سامانه جامع ثبت شرکت ها

در صورتی که اساسنامه شما اجازه دهد شما می توانید با اکثریت اعضا شرکت را منحل نمایید یا سهم الشرکه خود از شرکت را ، به شخص یا اشخاص دیگری واگذار نمایید. متن صورتجلسه ای که شما وارد سایت کرده اید باید دقیقا مطابق با صورتجلسه امضا شده و ارسال شده باشد. ثبت شرکت در تهران در مورد تغییرات شرکت باید درخواست را حذف کرده و پذیرش مجدد بگیرید. شما می توانید تمدید هیات مدیره را انجام دهید و روزنامه جدید دریافت کنید. در آگهی تغییرات افزایش سرمایه آگهی پیش نویس یک صفر کم چاپ شده برای زدن اصلاحی چطور باید اقدام کرد.

سامانه جامع ثبت شرکتها

پس از ثبت اینترنتی ، تمامی مدارک باید به اداره ثبت شرکتها پست شود. اعضای هیئت رئیسه و همچنین تمامی سهامداران باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده را امضا و تائید نمایند. پس از تائید آگهی از ادره ثبت شرکتها و دریافت مدارک می توانید اقدام به پرداخت هزینه ی روزنامه نمایید. برای تمدید یک شرکت سهامی خاص که تاریخ اعتبار آن تمام شده چه کاری باید انجام داد .بانک گفه اگرآگهی تغییرات نیارید چکتون پاس نمیشه اما ما هیچ تغییری نداریم نه در سهامدار ها نه در سهمشون.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی عام:

داشتن شناسه ملی شرکت برای درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه کثیرالانتشار ضروری است. در صورت حضور وکیل یا قیم قانونی اشخاص در فرایند ثبت شرکت، ارائۀ اصل و کپی وکالت‌نامه و قیم‌نامه الزامی است. سایت اطلاع رسانی قوانین، مقررات، بخشنامه و اطلاعیه ثبت شرکت ها. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود.

  • ۴ـ نمونه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در خصوص اجازه نقل و انتقال سهام.
  • در شرکت‌های سهامی عام نیز سرمایه به سهام تقسیم میشود اما تفاوت آن با شرکت‌های گروه یک در این است که در این نوع شرکت‌ها قسمتی از سرمایه‌ی شرکت از راه فروش به دست می‌آید.
  • راهکار قانونی دریافت برگه نقل و انتقال از دارائی و ثبت در اداره ثبت شرکتها می باشد.
  • همچنین از 2 هزار موسسه غیرتجاری ثبت شده، یک هزار و 143 موسسه در این سامانه ثبت شده است و ثبت 10 شعبه خارجی نیز در محیط مجازی و با استفاده از این سامانه رخ داده است.

اگر شناسه ملی شرکت خود را در اختیار دارید آن را در قسمت مربوطه وارد و کلید «گام بعدی» را کلیک نمایید. بنابراین می‌توان گفت در سال ninety two در مجموع به بیش از 16 میلیون استعلام از پایگاه شناسه ملی اشخاص حقوقی به نحو الکترونیک پاسخ داده شده است. از تاریخ راه‌اندازی سامانه، رویه‌های درخواست، اختصاص و نگهداری اقلام اطلاعاتی شناسه ملی به صورت مکانیزه انجام می‌شود. تمامی اقلام اطلاعاتی به صورت یکپارچه در پایگاه داده مرکزی سازمان نگهداری می‌شود تا ارایه هرگونه خدمات با سرعت و به صورت برخط (آنلاین) انجام شود.

ضمن عذرخواهی از شما دوست گرامی، خواهشمند است شکایات خود (با ذکر نام مشاور و نحوه برقراری تماس (تلفن، پیامک، تلگرام، ایمیل …)) را با شماره تماس ۰۹۱۲۹۳۰۹۸۷۲ (رسیدگی به شکایات) مطرح بفرمایید. ۱۶ـ نمونه صورتجلسه هیأت مدیره در خصوص عملی شدن افزایش سرمایه. ۲-تغییر سهامداران شرکت(یک نفر از شرکت خارج می شود) در نتیجه سهام وی به مدیر عامل فروخته شده. در انتهای پذیرش اینترنتی قسمتی که گزینه چاپ رسید پذیرش وجود دارد، قسمتی نیزبرای درج بارکد پستی بارسید وجود دارد. لازم به ذکر است تصمیماتی که نمایش داده می شود بر اساس نوع صورتجلسه متغیر است.

روزنامه کثیرالانتشار مذکور روزنامه ای است که توسط مجمع عمومی موسسین انتخاب می شود تا آگهی های شرکت و دعوت از مجامع عمومی و هیات مدیره شرکت برای تشکیل جلسات و اتخاذ تصمیمات در آن منتشر شود. در مورد تشریفات و نحوه تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام در لایحه اصلاحی قانون تجارت بطور مفصل بحث شده است. شرکت سهامی عام شرکتی است که لزوماً ثبت برند بخشی از سرمایه آن از طریق پذیره نویسی به عموم مردم واگذار شود و موسسین شرکت نمی توانند تمام سهام و سرمایه شرکت را در اختیار داشته باشند. برای تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام موسسین شرکت باید حداقل 20 درصد سرمایه شرکت را تعهد کرده باشند و حداقل 35 درصد از مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایند.

ثبت درخواست پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی، از جمله خدماتی است که در سایت ثبت شرکت هابه نشانی irsherkat.ssaa.ir وجود دارد. افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و …

فرایند گزینش با نظر تمامی اعضا انجام می‌شود و دامنه فعالیت شرکت را روشن می‌سازد. پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. این برگه پس از امضای وکیل باید به اداره ثبت شرکت‌ها برده شود. در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.

در ابتدا باید به این نکته بپردازیم که شرکت چیست؟

گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد. شما می توانید فرآیند محافظت از برند خود را به ما بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع تغییرات شرکت ما می باشد. برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد.

موسسه حقوقی بین المللی مشهور از موسسات بسیار معدودی است که توسط وکیل پایه یک دادگستری تاسیس شده و اداره می شود و از همین جهت این اطمینان وجود دارد که خدمات ارائه شده از جانب ما کاملاً تخصصی و با رعایت کلیه اصول و موازین فنی، حقوقی، اخلاقی و قانونی انجام میگیرد. شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است. شرکت‌های با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می‌شوند و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود. در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند. تشکیل این گونه شرکت‌ها با سرمایه‌ای اندک نیز امکان‌پذیر است اما امکان انتشار اوراق سهام وجود ندارد. حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود طبق قانون محدودیتی ندارد.

ثبت دیدگاهای مردمی

در محاسبۀ هزینه‌های ثبت شرکت گاهی این مبلغ را در نظر نمی‌گیرند، زیرا در قوانین زمانی برای انتشار آن معین نشده است. با این حال، چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه کثیرالانتشار طبق قانون الزامی است. بنابراین، کامل کردن روند قانونی ثبت انواع شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است. شرکت‌های تعاونی عمدتاً بین اعضای یک صنف یا آشنایانی با منافعی مشترک تشکیل می‌شوند. این مجموعه‌ها معمولاً به دو دستۀ تولید و توزیع تقسیم می‌شوند. زمینۀ فعالیت تعاونی‌های تولید بیشتر کشاورزی، دامداری و دامپروری، پرورش و صید ماهی، شیلات، معدن، صنعت و ساخت‌وساز در شهرها و روستاها و در میان عشایر است.

سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد. در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.