فراهم شدن امکان انتخاب تصمیم با عنوان « تبدیل نوع شرکت» در سامانه جامع ثبت شرکتها

همین موضوع سبب شده است که این مجموعه‌ها معمولاً با سرمایه‌های اندک و در میان اعضای خانواده یا دوستان تشکیل شوند. نام شرکت نیز باید دربردارندۀ اسامی تمام شرکا یا یکی از شرکا و عبارت‌هایی از قبیل «و برادران» و «و شرکا» باشد. حداقل تعداد شرکا در شرکت‌های تضامنی دو نفر است که یکی از آنها یا یک نفر خارج از مجموعه باید به عنوان مدیر معرفی شود. با وجود این، عرفاً دست‌کم مبلغ یک میلیون ریال برای این کار در نظر گرفته می‌شود.

  • اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد .
  • سامانه جامع حقوقی با هدف تجمیع و مدیریت همه پرونده‌ها و قراردادهای شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری راه‌اندازی شده است.
  • در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد.
  • هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود.

همچنین چنانچه نمی خواهید که سرمایه نقدی شرکت را در بانک سپرده گذاری کنید باید شرکت مسئولیت محدود را انتخاب نمایید. زیرا برای ثبت شرکت سهامی خاص بایستی حداقل ۳۵ درصد از سرمایه شرکت را در حسابی به نام شرکت در حال تاسیس سپرده گذاری کنید. موسسه حقوقی بین المللی مشهور از موسسات بسیار معدودی است که توسط وکیل پایه یک دادگستری تاسیس شده و اداره می شود و از همین جهت این اطمینان وجود دارد که خدمات ارائه شده از جانب ما کاملاً تخصصی و با رعایت کلیه اصول و موازین فنی، حقوقی، اخلاقی و قانونی انجام میگیرد. پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد.

موسسه ثبت شرکت میزان پاسخگوی فوری شما

ثبت شرکت دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. پس از طی کردن مراحل لازم، کلیه مدارک مورد نیاز خود ازجمله برخی اسناد، مدارک مربوط به اساسنامه، شرکت نامه و مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را ارائه می کنید. در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید.

در گام بعد می بایست نوع شرکت را تعیین و اسامی مورد نظر خود را وارد کنید. در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . در مرحله ششم، می بایست که نوع فعالیت شرکت را ثبت شرکت از زیر گروه مشخص شده انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. اگر دارای کارت بازرگانی باشید که از اتاق بازرگانی استعلام شده باشد، می توانید نقش حقیقی را انتخاب کنید.

سامانه جامع ثبت شرکت ها

در ابتدا شما باید یک فرم مخصوص را تکمیل کنید و این فرم را برای کارشناسان ما ارسال کرده، لازم به ذکر است که این فرم در سایت ما وجود دارد و شما به آسانی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. اگر مراحل ثبت شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. اطلاع‌رسانی عمومی شرکت‌های تازه‌تاسیس از طریق انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار انجام می‌گیرد.

بعد از بالا آمدن نتایج گوگل، باید بر روی اولین سایت که با همین آدرس هم در لیست قرار دارد، کلیک کرده و به ان وارد شوید. برخی از شرکت ثبت برند ها می توانند به انواع دیگر تبدیل شوند اما برخی دیگر خیر. در مقاله « تبدیل شرکت های تجاری » به تفصیل در این باره توضیح دادیم.

از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. تاریخ تاسیس این سازمان دولیتی (اداره ثبت شرکتها) به تصویب قانونی با عنوان ثبت شرکتها بر می گردد. این قانون در سال 1310 تصویب شد و در سال 1327 نیز اداره ثبت شرکتها و علائم تجاری و نیز ثبت اختراعات در راستای حمایت از مالکیت تجاری, کشاورزی و صنعتی به کنوانسیون پاریس (مادرید) پیوست. یکی از مهمترین تکالیف اشخاص حقوقی که باید همه ساله و قبل از پایان سال انجام بگیرد، پلمپ دفاتر قانونی است.

درخواست خدمات ثبتی و حقوقی

در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید. با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند.

ثبت 130 شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری در ارومیه

شرکت تعاونی بر خلاف شرکت های دیگر که به قصد کسب سود و انجام فعالیت تجاری ایجاد می شوند ، به جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء تشکیل می گردد . شرکت تعاونی از جمله هفت نوع شرکتی است که ثبت شرکت به آن تعلق میگیرد. هر یک از خدمات ثبتی فرایند و الزامات حقوقی و قانونی مختص به خود را دارد که باید با دقت و ظرافت خاصی به انجام برسد تا مالکان و ذینفعان موضوع را نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده نیز دچار مشکل نکند. بر حسب ثبت تغییرات نوع شرکت ، مدارک متناسب با آن را باید تکمیل کنید و همچنین در صورتی که موضوع شرکت مجوزی باشد باید مجوز های لازم را باید پیش از ثبت شرکت دریافت کرده باشید چراکه باید به همراه سایر مدارک ( پس از ورود اطلاعات در سامانه ) به اداره تسلیم کنید . حداقل سرمایه و تعداد سهامداران در شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال و سه نفر سهامدار و عضو هیئت مدیره می باشد اما در شرکت های سهامی عام پنج میلیون ریال و حداقل پنج نفر عضو می باشد .

کاربران برای ورود به سامانه جامع ثبت شرکتها باید به سایت irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنند. در سال 1386 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برای سازماندهی دقیق و بهتر به دو اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره کل مالکیت صنعتی تقسیم شد. اما در رویه موجود اداره ثبت شرکتها حداقل سرمایه ثبتی مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز همان یک میلیون ریال مورد نیاز است.