آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور همراه تلفن اداره ثبت

برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد. در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود. برند شرکت در واقع اسم، نشان یا عبارتیست که در کالاها یا خدمات یک شرکت تحت آن نام به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

ثبت شرکتها

ثبت شرکت سهامی خاص رواج بسیاری دارد و افراد زیادی به تاسیس این شرکت مبادرت می کنند. این نوع شرکت، سهامداران خود را به اندازه مبلغی که سرمایه گذاری می کنند در سود و ضرر شریک می کند. ثبت شرکت یعنی این که فعالیت تجاری خود را رسمی کرده اید و طبق مفاد انجام این کار به سادگی می توانید قراردادهای کوچک و بزرگ را با دیگر سازمان ها جهت ارائه خدمات و محصولات خود ببندید.اگر می خواهید به فعالیت اقتصادی و تجاری خود اعتبار ببخشید بایستی حتما به فکر تاسیس شرکت باشید. در این مقاله به مهم ترین مزایای ثبت یک شرکت که می تواند برای افراد به همراه داشته باشد اشاره کرده ایم، هم چنین مدارک و مراحلی که می بایست برای انجام این کار انجام دهید را نیز آورده ایم، پس با ما همراه باشید.

شرایط ثبت شرکت در تهران

برای اینکه بتوانید از تسهیلات بانکی استفاده کنید و همچنین در مزایدات و مناقصات حضور یابید و قرارداد عقد کنید باید میزان سرمایه شرکت مشخص باشد. در انتخاب نوع شرکت باید دقت کنید و با توجه به نوع فعالیت اقتصادی شرکت که یک امر مهم است و در آینده اختیارات شرکت را تحت تاثیر قرار میدهد مسیر را طی کرد . (تعداد سرمایه گذاران شرکت نباید کمتر از ۳ نفر باشد.) لازم به این است که گفته شود شرکتتان را میتوانید با دو نفر هم به ثبت برسانید در صورتی که یک نفر نائب ریس شود و فرد دیگر مدیر عامل و رئیس. اطلاعت هویتی فرد به همراه میزان سهام وی و همچنین سمت به عنوان هیئت مدیره و سهامدار نیز باید مشخص شود . کارت بازرگانی در حقیقت مجوزی می باشد جهت امور صادرات و و اردات شما.

باید توجه داشته باشید که ثبت شرکت با ثبت شرکت نامه متفاوت بوده و موارد و مراحل و حتی دفاتر آن متفاوت خواهد بود. مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد . فعال می شود و لازم به ورود اطلاعات است .برای ذخیره اطلاعات وارد شده دکمه ذخیره را وارد نمایید . اگر دکمه حذف یا انصراف را بفشارید کلیه اطلاعات و مدارک ارسالی شما حذف خواهند شد . در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید.سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.

  • همواره شروع هر نوع فعالیت، تجارت و کسب و کاری با هزینه هایی همراه است و تاسیس شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست.
  • درخصوص ثبت موضوع های فعالیتی که در موارد فهرست زیر نیامده اند و کارشناس نسبت به تشخیص آن تردید دارد، ثبت آنها منوط به قید جمله “در صورت نیاز پس از اخذ مجوز های لازم” می باشد .
  • موسسه کاج با ثبت بیش از one hundred برند تجاری در ایران از بهرین ها می باشد.
  • با توجه به ارسال اوراق به اداره ثبت شرکتها رهگیری و پیگیری آن فقط از طریق سامانه امکان پذیر می باشد.

گروه اول به طور مساوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مسئولیت‌شان نیز به میزان آورده‌شان است. اما آوردۀ گروه دوم به صورت سهام درنیامده است و مسئول تمامی ضررهایی هستند که ممکن است پیش بیاید. حق انتخاب مدیران در اختیار شرکای ضامن و حق انتخاب بازرسان در اختیار شرکای سهامی است.

