سامانه ثبت شرکتها Irsherkat Ssaair

در سال 1400 و طبق آخرین قوانین ” فقط تصویر مدارک شناسایی اعضا ” مورد نیاز است. شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد. برای شما قرارداد معتبر در زمینه ثبتی شما تنطیم و به شما ارائه خواهد شد. تعیین حق امضا در شرکت که می‌تواند برای یک یا چند نفر به صورت همزمان تعریف شود. با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن.

اما اگر اقدام به تغییر آدرس نموده باشد، در این قسمت قابل مشاهده نخواهد بود و برای مشاهده تغییرات شرکت، باید با اطلاعاتی که در این صفحه بدست آورده اید به سایت روزنامه رسمی مراجعه و از طریق آن تغییرات شرکت یا موسسه غیر تجاری مورد نظر خود را جستجو و مشاهده نمایید. با تکثیر فعالیتهای تجاری قدمی استوار و موثر برداشتن در این زمینه یک کار بسیار مهم می باشد و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در یزد از اولین قدم های این زمینه محسوب میشود. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در یزد با حداقل دو شریک بالای 18 سال بنیان میگردد که بایدعضو هیئت مدیره نیز باشند. این شرکت‌ها باید تغییرات را به تایید پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار برسانند و سپس ثبت تغییرات شرکت را به همراه اصل مدارک و مجوز به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنند. در این مرحله شما باید یک پرینت از اوراق چاپی در سامانه تهیه نمایید و به امضاء سایر اعضای شرکت برسانید.

ثبت شرکتها سامانه

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. این سایت برای تاسیس شرکت، ثبت صورتجلسه تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر ثبت تغییرات قانونی، اظهارنامه دفتر ثبت تجاری، درخواست کدفراگیر، استفاده می شود. همه این خدمات را هلدینگ ملاصدرا در اسرع وقت برای مودیان محترم مالیاتی کشور انجام می دهد.

سامانه خدمات اداری آنلاین ثبت

ثبت شرکت سهامی خاص که در چارچوب فعالیت بازرگانی است پیشنهاد می گردد چناچه برای آگاهی از پروسه ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی با کارشناسان ما در تماس باشید . با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکتها رهگیری و پیگیری آن فقط از طریق سامانه امکان پذیر می باشد. بعد از ارسال اوراق به اداره و پس از اعلام نظر کارشناسان اداره ثبت تمامی موارد ارسال شده بررسی می گردد و طی شماره پیگیری که به متقاضی تحویل داده می شود قابلیت پیگیری دارد. شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از نحوه سامانه ثبت شرکتهاو همچنین مشاوره در زمینه هایثبت شرکت،ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت و دیگر امور ثبتی ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرمایید. تاسیس شرکت نسبی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. دلیل اصلی انتخاب شرکت نسبی در ایران جلب اعتماد مشتریان است، زیرا مسئولیت شرکا در قبال پرداخت بدهی‌ها موجب اطمینان افراد می‌شود.

  • پس از انعقاد قرارداد بصورت حضوری یا آنلاین، کارشناسان و تیم حقوقی آگاه ثبت مدارک مورد نیاز را به شما اطلاع داده و بررسی های لازم را انجام می دهند.
  • لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد.
  • دستور جلسه می بایستی بصورت مشخص و مصرح در آگهی دعوت بیان گردد .
  • سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است.
  • با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن.
  • لازم به ذکر است که شرکت سهامی خاص را می‌توان پس از طی مراحلی به شرکت سهامی عام تبدیل نمود.

حداقل زمانی که می توان یک شرکت را ثبت کرد در بهترین حالت تا مرحله درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی می تواند ق4 تا 5 روز هم باشد. این زمان بستگی به ثبت سریع در سامانه و تایید نام و تحویل سریع مدارک به پست و .. معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی 72 ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد. ثبت شرکت در تهران شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. دقیقا شما برای گسترش کسب و کارتون نیاز به داشتن شخصیت حقوقی و شرکت دارید که برای این نوع شرکت دو نفر عضو هم کافیه و دردسرهای زیادی هم نداره.

شرکت‌های مختلط غیر سهامی بین چند شریک با مسئولیت محدود و چند شریک ضامن بدون انتشار سهام شکل می‌گیرند. مسئولیت گروه اول به میزان آورده‌شان است، اما گروه دوم مسئول تمام قرض‌هایی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی‌های مجموعه پدید بیاید. اختیار انتخاب مدیران در دست شرکای ضامن و حق نظارت بر عملکرد آنها بر عهدۀ شرکای با مسئولیت محدود است.

رتبه بندی شرکت ها

این امر باید در ظرف ماه اول ثبت شرکت و توسط اداره ی ثبت محل یا جانشین آن، بسته به مورد، در مجله ی رسمی دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلی شرکت، به خرج خود شرکت انجام گیرد (ماده ی 6 نظامنامه ی قانون تجارت وزارت عدلیه و تبصره ی آن). اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه 10 اسفند 1327 وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود. در حقیقت دفتر ثبت شرکتنامه در این مورد به منزله ی دفتر اسناد رسمی می باشد.

