امکان جستجوی نام های بیگانه و غیربیگانه در سامانه سردر اصناف فراهم شد

از طرفی این اداره حمایت حقوقی و قانونی از مالکیت معنوی اختراع ها طرح های صنعتی و علامت های تجاری را نیز بر عهده دارد. اما در رویه موجود اداره ثبت شرکتها حداقل سرمایه ثبتی مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز همان یک میلیون ریال مورد نیاز است. پس از شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو محبوب ترین شرکتهای ثبت شده است. نسبت به شرکت با مسئولیت محدود دارای اعتبار بیشتری بوده و اغلب برای افرای که امور عمرانی ، بازرگانی ، شرکت های بیمه ، تولیدی و … انجام می دهند مناسب است. علاوه بر آن اخذ وام و تسهیلات بانکی و همچنین نقل و انتقال سهام در آن آسان تر است. برای اطلاع از سایر مزایای شرکت سهامی خاص و دلایل محبوبیت آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند.
  • طبق تحقیقات انجام شده ، شرکت هایی که در انتخاب نام خود دقت زیادی به خرج داده اند ، نسبت به شرکت هایی که از نام های کلیشه ای و تکراری استفاده کرده اند بسیار موفق تر بوده اند.
  • نامی محدود کننده برای شرکت در نظر نگیرید، به عنوان مثال شما الان در زمینه ی تولید لیوان فعالیت می کنید و کلمه ی لیوان را در نام شرکت ذکر می کنید، اگر چند مدت بعد تصمیم بگیرید تولیدات سایر ظروف را در برنامه ی کاریتان قرار دهید، اسم انتخاب شده فعالیت شرکت را محدود خواهد کرد.
  • با توضیحاتی که دادین به نظر میاد شرکت محدود برای شما مناسب تر هستش برای ثبت این نوع شرکت 2 نفر عضو نیاز دارید که مدت زمانش هم حداکثر 2 هفته کاری زمان می بره.
  • در واقع منظور از تغییرات شرکت، هر گونه تغییر در مفاد و مواد اساسنامه و یا هیئت مدیره میباشد.

و بسیاری از تجار خارجی نیز برای راه کسب و کار در ایران ابتدا در مناطق آزاد سرمایه گذاری می کنند. مناطق آزاد ایران شامل مناطق ماکو، اروند، چابهار، ارس، قشم، کیش و انزلی می باشد. یکی از بزرگترین نقاط قوت شرکت ها در مناطق آزاد معافیت مالیاتی می باشد. 4- برای تشکیل شرکت های نسبی باید حداقل 2 نفر سهامدار در ابتدای تاسیس وجود داشته باشند. نحوه فعالیت سهامداران در این شرکت ها وابسته به مقدار سهامی که در شرکت قرار داده اند دارد بدین صورت که فقط به نسبت سهام خود می توانند در امور دخالت کنند و در تصمیم گیری های کلان نقش داشته باشند و همچنین نسبت به بدهی و قروضی که برای شرکت بوجود می آید نیز به همین میزان باید دخالت کنند.

لذا تهران ثبت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص بهترین وکلای ثبتی این مهم را در راستای خدمت رسانی درست، دقیق و بموقع به آنان، لحاظ داشته است. هزینه ثبت یک شرکت به میزان افراد، میزان حجم موضوع درج شده در اساسنامه و روزنامه رسمی، میزان سرمایه اولیه و … هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود مقدار بسیار کمی آنهم بخاطر هزینه روزنامه رسمی از سهامی خاص پایین تر است. تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد هفت گانه ایران شامل کیش، قشم، انزلی، چابهار، ارس، اروند و ماکو، به دلیل جذابیت های زیادی که دارد همیشه دارای متقاضیانی زیادی بوده است. بدون تردید مهمترین جذّابیت تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری در ایران، بهره مندی از معافیت های مالیاتی است.

مشاوره ثبتی

در قانون تجارت ایران برای ثبت شرکت‌های گوناگون مدارک مستقلی در نظر گرفته شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تهیه برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما شیوه تنظیم رسمی آنها با هم متفاوت است. همچنین طبق قانون، اداره ثبت شرکت‌ها قائم‌مقام دفاتر اسناد رسمی کشور است و در نتیجه برای تنظیم اسناد و مدارک خود نیازی نیست به دفترخانه‌ها رجوع کنید. با فراهم شدن امکان ثبت آنلاین شرکت دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان وجود ندارد.

بعد از ورود اطلاعات و تعیین نام شرکت و تنظیم مستندات، می بایست مدارک هویتی اعضا و مستندات تنظیم شده توسط ما، شامل اساسنامه، تقاضانامه و شرکت نامه و …. در پاکت مخصوص تاسیس شرکت قرار داده شده و تحویل مراکز پستی تعیین شده توسط اداره ثبت اسناد شود. سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد.

نمونه اسم شرکت سه سیلابی

چاپ آگهی در روزنامه رسمی و درج آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز جزو مخارج این کار هستند. به این فهرست باید پست مدارک، واریزی‌های اداره ثبت، حق‌الوکاله و پلمب دفاتر را نیز اضافه کرد. همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام ثبت برند سهامداران است. بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها برای شما محاسبه می‌شود.

