسان است چون سطح تحصیلی بالایی لازم ندارد و برای تشکیل آن می توان از یک سرمایه کم استفاده کرد. بعد از چاپ آگهی در روزنامه رسمی، می‌توانید فعالیت خود را به طور رسمی در تهران آغاز نمایید. موسسه یا شرکت شما می‌تواند به طور رسمی و قانونی فعالیت نموده و به شکلی آسان‌ و قانونی‌ مشکلات ایجاد شده در طول فعالیت خود را حل نماید.

این نوع شرکت، سهامداران خود را به اندازه مبلغی که سرمایه گذاری می کنند در سود و ضرر شریک می کند. در صورت تکمیل بودن اطلاعات و مدارک جهت ثبت شرکت، آن را به کارشناسان شرکت ما تحویل می دهید و کلیه کارهای ثبتی شما را در این زمینه انجام می دهند و یک نسخه از رسید پذیرش برای شما ارسال می شود. طبق ماده ۱۰۷ ثبت شرکت قانون تجارت ایران، هر یک از شرکا به نسبت سهمی که در شرکت با مسئولیت محدود دارد دارای رأی خواهد بود. ثبت شرکت در ترکیه به صورت لیمیتد هست ، بعد از پرداخت مالیات یک سال میتوانید به تمدید اقامت از طریق شرکت نیز اقدام کنید. برای دفتر یا خانه نیز بله، دپوزیت باید پرداخت کنید البته نه به اندازه ایران.

این سامانه جهت رفاه حال صنعتگران فعال در استان مرکزی طراحی شده است. حال آنکه برای خرید شرکت این مراحل پیش تر توسط موسسین طی شده است. هر چند امکان اصلاح اساسنامه وجود دارد، اما بهتر است از ابتدا به بهترین نحو تنظیم شده باشد. بعد انحلال شرکت باید تمامی بدهی ها و قروض شرکت پرداخت شود.و تمامی اموال نقدی و غیرنقدی بعد از انحلال بین سهامداران و ذی نفعان تقسیم شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت تعاونی

در قسمت «توضیحات متقاضی» اگر توضیحی در مورد نام پیشنهاد شده لازم باشد نوشته می شود. در مرحله بعدی کلید «افزودن نام درخواستی» کلیک شده تا موارد تعیین شده در قسمت پایین فرم نشان داده شود. لازم به ذکر است که پس ازورود هر نام ، باید این کلید را کلیک نمایید. برای حذف یک نام بر روی “حذف نام درخواستی ” کلیک می نماییم. در صورتی که تعداد نام ها ی در خواستی زیاد باشند می توانید با استفاده از کلید “جستجوی نام درخواستی ” نام مورد نظر خود را جستجو نمایید. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صفحه بعد می رویم.در این مرحله به صورت خودکار یک شماره پیگیری 19 رقمی دریافت می نمایید و اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد.

  • نقل و انتقال سهام در شرکت های سهامی عام باید توسط اداره ی دارایی تایید گردد.
  • مالیات در ترکیه حدود ۱۴ درصد بر درآمد شرکت است و شما هزینه محاسبه چی هم هرماه باید پرداخت کنید.
  • در این مرحله لازم است که شما مدت و موضوع اصلی فعالیت شرکت را با انتخاب گزینه‌ ی محدود و یا نامحدود مشخص کنید.

با اهداء سلام با توجه با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم نیاز ثبت موسسه حقوقی بدون نیاز به داشتن پروانه وکالت و قابل ثبت بودن توسط فرد غیر وکیل . آیا اداره ثبت شرکتها در حال حاضر به این رای تمکین میکند و موسسه حقوقی بدون وکیل قابل ثبت است . این شرکت تعداد اعضای آن 2 نفر است و به دلیل تشکیل آن با یک شریک از شرکت غیر سهامی و یک شریک از شرکت نامحدود به این صورت است که میزان مسئولیت فردی که از شرکت نامحدود آمده نامحدود و فردی که از شرکت غیر سهامی آمده بر اساس میزان سهم الشرکه است. ثبت شرکتها منتظر می مانید تا تایید نام شرکت شما اعلام گرددو بعد از آن کلیه مدارک درخواستی را به آن اداره ارسال نمایید. همچنین میتوانید برای آگاهی از موارد ثبت تغییرات شرکت با سامانه ثبت شرکت در تماس باشید. ثبت شرکت مزایای زیادی دارد اما در کنار آن باید از قوانین تجاری به صورت جدی پیروی نمایید تا بتوانید شرکت موفق و تیم ورک خوبی داشته باشید.

پیش نویس آگهی ثبت شرکت تنظیم شده و به شما تحویل داده می شود. شما می توانید خودتان ثبت شرکت سهامی خاص را انجام دهید یا این که از کارشناسان ما در ثیتینو بخواهید این کار را با دقت کامل و در اسرع وقت برایتان انجام دهند. اشخاص حقوقی که ثبت موضوع پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارائه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها، به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند. متقاضیان عزیز می توانند جهت کسب اطلاع راجع به مجوزی بودن یا نبودن موضوع فعالیت خود با همکاران ما در ثبت شرکت کیا تمای حاصل فرمایند. موسسه خدمات اداری کاج با علامت تجاری ثبت شده، با سالها تجربه موسسان خود در حوزه های مشاوره و راه اندازی و ثبت شرکت و اخذ مجوزات همواره خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ها اجرایی نموده است. ارائه مشاوره به شرکتها در حوزه ثبت شرکت و تغییرات آنها، ثبت برند، پیگیری امور اداری شرکتها و مشاوره مدیریت از مهترین خدمات ما می باشد.