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

هنگامی که از خدمات غیر حضوری استفاده می کنید، در وقت خود به طرز چشم گیری صرفه جویی خواهید کرد. مراجعه به شرکت ارائه دهنده خدمات پول زیادی را از لحاظ مالی برای شما به دنبال خواهد داشت. باید ابتدا در هر یک از مناطق آزاد مهم ترین استعداد آن را دریافت و بدنبال درآمدزایی از آن طریق بود. زیرا مهمترین اهداف شرکت ها دستیابی به سودآوری منابع مالی از طریق این شرکت ها و مبادلات آنها می باشد. در سال 1400 و طبق آخرین قوانین ” فقط تصویر مدارک شناسایی اعضا ” مورد نیاز است. شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد.

دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی پس از تصویب امکان ثبت شرکت دانش بنیان در آیین نامه ی مالی و معاملاتی خود در هیات امنا، می توانند شروع به تشکیل شرکت های دانش بنیان نمایند. هر شرکت دانش بنیان به پیشنهاد تعدادی از اعضا ی هیات ثبت برند علمی و تصویب دانشگاه یا واحد پژوهشی تاسیس خواهد شد و یا توسط دانشگاه و واحد پژوهشی به اعضای هیات علمی پیشنهاد می شود. 1-تحویل مدارک هویتی اعضا،آگهی تاسیس،آخرین آگهی تغییرات شرکت توسط موکل به کارشناسان امور ثبتی.

در این گام باید مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را تهیه و ارائه دهید تا بازرسان و کارشناسان آنها را مورد بررسی قرار دهند .این گام از مراحل مهمی است که باید پشت سر بگذارید و با توجه به نوع شرکتتان مدارک لازم را ارائه کنید. داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای اعضا و موسسین، داشتن معافی دائم یا پایان خدمت، داشتن اساسنامه ای که به امضا و تصویب رسیده باشد، داشتن مجوز تاسیس شرکت از وزارت تعاون، از جمله مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تعاونی میباشد. فرق دیگر این شرکت ها با شرکت سهامی عام در اعلامیه ی پذیره نویسی است که شرکت سهامی خاص فاقد آن می باشد و در همان ابتدای کار باید ۳۵% از کله سرمایه ی شرکت در حسابی سپرده به نام شرکت قرار بگیرد. موسسه ثبتی و حقوقی پایش با بهره مندی از کارشناسان متخصص در زمینه ی ثبت شرکت در کمترین زمان و با حداقل هزینه ها، صفر تا a hundred امور ثبتی و حقوقی مربوط به ثبت شرکت شما را بر عهده خواهد گرفت ، تا شما بدون دغدغه وارد دنیای تجارت شوید. اگر تصمیم دارید ثبت شرکت را انجام دهید و برای انجام این امر نیاز به اطلاعات دارید ما راحت ترین روش را تنها در یک تماس تلفنی یا یک جلسه حضوری ارائه می دهیم. بهتر است بدانید که آسان ترین راه برای ثبت شرکت سریع شما استفاده از خدمات مشاوره رایگان ما در موسسه حقوقی پایش با بیش از10 سال سابقه می باشد.

در گام دوم باید وارد سامانه اداره کل شرکت ها همچنین موسسات غیر تجاری شوید سپس اطلاعات خود را در کادر مربوطه ثبت کنید. برای دریافت مشاوره ثبت شرکت می توانید با کارشناسان مجرب ثبت تغییرات پایش در تماس باشید و تمامی امور را از طریق آن ها پیگیری کنید. شرکت های سهامی عام پرتقاضاترین شرکت ثبتی است که با شرایط خاص خود به ثبت میرسند که دانستن آن ها تخصص می خواهد.

در واقع منظور از شرکت­های سهامی خاص، شرکت­های تجاری است که سرمایه آنها به سهام تقسیم می­شود و تمام سرمایه شرکت توسط موسسین آن تامین می­شود. مسئولیت سهامداران در قبال شرکت مستقیماً وابسته به مبلغ اسمی سهام آنهاست. در هنگام ثبت شرکت سهامی خاص می بایست پس از تعیین سرمایه شرکت، میزان 35 درصد از آن را در حساب شرکت نزد یکی از بانک ها واریز نمایند. نکات ثبت شرکت سهامی خاص جهت ثبت شرکت سهامی خاص، حضور حداقل three ثبت شرکت عضو به عنوان هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس (یکی اصلی و دیگری ذخیره) الزامی است که همگی باید به سن قانونی رسیده باشند.