روزنامه کثیرالانتشار مذکور روزنامه ای است که توسط مجمع عمومی موسسین انتخاب می شود تا آگهی های شرکت و دعوت از مجامع عمومی و هیات مدیره شرکت برای تشکیل جلسات و اتخاذ تصمیمات در آن منتشر شود. کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید. از این رو بهترین روش برای ثبت شرکت، تماس یا ارتباط با مشاوران ما بصورت رایگان می باشد که از نظر حقوقی و اداری کلیه مراحل را برای شما بررسی کنند. نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم. بعد از انجام این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکتها از شما بخواهد مدارک را برای آنها ارسال کنید. انتخاب مدیران و بازرسان و تصویب اساس‌نامه و شرکت‌نامه در این جلسه انجام می‌گیرد.

سامانه تعیین نام شرکت

جهت ثبت شرکت های تعاونی، ابتدا باید موافقت با نام پیشنهادی از طریق وزارت تعاون طی تقدیم نامه ای جداگانه درخواست گردد. استفاده از کلماتی از قبیل بنیاد، انجمن، کانون، تشکل، بانک، بهزیستی، بهداشت، گمرک، ارشاد، تبلیغ، تبلیغات، فرهنگی، هنری، صندوق قرض الحسنه، لیزینگ و غیره در نام شرکت یا موسسه مستلزم اخذ ثبت تغییرات مجوز از مراجع ذیصلاح است. برای انتخاب نام شرکت مناسب می توانید از اسامی خاص با تعداد بالا به طور مثال آراد ،آریا و سپهر استفاده کنید. یک sms حاوی کد تایید برایتان ارسال شده است لطفا کد تایید را در این بخش وارد کنید. در واقع معیاری برای سنجش توانایی های مختلف یک شرکت برای انجام پروژه های مختلف است.

اشخاص حقوقی نیزمانند اشخاص حقیقی دارای نام می باشند.هرشرکتی باید نام خود را براساس نحوه ی تشکیل ، نوع سرمایه و موضوع فعالیت انتخاب کند تا عملکرد خود را از دیگران جدا و متمایز سازد. در ثبت شرکت باید توجه کرد بابت برخی موارد باید هزینه هایی پرداخت کرد این هزینه بسته به تعداد اعضا و حتی موضوع فعالیتی شرکت و نوع شرکت مختلف می باشد . نام تجاری دارای هویت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از نام کالا و شرکت جدا می باشد.هم چنین نام چیزی بالاتر از اسم ها،علامت ها و شعارها می باشد.

موارد ثبت شده بایستی کاملاً دقیق و بدون غلط باشد، زیرا ورود به بخش ویزا منحصراً با کنترل دقیق نام و مشخصات پاسپورت انجام میشود. سفارت آلمان در تهران همواره در تلاش است شما را در اسرع وقت از وقت مصاحبه‌ای که برای درخواست ویزا برایتان تعیین می شود، مطلع سازد. از بکار بردن کلماتی مانند دولتی، ملی، سراسری و … در نام شرکت خودداری کنید. نام انتخاب برای شرکت ها باید نام کاملا فارسی بدون ریشه عربی و لاتین باشد. والله که جای تشکر داره از این همه سعه صدر که چقدر کامل همه جزییات را توصیح داده اید سوال خاصی ندارم فقط بعنوان تشکر این پیام را خواستم بدم خدمتتون. ✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه.

زمانی که اوراق را به پست تحویل می دهید حدوداً ۲ روز کاری زمان می برد که اوراق به اداره ثبت شرکت ها برسد. در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد.

ثبت شرکت ارزان

نظر کارشناسان اداره ثبت حدوداً ۷ تا ۱۵ روز کاری بعد از ارسال فیزیکی اوراق به اداره روی سامانه نمایان می شود. رئیس دایره حقوقی که به صورت تفکیک شده هر شخص برای یک دایره انتخاب شده اند بعد از بررسی کارشناس ارشد پرونده را به صورت کلی مورد بررسی قرار می دهد و بعد از چک کردن نهائی آن را برای انتشار آگهی ثبتی و یا اعلام ابلاغیه های رد یا نقص جهت رویت متقاضی بر روی سامانه ارسال می کند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که انجام امور ثبتی نیاز به یک تخصص و مشاوره می باشد که قبل از اقدام باید ثبت شرکت شما با موسسه ثبتی وحقوقی ذهن ناب تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را در این امر راهنمایی کنند. دیگر برای ثبت شرکت مثل گذشته از رفت و آمد های اداری خسته کننده خبری نیست، تمامی فرآیند ثبت شرکت در تهران ثبت بصورت الکترونیکی انجام می گیرید یعنی کافیست از مدارک خود عکس بگیرید و از طریق سامانه ما ارسال نمایید. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند.

حتما حتما این نکات را که با دقت نوشته شده است بخوانید تا با چشمان باز برای تاسیس شرکت خود اقدام کنید. برای دریافت لیست اسامی پیشنهادی لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس خود را ارسال نموده تا کارشناسان خدمتتان تماس بگیرند. وقتی در نام شرکت از مهندسی یا مهندسین استفاده میشود حتما باید مدرک مهندسی داشته باشند و برای به کار بردن نام مهندسی در نام شرکت یک مدرک مهندسی و در صورت به کار بردن مهندسین حداقل دو مدرک مهندسی نیاز است و برای ثبت شرکت باید در مدارک پیوست موجود باشد.