سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم . هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد. من میخوام ی شرکت عمرانی بزنم و کار بگیرم اجرا کنم الان میخوام از کارهای کوچیک شروع کنم و انشالله بعدش پروژه های بزرگ بگیرم خواستم بدونم چ نوع شرکتی بزنم سهامی محدود یا سهامی خاص یا…. پس از آن مدارک توسط مؤسسه بررسی شده، صورتجلسات صادر و اقدامات مورد نیاز از طرف نخستین ثبت به عنوان وکیل پرونده به نیابت از شما انجام می گردد، سپس مدارک توسط کارشناسان فوق حرفه ای مجموعه به سازمان و ارگان مربوطه ارسال شده و کارشناس پرونده تا زمان حصول نتیجه پیگیر کار شما می شود.

  • برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
  • در این قسمت می توانید 5 نام را به ترتیب اولویت درخواست نمایید.
  • همچنین مدت زمان ثبت بین 10 الی 15 روزکاری که آن نیز بستگی به تهیه مدارک ثبت شرکت شما و تحویل به موقع آن به کارشناسان ما دارد.
  • همچنین به هنگام ثبت شرکت تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید.

نوع شرکت به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله آنها میزان مسئولیت های اعضا یا همینطور تعداد شرکای آن است که شما با مطعه این مقاله و بررسی تک تک انواع شرکت میتوانید بدول مشکل انتخاب خود را انجام دهید. البته در صورتی که فردی اقدام به فعالیت تجاری دارد و تا کنون آن را به ثبت نرسانده از قانون تخطی کرده و از سوی قانون به پرداخت جریمه محکوم می شود . باید نوع کاری رو که تصمیم دارید با این شرکت انجام بدین رو به ما بگید که ما بتونیم موضوعی که شامل فعالیت بازرگانی باشه رو هم به شما معرفی کنیم. این دقیقا یکی از بهترین و مهم ترین خدماتی است که یک کارشناس خبره باید در هنگام انجام خدمات شما باید برای شما انجام دهد.

هم چنین روز و ماه سال مالی هر شرکت در این قسمت مشخص می گردد که معمولاَ یکم فروردین هر سال می باشد. طبق ماده 1 دستورالعمل مزبور، متقاضیان ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها و موسسات غیرتجاری باید اطلاعات مورد نیاز را بر اساس فرم های موجود در سامانه جامع وارد نموده و پس از پذیرش نهایی درخواست، از طریق سامانه نسبت به دریافت کد پیگیری یکتای پرونده تشکیل شده در سیستم اقدام نمایند. در این بخش نام و نام خانوادگی و اطلاعات شخصی که درخواست کننده تأسیس شرکت یا مؤسسه می باشد ثبت می شود. جایی که شرکت می بایست در آنجا به ثبت برسد «واحد ثبتی» اداره ثبت شرکتها می باشد. ابتدا می بایست اطلاعات مربوط به درخواست کننده را در این فرم کامل نمایید.

شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است. شرکت‌های با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می‌شوند و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود. در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند. تشکیل این گونه شرکت‌ها با سرمایه‌ای اندک نیز امکان‌پذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام وجود ندارد. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود طبق قانون محدودیتی ندارد. با وجود این، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است که باید تمام آن پیش از ثبت قانونی شرکت فراهم شده باشد.

وقتی که شرکتی به ثبت می رسد، مزایای بسیاری برای ما خواهد داشت. از جمله این مزایا میتوان به اعتبار حاصل از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها نام برد. همچنین برای اینکه بتوانیم با شرکتهای ثبت شده دیگر داد و ستد انجام دهیم، باید از صحت ثبت شرکت آنها اطلاع پیدا کنیم که راه آن استفاده از لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره پیگیری ثبت تغییرات شرکت ثبت شرکت ها در سایت های دولتی کشور است. یکی از اشخاص دارای سمت در شرکت و یا وکیل رسمی شرکت ابتدا به شورای حل اختلاف مراجعه نموده و جهت اخذ نامه از اداره مذکور خطاب به اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید سپس با در دست داشتن این نامه و مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری نسبت به اخذ لیست مربوط اقدام دهند.

نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

قابل ذکر است، تنها از طریق کد پیگیری که در هنگام ثبت شرکت به شما داده می شود می توانید کلیه ی مراحل ثبت شرکت خود را از طریق سامانه پیگیری و رصد کنید. لذا می بایست کد رهگیری را تا آخرین مرحله ثبت شرکت نزد خود نگاه دارید. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از 8 قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد . ۵-ارسال صورتجلسه به سازمان ثبت شرکتها جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. با ثبت شرکت های سهامی عام این امکان را افراد عام فراهم میکنید تا سهم شرکت را برای فروش گذاشته و مردم عام می توانند سهام شرکت سهامی عام شما را که در بانکها برای فروش گذاشته اید خریداری و با پرداخت هزینه ی مشخص شده به شرکت از سهم شما برخوردار شوند.