خلاصه مراحل ثبت شرکت را در این نوشته میخوانید

پس از تأیید اطلاعات، از شما خواسته می‌شود که اساسنامه و شرکتنامه و صورتجلسه و اظهارنامه را در سایت بارگذاری کنید. اساسنامه و شرکتنامه شرکت‌ ها, فرم‌ های پیش‌ فرض دارند که فقط باید آن ها را پر کنید و در نهایت اگر خواستید می‌ توانید قوانین مخصوص شرکت‌ خودتان را به آن اضافه کنید. در این سامانه به قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت ذهن ناب مراجعه کنید. فرمی پیش روی شما ظاهر می‌شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل کنید و به مرحله بعدی بروید. توجه داشته باشید که اشخاص حقیقی که تصمیم به ثبت انواع شرکت با هر موضوعی را دارند به دلیل اینکه از موارد قانونی و قانون تجارت اطلاعی ندارند شاید دچار مشکل شوند.

در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم. در ضمن از این لحظه ، قسمت امتیازدهی (5 ستاره بیشترین امتیاز است) قسمت پرسش و پاسخ و درج نظرات در زیر این برگه فعال شده است و شما خوانندگان گرامی، پس از خواندن این مطلب می توانید به آن امتیاز دهید یا نظر خود را درج نمایید. با استناد به قانون تجارت تعداد دسته و گروه بندی شرکتها به عدد 7 می‌رسد که هر یک از این دسته بندی و گروهبندی ثبتی شرکت ماهیت و خاصیت منحصر به فرد خود را دارا است که در قانون تجارت تعریف گردیده اند. این شرکت ها که عموما حائز رتبه بندی نیز میباشند با سابقه کار گزینه ی مناسبتری برای شما در شرکت در مزایده ها و مناقصات می باشند. وقتی یک شرکت به صورت قانونی فعالیت می نماید می تواند در سایر نقاط کشور و جهان شعبه تاسیس نماید.و از این طریق فعالیت های خود را گسترش دهد. شرکت های تجاری بیشترین تاثیر را در اقتصاد کشور دارند، از این رو بایستی نظارت بر روی شکل گیری و کارکرد آنها به صورت مستمر و مداوم انجام گردد تا شرایط برای سوء استفاده افراد سودجو مناسب نگردد.

راهنمای ثبت شرکت

پس در ادامه همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورید. می‌ توان گفت راهنمای ثبت شرکت‌ نیک از بهترین ها می باشد، چرا که زیر نظر افراد متخصص به شما راهنمایی های لازم داده می شود. اطلاعات مربوط به نماینده‌ی شرکت و اختیارات آن در این قسمت باید تکمیل شوند. بعد از انتخاب پذیرش تأسیس باید فرم آن را با دقت کامل پر کنید.

صفحه بعد مربوط است به سرمایه شخص حقوقی، در اینجا لازم است که شما نوع سرمایه را مشخص کنید، نقدی است یا غیر نقدی؟ سهام با نام است ویا بی نام و همچنین ارزش ریالی هر سهم آن باید مشخص باشد. پس از تکمیل، برای رفتن به مرحله دیگر، روی گام بعدی کلیک کنید. در این صفحه شما با کادری سامانه ثبت شرکت مواجه میشوید که در آن به موضوع فعالیت شرکت اشاره دارد. در این جا لازم است شما در مورد نوع فعالیت شرکت، محدود و یا نامحدود بودن مدت فعالیت آن را انتخاب کنید. ثبت شرکت می تواند یکی از بهترین راه هایی باشد که می توانید تجارت خود را گسترش داده و به موفقیت آن اطمینان کنید.

مسئولیت هر سرمایه ‌گذار در شرکتی با مسئولیت محدود به اندازه میزان سرمایه شرکاء می باشد. کسی که سرمایه بیشتری در شرکت دارد حق رأی بالاتری هم دارد و به همین نسبت مسئولیت بالاتری در پرداخت دیون و بدهی‌ های شرکت. حال شما شرکت یا شخصیت حقوقی خود را به ثبت رسانده اید و دغدغه این موضوع را دارد که بعد از ثبت شخصیت حقوقی چه مراحلی می بایست طی شود و موسسه ثبتی ذهن ناب به تشریح کلی این موارد پرداخته است. در تمامی شخصیت های حقوقی انحلال به استناد ماده ۱۴۱ قانون تجارت انجام خواهد شد و لازم به ذکر می باشد که انحلال شخصیت حقوقی می بایست ظرف مدت ۵ روز جهت تائید اداره ثبت شرکت ها ارسال گردد.

general