سامانه تعیین نام شرکت موسسه حقوقی دادمهر

شما می توانید بعد از آمادگی کامل برای ثبت کردن کمپانی خود، از طریق شماره های درج شده در سایت با شرکت ثبت فوری تماس بگیرید. برای به سرانجام رساندن موضوع ثبت کمپانی مورد نظر خود باید تمام مراحل زیر را قدم به قدم و به دقت پیش بروید و در صورت اشتباه در یکی از مراحل، ثبت تایید نشده و باید تمام مراحل را از اول پیش بروید که باعث می شود مقدار زیادی از زمان و پول تاجر هدر برود. پس نصیحت ما برای تمام تاجران تازه کار این است که کار خود را به شرکت حقوقی متخصص در حوزه تاسیس شرکت ها بسپارید. پس از بررسی پرونده و تائید کارشناس و رئیس اداره پرونده به مرحله چاپ آگهی ثبتی شرکتها می رسد. در آگهی ثبتی تمامی مواردی که برای اداره ارسال شده است در آگهی ثبتی ذکر و به چاپ می رسد. بعد از تحویل آگهی ثبتی می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و چاپ روزنامه رسمی و کثیرالانتشار اقدام شود.

د- بعضی از کلمات در دسته ی کلمات ممنوعه قرار دارند که نباید از آن ها استفاده کرد کلماتی مانند ایران، کانون، تهران و سایر کلماتی که دولتی و ملی محسوب می‌گردند تأیید نخواهند شد. همچنین برای استفاده از نام شهرها و اماکن مختلف مجوز فرمانداری یا مراجع ذیصلاح لازم است. البته در مواردی خاص که نامهای انتخابی بسیار خاص بوده و مانند آن ها کمتر وجود داشته باشد احتمال پذیرش نام دو سیلابی نیز وجود دارد. نام شرکت به قدری دارای اهمیت است که در برخی موارد از کیفیت محصول نیز پیشی می گیرد. زیرا نام شرکت اولین چیزی است که در ذهن مخاطب آورده می شود و در استفاده های مجدد اولین چیزی که از محصول شما به یاد خواهد آورد نام شرکت شما است. نامی که برای شرکت خود انتخاب می کنید باید نام منحصربفردی باشد به این صورت که قبلا توسط شرکت دیگری به ثبت نرسیده باشد.

بعد از اینکه کامل متوجه شدید که چه نوع شرکتی باید ثبت کنید باید به سراغ تحقیق در خصوص شرایط تاسیس آن بروید. تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد. اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. ۲- حال وقتی شریک خود را انتخاب کردید باید موضوع فعالیت خود را نهایی کنید.

سامانه تعیین نام شرکت

همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید. پس از آنکه مدارک تکمیل شده از طریق مراکز پستی منتخب به اداره ثبت شرکتها ارسال می شود، معمولا بین 5 تا 7 روز کاری زمان لازم است تا کارشناسان اداره ثبت شرکت ها، مدارک ارسالی متقاضیان را بررسی نموده و شماره ثبت و شناسه ملی به شرکت تقاضا شده اختصاص دهند. و ثبت اختراعات را بر عهده دارد در تهران مستقر است و تمامی اظهارنامه های مربوط به خدمات ذکر شده به کارشناسان این اداره ارجاع می شود و همین موضوع یکی از دلایل طولانی تر بودن و بیشتر بودن هزینه ثبت برند و طرح صنعتی به نسبت خدمات تاسیس شرکت و انواع تغییرات شرکتها است. شرکت های تجاری در انواع مختلفی قابل تاسیس و ثبت بصورت قانونی در آگاه ثبت و سازمان ثبت شرکتها می باشند. هر کدام از انواع شرکتها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که می توان آن ها را با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، در تهران یا سایر شهر های ایران و حتی خارج از کشور ثبت کرد. همچنین میتوانید با ورود به صفحه ثبت برند خود را با سریعترین روش انجام دهید.

در صورت به کار بردن نام شخص در نام شرکت:

در ادامه گروه کارشناسان ثبت آراز به بررسی قوانین انتخاب اسم برند برای شرکت ها و سازمان ها خواهند پرداخت که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد. در این سامانه در بخش انتخاب نام ،می توان پنج نام را که با رعایت قوانین انتخاب شده است ،به ترتیب اولویت وارد نمود تا توسط کارشناسان اداره ثبت شرکت ها مورد بررسی قرار بگیرد و نام مناسب انتخاب گردد و به اطلاع متقاضی برسد . وقتی که در مورد پیشرفت یک کسب و کار برنامه ریزی می کنیم اولین اقدامی که باید انجام دهیم انتخابنام شرکتمناسب برای کسب موفقیت می باشد.

یکی دیگر از شرکتهای تجاری که با ارائه سهم به عموم مردم همراه است، سهامی عام می باشد. ثبت شرکت با سهامی عام به دلیل ارتباط با بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، قوانین و مراحل خاص خود را نیاز دارد و بهتر است تا با مشاوره و تجربه کافی به این حوزه وارد شوید. در این نوع شرکتها، بخشی از سرمایه توسط واگذاری سهام تامین می شود و نیاز به تهیه مدارک، و طی کردن مراحل خاص خود دارد.

کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. تعیین انتخاب نام شرکت و موسسات غیر تجاری که در گذشته سابقه ای نداشته اند و مدیران و موسسان آن قصد تاسیس آن را دارند. عاقلانه ترین کار این است که شما به عنوان مدیر یا موسس شرکت قبل از اقدام برای ثبت شرکت یک نام مناسب و مطلوب برای شرکت خود انتخاب کنید. اگر این پروسه در زمان مناسب انجام نشود ممکن است پس از ثبت شرکت تصمیم به تغییر نام شرکت بگیرید.