سایت ثبت شرکت ها

کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد . خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید . برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد. در این مرحله کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک، نشانی تارنما باید به طور دقیق وارد شود.

هزینه و زمان ثبت شرکت

کافیست همین الان تلفن را بردارید و از چند کارشناس و مشاوره معتبر سوال کنید. متوجه می شوید که زمانی که شما سرگرم کسب و کار خود هستید چه قوانینی در حال بوجود آمدن هستند. احتمالا برای شما سوال است که شرکت فوری یعنی چه، مگر چند نوع شرکت می توانیم ثبت کنیم؟ ممکن است در برخی موارد نیاز داشته باشید که خدمات سریعتری دریافت کنید.

برای انتخاب اسم مناسب هم برای شرکت شما باید نام انتخابیتون حداقل three سیلابی باشه که امکان ثبت داشته باشه. خیر، شما در زمان ثبت شرکت خود اجباری برای ارائه آدرس اداری تجاری ندارید. ثبت برند درواقع در این بخش کسی از شما آدرسی که قابل بازدید باشد را طلب نمی کند. اما در ادامه برای تشکیل پرونده ای مالیاتی ممکن است کارشناسان مالیاتی از شما دفتر آماده شده بخواهند.

کارشناسان دایره حقوقی اصولاً افراد تحت آموزش می باشند و در مرحله اول آموزش در داده آماری دوره ای را سپری کرده اند. کارشناسان دایره حقوقی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به تحلیل موارد قانونی امور ثبتی می پردازند و با اطمینان به این موضوع که مدارک در داده آماری مورد بررسی قرار گرفته است اصل موارد قانونی را مورد بررسی قرار می دهند. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید.

این نکته برای شریک ضامن حائز اهمیت است که در مقابل تمام بدهی ها .و قروضهای شرکت مسئول است حتی اگر این بدهی ها بیشتر از دارای و سرمایه شرکت باشد. اعضای شریک با مسئولیت محدود کسانی هستند که فقط مسئولیت سرمایه ای هستند که گداشته اند و این نکته باید رعایت شود که در اسم شرکت باید شرکت مختلط قید شود. برای ثبت شرکت تضامنی لازم است که تابعیت و سکونت داخل ایران را داشته باشید ،میبایست ﻳﮑﻲ ﺍﺯ پیروان ﺍﺩﻳﺎﻥ ﺭﺳﻤﻲ کشور ایران باشید ، و ﺻﻼﺣﻴﺖ فردی داشته باشید و ﺳﺎﺑﻘﻪ ﭼﮏ ﺑﺮﮔﺸﺘﻲ نداشته باشید و هیچگونه ﺑﺪﻫﻲ ﺑﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻱ و دولتی نداشته باشید و …

پس از این مرحله موسسان از طریق روزنامه‌ای که در آن اعلامیه پذیره نویسی را منتشر نمودند، از پذیره نویسان برای شرکت در مجمع عمومی موسس دعوت به عمل می‌آورند. مدیریت این شرکت ها، به علت مسئولیت بالایی که شریک ضامن در برابر دیون شرکت دارد، بر عهده شریک ضامن است. در صورتی که شرکای ضامن متعدد باشند، مدیریت شرکت بسته به قرارداد و توافق بین آنها خواهد بود. می توانند به صورت جمعی مدیریت شرکت را بپذیرند یا یکی از این شرکا با توافق تمام آنها، به عنوان مدیر شرکت انتخاب شود.شریک مسئولیت محدود در این شرکت اجازه مدیریت ندارد اما حق نظارت دارد. میخوام یک شرکت ثبت کنم تنها برای خودم با مسئولیت محدود و این کار رو میخوام با دو عضو بکنم (خودم و دیگری).

3- در واقع مدیر در شرکت های نسبی مانند وکیل عمل می کند و باید از حق و حقوقی شرکت دفاع کند و باید پاسخگوی هیئت مدیره و سهامداران باشد. 2- تعداد اعضایی که برای شروع حتما باید در اساسنامه درج شود تعداد 7 نفر می باشد.اولین اساسنامه شرکت باید در جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی مورد تایید قرار بگیرد. پس ابتدا کسب و کار خود را بررسی کنید تا از بین انواع شرکت هایی که وجود دارد مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، سپس به نحوه این نوع ثبت شرکت شرکت دقت کنید تا به بهترین شکل این کار را انجام دهید. من جمله آنها راهنمای حقوقی ، راهنمای ورود اطلاعات در حوزه تعیین نام ، قوانین و ممنوعیت های بکار گیری از اسامی ، دستور العمل تعیین نام ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ، آیین نامه های اجرایی ، اصلاحیه ها و در آخر لیستی از نام های رد شده و تایید شده در فرهنگ لغت های مورد تایید می باشد . قیمت ثبت شرکت بستگی به نوع شرکت و اینکه ثبت شرکت در چه نوع منطقه ای است متفاوت است.