روش و مراحل ثبت موسسات غیر تجاری

برای اطلاع دقیق می توانید و دریافت مشاوره حتما با هلدینگ فارابی تماس حاصل فرمائید. موسسه ی حقوقی می تواند از همکاری تعداد مورد نیاز وکیل دادگستری که در همان حوزه اقامت دارند به عنوان عضو همکار بهره گیرد. روشن است اسامی تمام وکلای همکار با تصویب مجمع عمومی شرکا و بعد از تایید کانون وکلای دادگستری برابر مدلول ماده ۳ به اداره ی ثبت شرکت ها اعلام شده و مراحل آن در روزنامه ی رسمی کشور آگهی می گردد.

  • با گرد هم آمدن این استعدادها احتمالا کار به شکل بهتری پیش خواهد رفت.
  • به حکم قانون، برای ثبت موسسات داوری نیاز است تا حداقل دو تن از موسسان و شرکای موسسه داوری، دارای پروانه وکالت دادگستری باشند.
  • اداره ثبت شرکتها در زمان ثبت موسسات غیر تجاری دارای موضوع و فعالیت غیرمالی، می بایستی موضوع فعالیت موسسه را از اداره کل اطلاعات نیروی انتظامی استخبار نماید.

آموزش دیگر مختص سنین خاص و در زمینه های بخصوصی نیست و نیاز به آن گستره وسیعی دارد. تقاضانامه را باید تکمیل کرده، امضاء نمایید و دو سری از آن را ارائه نمایید. کامل نمودن فرم تقاضانامه ثبت شرکت در تهران و امضا توسط شرکا.

ثبت موسسه به صورت آنلاین چگونه انجام می­ گیرد؟

برای ثبت موسسه باید حداقل ۲ نفر عضو وجود داشته باشد و سرمایه موسسه باید مشخص شود. برای ثبت موسسه آموزشی لازم است حتما دفترمرکزی و اقامتگاه داشته باشیم. مجوزهایی که لازم است برای هرکدام از این موارد دریافت شود به تناسب موضوع متفاوت می باشد. موسسه آموزشی که برای ثبت نیازمند دریافت مجوز می باشد. هزینه ثبت موسسه آموزشی با توجه به موضوع اساسنامه، تعداد موسسین و سرمایه شرکت متفاوت خواهد بود. بله صفر تا صد خدمات ثبت موسسه آموزشی رو انجام میدیم فقط موسسه آموزشی مجوزی هست باید مجوز داشته باشید که بتونیم براتون انجام بدیم.

میزان سرمایه در ثبت موسسه

منظور از موسسات حقوقی موسسه هایی است که رابط بین وکیل و موکل میباشند . و در زمینه های امور وکالت توسط کارشناسان و وکلای حقوقی و رسمی دادگستری ایجاد میشوند . در شیوه داوری، طرفین اختلاف، موضوع مورد اختلاف خود را طی یک قرارداد به شخص ثالث مورد توافق ارائه می‌کنند و شخص ثالث در مقام داور به اختلاف رسیدگی کرده و رای صادر می‌کند.

ابتدا اسامی باید از لغت نامه دهخدا یا لغت نامه های معتبر فارسی استخراج شود و در شهر مورد نظر قبلا به ثبت نرسیده باشد . اولین حکم انحلال در مجمع عمومی فوق العاده توسط مدیر و یا مدیران انجام می شود. جلسات هیئت مدیره با حضور اکثریت اعضا تشکیل می شود و اکثریت آرا مشخص کننده تصمیمات موسسه می باشد. مجمع عمومی عادی هیئت مدیره را می تواند از بین اعضا و یا خارج از آن انتخاب نماید و مدیران برای مدت زمان محدود و یا نامحدود انتخاب می شوند. موسساتی نیز وجود دارند که هدف از تشکیل آنها، تقسیم سود حاصل میان اعضا خود یا غیر و جلب منافع مادی می باشد که از جمله می توان کانون‎ها‎ی فنی و حقوقی و … اشاره کرد. تهیه دفتر پلمپ از ابتدای سال مالی شرکت که ده روز پس از ارسال درخواست به دفتر شرکت ارسال می شود.

مستلزم به توضیح می باشد که تمام مراحل ثبتی موسسات غیر تجاری و ارائه ی مدارک موسسات به وسیله سامانه ی الکترونیکی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری انجام می پذیرد . اگر قصد فعالیت در زمینه‌هایی مانند فرهنگی، آموزشی، علمی، خیریه، ورزشی و حقوقی را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک موسسه غیرتجاری ثبت کنید. در موسسه غیرتجاری، هم می‌توانید کسب درآمد و سود داشته باشید و هم می‌توانید صرفا به امور خیریه و فعالیت‌های اجتماعی بدون کسب درآمد بپردازید.