بنابراین ممکن است در یک موضوع واحد از فرم واحدی استفاده نشود و پس مطالب مندرج در این قسمت صرفاً جنبه ارشادی خواهد داشت. جهت اخذ مشاوره حقوقی رایگان عدد ۴ را به ۰۲۱۴۳۹۰۲۰۰۰ پیامک پیامک کرده یا اینجا کلیک نمائید. توجه کنید که این بازرس ها نباید از افراد خانواده سهامداران باشند. 2- به فروش رساندن کالا در مناطق ویژه اقتصادی فقط ویژه ی تبعیت های خارجی است اما در مناطق آزاد فروش محصولات هم برای تبعه های خارجی و هم داخلی امکان پذیر است. 4- اگر سهم دانشگاه پنچاه درصد یا بیشتر باشد، شرکت دانش بنیان، شرکتی دولتی محسوب می شود.

ثبت انواع اشخاص حقیقی و مؤسسات غیر تجارتی و کلیه خدمات ذیل تا رسید پذیرش اینترنتی و ورود اطلاعات آنها نیز در سامانه ثبت شرکت ها صورت می گیرد . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . لازم به ذکر است برای ثبت اسم شرکت، باید پنج نام برای شرکت خود انتخاب نمایید و به ترتیب اولویت در سامانه ثبت شرکت وارد کنید تا از بین آن ها یکی مورد تایید قرار گیرد. برای ثبت شرکت‌های بازرگانی و فعالیت در زمینۀ واردات و صادرات، ارائه کارت بازرگانی الزامی است. گفتنی است که برای دریافت کارت بازرگانی به مدرک دیپلم نیاز دارید. بعد از تکمیل اطلاعات و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه و اخذ تاًییدیه ی پذیرش، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تأییدیه ی پذیرش ارسال نمایید و از مراجعه ی حضوری به منظور تحویل مدارک ثبت شرکت خودداری کنید.

بعنوان مثال برای شرکت سهامی خاص به حداقل دو شریک سهامدار و دو عضو غیر سهامدار که مجموعه 5 نفر می شود و ثبت شرکت بامسئولیت محدود به حداقل یک شریک که مجموعا دو نفر خواهید شد نیاز دارید. شرکت های تجاری در انواع مختلفی قابل تاسیس و ثبت بصورت قانونی در آگاه ثبت و سازمان ثبت شرکتها می باشند. هر کدام از انواع شرکتها، مزایا و معایب خاص خود را دارند که می توان آن ها را با بهترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن، در تهران یا سایر شهر های ایران و حتی خارج از کشور ثبت کرد. همچنین میتوانید با ورود به صفحه ثبت برند خود را با سریعترین روش انجام دهید.

در صورتی که زمان کافی داشته باشید و مدتی در این خصوص تحقیق کنید. امکان دارد بتوانید روند ثبت در سامانه ثبت شرکتها را یاد گرفته و شرکت خود را تاسیس کنید. طبق قانون اگر شرکت ها در مناطق آزاد طبق قانون موارد قانونی مالیاتی خود را رعایت کندد تا 20 سال می توانند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند.پس اگر در مناطق آزاد شرکت ثبت کردید توجه زیادی به فعال بودن جواز، کد اقتصادی ، پلمپ دفاتر و خیلی مهم تر از همه اظهارنامه مالیاتی داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که با شرکت سهامی متفاوت می باشد این است که موسسه نیازی به واریز مبلغی از سرمایه شرکت ندارد.شرکت بازرگانی1- شرکت های بازرگانی به جهت انجام صادرات و واردات کالا استفاده می شوند. در حال حاضر در کشور ایران به دلیل بصرفه بودن صادرات تقاضای زیادی برای شرکت بازرگانی دارند. ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند.

پیش از ثبت سهامی خاص می بایست حداقل ۳۵٪ از سرمایه شرکت در حسابی به نام شرکت در آستانه ی تاسیس واریز شود. لازم به ذکر است که شرکت سهامی خاص را می‌توان پس از طی مراحلی به شرکت سهامی عام تبدیل نمود. هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود بدون پرداخت هزینه روزنامه رسمی حدودا 800 هزار تومان و هزینه ثبت شرکت سهامی خاص 900 هزار تومان در موسسه میزان می باشد. لازم به ذکر است که هزینه ثبت شرکت در سال 1400 طبق میزان موضوع شرکت تعداد اعضا و سرمایه شرکت متغییر می باشد. بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع شرکتی ثبت کنید باید نام شرکت و موضوع فعالیت را انتخاب کنید.

تعیین سمت شامل یکی از موارد مدیر عامل یا رییس هییت مدیره و … با تکمیل این فرم با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص باز می شود. آورده‌های غیرنقدی اعضای شرکت باید با نظارت کارشناسان دادگستری و حضور خود شرکا ارزیابی ثبت برند تجاری و قیمت‌گذاری شوند. به این کار اصطلاحاً تقویم کردن گفته می‌شود و سند حاصل از آن را تقویم‌نامه می‌نامند. در صورتی که تعداد افراد بیش از حد معینی باشد، باید فرم مشخصی را در سامانه دانلود کرده و نام های خود را در آن وارد کنند.

افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … سامانه ثبت شرکت ها، از جمله سامانه های راه اندازی شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که امکان استفاده از خدمات مختلفی را برای شخصیت های حقیقی و حقوقی را فراهم نموده است.