درصورتی که پرونده ارسال شده دارای نقص باشد می بایست پرونده مجدد تکمیل و نقص های اعلام شده رفع و ارسال گردد. برای تسریع مراحل کار، همه‌ی مدارک لازم را در زمان مصاحبه همراه خود بیاورید. کودکان زیر 18 سال نیاز ثبت تغییرات به تعیین وقت مصاحبه جداگانه ندارند، این در صورتی است که با حداقل یکی از والدین سفر نمایند. لطفاً قرار خود را طی 7 روز پس از دریافت ایمیل قرار تأیید نمائید، زیرا در غیر این صورت به صورت خودکار حذف خواهد شد!

خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک ثبت برند فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد. به همین دلیل می توانید قبل از اقدام از چند موسسه قدیمی استعلام بگیرید تا با خیال راحت بهترین موسسه را انتخاب کنید. ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.

کلیه مراحل بصورت کاملا واضح به شما اطلاع داده می شود و در هر لحظه می توانید با ما در ارتباط باشید. در این ثبت سامانه ای کلیه مشخصات افراد اعم از سهامداران و اعضا هیئت مدیره به همراه کلیه اطلاعات شرکت اعم از آدرس، مقررات و قوانین، مزان سهم الشراکه و حق امضا و غیره در این سامانه ثبت می گردد. طبق بند 138 بخشنامه‌های ثبتی، هنگام ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری جدیدالتأسیس، می‌بایست دقت لازم به عمل آورده شود تا نام انتخاب‌شده پیشتر به ثبت نرسیده باشد. لذا نام‌های درخواستی متقاضیان نباید دارای هیچ‌گونه پیشینه‌ی تشابه یا نظیر آن در بانک اطلاعاتی اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری باشد؛ بدین منظور می‌توان به آدرس پایگاه اینترنتی مراجعه نموده و نام پیشنهادی خود را جستجو کرد.

  • ثبت شرکت در رشت ، برای سهامداران و مدیران شرکت ، ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند.
  • چون سابقه شرکت رو هم برای مهاجرت در سال بعد لازم خواهم داشت، لازمه که از نظر حقوقی،آفیسر وقتی سابقه شرکت رو بررسی میکنه توجیه پذیر باشه.
  • بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود.
  • انتخاب یک نام مناسب برای شرکت مستلزم اطلاعات زیادی در این مورد می باشد.

از بین این 5 نفر باید 3 نفر به عنوان سهامداران اصلی و 1 نفر به عنوان بازرس اصلی و 1 نفر به عنوان علی البدل تعیین می گردد. اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر ثبت شرکت در تهران نوع شرکتی برای شما ممکن است مناسب نباشد. ثبت شرکت چیست؟ چه زمانی و چگونه برای ثبت شرکت اقدام کنیم؟ این سوالات و چالش هایی است که برای بسیاری از مخاطبان ما پیش می آید.

مدارک لازم جهت تغییر نام شرکت

تمامی این شرکت ها و موسسات در سطح کشور خدماتی را ارائه می کنند یا اینکه محصولات خود را به فروش می رسانند. برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. چنانچه قصد دارید تا اقدام به استعلام اطلاعات هویتی یک شخص حقوقی اعم از شرکت یا موسسه نمایید، بخش اطلاعات عمومی شخصی حقوقی سامانه جامع ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وارد کردن شناسه ملی شخص حقوقی مورد نظر به اطلاعات هویتی وی دست رسی یابید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در روزهای اداری با موسسه تماس بگیرید. خیر دوست عزیز هزینه هر دو علی الرغم پیچیده تر بودن پروسه ثبت موسسه،در موسسه ما یکسان هستش. ابتدا باید ذکر کنیم که هزینه آگهی روزنامه ها متغییری از تعداد کادر و بزرگی آگهی می باشد. بعد از تحویل مدارک در قالب پاکت مخصوص به پست، پس از سه الی ۵ روز در سامانه مشخص می گردد که شرکت شما ثبت شده یا خیر. بعد از آنکه نام شرکتتان تایید شد شما باید از اوراقی که سایت به شما می دهد 2 نسخه پرینت بگیرید و به امضا تمامی سهامداران برسانید.

هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت

نحوه انتخاب اسامی سه سیلابی ایرانی و ویژگی هایی که یک اسم شرکت باید داشته باشد. سوالم اینه که آیا نیاز به سوء پیشینه هست یا نه؟ و سوال بعدیم اینه که نیاز هست ما به اداره مراجعه کنیم یا کل کارها رو شما انجام میدین. با توضیحاتی که دادین به نظر میاد شرکت محدود برای شما مناسب تر هستش برای ثبت این نوع شرکت 2 نفر عضو نیاز دارید که مدت زمانش هم حداکثر 2 هفته کاری زمان می بره. سلام من با یه شرکتی به صورت پروژه ای در زمینه کامپوتر کار می کردم الان می گن طبق قانون جدید شرکتشون باید به صورت حقوقی قرارداد ببندن و به شخص دیگه پروژه نمیدن. من خیلی عجله دارم می خواستم ببینم چه نوع شرکتی برای من مناسب هست و میتونم این شرکت رو زیر یک ماه ثبت کنم یا نه.